Vragen : !! Mik willen Julie kindjes ook niet meer in de wagen of buggy Puck hoe veel drinken jullie kindjes Vraag me gelijk wat af: Wie heeft de box nog staan en hoe vaak zitten jullie kindjes daar nog in? Olivier zit er allen 's morgens vroeg nog in als wij ons aankleden, verder eigenlijk niet meer. Zit ook al te denken dat de kerstboom heel mooi op die plek zou kunnen staan dit jaar Shanai hoe doen jullie dat bij de kinderboerderij laten jullie je kindje op de grond zitten. Me vriendin vondt het gek dat ik dat deed Chantal maakt een kaart met waar iedereen woont wil iedereen haar pb waar ie woont Vogetje Vraagje: Toby wil al sinds 2 weken melk niet meer drinken, meestal krijgen we er wel 1 bekertje in maar dit gaat echt onder dwang. We hebben al heel wat geprobeert en al verschillende soorten melk. Omdat hij zo dus niet genoeg melk producten binnen krijgt moet we echt iets proberen. Iemand tips? Nu krijgt hij dus elke dag een danoontje of zo iets om zo maar calcium binnen te krijgen, maar dit is geen oplossing natuurlijk Leuke linken Melton sloffen fleece fuchsia - Baby-Slofje.nl Tymen Aan het zingen zagen zagen Capture_20090910_2.flv video by Setteke - Photobucket Leren Babyschoentjes BabuchaS baby- en kindersloffen | Rood-roze Silver aan het lopen User Media - TinyPic - Gratis foto's delen en afbeeldingen & video's hosten
@Binna, ziet er weer gelikt uit!! Goed gedaan hoor! @Binna en Marleen. Heel vervelend zulke rekeningen. Wat zorgtoeslag betreft, daar hebben wij in het verleden ook mee te maken gehad. Ieder jaar weer terugbetalen en ondertussen blijven ze storten. Kijk dus goed of je het niet iedere maand krijgt, anders heb je volgend jaar weer zo'n rekening!
Zie ik net bij mijn ouders ineens mijn dochter voorbij wandelen! Niemand had het gezien en ik keek toevallig die kant uit. Ik zat in de serre, die hebben ze nu afgeschermd voor de poesjes en de rest zat in de kamer. En ineens kwam ze voorbij! Ze moet wel zo'n 5 stappen gedaan hebben allen, anders kan ze nooit zover zijn gekomen. Gekke meid! Mijn moeder knapt weer een beetje op gelukkig. @ Binna, nou voor een vergeten update vind ik hem heel goed gelukt hoor! Netjes weer! @ Schatje, ik denk dat je je beter toch ziek kunt melden voor een groter deel dan nu. Ik heb ook te lang doorgewerkt met als gevolg die ernstige BI. Pas op jezelf meid, een ander doet het niet.... @ Denice, fijn dat je alweer iets positiever bent, al blijft het een klotezooi! @ Chantal, meis, ik hoop dat dit gauw beter wordt.... @ Duster, joehoe, kom eens van die megaroze wolk af.......... @ mannen, ik denk dat ik in bezit ben van de perfecte man.... Die van mij heeft bijna nooit van die dingen... Echt waar hoor, hoe ongelooflijk het ook klinkt, hij is superlief en bijna nooit egoïstisch! Wij moeten hier nu op onze woorden letten hoor! Ik hoor mijn zoon ineens "domme" (verdomme) zeggen als hij de kat uitfoetert...
scroll scroll scroll.... en ja ben aardig bijgelezen maar zal de helft wel vergeten maar eerst wil ik feliciteren!!! duster wat geweldig dat je echo goed was! een een dochtertje voor jullie, gefeliciteerd! denice gefeliciteerd, zwanger!!!! joehoee chantal, er zit een uitknop op op de tv he. en mischien moet je gewoon eens lekker plannen maken voor jezelf in het weekend. en wat leuks gaan doen, je man kan ook een dagje voor de kinderen zorgen. mischien zijn wij vrouwen ook niet duidelijk genoeg, wij overleggen graag en horen graag of ze ermee eens zijn. bij een man komt dat volgens mij over als of het nog niet zeker is, als ze al luisteren. hun zeggen vaak gewoon dat ze iets doen, en doen dat vervolgens vaak ook gewoon. vind dat die wel in zijn handjes mag knijpen met jou rebbel fijn dat je buik rustig is schatje doe je rustig aan zie hele leuke slofjes voorbij komen zeg!!! helaas heb ik niets meer nodig, had het anders wel geweten schatje wat een geweldige fotos!! zag nog een mooie scrapfoto voorbij komen weet niet meer van wie..... maar was heeeeel moooi oh en anissa had deze week geen prikken gehad, heb afgebeld, 22 oktober moet ze geloof ik weer denice wat een vervelende kwestie op je werk, ik zou ook niet betalen en heel kwaad worden. maar ja, om nu zonder werk te zitten is ook al zoiets. vind het van je collega ook niet netjes. ze had de schuld op zich moeten nemen eigenlijk, ze is zelf slordig geweest met de portemonnee. ze mag blij zijn dat ze niet onstlagen word vanwege het feit dat ze de portemonnee in de auto laat liggen... je werkgever is er natuurlijk niet bijgeweest en ziet jullie beiden uiteraard als verantwoordelijk, maar als ik jou was zou ik er nog eens over in gesprek gaan. maar blijf er bij dat je collega als ze het geld beheerd heeft verantwoordelijk is, en dat mag je haar ook best zeggen. je weet in ieder geval voor de volgende keer dat je zelf het geld bij je houden moet. succes!!! linka meis een heeeleee dikke knuffel, jammer dat je niet dichterbij woont anders had ik graag meer voor je willen doen zie je nu ben ik alles al weer vergeten.... anissa heeft ook een kies, zag het ineens vanmorgen straks werken, en morgen vrij, dan dinsdag en woensdag een halve dag, vrijdag een heeeeelee lange dag en volgend weekend vrij, joepie
@ Lique: Onze boekhoudster regelt dit soort dingen! Als het goed is komt ze volgende week alles weer ophalen van het 3e kwartaal, dus ik ben benieuwd wat zijn er van zegt. @ Setteke: Thomas heeft tijdens het boodschappen doen weleens luid en duidelijk godverdomme gezegd, gelukkig zat hij bij mijn zus in het winkelwagentje.... Er komen helaas wel meer dingen uit die ik m liever niet hoor zeggen ! @ Binna: Nou meis, die update heb je snel gedaan en nog super ook! Goed gedaan!
hihih marleen, ze herhalen alles wat ze horen. hier zegt het mannetje regelmatig potvedojie. oh bedacht me ineens over de bijdrage die petra terug betalen moest, wij zetten de bedragen nu express wat hoger, ik krijg liever later wat extra terug dan dat we bijbetalen moeten.
Hi! @ Denice: Wat een rotsituatie op je werk zeg! En was je net zo lekker in een jubelstemming, echt balen! @ Chantal: Wat de rest hier ook al zegt... je bent geen oppas! Erg jammer dat het zo moet gaan. Vragen de kinderen zelf ook geen aandacht dan van hun papa? @ Schatje: Leuk foto's! @ Linka: Ik begrijp dat het met jou en je mannetje ook niet zo super gaat? Sterkte meis en een dikke knuffel! @ Binna: Dank je voor de update, super! @ Setteke: Hoera voor Silke! En Tymen tegen de kat... Er waren wat meiden die moeten werken vandaag: werkse! De rest ben ik weer kwijt, sorry... Wij hebben dus gisteren de buggy van Nuna gekocht! Wat een fijn wagentje is dat zeg, ben er superblij mee. Gelijk ook even bij Ikea geweest, daar even lekker gekeken en wat beddengoed gekocht. Verder heerlijk thuis geweest en ook vandaag heerlijk thuis, misschien straks nog even naar het bos als het droog wordt...
de dochter van me baas aan de telefoon gehad huilend of ik er niet nog eens over wilde nadenken om terug te komen. NOU IK DACHT HET NIET !!!!!!!!!! NU NIET MORGEN NIET NOOOIT NIET!!! ze vroeg of ik het van hun punt ook snapte ik zeg nee want ik ben jullie niet en ja mijn zorg verder ook niet ik werk niet meer bij jullie. Maar ze hebben dus mijn collega dus wel gewoon daar nog rondlopen en of ik daar wilde over nadenken om terug te komen ik hoefde niks te gaan betalen en het zou vergeven en vergeten worden. nou echt niet !! ten eerste die trut loopt nog rond brainless 44 jaar oud !!! en dan nog geen verantwoordelijkheid !!! vervolgens moet ik samen werken met haar. NOU DACHT HET NIET. en me baas loopt daar natuurlijk ook rond nou dacht niet dat ik daar ooit nog een voet binnen zet. en ook zeker niet daar eten of bestellen. en ze moeten er op rekenen dat hierdoor ook een heleboel vaste klanten weg gaan daardoor. en zoiezo niemand van mijn familie besteld daar ooit nog maar iets. heb de telefoon opgehangen. waarna ze mijn moeder nog belde op die haar telefoon dat ze het zonde vond dat ze nu een collega, vriendin en goed personeelslid kwijt is.waarop mijn moeder zei "dat heb je allemaal aan je vader te danken" dus ik heb zo het idee dat die vandaag of morgen nog een keer gaat bellen hierover. maar daar heb ik dus absoluut geen zin in
Denice: van harte met je zwangerschap, eindelijk gelukt. Laat je geluk niet in de weg staan door een paar stomme idioten op je werk. Ik zou ook niet meer met ze willen werken. lekkr dan! Als ze vond dat je een goed vriendin was, had ze nooit het recht gehad zo te keer tegen je te gaan. Bah, heb er geen woorden voor. Ik hoop dat je snel ander werk hebt gevonden wat je wel aanstaat! Duster: yeah een meisje, whow! Ik ben ook zo benieuwd, we hebben pas met 21 weken een echo, maar denk dat ik eerder wil laten bepalen.....hihihi, kan niet wachten Binna: wat naar zeg al die rekeningen, vreselijk. Kop op! Chantal: hier ook een uithuizige vent....jammer hè. Als ik nou ook wat dichter bij mn moeder zou wonen zou ik daar nu zitten, maar ja. 1.5 uur rijden vind ik echt te ver!!! Setteke: wat goed van Silke, knap hoor. Lijkt me zo raar opeens je kleine te zien lopen....lol. Britt loopt opeens ook echt hard achter haar poppenwagen, gaat snel inene. Binnen een paar dagen heeft ze het helemaal door. Dus duurt ook niet meer heel lang
@Binna wat een leuke foto van silver op het roze bankje En die bril geweldig @Petrabr Ticho zou dan volgende de berekening van tno 185cm worden en ivy 172cm. Alles goed verder aan die kant? Alvast een hele fijne vakantie @marleen Ik zit hier ook bijna de hele dag te kou kleumen... brrr @Duster wat leuk dat jullie een meisje krijgen! veel plezier met shoppen @denicepino1 leuk he mannen die dingen vergeten hihi hihi bertram zou wel strings willen halen alleen zou hij zich zichtbaar ongemakkelijk voelen als andere vrouwen naar hem kijken haha (En natuurlijk gefeliciteerd) @Linka hoe gaat het nu met je? en een dikke knuffel @schatje1 wat een mooi koppie heeft Djayden zeg!
Over de babucha slofjes: hoe ziet bij jullie de onderkant eruit na een paar dagen kruipen? Ik stofzuig en dweil een en soms twee keer per dag maar de onderkant is nu na een aantal dagen al helemaal vies. Zul je ze kunnen wassen? Fayenna heeft trouwens de zelfde slofjes als silver. @ petra: wat is suze snel met doorslapen, knap hoor! Heerlijk een weekje vakantie! Waar gaan jullie naar toe? Hebben jullie dan ook iemand nodig die het bedrijf overneemt? @ rebbel: hoe gaat het met je? Ik had de slofjes binnen 24 uur in huis! Had bij opmerkingen geschreven of het mogelijk was om ze voor 8 okt. Te verzenden omdat we dan op vakantie gaan en wilde ze graag hebben dan. Meteen betaald en volgende dag lagen ze in de brievenbus! @ Jenny: wat fijn dat je geen kwaaltjes hebt, en dat terwijl je al haast 12 weken bent. Kun je ook lekker genieten zo! Wanneer heb je weer een echo? Mag ik vragen waarom je dit keer niet mee doet met moeders voor moeders? @ sjorsje: hebben jullie een leuk weekendje weg gehad? Hoe was het dolfinarium? @ marleen: wat toevallig zeg, op dezelfde datum geboren! Nog gefeliciteerd met beide. @ duster: gefeliciteerd met je goed echo meid! Wat leuk dat het een meisje wordt! Hoe was het op de kinderboerderij? @ chantal: leuk een weblog, ga hem zeker volgen. Heb je eerste stuk gelezen en vind het erg mooi geschreven. Mooie scrap! Volgens mij wordt het tijd om een hartig woordje met je mannetje te gaan praten. Want je doet zo je best, maar zonder hulp van hem lukt het je gewoon niet met zijn kids. @ alieke: heb je nog wat kunnen regelen met die hypotheekadviseur? @ Denice: van harte gefeliciteerd meid!!!!! Kan me 31 juli 2008 nog goed herinneren ja. De hele dag weeën wegpuffen in 35 graden pfffff. Uiteindelijke ben ik pas 1 augustus bevallen. wat een klote situatie op je werk. Is het geen mogelijkheid om te gaan praten, misschien dat je dan terug kunt. Ondertussen ga je zoeken voor ander werk en zeg je gewoon dat je de weekenden beschikbaar bent. En zodra je werk hebt gevonden stop je daar. Zo hoef je in ieder geval niet dat geld te missen. @ binna: zo vervelend als je onverwachte hoge rekeningen krijgt. Ik denk ook elke keer nu zal ik het wel gehad hebben, afgelopen woensdag moest de auto gerepareerd worden voor 500.-. om gek van te worden. Wat een gaaf cadeau heeft silver gekregen. En wat leuke fotos van silver bij de mac. @ arri: wat leuk om te lezen hoe gelukkig je bent met je gezinnetje. Ik voel me precies zo! @ setteke: ik lees telkens dingen over je man en dan denk ik: ah wat lief. Volgens mij heb jij echt een ontzettende lieve man! Klopt dat? @ linka: knuffel meid. Je kunt hier altijd je verhaal kwijt. @ QB: wat leuk dat hij papa en mama dan even voor zich alleen heeft, en dan ook nog naar het circus wat een verwennerij. Hopelijk hebben jullie een leuke middag. @ schatje: wauw mooie fotos, vooral de laatste inderdaad!
ben weer helemaal bijgelezen, gisteren namelijk geen tijd gehad. tot 16 uur gewerkt toen snel naar huis en om 17 uur weer weg. ik had namelijk een handbalwedstrijd. was nog nooit zo lang weg geweest zonder fayenna dus mistte haar wel hoor. vanmorgen heerlijk 2 uur in het bos gewandeld met man, fayenna en de hond. hebben kastanjes gezocht en een hele tas vol mee naar huis genomen. was erg gezellig. nu ga ik fayenna uit bed halen en gaan we broodje gyros eten mmmmm.
@ binna (of iemand anders die het weet): welke ballorig is het leukste: amsterdam arene, amsterdam gaasperplas of zoetermeer? en wie van jullie kent deze kinderboerderijen en weet of ze leuk zijn: het nijmanshofje en nieuw bos en lommer. gaan daar namelijk volgende week op vakantie. of weet iemand een andere kinderboerderij daar in de buurt?
ik ga ff op de bank liggen, Britt ligt er net ook weer op. Ze redt het meestal net niet om met 1 slaapje de dag door te komen...... Dus dan maak ik er ook maar even gebruik van. Nu kan het nog even lekkr gaan liggen! Straks is dat ook over....
@ Shanai: Wat een reageeractie weer meis, jemig! We hebben lekker vroeg gegeten, de kids gaan straks in bad en daarna ga ik zelf! Fijne avond!
zijn niet zo heel veel mensen hier he vandaag.... JUUD STIEKEME MEELEZERT DAT JE BENT!!! KOM EENS ONLINE JOH!!! ( op msn )