Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Goed zo Setteke. Dat zijn nog eens cijfers om mee thuis te komen.

2. Nieuw stuk op mijn blog!!!

Als je een berichtje wil krijgen als ik iets nieuws heb geplaatst, kan je aan de linkerkant kiezen voor volgen...!!!

3. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Leuk geschreven Chantal, maar voor volgen moet ik een of ander account aanmaken?

4. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey meiden,

wat gaan jullie snel!
    hier even een dipje... dus kom wel weer kletsen als ik wat gezelliger ben! ;)

liefs rebbel

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Kop op Rebbel. Het is makkelijker gezegd dan gedaan, ik weet het.

6. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    ja ik ga mn best weer doen, maar heb even het jank! ;) mannetje ging net weg voor een slaapzak voor milan en hij bracht een heel lief pakje voor ons beepje mee! zo lief en ik vind het super dat hij het zelf heeft uitgezocht! maar ik ben even zo verdrietig... als ik dan naar het pakje kijk denk ik; als het maar goed gaat en ons beepje het straks aan kan. pfff.. soms vind ik het weer even zo heftig en ben ik erg bang. er komt zoveel terug van milan.. zou zo graag eens onbezorgd zwanger zijn! al weet ik dat ik niet moet klagen en blij moet zijn dát ik zwanger ben. dus er is even weinig van een positieve rebbel over! maar dat komt wel weer. ;)

7. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Sjorsje, dus nu druk aan de kokerrel? ;)

@Marleen, nouja, die Thomas!

@Setteke, wauwie mooie cijfers hoor!

@Chantal, leuke blog hoor!

@Rebbel, voor jou een hele dikke knuff!

---

Nou, ben blij dat ik weer thuis ben en morgen niet hoef te werken... blergh.. wat een piepdag.. Voel me nu ook belabberd, niet leuk meer.. heb zo het idee dat ik kan spugen, not nice..

Xx

8. oh dat wist ik niet, maar ik zie wel dat het in principe niet zoveel inhoudt je kan je gewoon aanmelden met je eigen emailadres en wachtwoord, houdt verder niets in zag ik...

9. @ rebbel; meis toch, dikke knuffel en wat lief van je kerel...

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @rebbel de tranen springen in me ogen. heel dikke knuf.

11. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk

logisch meis. maar dit kindje blijft gewoon zitten waar ie zit! het moet!

12. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    thanks lieve meiden!

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Setteke; Mooie cijfers

@Rebbel; Lief van je mannetje. Heel begrijpelijk dat het weer boven komt, maar dit beebje blijft nog lekker een hele poos bij mama zitten. Een hele dikke knuffel!

@Sjorsje; Heeft Jorja last van haar prikjes? Wat stom van het CB. Als er iets is, weet jij dat als moeder echt wel.

14. @ set: goeie cijfers man!

vandaag is weer zo'n dag, zo'n dag dat ik me een slechter moeder voelen mag...

pfff....

meneertje wil niet eten....
    Gister gaf hij de boontjes al terug ( dus ja FF ook hier herkenbaar... ) en de papatjes waren ook niet in trek, alleen het vlees wilde meneer eten...
    Vandaag had ik wraps gemaakt, nou eerst lekker paar hapjes eten, maar mama maakte een fout... er zat een stukje sla bij op de vork en toen besloot meneer dat hij niet verder wilde eten... :(

nou ja hij was net wakker, dus ik dacht misschien heeft ie straks honger... Dus ik om kwart over 6 een potje opgewarmd.. maar nee hoor, 1 hap en het kwam er zo weer uit...

Heb um dit keer ook geen vla gedaan, ene kant denk ik, als ie honger heeft eet ie wel, aan de andere kant, voel ik me schuldig omdat ie nou in bed ligt zonder eten... :(
    Hij klimt de hele tijd de trap op, wil boven spelen, had de kinderwagen voor de trap gezet, maar toen hele tijd huilen omdat ie niet bij de trap kon komen, toch een manier gevonden en toen dacht ik bekijk het maar, dan ga je maar lekker naar bed om kwart voor 7, normaal gaat ie om 7 uur... Maar ja... hij heeft geen eten gehad...

en ik ben weer eens alleen vanavond... big whoooopieeee

15. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Chantal; Lastig is dat hè! Matthijs heeft het ook vaak dat hij geen avondeten wil. Dirk zegt dan ook, zonder toetje naar bed. En eigenlijk moet je dat denk ik ook doen. Maar eerlijk gezegd ben ik dan gewoon bang dat hij 's nachts komt en daar heb ik helemaal geen zin in :) Dus ik hoor graag hoe de nacht bij jou is verlopen :D Bah, weer alleen thuis vanavond :x Niet te veel kletsen hier hè, anders moet ik morgen zoveel lezen ;)

16. Wat hadden ze gezegd bij sjorsje op het cb dan, heb ik gemist geloof ik?

17. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Rebbel: Ook met dipjes ben je hier welkom he?! Je kunt hier juist je zorgen van je afschrijven meis, ik denk dat niemand dat erg vind, want we leven allemaal met je mee. Pik een beetje van de positiviteit van je vent. Hij heeft een cadeautje meegenomen voor je kleintje omdat hij er vertrouwen in heeft. Je hebt al een heel mooi mannetje op de wereld gezet en ondanks alle problemen heb je m zolang mogelijk bij je gedragen. Dus je kunt het! Je hebt in het ziekenhuis nog te horen gekregen dat het goed gaat met je ukkie, you go girl, volhouden!!!

@ Chantal: Ik geef Jasper altijd een toetje, ookal heeft ie niet gegeten. Straks als ze wat ouder zijn is het; niet eten? Geen toetje! Ik weet dat hij zijn toetje bijna altijd wel opeet en dan ben ik weer blij dat er toch wat in zit. Als Tygo wakker wordt kun je m altijd nog ff een flesje melk geven en als hij niet wakker wordt heeft ie geen honger! Jasper heeft het bijna 10 dgn volgehouden om 's avonds niet te eten en sinds 2 avonden eet hij weer. Overdag at hij wel goed, dus ik was ook niet bang dat hij wat tekort kwam. Laat je niet gek maken meis, je doet het gewoon goed, alleen zijn ze op deze leeftijd gewoon eigenwijs! Ze denken dat ze het zelf wel kunnen bepalen, haha!

@ Duster: Hoe is het met je meis? Hoe staat het ervoor met die hele verbouwing thuis?

18. ja normaal doe ik dat ook, maar jah.... wil ook weer niet aanleren dat hij alleen maar de lekkere dingen te eten krijgt en dat ie alleen hoeft te eten waar ie zin in heeft...

misschien is het daar nog te vroeg voor maar ja... soms weet je het gewoon ff niet...

ik zag trouwens leuke foto van je kereltje onder een kastje voor bijkomen, hahhahah...

ik heb foto ook van tygo onder de box hahaahah

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    jullie zijn lieverds!

@marleen: je hebt ook gelijk en het is ook niet zo dat ik ervanuit ga dat het niet goed komt, maar soms komt die angst even boven drijven. verder koop ik ookgewoon spulletjes voor beepje via internet. dus ik blijf positief! en ik weet dat we er beter voor staan nu dan met 25,5 weken bij milan. :)

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Och, hou op, hij zit regelmatig ergens klem onder. En dan brullen als hij niet loskomt! Ook als zijn blokkenkar vast komt te zitten dan brult ie het uit. Er zit echt een koppie op... en ik dacht dat ik er daar all eentje van had...! Ondernemend noemen ze het ;)

Deel Deze Pagina