Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Snel even bijgelezen, ga zo naar de c1000 voor de aardappelen van de reclame. Gisteren ook al voor geweest, maar toen waren ze al op. 't is maar goed dat ie hier haast op de hoek zit.

@Miranda, heel veel beterschap voor je meisje. Wel vreemd dat ze helemaal geen koorts heeft ofzo.

Yosyp is hier ook niet helemaal lekker. Eergisterenavond zat ie al zo mak bij het avondeten en volgens Ard was ie ook zo tam gisterenochtend bij het ontbijt. Bij het kdv had ie tussen de middag overgegeven en daarna was het daar weer goed, maar gisterenavond hoefde hij geen avondeten en het toetje ging er maar met moeite in. Vanochtend dacht Ard 'm thuis te laten, maar hij ging erg hard huilen toen Lianna wel naar beneden mocht en hij niet. Dus hij is nu toch naar het kdv. Temp was gisterenavond 37,7 niet schrikbarend hoog dus.

2. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Beterschap met Yosyp

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, ja dat is ook vreemd. Nou ja niet ziek genoeg om thuis te blijven dus! Geeft jou lekker wat rust toch? Sjorsje ben even kwijt of jij werkte?

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Denice, ik weet niet wat verstandiger is?! Je hoeft het niet te zeggen maar bedrijven zijn er soms wel blij mee als je het wel zegt, misschien heb je dan meer kans op een blijvende baan. Maar aan de andere kant zullen ze je dan misschien ook eerder afwijzen. Lastig...

Zo... Ga nu maar eens echt aan het werk. Kreeg eerst alle roddels te horen, dus heb nog niets gedaan. Er zou een excollega weer zwanger zijn, heb haar maar gemailt of het klopt. Dan weten we dat gewoon meteen!

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Lique, ik zit tot 2 november thuis vanwege m'n bevallingsverlof en daarna zou ik weer aan het werk gaan bij Rabobank Nederland in Eindhoven, maar aangezien mijn contract niet verlengd wordt hoef ik voor die 2 weken niet terug te komen. Ben nu dus op zoek naar iets anders per 18 november. Vorige week sollicitatie gehad bij Rabobank KCC in Tilburg en gisteren belde het uitzendburo dat ze wel positief zijn, maar ze hadden nog een referentie nodig van mijn laatste werk. Nou hoop ik maar dat mijn leidinggevende niet onnodig negatief is.

6. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Denice, ik zou het niet zeggen van je zwangerschap. Volgens mij heeft Duster dat iedere keer wel netjes vermeld om vervolgens om die reden afgewezen te worden. Toch Duster?

@FF, volgens mij heb je de laatste dagen niet gezien op zp. Was de echo goed?

7. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @delilah

ik heb ook nog vrij weinig gedaan vandaag:p

8. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Sjorsje, ik hoop dat ze positief zijn en je lekker aan de slag kan straks! Fijn dat ze wel positief zijn!

@ Kimm, ook al niet haha... Ik heb straks wat mails behandeld en ben nu echt aan het werk. Maar het is alleen maar oude meuk wegwerken omdat de organisatie per 1 okt. is gestopt. Het meeste is nu al weg, beetje laatste dingen doen nu.

9. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hey,
    ja ik hou wel van lezen! ik ben normaal gesproken op de woensdag en vrijdag vrij, dus de andere dagen werd milan al opgevangen en nu vangen familie en vrienden de woensdag en vrijdag op, dus dat is wel heel fijn.

liefs rebbel

10. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    wat lief!! :)

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

#45611 Chantico, 7 okt 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 7 okt 2009
    Sorry, ik had niet goed gelezen dat Laureen helemaal niet meer aanspreekbaar was! Heftig! Hoe is het nu met haar?

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @Delilah

ik werk/stage als directiesecretaresse bij een uitzendbureau. De ene dag is het drukker als de andere dag. Vandag en gisteren was het rustig. Maar ik ben om half 1 alweer vrij dus dat scheelt weer ;)

@ Rebbel

Ik hoop dat de kleine het via jou heeft mee gekregen :) daar ga ik wel vanuit.

@rest

nog 2 uur dan kan ik naar huis. En dan spullen pakken en naar de instuif... hihi erg veel zin in:D vanavond koopcontract tekenen :)

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ Miranda

hoe gaat het nu met Laureen? Knapt ze al een beetje op?

14. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    hier even een baal momentje..

milan heeft 4 weken terug een buikgriep gehad waar hij ons mee aan heeft gestoken toen. overgeven en diarree, dus duidelijk een virus. nu is het zo dat hij niet van die diarree afkomt!! soms lijkt het weer de goede kant op te gaan, dan is het wat steviger en dan ineens is het weer waterdun! :( al een paar keer contact gehad met de ha maar die wist het ook niet, hij heeft een kweekje laten neman van zijn ontlastig en daar is niks uitgekomen en verder is milan heel erg vrolijk en had hij geen koorts. nu denk ik zelf dat hij op het moment ook met tandjes bezig is want hij zevert veel en heeft nu soms verhoging en dat is dan de volgende dag weer weg. maar die dairree vond ik toch wel lang duren! zondag 2 kindjes hier geweest en die hadden nu gister ook diarree, dus dan denk ik toch meer aan een virus wat hij maar niet kwijt raakt! dus heb de ha gebeld en nu wilde hij milan nog zien en anders misschien doorverwijzen naar de kinderarts!! :( baal hier zo van want we zijn net klaar bij de kinderarts... ik zou ook niet weten wat hij kan doen?

liefs rebbel

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Rebbel, fijn dat je op familie en vrienden terug kunt vallen voor de zorg van Milan. Is dat wel bij jou thuis en heb je wat aanspraak, of is Milan naar iemand toe vandaag en ben je alleen? Hoop dat je nog veel leuke boeken te lezen hebt!
    Vervelend dat Milan niet van de diaree af komt. Dat die andere kindjes het ook hebben opgelopen lijkt wel op een virus te duiden ja.

Petra, het was toch Roos die peuterdiaree had, waar ze over een paar jaar pas overheen zou groeien? Hoe is het daar nu mee?

Denice, met zoveel energie en positieve instelling als jij hebt zou elke werkgever blij moeten zijn! Hoop dat Kennys operatie voorspoedig gaat en jullie in 2010 allebei leuk werk hebben. Ik zou het nu nog niet zeggen dat je zwanger bent. Het is nog zo pril.

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Kimm, wat leuk!

@ Rebbel, ik zou ook niet weten wat die kan toevoegen?! Misschien verder onderzoek ofzo maar ja, daar zit je natuurlijk niet op te wachten. Kan het niet een hardnekkig virus zijn?!

17. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @ rebbel

misschien dat het gewoon een virus is. Maar misschien dat je hiet wat aan hebt. Ivy is 3 weken geleden ook heel erg bezig geweest met haar tandjes. 4 stuks boven in 1 week!!! ze had hiervan ook diaree en koort. Ze heeft dat doorgegeven aan me schoonouders en aan ons. 2 dagen later was het over en waren de tandjes erdoor!!

Heb je al roosvice stop geprobeerd?

18. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @chantico: ja er komt gelukkig iemand hier naar toe, zo heb ik wat buurt en heb ik milan om me heen! :)

@delilah: ja lijkt mij ook een hardnekkig virus.. mijn moeder is nu met hem naar de ha, dus ik hoop dat hij niet naar de ka hoeft.

19. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @kimm: ja ik denk ook dat het misschien nu ook tandjes zijn... moeilijk hoor! stond het er mmaar op he! ;) roosvicee stop vind hij echt niet lekker, maar ik doe nu soms wat door zijn melk heen en dan drinkt hij het wel.

liefs rebbel

20. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Rebbel: Ik vind het wel drastisch dat je gelijk weer naar een kinderarts gestuurd wordt eigenlijk. Maar goed dat ben ik... Een virus kunnen ze vaak toch niet veel aan doen. Hopelijk valt het allemaal mee meis. Blijkbaar mag jij echt niet rustig genieten van je zwangerschap en je kleine man, jemig! *dikke knuffel voor jou*!!!

Deel Deze Pagina