@Lauwie, wat goed dat Otje zo goed los loopt! Hopelijk voel jij je snel weer wat fitter! Hup snel naar bed jij
goedemorgen meiden WIJ GAAN OP VAKANTIE!!!!! Sommige zie ik volgende week in ballorig (heb ik ook zo een zin in) Ik lees niet mee de aankomende week dus hoop dat het rustig blijft. @ Linka, ik hoop dat bij jou de storm gaat liggen @ Denice, succes met het zoeken naar een baan @ Lauwie, wat goed van Ottilie, wat kun je dan trots zijn hè Ik met de meiden in de mooie kar:
@delilah: is heerlijk ontspannen hoor en neem natuurlijk geen risico's @petra: oh ja cool met die dikke buik op je knol hihi, kan me voorstellen dat je weer zin hebt om te rijden welke duowagen heb je? ben ook aan het rondkijken en vind het erg moeilijk. oh zie nu de foto, is die wel handig zo'n brede ik zat aan eentje te denken die achter elkaar staat fijne vakantie (voor de zoveelste keer dit jaar volgens mij haha)
@Schatje; Wat is er dinsdag (sorry als ik het gemist heb ) @Toetie; Ik droom niet minder, maar wel minder heftig. (maar ik weet niet of dat ook aan de dromenvanger ligt ) Ik stuur je nog wel een PB over zaterdag @Petra; Je zal het waarschijnlijk niet meer lezen, maar toch: Een Fijne Vakantie! Leuke foto's ook @Lauwie; Wat goed van Otje! Matthijs loopt ook al weer een weekje steeds verder los. (zo'n 5 stapjes) Ik vergeet het steeds te vertellen, ook al zijn wij natuurlijk hartstikke trots
@duster super van Mathijs @delilah super reageer actie @jenny ik heb als ervaring van me werk dat ik achter me kaar niet fijn vindt. omdat het zwaar rijd als je de stoep op moet. en omdat je grooste voor in zit. en die naast me kaar kan je eigelijk over al mee in. ze zijn niet heel veel breeder als een enkele wagen
Meiden, ik zwaai effe! Bedankt voor jullie reacties... Daarna zijn er ook nog een aantal dingen gebeurd, dat ik echt zoiets van, ohkee... ben ik nu gek??? Soms heb ik echt ff een realitycheck nodig of ik niet overal over struikel of dat er ook nog daadwerkelijk iets in zit. We hebben ook een erg heftig en serieus gesprek gehad gister. Komt er op neer, dat we er wel beiden de schouders onder willen blijven zetten, hoewel we al een tijd niet op dezelfde golflengte zitten, hebben we afgesproken dat wanneer iemand iets zegt of doet, waar we wat van vinden (egoistisch, niet leuk, whatever) dat we het direct tegen elkaar zeggen ipv het op te kroppen omdat je geen zin hebt in ruzie of omdat je het niet waard vind om over te ruziën. DUs ja, nu maar kijken waar het schip strand... Hopenlijk strand ie niet en vaart ie ons naar een mooi paradijsje met een mooi hutje staand in de blauwe zee, voorzien van genoeg fruit, vlees en vis om ons te voorzien tot aan het eind van de wereld hahahahaha....! Petra veel plezier op vakantie!
@chan: hoop dat jullie er samen uitkomen! @duster: morgen moet djayden naar het ziekenhuis word zijn traanbuisje doorgeprikt.. @petra: Mooie wagen hoor! Fijne vakantie! Voor de rest weet ik het al niet meer.. me hoofd is een beetje een zeef Ga zo weer werken en zit toch eraan te denken om te bellen voor zaterdag.. Mag eigenlijk nog maar 4x5 uurtjes werken maar nu heb ik deze week deze dagen: Zon: 12-17 Ma: 11-18 Don: 9-13 Vrij: 9-13 Zat: 9-17 Weet even niet zo goed waar ik het allemaal zoeken moet.. Sorry dat ik zo klaag meiden.. Met djayden gaat het gelukkig wel weer wat beter! hij begint zoveel na te zeggen Aap, appel,bal,opa,hans,mama,papa,koe,eend,dank, hihi super leuk! kusjes
@ schatje; sorry maar ik vind echt dat je je wat harder op moet stellen. als ze vast hebben gesteld dat je maar 4 dgn van 5 uur mag maken is dat gewoon wat ze je kunnen inplannen DIKKE VETTE PUNT! Dus ga naar degene die je rooster maakt en ga op je strepen staan en zeg dat je 4 dgn van 5 uur beschikbaar bent en dat ze voor de rest een andere oplossing moeten zoeken, is die er niet, is dat hun probleem....!!! Als je meer gaat werk en hier problemen/ last van ondervind heb je het dan echt aan jezelf te danken omdat je niet durft op te komen voor jezelf en je kindje. Sorry dat ik zo hard misschien ben, maar je zit hier al weken mee en ik heb het idee dat je een schop onder je hol nodig hebt, dus bij deze!!!! * en een knuffel na om het goed te maken
@ schatje en all; tygo zegt nog niet echt woordjes als in dat ie het bewust zegt, maar bij hem komen er ook steeds meer en verschillende klanken... Nu is ie heel erg van het kakakaka... hij kan ook kijken nazeggen, en volgens mij zegt ie wel bewust een vorm van dankjewel. als ie iets aan je geeft nl. dan zegt hij danka en boek lukt ook al een beetje... Ook hebben we dit weekend weer andere gezichtsuidrukkingen gezien, zoooo leuk... en hij is echt een lolbroek, weet ook dat je dan om hem lacht omdat ie grappig is en lacht mee of doet het weer ofzo, zo leuk... Hij heeft ook veel verschillende lachen. Als ie in een deuk ligt, als hij weet dat hij ondeugend is, als hij anderen aan het lachen probeert te maken, als hij iets leuk vind, zo gaaf om dat te zien ontwikkelen.... @ binne; schiet me te binnem, sowieso super update, helemaal nog zo uitgebreid terwijl je het was vergeten... En je kado, ik heb het gezien bij intertoys ofzo en vond um erg gaaf, maar niet in het echt gezien.... in folder... kan je foto maken met silver? Voor mijn gevoel is het een wippertje, klopt dat? Ik vind um erg mooi...!!!
@schatje: ja laat niet zo over je heen lopen meid!! mylan zegt alleen ja en èh haha of nja (wat moet je daarmee haha) oh en schud heel vaak nee veel hè haha
@Schatje, het lijkt er op dat ze denken dat je alleen doordeweek die klachten hebt. Oh nee, ik zie nu dat ze je vandaag ook meer ingedeeld hebben, maar dan kun je daar vast dinsdag en woensdag van uitrusten. Wat 'n sukkel die planner. @Jenny, misschien moet je een duowagen achter elkaar en langs elkar gewoon 'n keer uitproberen. 't is wat dat betreft jammer dat wij zaterdag niet kunnen, anders had je het uit kunnen proberen. Volgende meeting: er zou toch nog 'n datum gepland worden later dit jaar voor degenen die nu niet konden?
Goeiemorgen! Nou ik heb hier een ventje wat nog steeds niet fit is! Jasper is nog steeds verkouden. Hij was vanmorgen al helemaal niet uitgeslapen en voelde warm aan en slaapt dus ook al weer. Thomas had weer helemaal zin in de psz. Het voordeel is dat ik nu 3 slaapkamers en de badkamer gesopt heb en dat de aardappelen al geschild zijn! @ Denice: Ik heb gisteren ook nog eens over je situatie nagedacht. Ik zou zelf echt zo'n kop hebben om nooit meer terug te gaan, maar aan de andere kant hebben jullie de centjes zo hard nodig. Ik zou alleen dan wel even hele goede afspraken maken over die portefeuille! En met die collega zou ik ook niet graag werken, maar in de tussentijd zou je wel naar een andere baan kunnen zoeken en heb je gewoon je centjes! @ Chantal: Hopelijk komen jullie weer wat meer op 1 lijn, je zult zien dat dat jullie al veel dichter bijelkaar brengt. Jeroen & ik hebben ook zo'n dip achter de rug en ik was echt al bijna van plan om er mee te stoppen, maar we zijn er super sterk uitgekomen. Af en toe moet ik m wel weer een beetje in het gareel trekken hoor haha, maar het gaat echt stukken beter. @ Schatje: Je mag hier best klagen meis, want het is ook niet leuk. Maar... je moet op je werk ook wat meer je tanden laten zien hoor! Afspraak is afspraak! Straks kom je in de ziektewet te zitten en dan hebben jullie er allemaal niks aan! Kom op meis! @ Lauwie: ik heb niet het idee dat het alleen maar druk is maar dat je ook niet zo lekker in je vel zit of zie ik dat verkeerd?
ik weet vanavond wat het wordt.......jongen of meisje spannend heb zelf nog geen gevoel wat het wordt, bij Britt wist ik dat het ene meisje werd