Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    dat had die van mij ook. we liepen de hele dag met haar rond omdat ze anders alleen maar huilde en zodra ze in slaap viel probeerde we haar in haar bedje te leggen en dan was ze meteen weer wakker. ik zou zeggen blijven proberen. nu is het zo omgedraaid bij ons dat als ze jengelig is we haar juist in haar bedje leggen hihihihihihihih.

we hebben haar ook aangeleerd dat ze als ze de speen krijgt ze mag slapen en dit werkt goe behalve dat we af en toe bezig zijn met die speen in haar mond te houde hihihihihihihih

kim

2. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    hey

die van mij vind zijn bedje ook niet zo leuk overdag en savond, dus ligt hij dan in zijn wipstoel en daar slaapt hij wel in.
    ze zeggen dat het niet goed is, maar ja weinig slaap is volgens mij slechter.

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ja weinig slaap is slecht idd, dus je kiest dat ervoor ;)

Misschien is het sprongetjes dat ze niet willen slapen? Jeslyn heeft ene dag last van ene dag niet.

En over mijn werk:

-31 december is laatste dag van de contract, waarschijnlijk wordt ie niet verlengd

-nu pas weet ik het dat ik binnen 2 weken moet werken terwijl ik al meren keren door heb gegeven dat ik zo graag wil bespreken over verlof enzovoort

-ben al heel lang in ziektewet, dat wisten ze dondersgoed, maar nooit doorgegeven aan Arbo, misschien wel per post naar mijn oude adres opgestuurd, niet dat ik weet, maar ze wisten dondersgoed wat mijn emailadres is. Vandaar geen UWV, flauw he!

-Salarisstrook is al vanaf maart maar 1 keer per post naar hier gestuurd (heb een maand geregeld voor verhuisservice, maar schijnt het niet te helpen)

-rond 26ste aug kreeg ik email van chef dat ze zouden bellen wanneer ik officieel verlof heb en wanneer ik weer moet werken, ik keek zowat :| snap ik helemaal niks meer van.

-kreeg email dat ik op een dag dat ik moest komen voor een gesprek terwijl ik geen uitnodiging heb gehad en dat het verplicht was.

-Ik ben nog steeds niet hersteld van de bevalling, van onderen heb ik nogal last van door hechtingen, bekken en heup en rug is erger geworden, ondanks de steunzolen die ik regelmaat draag. Denk door de zwangerschap. Als ik toch in ziektewet blijft dan moet ik ontslag nemen :( ! Anders in kleine wijkje werken.

Dat heb ik alles tegen me chef gemaild, maar geen commentaar van hem gekregen :( !

Ongelofelijk die tnt......

Dus ga nu beginnen met andere baan te zoeken........ :rolleyes: !

4. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nee hoor, ze hebben elk hun eigen kamers, maar de wanden zijn hier erg dun. Tis een heel oud huis.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Administratief medewerker hypotheken bij de Rabobank in Eindhoven.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ mik, ik heb onwijs schattige zwembroekjes haaha :D

7. Chieffie

Chieffie Bekend lid

28 mei 2008
    581
    0
    0
    Assistent manager Service & Diensten
    Rotterdam
    En Giulia ook :p

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @ linka. ik zou het goed uit zoeken als ik jou was. want volgens mij mag dit allemaal niet hoor. want je hebt gewoon recht op je zwangerschaps verlof. ongeacht of je de ziektewet in gaat tijdens je zwagerschap. je hebt gewoon recht op 10 weken na de bevalen datum. en als jij je daarna nog niet goed voelt moet je ook in de ziektewet. en dan via arbo

@ mik bij onze kleine hema hier niet.maar ga morgen winkelen zal we even kijken.

@judith waar heb jij ze vandaan die zwembroekjes/badpakjes

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    ooo Chieffie wat ben je flauw :p

@ Binna, bij Zeeman en Hema

10. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    ze hebben ook hele lieve dingetjes vn LIEF! binna.

je moet inderdaad maar ff kijken

donique ligt nu in de schommelstoel. dat ding gaat echt hard hoor! maar ze vind het leuk en gisteren viel ze zelfs in slaap

we gaan nu op kraamvisite

kus

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    :)

12. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Binna, ja dat vind ik ook heel flauw hoor, ik ben geschrokken daarom ga ik snel regelen met Arbo, want het klopt niet hoor.

13. Philly

Philly Bekend lid

15 nov 2007
    672
    0
    0
    Nee, laat je niet voor de gek houden hoor!
    Jij hebt gewoon recht op je 16 weken verlof.
    Vervelend dat dit gezeur er ook nog bijkomt, als je al zoveel aan je hoofd hebt.
    Laat je goed informeren hoor en alle mails enzo goed bewaren.

14. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    :)

15. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    haha, linka, jij dacht t zelfde!

16. Arri

Arri Fanatiek lid

21 dec 2007
    2.566
    0
    0
    hahaha, gaat het bij jullie altijd zo Sjudith en Chieffie, praten met elkaar via het forum :D:D:D Misschien kunnen jullie samen een club beginnen! Ouders van Giulia-club of zo... ;)

Linka, het zit niet mee zeg... :( Probeer je hoofd koel te houden en denk ook aan de leuke dingen!

Zwempakje: prenatal volgens mij ook!

en wat vakantie betreft: ik zie het wel. ik wacht gewoon af. ik hoop dat ik het belangrijkste meeneem en anders is het altijd daar nog wel te halen.

Groetjes

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Hoihoi!

Alles goed hier? Heb net de visite weg, heb vanaf vanmorgen onze kraamverzorgster over de vloer gehad, kwam ff kijken hoe het hier ging. Was wel een gezellig dagje, hebben even 'herinneringen' opgehaald, haha!

Britt was vandaag in de war denk ik... ze had gister tegen 2200u haar laatste fles, toen vannacht om 0400u weer, daarna om 0815u en de volgende pas om 1330u! Daarna ging ze op bed en ze slaapt nu nog steeds! Weet niet wat me overkomt, hihi!

Xx

18. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Leuk he ;) Haha!

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ga ik ook zeker doen hoor! Dank je!

En Arri, ja dank je blijf ook rustig, want zo werkt het niet als ik zo kwaad word hoor ;)

Zo, net ff CV in orde gemaakt. En Jeslyn slaapt eindelijk haha! En ga zo lekker koken en Jeroen is aan het werk tot vanavond.

20. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Arri, nee hoor gelukkig praten we niet altijd zo :p

Deel Deze Pagina