Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Chantico ik ga voor de pil die je kan innemen tijdens borstvoeding! Zal dan erg stipt moeten zijn inderdaad!

Verwennen kan voorlopig nog niet geloof ik. Maar ik laat Djim wel eens even schreeuwen, want anders komt hij niet in slaap ofzo. Als alles is gedaan (eten, verschonen, boertjes) dan laat ik hem dus soms even gaan. 's Nachts niet, want wil niet het hele huis wakker!

Nair, het advies is natuurlijk 6 weken wachten, maar dat hebben we niet gehaald. Afgelopen vrijdag was ik net 2,5 week bevallen en hebben we het er toch op gewaagd. Niet te veel bijzonders, maar het was weer eens heerlijk. Dus gelijk maar weer een nieuw pak condooms gehaald, haha!

My Angel, de VK heeft de wond de eerste week toch ook af en toe bekeken?
    Slaap je wel 's middags? Dat houd mij op de been hoor, vooral als er een nachtvoeding tussen zit.

Kimm1988, ik ken dat hoor, onder het eten was Sam en nu Djim ook altijd aandacht aan het vragen. Ook al hadden ze net gegeten. Ik leg Djim nu boven tijdens het eten en laat hem even schreeuwen. Je moet natuurlijk ook aan jezelf denken!

Oh, ik ga stoppen krijg weer visite!

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    @noura whahahahaha doe mij ook zo'n nachtje. mijn kleine is wakker van 21uur tot 24uur. slaapt dan tot 7 uur maar wel met voedingen om 3 uur en 6 uur.
    ik Zou ook wel een nachtje door willen slapen . stuur even want slaapzand deze kant op

@kimm volgens mij doen alle baby's dat want die van mij ook hoor. en het maakt niet uit hoe laat we eten. zodra we zitten met ons bordje begint zij te piepen hahahahahahahahha zij wil gewoon ook eten hihihiih
    ik poetste trouwens ook alweer hoor na de kraamweek. als je je goed voelt moet je dat gewoon doen. alleen stofzuigen deed manlief nog een paar dagen ivm mijn hechtingen. maar luister gewoon goed naar je lichaam

hier gaat alles zijn gangetje. vanmiddag naar markt geweest in dorp en zometeen naar mijn ouders toe. '

gr kim

3. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Have fun Mik!

4. Chantico

Chantico Niet meer actief

Hé Mik, het onderschrift bij je naam klopt niet meer :D

5. Daisy1975

Daisy1975 Fanatiek lid

20 aug 2007
    4.495
    0
    0
    Verkoopster
    brabant
    Hallo Mama's :)

Hoe gaat het met jullie?

Wat een prachtige baby's zie ik weer voorbij komen zeg!
    Doen we echt goed bij de augustusmama's :)

@Binna,hoe gaat het nu met je?

@Noura,wat heerlijk dat ze zo lang geslapen heeft zeg!
    Hier slapen ze ook van 23.00u tot 4.30u(wel wakker van 19.00u tot 23.00u) ongeveer,ook lekker hoor :D
    Waarom wil je naar de osteopaat,voor de krampjes?

@Kimm,hier idem hoor,maakt niet uit hoe laat het is,als we eten beginnen ze,ik kan dan niet rustig eten hoor met als gevolg dat ik de helft maar opeet.

@My Angel,bij mij duurt het ook 6 weken voor de controle en dat is woensdag alweer :D
    Als je zoveel last hebt,vraag het ff na aan je gyn dan?
    Succes meid!

De meiden zo snotverkouden,neusjes zitten helemaal dicht,gister begonnen met druppelen met zout water,bij Linne komt het al iets los...
    Verder doen ze het voorbeeldig hoor,wat een geweldige meiden :thumup:
    Ze huilen best veel in hun slaap,herkennen jullie dat?
    Papa en mama hebben gister en vandaag ook ook sex gehad,zo dat was lang geleden zeg 8)
    Was weer genieten ;)

Fijne avond meiden!
    Dikke kus!

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Angel,
    Ik ook pas 12 sept hoor (is dan 6 weken)
    De wond op zich heb ik geen last meer van, het trekt af en toe, meer niet!

Heb alleen nog steeds geen eetlust terug :(

7. schatje1

schatje1 Niet meer actief

onze kleine huilt ook weleens in zijn slaap maar lacht ook in zijn slaap..

echt zo schattig haha

8. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    @ mik wel merk tut heeft donique? amber wil alleen maar bibi de rest vind ze niets...misschien overstappen op een ander merk?

@ duha wat een mooi bevallingsverhaal! ja raar spul he die pethidine, bij mij werd er niets uitgelegd over voor of nadelen hij werd gewoon gezet! wat een flinke jongen, ben je toch niet uitgescheurd? wat een mooie foto's! je kan duidelijk zien dat hij een flinkerd is!

@ rebecca ik ben maar begonnen op de hometrainer te stappen mag eigenlijk nog niet maar voelt wel lekker hopelijk helpt het ook, heb nog een lange weg te gaan helaas!

@ muis ik zou voor de zekerheid even bellen, kan geen kwaad om het zeker te weten.

@ sjudith ja dat klinkt erg bekend! Amber heeft daarstraks werkelijk heel haar fles over haarzelf en mij overgegeven moest haar baderen, aankleden, nieuwe fles geven, in bed leggen, bank - vloer - trap schoonmaken ( druppel druppel ) en alles wassen...wat een hel! maar als ik dan in die engelen oogjes kijk maakt het ook allemaal niet meer uit.

@ miranda wat een schatje is laureen toch! gelukkig gaat het beter met haar verkoudheid!

@ naat sophie is ook al zo'n engel!

@ nair ik heb de eetlust terug die ik voor de zwangerschap had...GEEN maar toch gaat het verliezen van gewicht ERRUG langzaam! wat trek jij aan om je buik een beetje te verhullen? ben allemaal zo bang dat mensen aan me gaan vragen of ik zwanger ben...

@ petra wat een hoop haar he! vind haar echt een snoetje!

@ duster wat een onwijs schattige foto! wat kunnen ze lief kijken he als ze gegeten hebben!

@ kimm hahaha dat ken ik dat doet Amber ook, wij leggen haar op bed als we gaan eten en dan wil zij opeens niet slapen en de hele dag is ze super lief....

@ myangel ja is bij mij precies hetzelfde, volgens mij zelfs 7 weken? heb zo goed als geen last meer van de wond alleen af en toe als ik echt te veel heb gedaan maar stap nu zelfs al weer op de hometrainer dus valt reuze mee!

@ daisy hahaha ja dat doet amber ook en dan denk ik dat ze huilt maar droomt ze gewoon denk ik?

Amber eet sinds gisteren opeens erg weinig ( voor haar doen ) morgen maar ff langs het consultatie bureau met haar gaan, ze is ook verkouden, ben bang dat ik haar heb aangestoken ik heb ook erge keelpijn :(
    hoe plaatste ik ook alweer een foto in mijn bericht zoals jullie doen?

xxx

9. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant

Amber is helemaal verliefd op haar Woezel en Pip mobiel!

10. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant

het is gelukt!

xxx

11. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een schatje zeg!

Hier loopt het allemaal wel redelijk.
    Ben nog wel erg moe, maar ja ben ook net 8 dagen geleden bevallen, dus is niet zo gek.
    Vanmiddag heen wandelen geweest met de kinderwagen. Danique vind het geweldig, die slaapt dan heerlijk. Ik heb wel wat last van mijn onderkant, een beetje een zwaar gevoel. Herkent iemand dat?

Ik ga zo heerlijk mijn bed in na een kopje thee.
    Dan tegen half 11 een fles geven en heerlijk slapen tot hopelijk een uurtje of 2/3. Tenminste ik hoop dat ze weer zo lekker slaapt als de afgelopen nachten.

Ook nog even een mooie foto van mijn mooie meid op de hand van papa

12. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    En nog een foto van mij en mijn meisje

13. Austin

Austin Fanatiek lid

30 okt 2007
    1.380
    0
    36
    Noord-Brabant
    wat een mooi meisje! ben maar super trots!

xxx

14. Chantico

Chantico Niet meer actief

Mooie foto's (mooie kindjes bedoel ik natuurlijk!)

Alieke, dat zware gevoel herken ik wel, vooral bij (lang) stilstaan of lopen. Het wordt wel steeds minder erg / minder vaak.

Ik probeer wel trouw m'n bekkenbodemoefeningen te doen, maar ik voel die spieren echt bij lange na niet meer zo goed als voor de bevalling. Herkent iemand dat ook?

15. nair

nair Actief lid

20 feb 2007
    154
    0
    0
    gitaarlerares
    bodegraven
    Wat een schatjes zeg!

Austin: vandaag dacht ik een leuk rokje aan te trekken> Heb het gauw maar weer uitgetrokken. Ik draag wel mijn oude broeken, maar erboven nog positieshirts.....

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Bekkenbodemspieren heb ik nu problemen mee, daarom liep ik bij fysio toen, na bevalling moet ik in gaten houden, zwaar gevoel van onderen is heel erg irritant idd, je moet gewoon doorgaan met buik aanspannen geloof ik als het neit meer gaat moet je idd dokter of fysio bellen.

17. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hoi medemoeders,
    dat zware gevoel heb ik de eerste twee weken ook gehad, voelde bij mij als een blauwe plek. Is met de dag beter geworden en nu al even helemaal weg.

ik heb gelukkig geen last met bekkenbodemspieren, denk dat dat komt omdat ik altijd fanatiek heb paardgereden.
    Wel goed van je dat je trouw de oefeningen doet.

Ik heb de hele zwangerschap niet zoveel trek gehad in eten maar wat ik nu allemaal eet :confused:
    Ik heb echt de hele dag trek en kan eten als een bootwerker. Hebben jullie dat ook? en weet iemand hoe dat zit met afvallen. Ik hoef niet zoveel af te vallen maar als je ziet wat ik nu allemaal eet, is echt veel, verbrand je echt zoveel door borstvoeding?

enne alieke en austin...gave foto's , echt schatjes

18. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden

heb net voor het eerst met onze kleine knul gedoucht! :D en hij vond het heerlijk!

Echt heel erg leuk.. hij zat echt met grote ogen naar me te kijken en echt te genieten :)

Groetjes

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Alieke, mooie meisje Danique! Zo trots!

20. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    austin wat een plaatje is amber

petra ik heb dat ook, heb nu ook heel de dag trek, en vooral ook chocola en chips enzo. is de borstvoeding

alieke wat een mooi meisje

daisy ik wil ook voor het spugen en gewoon even laten kijken, hoor er zoveel positiefs over.

kim ja heerlijk zo lang doorslapen snachts, maar savonds is ze wel de hele avond wakker, soms al vanaf 17.00 , pas na 23.00 of later word ze weer rustig. heel raar.

Deel Deze Pagina