Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Kom ff dagje zeggen, fijne avond meiden!

xx

2. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Joehoe Denice van harte meid :)

Even een snelle hallo uit Italia :)

Gaan zo ff pizza eten :p, de kleine meid slaapt in de kinderwagen, wilde anders niet slapen. Vannacht gaat ze tussenin. Tijdens het vliegen was ze voorbeeldig :)

Sorry verder niks bijgelezen......

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh, wat ik nog wel leuk vind om even te vertellen: Ise sliep toch telkens zo kort (5 kwartier) sinds ze op één slaapje over was gegaan. Nu hebben we ontdekt dat als we haar vroeger naar bed brengen, ze wél 2 uur slaapt. Heerlijk! Alleen wel onhandig dat we haar dus tegen 11.00 / 11.30 uur moeten laten lunchen en om 12.00 uur uiterlijk moet ze in bed liggen. Voor ons is dat wel te doen, maar op de opvang is dat dus niet haalbaar. Hopelijk gaat ze het in de loop van de tijd toch 's ochtends steeds iets langer volhouden. En nu is ze 's middags zo vroeg weer wakker (14.00 uur) dat we ook vroeg moeten avondeten en om 18.30 / 18.45 uur aan het naar-bed-breng-ritueel moeten beginnen.
    Nou ja, kleine offers voor een goede dag- en nachtrust ;)
    Ik ben alleen wel een beetje bang voor als straks de wintertijd ingaat... Dan wordt ze nóg vroeger moe!

En voor wie onze kdv-dilemma's hebben gevolgd in mijn andere topic (http://www.zwangerschapspagina.nl/oppas-kinderopvang/166976-kindje-naar-verschillende-kdvs.html#post5644601): we gaan haar toch overplaatsen. Bij dat tweede kdv hebben we allebei zo'n goed gevoel, dat we de (hopelijk korte) overgangsperiode dat ze naar 2 kdv's moet er wel voor over hebben. Hopelijk trekt Ise dat ook, dat is natuurlijk het belangrijkste. Maar ja: als ze op kdv2 niet kan aarden, kunnen we tenminste nog met voorrang weer een tweede dag op kdv1 aanvragen.

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik ben lekker Let's dance aan het kijken en Hilbrand gaat zo mijn haar verven, maar dit moest nog even

JAAAAAAAAAA DENICE, ik wist het! Gefeliciteerd meid! Ga maar lekker op je roze wolkje zitten!

Mijn moeder is gelukkig wat minder beroerd, alleen nu slaapt ze alleen maar. Bijwerking van de medicatie tegen de misselijkheid.

5. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver aan het genieten bij de mac

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, lief foto!

Met mij gaat wat slechter..... vertel hier nog wel als ik aan toe ben, ben klaar mee met thuissituatie...

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Silver voor het eerst aan een milk shake

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @linka hele dikke knuf. en als je je hart prive wilt luchten mag hoor pb of msn

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Binna, leuke foto's. Wat een wijfie is het alweer!!

@Linka, knuffel voor jou!

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    chan door jou ging ik ook maar weer even scraben zal even spamen

11. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    Meiden ik heb een heel verhaal te vertellen.

ga ik extra vrolijk vandaag naar me werk. helemaal happy. natuurlijk nog niks er over zeggen op het werk dat ik zwanger ben he. maar toch helemaal vrolijk.
    moet iik een buffet met een collega bezorgen die dat nog nooit gedaan heeft voor 60 personen. dus echt heel veel spullen zijn dat. krijg ik van me baas een beurs in me handen gedrukt tel ik na ik zeg 85 euro mijn baas zeg ja klopt hier het bonnetje collega staat er gewoon nog bij.rijden we weg in de bus ik zeg hou jij even vast ik moet autorijden. zijn we daar aangekomen.dus ik alles opzetten op tafel proberen uit te leggen ondertussen hoe en wat er gedaan moet worden. heeft ze de bus buiten gezet op de oprit. heb ik niet gezien dat ze de portomonee in debus heb laten leggen. ik druk bezig . zeg die vrouw van het buffet van kan ik afrekenen tegen haar. ze rekent dus met die mevrouw af. ik sta in middels alles te tellen wat er mee gegeven is op het formulier ( checklijst)
    zijn we weer terug in de bus dus ik vraag aan mijn collega van en hebben we nog fooi gekregen van die vrouw omdat het zo achterlijk zwaar was en zo elle lange weg met trappen naar boven dan verwacht je wel iets ofzo.
    ja ze zegt 2,50 ieder.
    komen we daar leg ze portomonee neer achter de balie. zegt me baas ik wil afreken ik zeg bianca heeft afgerekent moet je bij die zijn. zegt hij van nee doe jij bianca ( me collega ) is bezig. ik zeg ok is goed ik tel netjes af hij telt het na stopt het in zijn zak. en alles klaar. dachten we dan na het werk portomonee werd nageteld. 40 euro te kort. ik zeg ja ik heb het niet afgerekent moet je bij bianca zijn die heeft hele tijd die portomonee gehad in haar handen. en die zegt natuurlijk ikheb geen 40 euro gepakt. dus me baas weer naar mij van je moet 40 euro betalen. ik zeg ik betaal niks ik heb het niet gepakt.

nou nog een elle lange discussie wie nu wat betaald heeft. zeggen ze ieder de helft dus me collega betalen en ik. ik zeg nog niet misschien. daarna ok dan betaal ik mee zegt die dochter delen door 3 ik zeg nee ook niet ik heb het niet gepakt dus ik betaal niet.
    zeg mijn baas ik bel de politie. ikzeg doe dat ik wil wel eens zien wie dat geld heeft dan.
    zegt de dochter van me baas van nee dat is niet nodig. gewoon helft betalen dan praten we er niet over kan je hier blijven werken en anders dan ben je ontslagen. ik zeg nou als het zo moet dan wil ik hier niet eens meer werken. ik wil me loon hebben. zeggen hun van het fooi moet je inleveren hier is je loon. ik zeg bedankt en ben weg gelopen. vind dit zoiets heb me eigen uit me naad gewerkt. heb op alle feestdagen gewerkt ben nog in zwangerschapsverlof 2 dagen komen werken omdat hun zo hoog zaten er mee. ikben 40 uur soms 50 uur per uur weze werken omdat me baas op vakantie was. en dan krijg ik dit na 6 jaar werken !!!
    vind het belachelijk.

sorry van mij elle lange verhaal het spijt me. ik zou zo op mijn roze wolkje moeten zitten maar voel me nu echt niet goed daardoor. kan alleen maar huilen steeds.

12. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    linka agh meid toch jij ook al. nee toch he..... dikke knuffel !

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Voor jou ook dik knuff Denice....

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @denice jeetje kan me wel voorstellen dat je je K voelt wat raar. echt heel raar verhaal. hoe is het met die bianca wat zei de baas daar tegen

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, jemig wat een ellende!! En denk je dat je opgebeld ga worden om terug te komen?? Wat een sukkels zeg.. Maarja je hebt het geld wel nodig denk ik?

16. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb het geld heel erg hard nodig. ik was stukje aan het sparen daarvan voor brusje voor emy al een tijdje. kinderwagen, kamertje alles een beetje + dat ik daar voor emy kleding haalde, eten, drinken, luiers. en dan krijg ik zoiets.

nou bianca zei ik betaal de helft wel van het bedrag wat kwijt is. zegt me baas je mag dan blijven als je betaal. maar op die manier is het nog niet opgelost. en weten we nog niet wie dat gepakt heeft of zich verrekent heeft. en op die manier zou ik niet eens willen werken daar voor hun met het idee dat ik hun heb moeten betalen om mijn baan te houden.

17. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik heb geen idee of ik opgebelt ga worden. ik had net iedereen ingepland met de kerst en hun vinden geen personeel meer op zo'n korte tijd wat goed draaid dus met de kerst gaan hun zoiezo plat. om met nieuwjaar maar te zwijgen. ik denk wel dat hun gaan bellen maar ik zou niet weten waarom. want bij mij is het echt klaar met hun. beetje betalen om je baan te mogen houden en dan je de schuld geven van iets dat je neit gedaan heb

18. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    ik ga afsluiten meiden ben er morgen ochtend weer ... sorry ben zo moe van al dat gedoe. en dat huilen ook heb er hoofdpijn van en ben nu helemaal snot verkouden.

19. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @pfff moeilijk siteatie. aan de ene kan inderdaat je hebt het nodig dus ja dan maar betalen

Maar aan de ander kant ik kan me je gevoel helemaal voor stellen. ik ga niet betaalen voor iets wat ik niet verkeerd gedaan hebt.

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Denice, misschien moet je morgen toch even bellen. En dan zeg je dat je er wel een heel vervelend gevoel aan over hebt gehouden ofzo. En dat je het graag nog even uit wilt praten...
    Tja weet het ook niet, maar als je het geld echt niet kan missen.
    Succes iig en ik hoop dat je lekker slaapt.
    Jammer zo'n dag met 2 extremen!

Deel Deze Pagina