Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Mooi!

Fijne avond!

2. denicepino1

denicepino1 Fanatiek lid

2 sep 2009
    1.763
    0
    0
    HUISVROUWTJE
    Kerkrade
    maaike meid ik hoop dat je dit nog leest.
    sorry dat ik niet op msn ben mijn msn kan ik echt met geen mogelijkheid mee aanmelden.

3. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Ik ga er ook vandoor, eens kijken wat er zo op tv komt.

Fijne avond!

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rebbel, ik denk dat er hier niemand is die vindt dat jij niet mag klagen! Natuurlijk is het een wonder dat je zwanger kan worden, maar de zwangerschap voldragen is wel het volgende dat je dan wil. Jullie kleintje moet gewoon nog een hele tijd blijven zitten en voor jouw lichaam is dat niet vanzelfsprekend. Daar mag je van mij hier hele pagina's over vol klagen hoor! Het is allemaal zo spannend nu! Maar wat je eerder al zei: je bent toch weer een week verder dan toen het gedonder begon. Elke dag en elke week is er weer één. Op naar de 37 weken! En wij slepen je er wel door, voor zover dat lukt via een beeldscherm!

Oh, en Ise is de 10-kilo-grens nog niet gepasseerd. Sterker nog: ze zat zelfs nog een aantal grammetjes onder de 9-kilo-grens! Zal voor sommige augustusmama's hier wel bijna niet te geloven zijn ;) Maar ze bevindt zich geloof ik in goed gezelschap van nog enkele tengere poppetjes hier, of niet? Haar lengte was wel gemiddeld.

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    sorry meiden, ik lees vanavond alleen even *schaam*

6. Chantico

Chantico Niet meer actief

#45426 Chantico, 5 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 5 okt 2009
    Haha, wil je het ook nog een keer herhalen tegen de tijd dat onze koters peuter zijn?

En ik maar nieuwsgierig zijn naar wat Chantal had geschreven dat nu is weggehaald ;) (Stond er iets over het geslacht van Rebbels beebje ofzo? Weet niet eens of Rebbel dat weet en het voor ons geheim houdt :))

Ik ben helemáál niet nieuwsgierig hoor ;):)

7. @ puck en set; thanks!!!
    ik hoop zo door te kunnen gaan...

was met een nieuwe scrap bezig

Bekijk bijlage 19995

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    FF, je had je straatnaam op msn geschreven...;)

Miepie, ja heb last van me rug, blijkbaar is me rug en benen stijf, daarom dat ik veel last van heb....... bah :(

Puck, je mag gewoon doen hoor, die andijvie.

Sjorsje, wat raar allemaal! Myrna moest al 3 keer terugkomen bij CB voor oogtest, toch blijkbaar een bril nodig..... Trouwens, mooie cijfertjes! Haha, dat Lianne een speen aan kat geeft, hahaha!

Puck, wat lief die Olivier! Leuk he!

Setteke, wat goed zeg, die cijfers! Ben trots op je!

Rebbel, kom op meis, maar denk ook aan rust he ;) En wat lief van je mannetje! Maar blijf positief meis, dik knuff!

Marleen, lief foto van Jasper!

Chantal, wat lief scrap, mooi!

Nou sommige hadden gevraagd hoe de fysio ging, nou niet zo super, mijn lichaam is helemaal stijf, komt door na de bevalling die ik zo lang mee liep, dat nog niet helemaal over is, nou er is 4 plekken die niet goed is dat pijn doet en buikspieren is ook niet echt super. Pff!! Moet dat nou weer...... Ze heeft los gemaakt en 2 keer me rug (bovenkant) ff laten kraken (mocht geen pijn doen, maar deed wel beetje pijn) Dus volgende week weer.... pff!

Daarna Myrna gehaald en daarna naar Intratuin gegaan, ik had toch kadobon te goed en geld van me verjaardag te goed, dus heb ik lampen en leuke dingen gekocht voor in me huis. Ben zo blij mee!

9. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hey meiden!

Ik heb vanmiddag wat teruggelezen en net ook maar kan op de een of andere manier maar weinig onthouden :(

@ Rebbel, ik kan me heel goed voorstellen dat je eens onbezorgd zou willen genieten! Het valt ook echt niet mee en ik vind dat je juist eens af en toe lekker moet klagen! Wel ontzettend lief zeg van je mannetje!

@ Uitsloofster/Setteke ;) wat een mooie cijfers! Super gedaan, heb je jezelf getrakteerd op iets lekkers om het te vieren?

@ Kindjes die zich laten vallen als ze hun zin niet krijgen; hier ook! Wesley moppert heel snel als iets niet lukt of iets niet mag. Dan gaat hij hysterisch liggen schreeuwen en laat zich vallen. Ik vind het vreselijk maar laat 'm dan wel. Je kunt dan toch weinig doen want als ik 'm knuffel heb ik het idee dat ik 'm nog beloon ook.

@ Kindjes die slecht eten; hier gaat het af en aan. Laatst had hij ook weer zo'n periode van NEE schudden als ik met die lepel aan kwam, ik merk wel dat hij het tegenwoordig leuker vindt om zelf te eten, misschien is dit in jullie geval ook wel zo? Maar als hij niet wil eten, dan laat maar! Hij krijgt gewoon altijd z'n toetje dan heeft ie in ieder geval iets in z'n maag denk ik dan maar. En 'savonds krijgt hij nog altijd melk.

Vraagje: Wesley vindt verschonen echt vreselijk. Al een hele tijd maar tegenwoordig kan ik 'm gewoon niet meer in m'n eentje verschonen. Hebben jullie kindjes daar ook last van? Hij krijst als een debiel, echt absurd! En draait en schopt me, als ik een schone luier pak schudt hij NEE en rent weg dus de strijd begint daar al omdat ik 'm dan moet pakken, hij gaat giga gillen zodra ik 'm neerleg *zucht*. Nu heb ik ook nog eens een bult in m'n rechterpols waardoor ik al helemaal geen kracht heb dus het is echt vreselijk. Morgen naar de huisarts voor een verwijzing kunnen ze die bult in ieder geval weer eruit halen. Paar jaar terug had ik er links een en nu rechts :S niet handig met een kindje!

Verder weet ik het dus al niet meer?! Sorry meiden...

Gister was ik helemaal vergeten te vertellen dat we met Wesley op de Posbank (natuurgebied) waren gaan wandelen, hij vond het maar gek die wind in z'n gezicht en al dat zand hahaha... Hij zat liever bij papa op de nek maar dat was ook leuk.

Afgelopen nacht werd hij rond 4 uur weer wakker en heeft toen even bij mij gelegen. Ik werd om 6 uur wakker van een zere rug dus toen heeft hubbie 'm weer in z'n eigen bed gelegd. Wat dat nou toch is. De ene nacht slaapt hij prima en de andere nacht dus niet helaas.

Morgen moet ik met Wes naar het cb, ben zo benieuwd naar de cijfertjes :D het is wel op een vervelend tijdstip, 14.35 uur... Maar even kijken hoe de dag loopt morgen...

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Linka, wat vervelend die fysio zeg :( hopelijk helpt het snel! En wat leuk, leuke dingetjes voor in huis, gezellig joh!

@ Miepie, jou vergat ik helemaal :( fijn dat je weer mee kletst, dat had ik vanmiddag gelezen. Hopelijk gaat het nu beter met je ouders, en uhhh... Sorry als ik niet gereageerd hebt terwijl je dat nodig had maar niet meer weg gaan hoor!!

11. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, mooie blog!!!!!!!!

Erg herkenbaar sommige dingen, vooral:

Niemand vertelt je dat ze de vaccuumpomp heen en weer sjorren tussen je benen, alsof ze een computerspel met een joystick aan het spelen zijn!

Hahahhaaaa

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ja sommige kinderen laten niet alles zien op commando. Fijn dat ze het allemaal in de gaten houden, maar nog beter als straks gewoon blijkt dat er niets aan de hand is.

@Miepie, welkom terug wijfie, heb je gemist !

@Rebbel, dikke knuffel!!

@Setteke, stuudje!! ;) Lekker hoor, dat het je zo goed afgaat. Motiveert ook lijkt me!

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Chantal wat is link van blog?

14. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, Djim vind verschonen ook niet leuk, maar mama gooit alle kilo's (en dat zijn er genoeg) in de strijd om te verschonen hoor! haha!! Maar gelukkig krijst hij niet zo. Hopelijk gaat het snel beter met je armen.

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Linka, is de rust alweer beetje wedergekeerd thuis?

@Chantal, mooi scrappie. Is die blog op je hyves. Heb je nog niet bij mijn vrienden staan volgens mij...

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Link van Chantal's blog staat onder bij haar berichten, daar zag ik 'm net iig.

@ Lique, ik mag ook niet klagenn, ben een stevige meid maar krijg 'm niet in m'n uppie verschoond. Zelfs m'n man heeft er moeite mee.

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Delilah, hier heb ik er 2 die zich bijna niet laten verschonen. Ik vind het dan ook een ramp als ik ze overdag alleen heb. Met een hand grijp ik de 2 enkeltjes zo strak mogelijk vast en met de andere probeer ik de luier te verwisselen, maar ondertussen weten ze zich zo te draaien dat ze toch op de buik liggen of in een spiraal hangen. Vanochtend had Lianna gepoept en ze was weer zo aan het draaien en iedere keer met d'r benen mij trappen tegen m'n borst, dat ik 'r echt 'n lel verkocht heb. Daarna was het huilen, maar ze lag wel stil.

19. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, dankje. Oja, nou dat is wel heel lastig, helaas geen tips hier!

20. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, oooooh jij hebt 2 van zulke :( ik vind het echt een ramp. Zie altijd op tegen die luier, helemaal als ie vol poep zit! Ik voel me zo machteloos, kan 'm gewoon niet aan. Vreselijk. En uit frustratie ben ik wel eens gaan schreeuwen maar dat werkt al helemaal niet natuurlijk... Helaas is hij not te jong voor een lel ;)fijn dat ze bij jou uiteindelijk wel stilbleef liggen :D

Deel Deze Pagina