Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Bannercheck!
    Hij is nog niet helemaal naar m'n zin, moet eigenlijk ietsje groter, maar ben nu moe en ga zo eerst slapen. Morgen weer verder! Trusten allemaal!

Xx

2. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Mik; Met welke afmetingen is jouw banner gemaakt? Da's namelijk zo'n beetje de formaat die ik zoek...

3. Chantico

Chantico Niet meer actief

Linka, ik heb gefietst met haar in de baby björn.
    Daisy, ja ze sliep de hele fietstocht. En ook in mijn armen op het terrasje na de voeding. En op de terugweg ook weer. Slaapkop, hè?!

Eigenlijk mag je volgens mij alleen fietsen met de maxicosi in zo’n maxicosidrager achterop (baby-mee van steco inderdaad, Philly). Maar daar mag ze nu nog niet in omdat ze haar hoofdje nog niet goed genoeg stabiel kan houden als we over de keitjes hobbelen. Pas met 4 of 6 maanden geloof ik, adviseert de fabrikant van die maxicosidrager, nou dat duurt nog wel eventjes. En je ziet heel veel mensen fietsen met zo’n baby björn, dus echt verboden zal het wel niet zijn.

Ik ga me door al jullie vragen naar hoe ik gefiets heb wel weer zorgen maken dat ik toch te vroeg ben gaan fietsen op een onverantwoorde manier. Maar ze mogen al wel in de baby björn op deze leeftijd, toch?!

4. Niet meer actief

daisy:
    hier gaat het goed hoor, alleen het ritme raakt soms flink in de war met de flessen maar ik heb nu zoiets van als ze honger heeft horen we het wel, de nachten slaapt ze lekker door vanaf 11 t/m 8 uur, dus dat is wel lekker.
    ze slaapt trouwens heel weinig vind ik ,vanmiddag af en toe een hazeslaapje en vanavond is ze hele avond wakker geweest ze ligt nu net in bed en ik hoor ze nog mopperen maar ik probeer ze maar even te laten doen ik snap er niks van zo, weinig slapen.
    en hoe gaat het met jullie?

5. Pendrag

Pendrag VIP lid

26 jul 2006
    6.458
    1
    0
    @Chantico: in de Babybjörn wordt geloof ik geadviseerd vanaf 6 weken. Fietsen met BB wordt sterk afgeraden. Mocht je een ongeluk krijgen of vallen (weet de kans is klein maar net nog op het nieuws dat 4 fietsers verongelukt zijn vandaag) dan zijn de verwondingen met een draagdoek/BB of iets dergelijks veel ernstiger dan met zo'n babymee.

6. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    @ Chantico, ooo dat zou ik niet durven met de bb....en volgens mij mag het niet ook :rolleyes: maar gelukkig hebben jullie niks :D

7. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Oo bah ik mis zo erg dat ik geen seconde tijd voor mezelf heb...herkennen jullie dit?
    Ik wilde in bad...maar ja de was moest gedaan worden en dit en dat en nu is het al bijna 12 uur...:cry: weer geen seconde voor mezelf :cry:

8. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    herken het helemaal sjudith! en als je het wel doet is het ineens weer 12u! weer te weinig slaap (hier wordt namelijk nog bepaald niet doorgeslapen)

9. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Hier wordt wel doorgeslapen tot 7 uur ongeveer :)

pfff blegh :( ik wordt er maar een beetje verdrietig van :(

Terwijl ik vandaag echt wel heerlijk gewandeld heb en genoten heb van mijn meisje....

10. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    chantico, ik durf dat ook niet, fietsen met de draagzak. wel lastig dat je anders niet kan fietsen he? die baby-mee vind ik ook niks.

11. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    misschien kan chieffie morgen lekker gaan wandelen met zijn dochter dat jij lekker in bad kan?
    maar ik begrijp wat je bedoelt. je moet het nu echt plannen he?

12. sjudith

sjudith VIP lid

19 dec 2007
    13.031
    0
    36
    Ziekenverzorgende
    Rotterdam
    Morgen moeten we in ons andere huis schoonmaken...er komt zondag een kijker :confused: en we zijn al maanden niet in dat huis geweest dus ook ff luchten :p

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dat wou ik ook zeggen daarom durf ik die risico niet nemen, dan maar elke dag lekker wandelen!

14. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Hier ook hoor, dik knuff van mij!

15. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Gisteravond kreeg Jeslyn haar flesje om half 10 en daarna viel ze eindelijk in slaap, ze was zo moe en ik ging douchen en lekker slapen. Vannacht om 3 uur werd ze weer wakker, ja flesje, maar ze heeft 100 cc achtergelaten, maakt niks uit, ze viel weer in slaap en om half 8 werd ze weer wakker en hoppa aankleden enz daarna flesje gegeven om 8 uur. Ben benieuwd hoe laat ze bij volgende flesje wakker wordt want gisteren zeker 6 flesjes gehad.

Ik ga nu maar Myrna uit bed halen en onder de douche zetten want haar vader komt haar ff halen om 10 uur en paar uurtjes mee naar opendag bij zijn werk bij Politie.

Have fun!

16. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Juudje en Chieffie, succes vandaag en hopelijk kopen ze het!

17. aykietje

aykietje Fanatiek lid

5 dec 2006
    1.010
    0
    0
    Ambtenaar
    Mol, Provincie Antwerpen, België
    Goedemorgend allemaal,

Judith, een badje neem ik al hoor, ik doe het wel wanneer Peter thuis is. Hij moet Stan dan in het oog houden, hij beseft dan in dat half uurtje hoe vermoeiend het soms is om op hem te passen. Ik neem steeds een warm bad met babyolie ;) De temperatuurmeter gaat mee het bad in als de temperatuur gezakt is naar de temperatuur voor Stan gaat hij gewoon mee bad in, dan heeft hij ineens zijn badje gehad. De was gaat niet lopen... Af en toe tijd voor jezelf nemen, dat heb je nodig!

Verder heb ik nog een vraagje, sinds een aantal dagen drinkt Stan 's morgens heel slecht, hij laat steeds om en bij de 100 staan. Gisteren heeft hij geen enkel flesje leeggedronken en heeft practisch niets geslapen. Had dan wel 7 uur aan een stuk geslapen vannacht. Herkennen jullie dit?

18. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    succes sjudith. hoop dat ze het kopen! en dan na het schoonmaken hopelijk lekker opfrissen in bad.

aykietje, ik herken het niet helemaal. hier wordt 's nachts slecht gedronken van de slaperigheid. en dan 2u later weer zo'n mini slokje willen :( . misschien is stan niet zo'n ontbijter?

19. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    ik herken trouwens wel een dag nauwelijks slapen. en soms ineens weer de hele dag slapen.
    zolang je niet het gevoel hebt dat hij ziek is, kan het vast niet zoveel kwaad.

mijn vriend is nu met een vriend en hun smurfen koffie drinken in de stad. zou ik ff in bad kunnen.. maar ik ga denk ik in bed :)
    vanmiddag vast de halve praxis leegkopen voor ons nieuwe huis!

20. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    queenbee. ik zal het ff vragen aan dinnetje!

gr

Deel Deze Pagina