Op 1 of andere manier concentreert het zich bij jou rond je buik... Chocola zet zich toch vooral vast op de heupen? Dus vreten maar om weer in verhouding te komen.....
Wij hadden vorige week de ijsprijs hier en een feest met Jan Smit en Gerard Joling op het marktplein... Enne mooie buik!
Jeetje, nou is er bij de januari mama's ook al een kindje in de buik overleden met 23 weken.... Het houdt ook niet op he?
@ Setteke: Balen dat het nog niet goed gaat met je moeder... @ mamajoor: Welkom terug! @ Judith: Als je het nog leest...Fijne vakantie!!! Er staat een dreumes aan mijn broek te trekken....
Hallo allemaal! Niks bijgelezen zag alleen de meisjes-buik van mijn buddy Ik heb vakantie!!!! Morgen 13 uur in het vliegtuig naar Napels Enne nog niks ingepakt
@Setteke; Bedankt voor de info. Nou ga ik waarschijnlijk meer snoepen @Puck; Dat klinkt wel erg gezellig. Wij hadden vorig jaar 2 kaartjes voor Trijntje Oosterhuis gewonnen, maar dat concert was een paar dagen na mijn bevalling, dus dat hebben we over moeten slaan.... Hè bah, bij de jan. mama's ook al. Dat verwacht je toch niet. Echt verschrikkelijk :x
Mooie buik Duster, ja meisje! En wat verschrikkelijk zeg....... Nou ik ga nu koken en fijne avond verder! baaaaiii
W E E K E N D ! Jeetje wat een dag... maar goed. Heb net bij de apotheek Perio Aid en gaasjes gehaald, ook meteen maar op advies van Vogeltje vitamine A. Tis dan wel A en D ineen, maar dat kan geen kwaad, alleen maar goed voor zowel de weerstand als haar botten. En nu maar hopen dat ik met deze middeltjes het wat beter kan maken.. net zag ik in haar mondje 1 grote witte pukkel zitten... in elk geval dinsdag eerst weer naar de tandarts, en mocht ik het dit weekend nog niet vertrouwen, gaan we alsnog naar de huisartsenpost in het zkh... Maar daar gaan we maar niet vanuit natuurlijk! Zo, nu ga ik eerst even eten in elkaar flansen! Kom later even weer aanwippen hoor! Xx
Judith, alvast een fijne vakantie. We hebben een schommelwieg van Fisher Price verkocht en nou heb ik dus wat geld om kleren te kopen voor mezelf. Dus dat ga ik nu lekker doen oftewel shopaholic on tour.
Haha, mijn moeder had truffels gewonnen @ Chantal: Jammer van de baan, en npg een lullige rede ook! @ Sjorsje: Zo, daar had je vast niet op gerekend bij een soll. gesprek ! @ Petra: Meis, wat klink je toch altijd heerlijk positief! Leuk! Wat een verhaal van je wagen! @ Duster: Spannend morgen meis, ze gaan echt alles goed bekijken en hopelijk kunnen ze zien wat het is! Aan de hand van je buikje denk ik ook een meisje . @ Setteke: Wat balen van je moeder meis. Het is toch de bedoeling dat je beter wordt van een AB-kuur... Aan dit soort dingetjes merk ik soms weleens dat mijn ouders ook ouder worden en dat ze steeds meer last krijgen van sommige dingen. @ Alieke: Hier nog zo'n beenhanger hoor! @ Lauwie: Da's ff 350,-, terughalen!!! --------------------------------------------------------------- Manlief heeft me verrast vanmiddag, we gingen samen shoppen! Ik heb een nieuwe spijkerbroek van Tommy, want mijn favo spijkerbroek zat ik vandaag ineens doorheen! Twee shirtjes en ik moest en zou Uggs laarzen.... Ik vind ze heerlijk zitten, maar zoooooooooo duur, maar ik MOEST ze meenemen van manlief !
Zo ik ben ook alweer terug. 2 broeken en 3 blouse/truitjes. Wel iets meer uitgegeven dan ik ervoor had, maar ja ik kon niet kiezen.
Vind het erg leuk om te lezen dat jullie me zo positief vinden, maar in die staat verkeer ik nu echt al ruim 2 jaar (sinds ik Andy ontmoet heb). En ik besef heel goed wat een geluk ik heb
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Binna:Jongen Lique80:jongen Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Setteke: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen meisje of jongen voor Jenny: Sjorsje: Jongen
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Binna:Jongen Lique80:jongen Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Setteke: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje petra: meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje petra: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen petra: jongen meisje of jongen voor Jenny: Sjorsje: Jongen petra: meisje