Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Duster, jaaaaa! Wat leuk een meisje! Ik kan uit ervaring zeggen dat eerst een jongetje en dan een meisje erg leuk is!:D

Shopze!

Sjemig Denice, nog niet getest! Gooi die vent van je de deur eens even uit om een test te halen!:D

2. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jaaaa duster!! een meisje! wat ontzettend leuk!! :D
    en super dat alles goed was!

hier is mn buik toch weer rustig gebleven gelukkig!

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Dat is nog eens fijn nieuws!

@ All: Enne... niet alleen meisjes zijn leuk hoor :p;)

4. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hahaha die Petra :d !

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Me moeder vertelde me dat ze echt moest ff wennen dat mijn zusje jongentje krijgt! Haha! Na 2 kleindochtertjes een jongentje.

Ik heb verklapt, nu weet mijn vader ook, stom! Ik vertelde over luier dat Jeroen verkeerde gekocht (bob de bouwer, maar toch gaan wij die gebruiken :D ) dat mijn zusje mag hebben maar stom toeval is dat mijn vader er ook was......! Hij TROTS!!!!:)

6. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Joepie Duster, alles is goed en een meisje! Wat leuk!:)

Heb verder wel gelezen maar we gaan boodschappen doen met de Nuna Buggy!!!:D Hij is leuk en rijdt fijn!!! Ga nu gauw...

Doeg!

7. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hihi marleen, tuurlijk zijn jongetjes ook heel leuk! ik heb hier ook een geweldig exemplaar! ;) :D

8. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    hahahaha. owkey volgens mij zijn jullie nog nieuwschieriger als ik hahahaha. ik denk ik hou mezelf vast ik zal wel gewoon weet ik veel gewoon een langere cyclus hebben ofzo ken der ook niks anders van maken hahaha. maar nu word ik ook helemaal hysterisch dat ik een test wil hebben . heb net gedoucht dus haar is zeike nat en emy leg te slapen dus heb zojuist kenny een sms gestuurd ( is met verhuizing bij zijn neef bezig ook die gaat verhuizen namelijk) van hey ken jij wat voor mij halen bij de slecker of kruidvat. of etos waar je langs komt. ik ben nu namelijk al 3 dagen overtijd word denk tijd voor een test.
    belt zijn neef op . OWWWWWWWWWWWWWWH LEUK KRIJG IK MISSCHIEN NOG EEEN NEEFJE OF NICHTJE ERBIJ!!! super wij gaan een test halen voor je .
    dus had zijn neef bericht gelezen op kenny zijn telefoon omdat kenny natuurlijk achter het stuur zit.hoe handig nou ja :D wel grappig. moeten jullie nog even geduld hebben hoor half 4 is tie pas klaar daar denkt tie. en dan gaat tie test halen. en zal proberen tussendoor nog antwoord te geven ( of hij positief is of negatief) maar moet dan opschieten voor naar me werk te gaan :p

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    oeh spannend denice!! :D ik duim voor je!

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Spannend hoor!

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    whaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa neeee ik word echtgekhier komt door jullie hoor !!! echt waar !!! ik was zoooooo rustig !!!!!

was t maar alvast half 4 hahaha.

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    haha! nog even!

heeft er iemand nog een link met slofjes die goed blijven zitten?

liefs rebbel

13. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja goeie vraag stel je daar rebbel. er blijft namelijk niks aan dievoetjes van emy zitten op het moment van slofjes of sokken. terwijl ze die echt moet aanhouden.
    schoentjes krijgt ze nu niet uit met dubbel knoop :D

NOG HEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEL EVENTJES !!

14. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ja het is tijd het is half 4 !!!! en hij is te laat !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! NEEEEEEEEEEEEEEEEEEEHJ!!!!

15. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik ga wel bij de deur leggen op de mat. hahaha

16. Marleen2109

Haha, Denice, hebben we je aangestoken?!

17. Ik heb een blog aangemaakt!!!
    Ben benieuwd, nieuw fenomeen voor mij en hoop er iets van te kunnen gaan maken!!!

Gewoon een mama

18. Marleen2109

Mooi stukje Chantal!

Hey aykietje alles goed bij jullie? (ik zie onderaan de je naam staan :D)!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebbel, ik had op donderdag deze bestelt BabuchaS baby- en kindersloffen | Welkom

En vandaag binnen gekomen, dus ben heel blij mee, andere is klein geworden.... Jeslyn heeft nog niet aan gehad, maar zal wel lang blijven zitten.

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Mooi geschreven Chantal!

Nou heerlijk relaxen in huispak, jeslyn slaapt nog en ik moet nog afwasmachine opruimen maar ga liever eerst relaxen, dat heb ik verdient en Jeroen aan het werk.

Deel Deze Pagina