@Duster, wat kan een mens toch veel te verduren krijgen. Ongelooflijk! Nu maar hopen dat ze er met z'n allen overheen gaan komen! Gelukkig heeft ze nog een aantal wondertjes om voor te leven! Al kan niets het verdriet op dit moment wegnemen. @Delilah, ja ongelooflijk!
duster : agh gosh die prulleke is echt heel erg voor haar... heb ff geen woorden ervoor. marleen boeken verkoop staat hier ook stil... al ruim een week. heel raar. ALL: ik heb vandaag nog maar eens een test gedaan voor de zekerheid je weet maar nooit. dus ik heb 3 okt nu een test positief en 7 okt( vandaag) ook een test gedaan. en ook een dikke vette positief ! dus heb meteen maar verloskundige gebelt die ik vorige keer ook had. die vond het helemaal super gewoon voor medat ik weer zwanger ben en ze zei ja ik herinner me het nog goed het was die dag erg warm einde juli en ik moest 3 verdiepingen omhoog lopen met een tas ik zei precies dat ben ik hihi. ze wist dus nog wie ik was. ik heb maandag 19 oktober een intake gesprek. ( lul verhaal van een half uur en een lief klein leuk knuffeltje en een stapel informatie weer , en natuurlijk krijg ik dan ook meteen de 2e afspraak die voor de eerste echo) Ben helemaal blij gewoon hihi ben echt op mijn roze wolk hoor Ben op zoek nu naar een leuk zwangerschaps dagboek. waar dingetjes in staan over die week wat er gebeurt in de buik en leuke vragen en plaats om nog iets in te schrijven en in te plakken heeft iemand nog een leuk dagboek?
Zo, hehe! Poeh poeh! Zucht! De druk is van mijn ketel hoor! Alles wat voor 5en weg moest is weggewerkt... Jihoei! Voel me meteen een stuk meer ontspannen! Xx
Ohja.. over Prulleke, verschrikkelijk zeg... heeft al zoveel moeten doorstaan... dat gun je echt niemand, nooit!
@Denice; Ik heb uw zwangerschap week na week agenda van uitgeverij Deltas. Het is dus eigenlijk een agenda, maar ik gebruik hem als dagboek. Je hebt elke dag zo'n 3 regels om iets te schrijven. Ik vind het echt een superleuk boekje
Hoi meiden, wat is het hier kouddd!!!! We zijn vanacht terug gekomen uit turkije waar we dagelijks temperaturen hadden van rond de 35 graden. Tess heeft hier weer niets geen last gehad van benauwdheid (net als in frankrijk afgelopen zomer) en ze heeft zich de hele vakantie echt toppie gedragen. Ze is dol op de turkse mannen ( )
duster dankje voor de tip heb hem opgeschreven ik ga eenskijken op google of ik hem kan vinden lijkt me super leuk. ik hou wel van dingen opschrijven zo week tot week. vind het ook gewoon belangrijk om te plannen enzo. weet ik tenminste waar ik aan toe ben.. Ohw meiden niet zo lekker onderwerp maar heb nu al last van verstopping..... vind er niks aan. al 3 dagen niet naar wc geweest. wat kan ik hier aan doen. heb al laxo roosvicee genomen 1 glas. maar ja ik voel nog geen verschil en ik weet ook niet of je dat wel mag hebben als je zwanger ben. iemand tips?
@arri: nog aantwoord op je twee vragen. nee en nee @rebbel: volhouden meis sorry als ik dingen gemist heb maar wist niet waar ik was ben moe en ga bankhangen
Zo, ik ben weer druk genoeg geweest vandaag. Vanavond nog even strijken (als ik zin heb...) en verder doe ik niets meer! Ik trakteer mezelf lekker op Mac, dat heb ik wel verdiend vind ik! Ik eet voor de 3e avond alleen met Olivier en heb geen zin om te koken Morgenochtend dan gesprek met pleegzorg, ben heel benieuwd! @all: Wat een vervelend gedoe allemaal met de gastouders! Ik heb er niets mee van doen, maar ik vind dit ook wel een beetje overdreven... @ Denice: Leuk nog een positieve test en de afspraak voor de vk gepland! @ QueenBee: Applaus voor jezelf dat je alles af hebt! @ Tesske: Welkom terug! Fijn dat het zo goed ging met Tess op vakantie! Enne...het is vandaag juist warm, van de week was het nog kouder! Sh*t Olivier trekt de boel weer overhoop.... Doeg!
@QB; Je maakt me jaloers. Ik eet ook alleen met Matthijs, maar heb geen auto om naar de Mac te rijden :x
@ carmen; goh moest vanochtend aan je denken, dacht laat ik is smsen hoe ze het heeft gehad, dacht dat je allang terug was eigenlijk.... Maar lekker hoor! En ook mooi dat het met Tess zo goed gaat op vakantie...! Ok ik ben weg, ben ut zat... Ga mn manneke ophalen... Mn ma maakt stampotwortel maar heb er echt even geen zin in...
@Tesske Welkom terug Fijn dat je een goede vakantie hebt gehad. dames ik wens eidereen een fijne avond. Wij gaan nu naar duitsland naar de makelaar en notaris. Tekenen voor het huis
Ooh chantal ze hadden in turkije echt super gave bjorn borg boxertjes voor ukkies. Heb 2 roze voor Tess gekocht en 1 voor het zoontje van een vriendin van me. De volgende dag wou ik terug gaan om er 1 voor Tycho mee te nemen en toen waren ze uitverkocht :x Hoe is het met jou en je bloeddruk? Ik heb vanmiddag sollicitatiegesprek gehad voor een hogere functie op het werk, krijg morgen te horen of ik het ben geworden...spannend!