@ linka: thanks meid voor de tips! hoe gaat het nu met je? @ alieke: balen zeg dat hij jullie zo laat zitten. hopelijk komt er in januari inderdaad een goede oplossing.
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: (is al bekend) Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Setteke: meisje Binna:Meisje Lique80:Meisje Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje petra: meisje Shanai: meisje Linka76:meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje petra: meisje shanai: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Linka76: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen petra: jongen shanai: jongen Linka76: jongen meisje of jongen voor Jenny: Sjorsje: Jongen shanai: jongen petra: meisje Binna: meisje lique80: meisje Linka76: meisje meisje of jongen voor Denice: Sjorsje: meisje lique80: meisje JennyS: jongen Linka: jongen
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: (is al bekend) Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Setteke: meisje Binna:Meisje Lique80:Meisje Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje petra: meisje Shanai: meisje Linka76:meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje petra: meisje shanai: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Linka76: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen petra: jongen shanai: jongen Linka76: jongen meisje of jongen voor Jenny: Sjorsje: Jongen shanai: jongen Schatje1: jongen petra: meisje Binna: meisje lique80: meisje Linka76: meisje meisje of jongen voor Denice: Sjorsje: meisje lique80: meisje JennyS: jongen Schatje1: jongen
Meisje of jongen voor Rebbel: (is al bekend) Linka76: Meisje Binna: Meisje JennyS: Meisje Chantal: Meisje mik25: meisje toetie: meisje Arri: meisje Sjudith: meisje Marleen: meisje Miepie28: Jongen Puck: Jongen Sjorsje: Jongen Noura: Jongen Pruts: Jongen Lique80:jongen Miranda:Jongen Petra: Jongen Duster: Jongen Schatje1: Jongen QueenBee: Jongen Meisje of jongen voor Duster: (is al bekend) Petra:Meisje Linka76: Meisje Daisy : meisje Sjudith: meisje Miepie: meisje mik25: meisje pruts: meisje Setteke: meisje Binna:Meisje Lique80:Meisje Sjorsje: Jongen Marleen: Jongen Schatje1: Jongen toetie: jongen QueenBee: Jongen Arri: Jongen Miranda: Jongen Noura: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Schatje: ( is al bekend ) Binna: Meisje Sjorsje: Meisje toetie: meisje QueenBee: Meisje Setteke: Meisje Sjudith: Meisje Marleen: Meisje Miranda: Meisje JennyS: meisje Rebbel: meisje Noura: jongen Linka76: Jongen Lique80: jongen Daisy: jongen Arri: jongen (maar deze is moeilijk!) miepie: jongen (wacht nog wel op foto buikje...) mik25: jongen pruts:jongen Shanai: jongen Meisje of jongen voor Mik: Arri: Meisje Sjudith: meisje Miranda: Meisje Marleen: Meisje Schatje1: meisje Toetie: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Binna: meisje petra: meisje Shanai: meisje Linka76:meisje Noura: jongen miepie: jongen mik: jongen lique80: jongen sjorsje: jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen QueenBee: jongen Meisje of jongen voor Miepie: Marleen: Meisje mik: meisje JennyS: meisje QueenBee: meisje petra: meisje shanai: meisje Arri: jongen Noura: jongen Sjudith: jongen Miranda: Jongen Schatje1: jongen lique80: jongen Toetie: jongen sjorsje: jongen pruts:jongen Rebbel: jongen Binna: jongen Linka76: jongen Meisje of jongen voor FF: Miranda: Meisje Marleen: Meisje Lique80: Meisje Toetie: Meisje sjorsje: meisje pruts:meisje Daisy:meisje Noura: jongen Sjudith: jongen Schatje1: jongen mik:jongen JennyS: jongen Rebbel: jongen Binna: jongen QueenBee: jongen petra: jongen shanai: jongen Linka76: jongen meisje of jongen voor Jenny: Sjorsje: Jongen shanai: jongen Schatje1: jongen petra: meisje Binna: meisje lique80: meisje Linka76: meisje meisje of jongen voor Denice: Sjorsje: meisje lique80: meisje JennyS: jongen Schatje1: jongen Linka76: jongen
ok duidelijk, dacht dat de reden misschien te maken had met dat je het de vorige keer tegen gevallen is om te doen. Heb je eigenlijk een eigen paard? heerlijk lijkt me dat. Zou het ook zo graag weer willen, maar heb gewoon op het moment de mogelijkheden en de tijd er niet voor. Hebben thuis paarden gehad, en heb zelf altijd paard gereden. Op een gegeven moment moeten stoppen omdat ik een keuze moest maken. ik ging namelijk op een vrij hoog niveau handballen en dan was het niet meer te combineren. Tot afgelopen mei wel een pony gehad, eigenlijk ook in de toekomst voor fayenna. maar dit was een hengst die echt niet meer te houden was. die is dus verkocht.
Hey meiden, Wesley ligt lekker in bed en ik dacht ga ff bijlezen maar het is zoooooveeeeeel heb wat gelezen en de update gelezen dus neem me niet kwalijk als ik iemand vergeet: @ Linka, ik las dat je aan het pb'en bent en niet lekker in je vel zit/zat, ik hoop dat er niets vervelends is met je?! @ Alieke, hoe was de bbq? Handig he van die mannen die niet meedenken?! Erg vervelend! Wat schattig dat Danique zelf ook graag de broodjes eet als je diertjes gaat voeren, gezellig toch! @ Arri, hoe bevalt het in het huis van je ouders? @ Chantal, knuffel voor jou! Ik heb ook het idee dat je wat vaker Chantaltijd moet nemen! Het is natuulijk helemaal niet erg als je vriend een keer wat gaat doen als zijn kinderen er een weekend zijn maar zoiets zou af en toe moeten voorkomen en in overleg met jou natuurlijk! Hopelijk komt er eens een goed gesprek! @ Denice, YEAHHHHHH zwanger!!!! Gefeliciteerd! Wat ontzettend vervelend van je werksituatie @ Duster, dus het gesprek met de gyn was fijn wat betreft de bevalling? En wat gaaf dat jullie een meisje krijgen, super!!! @ FF, fijn dat je je goed voelt! Wat spannend jullie huis te koop, hopelijk gaat het snel in deze slechte tijd! Wij hadden ook mazzel dus het kan wel! @ Petra, heb je nog dikke pret met je duowagen? Vast wel! Fijn dat Andy de aankomende week lekker vrij is met jou, kan me voorstellen dat het op een gegeven moment niet leuk meer is als hij steeds druk is, ook al heb je makkelijke kindjes je wilt toch samen de dingen doen! Geniet er maar van met je dametjes! @ Schatje, wat leuk dat jullie een jongen krijgen! 2 mannetjes dus straks @ Carmen, wat lekker zeg naar de zon! Hopelijk genieten jullie heerlijk! @ Toetie, hoe gaat het nu? Beetje opgeknapt? Met Bart ook alles in orde? @ Vogeltje, hoe gaat het nu met Toby? Heeft hij al gepoept? Vervelend is dat he, als ze het niet kwijt kunnen, bah! Pas maar op, een kindje dat kruipt is druk maar als hij straks loopt heb je overal ogen nodig en is niks meer veilig @ Tammie, jeetje wat vervelend voor je meis lijkt me echt heel verdrietig als de vader van je kindje geen interesse heeft wat een rottijd moet dat zijn... Sterkte! @ Binna, bedankt voor de update meis! @ all, op veel dingen in de update had ik al gereageerd eerder enn als ik iemánd alsnog vergeten ben, SORRY! @ meeting ---> Sjorsje en Mik, jammer dat jullie niet naar de meeting komen Wij komen wel, mijn man wilde zelfs mee gaan is er al een tijd bekend en waar is het ook alweer, heb er de helft niet van meegekregen hahaha.... Zooo... Nu ga ik zo even bankhangen denk ik. Wesley slaapt al 2 nachten goed door weer ohhhhhhhh ik hoop zo dat hij dat blijft doen hij heeft nu een winterslaapzak aan. Volgens mij had hij het gewoon koud. Het is wel een koukleun dan, hij ligt nu in flanelle pyjama met sokken en winterslaapzak en slaapt al 2 nachten heerlijk, wat hebben jullie kindjes nu aan? Vind het nl. al zoveel voor deze tijd van het jaar?!
@Delilah, wat een reactie!! Applaus, haha!! Grappig dat sommige kindjes het zo koud hebben. Djim wil niet eens een lakentje over zich heen. Dus pyjama aan en in de zak. En als wij naar bed gaan, doen we lakentje en dekentje over hem heen!!
@ Lique, ik snap er ook niks van! Hij ligt al weken in een flanelle pyjama terwijl het overdag nog boven de 20 graden was soms Schijnbaar ligt hij toch graag lekker warm. Van de week werd hij 'snachts wakker toen hij nog een zomerslaapzak aan had en ik zei tegen m'n man dat hij helemaal niet lekker warm voelde dus volgende nacht winterslaapzak aan gedaan en hij heeft de klok rondgeslapen... Hopelijk was het geen stomtoeval 2 x over
@shanai: nou moet zeggen dat het wel vermoeiend is om aan die potten pies te denken, maar heb altijd in mijn achterhoofd gehouden dat het voor een goed doel was en dan sleep je er wel doorheen. het was geloof 10 weken lang en das best pittig heb geen eigen paard maar een lease paard, eentje waarmee het heel slecht ging (peesblessure) maar we mogen weer beginnen met stappen, gelukkig wel lekker in het bos. verder rij ik een paard van een vriendin, daar kan ik lekker alles mee doen. maar ja nu ik zwanger ben, ben ik wel weer voorzichtiger en waarschijnlijk rij ik weer door tot week 24. tot die tijd voelt rijden nog goed daarna gaat het steken en zit je buik meer in de weg
@ Lique, dat is zeker waar hopelijk klopt het wat ik denk ben de gebroken nachten wen een beetje zat eigenlijk
@ Jenny, ik zou er niet aan moeten denken om zwanger te moeten paardrijden, fijn dat jij er zo van geniet! @ All, nu ga ik echt weg, mijn ogen vallen zowat dicht hier hahaha
@ Jenny, als ik terugkom van vakantie ga ik weer beginnen met rijden. Ik heb het zo vreselijk gemist en er staan er 2 klaar om ingereden te worden, word ik helemaal blij van. Ik zoek nog even een leuk fototje op. Ik weet nog dat je leasepaard een peesblessure kreeg met je eerste zwangerschap, dat heeft ook lang geduurd zeg, wat is het dan heerlijk dat je er weer op kunt en het bos ik kan en dan nog met dit weer duowagen, echt top, wat voel ik me stoer als ik met de meiden in deze mooie wagen loop, ben nog steeds alle knopjes aan het indrukken. Ik vind het echt een aanrader die wagen die ik heb, zeker voor de prijs. We hebben 319 euro betaald met babynestje. foto is met 32 weken zwangerschap van Suze (alleen stappen hoor op het braafste paard van het land), maar wilde toch een foto voor het nageslacht, ben gestopt met rijden met 25 weken zwangerschap
@ Delilah, wat leuk dat je ook komt naar de meeting, ik ben zo benieuwd hoe je bent we hebben trouwens afgesproken rond 10 a 11 uur in ballorig in houten, sommige komen later. Ik probeer er vroeg te zijn vanaf het vakantieadres want roos slaapt aan het begin vd middag
@Linka, dikke knuffel voor jou! Hopelijk zit je snel weer wat beter in je vel. @Denice, gefeliciteerd met je zwangerschap meid! Wat een gedoe op je werk Idiote oplossing van je baas :S Laat hem lekker in de strond zakken. Vraag even of hij een ontslagbrief voor je wilt opstellen, dan ga je lekker naar het uwv en dan krijg je een uitkering tot je weer werk hebt. @Duster, wat leuk dat jullie een meisje krijgen! Gefeliciteerd met de goede echo! Hoe gaat het met de dromenvanger? Wat spreken we af voor volgende week zaterdag? @Binna, leuke foto's van silver bij de mac en een mooie scrap! Super up-date! Mijn complimenten! @Schatje, mooie foto's! Wat word djayden toch al groot. En als het werken niet meer gaat, moet je even heel duidelijk zijn op je werk. IOf je werkt (echt) halve dagen of je meld je ziek. @Chantal, pfffffffff mannen. Hopelijk komen jullie er een beetje uit. Dikke knuffel voor jou. @Petra, fijne vakantie! Herrlijk dat je zo aan het genieten bent van je meiden (en man)! @Marleen, haha die jasper gewoon door de herrie heen slapen. Dat zie ik bart echt niet doen. @Mik, bart wil nog wel in de buggy/kinderwagen als het maar niet te lkang duurt. @Puck, bart drinkt tussen de 1 en 2 liter per dag. Heb de box nog wel staan maar bart zit er zelden in. Soms als we de oven aan hebben staan (we hebben een open keuken) omdat ik dat gevaarlijk vind. @Vogeltje, als bart te weinig melkproducten heeft binnen gekregen geef ik hem een kaasstengel http://www.dollshouse-innovations.co.uk/images/CHEESE%20STRING%20PHOTO.jpg daar zit 1 glas melk in. Koop ik in de supermarkt. @Stteke, wat goed dat silke zo'n stuk heeft los gelopen! @Alieke, haha ik dacht dat al die cijfertjes een berekening waren van je hypotheek ofzo maar danique had het getikt, snapte er al niks van @Jenny, oeh heerlijk! Het was vandaag ook geweldig paardrijweer! @Chantico, ik maar op de pc 2 mapjes 'gelukte' foto's en 'mislukte' foto's. In de map gelukt maak ik weer mapjes met 1mnd 2mnd 3mnd enz. Zo kan ik snel de foto's vinden en hoef ik de mislukte niet te deleten. @Delilah, gelukkig weer opgeknapt. Was echt een beetje oververmoeid denk ik. Wat goed dat wesley weer heeft doorgeslapen! Bart is (ondanks zijn spek) ook een koukleum in bed. Hij heeft nu een immitatie combisleeper met een pyama en sokken aan. Hij heeft het niet van een vreemde want zijn mama ligt ook alweer onder het winterdekbed Geen idee hoe dat strak moet als het nog kouder word :S Zo daar ben ik weer. Had van de week echt geen zin en puf om te reageren. Was zo moe Deze week hoef ik gelukkig niet meer zoveel te werken. En dan gaan we over 2 weken lekker op vakantie! Met Bart gaat alles super lekker, hij is wel een beetje (veel) stout. En zelfs daar kunnen we van genieten. Het is gewoon een heerlijk ventje.
binna, dank voor de update! meiden, weinig reacties van mij. het is op mijn werk echt ontzettend druk en ik ben niet fit en slaap slecht, waardoor ik het idee heb dat ik voortdurend achter de feiten aanloop. ik lees wel mee en ik hoop dat ik snel weer fut heb om mee te reageren. nog wel een leuk nieuwtje: ottilie loopt steeds meer los. wel 3 a 4 meter steeds!