even snel een berichtje van deze kant We zijn de nacht goed doorgekomen djayden heeft lekker geslapen en was vanmorgen om 8.00 uur pas wakker Daarna naar ikea gegaan even nieuw tv meubel gehaald we hebben namelijk een nieuwe tv besteld die komt morge binne @rebbel: Elke dag is er 1! maar weet zeker dat je beepje nog wel even blijft zitten hoor duim voor je @denice: ik zou het denk ik ook nog niet vertellen over je zwangerschap maar aan de andere kant kan ik me voorstellen dat als je eenmaal bent aangenomen dat je het dan misschien niet meer durft te zeggen.. groetjes
wil ik net gaan reageren kreeg ik blanco beeld ??? maar ik ga even naar de zeeman voor kleine muts een pyamma halen. want die groeit zo snel dat ze geen enkele pyamma meer past... hm dus k denk dat ik nu maar maat 92 pak. tot vanmiddag!!!
@Delilah, ik denk eten, maar ze heeft al gebeld, haha!! @FF, mogen we al weten wat het wordt??? Of moeten we echt wachten tot 20 weken??? Konden ze het goed zien? @Schatje, lekker dat je zo goed geslapen hebt!! En altijd leuk nieuwe spullen.
schatje ik denk dat ik het niet zeg. en dan als ik aangenomen ben en een contract heb het dan voorzichtig zeg maar of ik het durf hihi wat jij al zeg ik weet het niet. ze kunnen je dan toch neit direct ontslaan? of geld dan die proeftijd van 3 maand wel?? dat ze nog altijd je kunnen ontslaan... of mogen ze je daarom niet ontslaan??
@ Lique, volgens mij zit er een vertraging in de berichten hiero. Keek net en er stond niks nieuws en ineens heel veel berichten. Maar goed, fijn dat alles goed is @ Denice, ze kunnen je altijd in de proeftijd ontslaan als je zwanger bent, dan zullen ze het op iets anders gooien maar ze kunnen makkelijk van je af!
@FF, ben wel erg benieuwd hoor. Wij moesten toch geduld hebben tot de 20 weken he? @Rebbel, gefeliciteerd met de 24 weken. Dat de volgende weken maar snel om mogen zijn.
*** EGO *** Ik werd gister na mijn bezoek aan het cb al meteen gebeld door de wijkverpleegkundige over Wesley. Dat vond ik wel fijn en erg snel. Volgende week donderdag komen er 2 personen. Ben benieuwd wat hun nog kunnen toevoegen? Misschien goede tips ofzo...
Hier stond de pc aan, maar ik had zp uitgeklikt. Mooi dat ik dus wel soms op grijs sta Delilah, fijn dat het cb meteen belde. Ha, komen ze met 2 man sterk naar Wes kijken 8)
ik probeer het inderdaad nog even voor me te houden!!! tot de 20 weken weet niet of het lukt hoor.....
hoi, thanks voor de tips dames! ff snel want mn schoonzusje is hier voor milan en gezellig even kletsen! mn moeder is met milan bij de ha geweest en hij hoeft gelukkig niet door naar de ka! hij voelde puntjes bij zijn kiezen, ik gister nog niet, haha en hij denkt dat het daar van is. verder moet ik nu wel 3 weken een voedigsdagboekje bij houden. in de ene kolom wat hij op een dag eet en drinkt en in de kolom ernaast wat voor poepluiers hij heeft en wanneer. als hij dan misschien ergens niet tegen kan komen we daar misschien zo achter. daar kijkt de ha dan over 3 weken naar, maar hij verwacht tot nu toe dat het van de kiezen komt. gelukkig maar! liefs rebbel
@FF, wat wordt het?? @Rebbel, nou heb je wat te doen Hopelijk zijn het inderdaad gewoon de kiesjes en is het snel over. @Chantal, niet heel veel bijzonders volgens mij!! Naast dat FF even moet vertellen wat het wordt, haha!! En dat ze een goede echo heeft gehad!
@FF, nou mocht je het eerder kwijt willen, ik hou me aanbevolen haha. @Rebbel, gelukkig dat hij niks aparts kon vinden. En het kan natuurlijk goed door de aankomende kiezen komen. Wel fijn dat ie niet meteen door hoeft naar de ka.
Hallo meiden! Vanmorgen naar Tymen zijn toekomstige school geweest. Erg leuk, dus ik denk wel da het hem wordt. Niet onbelangrijk is dat hij op 2 minuten lopen van hier is. Helaas geen stageplaats voor mij bij mijn ex-huisarts. Ze hadden pas plek vanaf augustus 2010. Jammer, maar ik zoek gewoon verder. @ FF, je mag me best mailen wat het wordt hoor! Ik gok een jongetje. Fijn dat alles goed was verder, alhoewel dit dan geen echte medische echo was. @ Rebbel, goed zo meid, houd moed! Ik heb ook nog wel wat boekentips voor je eventueel. Tis ook wat! Per 1 januari moeten alle gastouders verplicht minimaal een niveau 2 opleiding hebben. Hebben ze dat niet dan mogen ze niet meer oppassen en moeten wij al onze centjes van de belastingdienst (kinderopvangtoeslag) terug betalen. Mijn oppas is druk aan het studeren via de gastouderacademie, maar het valt haar erg zwaar, ze is al jaren uit het leerproces, ze is na haar middelbare school gestopt met leren en aan het werk gegaan. Ze zit helemaal in de stress, want straks is het haar schuld dat wij alles moeten terug betalen. Belachelijk toch! ik durf haar de beste oppas van de wereld te noemen, ze heeft 2 kinderen van 15 en 17 en nog zou ze niet goed genoeg zijn? Ik heb net samen met haar een toets gemaakt en ben dus gezakt op dat onderdeel (spelen en speelgoed). Dus ik ben geen goede mama! Zijn allemaal theoretische vragen over de ontwikkeling van een kind en wat mij betreft niet noodzakelijk om te weten hoe je met kinderen om moet gaa. Tis toch echt te zot voor woorden!!
@Setteke, het is inderdaad te belachelijk voor woorden. Ik vind dat er een uitzondering moet zijn. Bijvoorbeeld dat de mensen zonder kids onder de 30 over zo'n opleiding moeten beschikken en verder niet. Ojee, straks mogen we geen moeder meer zijn, als we die toetsen niet halen...
[FONT=DejaVu Sans Condensed, sans-serif]Precies dat is de reden dat wij stoppen met de oppassubsidie vanaf volgend jaar. De beide oma's passen hier om en om op, maar die zien het niet zitten om nu te gaan studeren.. dikke onzin ook. Dus de subsidie vervalt dan, maar ze blijven hoe dan ook toch oppassen. Deden ze ook al voordat wij subsidie kregen, dus dat scheelt. Nemen we ze een keer mee uit eten als bedankje ofzo, want 'bedankt' mogen we niet tegen ze zeggen... is voor hun vanzelfsprekend, scheelt echt enorm![/FONT] [FONT=DejaVu Sans Condensed, sans-serif]Nou, zal gauw verder gaan met mijn werk. Er liggen nog 10 stukken die echt weg moeten zijn om 5u... [/FONT] [FONT=DejaVu Sans Condensed, sans-serif]Xx[/FONT]