Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Denciee gefelciteerdddd wat superrrr

@duster wow gaaf een meisje.

O meisje ik zie het even niet meer zitten. dacht dat we door de financele gebeuren heen waren. krijgen we van de week een rekening dat we 122 euro terug moeten betaalen voor het kinderbuged.
    en krijgen we er vandaag een dat we 440 euro moeten betalen ook voor het kinder buged. deze over 2009. grrrrrrrr waar moet ik dat vandaan tover. ja het mag ook in termijnen maar ja wat betaal je daar over aan de belasting dienst jkaaaaa belasting. ik had nog 770 op de spaar nou dat moet er dan maar af. gelukkig krijgen we van de nuon 300 terug maar ja wouden ook een droger kopen. :(:(:(:x:x

Nou dan kan ik ook niet achter blijven he
    deze heeft Silver ze heeft ze nu aan zitten super.

2. :( echt waar....

100 poffertjes gehaald... hier moet ik 2 kids en 2 volwassenen mee voeden...

maar die eigenwijze vent die hier ook in huis woont, wil zijn poffertjes niet opeten, omdat die kinderen zich gewoon dood kunnen vreten in die dingen, dus geeft ie ze aan hun... ben pissig ook...

3. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    We zijn vanmidag op kraamviste geweest. en die mensen konen niet op Silver haar verjaardag maar haden nog wel een kadeautje. nou zag al dat het groot was. en dacht al is duur. nou keek net even op inet gewoon 37 euro. pfff moet ik maar onthouden voor hun dochter's eerst verjaardag

dit is het het is wel heel gaaf en leuk

4. oh binna.... wat vreselijk kut he...

wij ook....
    alleen blijkt bij ons wel het inkomen van mij weer omhoog te zijn gezet, na aanleiding van de aangifte van 2008, dus check wel even of de gevens wel kloppen!!
    Ik heb een brief gestuurd...

heb ook afgelopen week nog weer een rekening van de advocaat gehad van 300 eurie...

wij dachten ook klaar te zijn, nu niet meer dus... :(

5. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat een leuke slofjes komen er voor bij!

hoe lang hebben jullie er op moeten wachten meiden?

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik heb ze dondagdag betaald zei mailde vrijdag dat ze ze op de bus gedaan had. en vandaag had ik ze

7. Bekijk bijlage 19506

deze vind ik echt gaaaffffff

QB jouw scrappie was ook mooi zegggg, dit vond ik echt een prachtige opdracht!

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Wow chantal die is echt super gaaf

9. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Rebbel, netals Binna, donderdag bestelt en kreeg email dat ze op post hebben gedaan en vandaag binnen.

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal die van Tygo is ook mooi, van Rebbel ook stoer, van Binna zo lief! Hihi! Wel leuk allemaal he!

11. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    Even bijlezen...
    Gister na een dag werken ook gedaan, maar pfff... weet het niet meer!!
    Ik zag in de gauwigheid al twee leuke dingen staan:

Denice, van harte gefeliciteerd met je zwangerschap!! Heerlijk, ook een positieve test voor jou!!

Duster, jij van harte gefeliciteerd met een goede echo en met jullie dochtertje!! Wat geweldig zeg, een zusje voor Matthijs!! :)

12. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    En verder...
    Chantal, prachtig foto van je prachtzoon!!

Wat een geweldige slofjes allemaal... zit gewoon te twijfelen of ik ook nog een setje wil!! Vandaag trouwens haar eerste schoentjes gekocht. Hele simpele, maar wel goeie, schijnt... Mag ook wel met 43 euro voor een beetje leer! ;)

Petra, leuke berichtjes zie ik van jou weer voorbij komen! Wat geweldig dat het zo goed gaat met Suze!!

Alieke, heerlijk dat je je zo gelukkkig voelt!!

Enne meiden...................

Ik ben ook zo gelukkig!!! Hanne is weer zo lief vandaag! Het is echt een voorbeeldig prachtkind... :) Zo lief, kletsen, spelen, alles komen laten zien, 'haaai' zeggen tegen mensen die naar haar kijken, stiekem een worstje pakken, maar dan toch maar weer terug leggen omdat het vast niet mag....
    Net riep mijn man me. Ze zit in bad. Kom ik de badkamer binnen, moet ze toch eerst een kusje hebben voordat ze verder gaat spelen!! Ze is zo lief en ik ben zo straalgelukkig met haar. Zo'n ontzettend wonderlijk gevoel!!

Fijne avond allemaal, goed weekend verder en tot maandag!

Arja

13. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    sjongejonge, twee maand geleden vierden we Hanne haar eerste verjaardag. Nu is ze alweer 14 maand... Het gaat snel!!

14. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    okay, dit waren wel weer genoeg berichtjes van mij...
    Ik zit al lekker te snuffelen tussen de slofjes!!

O ja, we zijn trouwens gisteravond weer lekker thuis gekomen. Het was een leuke en gezellige week, maar wel intensief!
    En tis ook wel weer lekker thuis!

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Alieke @Arri; Fijn dat jullie zo genieten. Vooral blijven doen :)

@Chantal; Wauw! Echt schitterend

Ik ben ook heerlijk van Matthijs aan het genieten. Hij aait ook elke keer mijn buik, zo schattig......

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Arri, wat fijn dat we zo kunnen genieten van onze meiden hè?!

Duster, zie dat jij ook goed nieuws hebt gehad: een mooie echo! Heerlijk! En wat leuk, een meisje! Had je zelf een gevoel bij of het een jongetje of meisje zou zijn?

Noura en Setteke, ik heb de laatste dagen heel weinig kunnen lezen, maar ik geloof dat jullie allebei zware tijden hebben met de gezondheid van je moeder, of heb ik dat verkeerd? Ik hoop dat het allemaal meevalt! In ieder geval sterkte, zoiets is altijd stressvol.

En wat heeft iedereen leuke slofjes besteld! Ik ben heel benieuwd hoe de kwaliteit bevalt. Ze zien er prachtig uit, maar voor dat geld denk ik 'het is bijna te mooi om waar te zijn'. Hoop dat ze lekker zitten en lang mooi blijven, dan ga ik ze de volgende keer dat we slofjes nodig hebben ook daar bestellen!

17. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ow dat s snel zeg van de slofjes! :)

@chantal: gaaf!!

18. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantico; Ik kom uit een gezin met alleen maar meiden en die hebben op hun beurt weer alleen maar jongetjes. Matthijs is dus de 5de kleinzoon voor mijn moeder. Eigenlijk was de hele familie er van overtuigd dat wij alleen maar jongetjes konden maken :D;) Vandaar ook dat ik dacht een jongen. Maar gisteren was ik er ineens van overtuigd dat het een meid was, heel raar :(

Deel Deze Pagina