Haha, nou ik verbaas me erover dat jij dat zo plat neerzet haha! En ik maar denken dat jij zo netjes bent...
@ QB: Mocht je geen daktarin gel proberen voor een schimmel? Dat kreeg ik toen ze hier spruw hadden. Als het inderdaad een schimmel is dan zal het nog wel uitbreiden denk ik. Meestal heb je daar overigens wel last van, maar dat heeft ze niet.... Mmm, blijft vaag! Pff, ik ga ook weer wat doen. Heb echt nog geen bal uitgevoerd vandaag!
Het woord muts wel inderdaad ja, maar de melding van een zere muts verbaasde me haha. Ik schat haar gewoon veel te degelijk in denk ik hihi!
Denk dat ik dat niet mag gebruiken, omdat het niet zeker is of het een schimmel is... zijn mijn eigen bevindingen.... zou het kwaad kunnen? Anders kan ik misschien alsnog zo ff de tandarts bellen om te vragen of ik dat mag gebruiken...
Schatje, fijn dat het goed is gegaan in het ziekenhuis. QueenBee, gelukkig is de ontsteking over en heeft Britt geen pijn. Hopelijk wordt ook snel duidelijk wat ze met dat wittige aan moeten (of gaat het vanzelf over!) Setteke, balen van je bekken! Kun je rust nemen vandaag? Oh, ik mag hier helemaal niet zijn nu! Willen jullie boos op me worden als ik het komende uur nog iets op zp doe? Ik log nu gewoon uit en mag er niet meer op! (Tril, zweet )
@Chantico, ja geen idee of het vanzelf over gaat... weet niet wat het is... Enne, foei jij! Ga jij je eens gauw uitloggen!
@Marleen; Met mij gaat balles goed (ben op het moment zo gelukkig met alles ) De verbouwing is nog wel in volle gang (dat is dan iets minder ). Ze zijn vandaag en morgen aan het stucen en dan eind vd week komen zede rest afwerken. Daarna moeten we zelf nog aan de slag (laminaat leggen, schilderen, e.d.) en dan is het eindelijk klaar. Maar dan wachten er nog een aantal slaapkamers die verbouwd moeten worden, dus ben tot de bevalling wel bezig, denk ik @Delilah; Het verschonen van Matthijs geeft ook best wel wat problemen. Hij vindt het op zich niet erg, maar kan gewoon niet stilliggen Ik heb geen idee wat je er aan kan doen.... Die bult op je pols is dat een ganglion? Ha, ha, te laat ik zie het al. Dirk heeft er oook 1. Hij is er ooit aan geopereerd en toen zeiden ze dat die niet meer terug zou komen, maar helaas. Eens in de zoveel tijd klapt die nu.... @Linka; Vervelend van je rug. Hopelijk heb je toch baat bij de fysio. Lekker dat je jezelf zo verwend hebt bij de Intratuin. Je hebt het verdiend @Lique; Ik lees redelijk veel. Al is het wel erg afgenomen sinds Matthijs er is. Zal straks alleen maar minder worden met een 2de ben ik bang @Toetie; Het zijn nog maar een paar stapjes die hij los loopt en ik vind het ook schandalig dat ik het vergeten ben te vertellen Maar ik heb de laatste tijd zo veel aan mijn hoofd gehad, dat ik niet echt kon genieten. Wat was het voor presentje (ben niet nieuwsgierig ) @Rebbel; Je klinkt al een stuk positiever. Hoe was je bad?? @QB; Wat zei de tandarts? Lekker vaag weer. Gelukkig heeft ze er geen last van. Moet ik op jou ook al boos worden :x Ga eens iets doen @Marleen; Dat zijn pas leuke koopjes Ga eens wat doen @Schatje; Fijn dat alles goed is gegaan @Puck; Lekker hectisch @Miepie; Zwaai terug @Kimm; Werk ze! @Setteke; Beterschap voor je muts @Chantico; Ga eens gauw iets anders doen :x Ik zie dat je nog ingelogd bent :x:x
Zo dat was weer even een reageeractie. Hoop dat ik niemand vergeten ben Hier gaat alles goed. Gisteren eindelijk een verloskundigepraktijk uitgezocht en gebeld voor de nazorg. Ze zitten hier een eindje vandaan, maar hebben er geen problemen mee om hier naartoe te komen. Ze klonken erg vriendelijk en ik ben blij dat ik niet terug hoef naar onze praktijk. 30 okt heb ik een kennismakingsgesprek (ik hoop dat ik daarna nog zo positief ben )
Zo en ook ik kon er niet op!!! Nu dus wel weer... Zag settekes bericht: mn muts doet zeer... wilde reageren: zet um dan af... maar na zoveel berichten vind ik het niet meer zo grappig, hahaha....
of het meeviel.. het ging wel het duurde toch nog aardig lang.. heel veel bloed enz.. ook elke keer als djayden gaat huilen spuit het bloed echt uit zijn neus.. Hij heeft nu net weer 2 uurtjes geslapen (zoveel slaapt ie normaal nooit ) En is nu aan het rondkruipen morgen moeten we even op controle komen.. oh jah ben nog bij vk geweest en me buik groeit behoorlijk.. mijn baarmoeder zit al op de hoogte van 24 wk haha En over de harde buik zei ze gewoon veel ste veel gedaan.. kusjes