ja ik vind dat ook nogal heftig marleen! heb ook tegen mn moeder gezegd dat ik dat niet wil eigenlijk! ze is er nu met milan naar toe.. ik vind dat hij anders maar iets moet geven wat het misschien even kan doorbreken ofzo.. en eerst eens kijken of dat werkt.
@ delilah Ja erg leuk. Ben de directiesecretaresse van de afdeling dus dat is wel leuk. Verschillende taken enzo. Heb het erg naar mijn zin. maar ben 6 januari al klaar met de stage. dus het gaat erg snel
@ rebbel ik hoop dat hij snel beter word en dat de tandjes snel doorkomen zodat hij er geen last van heeft
ik ben aan de studie... dus kan niet gezellig meekletsen. Maar even me hier laten zien... ik lees wel af en toe mee! Maar nu weer verder: ik verdiep me momenteel in de noodzaak van extra begeleiding van hoogbegaafde kinderen. Dusse... wie wil het weten?
@Sjorsje, ahh, nou ik hoop ook voor je dat het wat wordt! Ga je dan 3 dagen werken? Wat voor werk doe je precies? @Rebbel, lekker dat het zo goed geregeld is! Je zal hem wel missen, of komen ze je thuis helpen zodat je evengoed van hem kan genieten?(Oh zie het antwoord hierop al) Nouja, lekker lezen dan maar! Oja, krijgt Milan bruin brood. Zoja, dan even over op witbrood, schijnt ook te helpen bij diaree, en bananen, ontbijtkoek! Even geen rozijnen en krentebollen.
@ arri wat als een kind hoogbegaaft is en niet weet hoe die ermee moet omgaang en dus negatief gedrag gaat tonen. Omdat het kind meer weet en meer wilt dan hij lichamelijk of geestelijk soms kan. @ QB Koekoek
@Lique, ik werkte eerst 32 uur (4 dagen) en wil nu 28 uur gaan werken. Bij het callcenter moest ik een uitgebreide beschikbaarheid opgeven, dus heb ik ma, di, wo, do en za opgegeven. Zou dus zo maar kunnen dat ik al die dagen ingedeeld wordt. Bij Rabobank Nederland werkte ik op een afdeling die de hypotheekadministratie verzorgt voor de lokale rabobanken. Bv. de notaris op de hoogte stellen van de ondertekende offerte, stukken naar de klant en/of notaris versturen, enz. En bij het callcenter is het een hele andere kant. Daar komen telefoontjes binnen van mensen die eigenlijk de eigen lokale bank willen spreken ivm allerlei verschillende zaken, bv. aanvraag nieuwe pas of een nieuwe rekening. Dat is ook echt commercieel (daar ging mijn voorkeur eigenlijk niet naar uit, maar goed ik moet ook wat).
@Sjorsje, Het leek mij ook altijd leuk om bij een bank te werken (maar werd een beetje 'verboden' door mijn vader) maar dan vooral achter de balie. Nu is dat zowat niet meer. Wat je voor hypotheken deed, klinkt mij ook leuker in de oren. Nou maar weer afwachten, toch!
Oh, mijn zusje heeft 20 weken echo net gehad en ze reageert niet op mijn sms. Niet dat we verwachten dat er iets mis is, maar wil het gewoon even horen.. Ze is ook altijd zo makkelijk, haha!! Oja ik zou je smsen sorry, en nu is ze druk aan het werk, dus wil ook niet bellen....
@Delilah, ja ga haar zo bellen hoor, kan niet meer wachten, haha!! Volgens mij moest ze tot een uurtje of 12 werken.. Nou ja, ik ga eerst lunchen hier en dan bel ik haar als ik nog niets gehoord heb
@Linka; Ik vind het echt heel erg jammer dat jullie zaterdag niet komen. Had me er zo op verheugd om eens live te buurten @Lique; Wat een leuke foto's. Mooie laarzen hoor en wat kunnen ze lief samen spelen. 3x per week sporten . Knap hoor! @Miranda; Dat is schrikken. Beterschap voor Laureen @Rebbel; Hoe gaat het nou? Gefeliciteerd met je 24 weken Sorry, moet er weer vandoor......
Hey meisje zwaaiii heb wel gelezen maar er is een meisje vervelend. was om 11 uur al moe dusnaar bed gedaan en nu gewoon al weer wakker. dus ga haar even moe maken en dan hup weer naar bed
@ Linka, meis wat jammer dat je niet komt zaterdag @ all, wie komen er nu eigenlijk wel? Mjin man zeurt nu al een paar dagen dat hij niet zekker is en ik hoop zooooooooo dat hij niet ziek wordt en we zaterdag gewoon kunnen komen. Dat heb ik altijd, als er iets leuks op de planning staat wordt iemand ziek... @ Binna *zwaai* @ Lique, ehen?
Jaah, ze belde net, alles was prima! Dus we gaan ervan uit dat ik er eind februari weer een neefje of nichtje bijkrijg!!!
ging goed hoor we weten wat het wordt!!! mooi beebje met alles erop en eraan.... niet zo heel veel vruchtwater, maar dat had ik bij Britt ook!!! Komt vast wel goed, ik drink veel water....misschien helpt het! wat vervelend van Yosyp, sneu dat ie niet lekker is. Britt is nu ook naar KDV, er heerst ook wat daar want ons nichtije is ook ziek. Hopelijk gaat het aan Britt voorbij, want dat kan ze niet hebben namelijk een paar dagen niet eten! ik ben by the way op mn werk en lees af en toe eens bij!!!