@Kimm; Toch iemand die komt kletsen, ha, ha @Setteke; Vergeet helemaal te reageren. Fijn dat zijn verjaardag zo geslaag was en wat is Tymen verwend. Hij is toch pas de 13de jarig, of ben ik zijn verjaardag gewoon vergeten
Goedemorgen! Tymen is idd de dertiende jarig, maar dat is niet zo'n handige dag voor feest! Over twee weken hebben we familieweekend, gaan we met mijn opa en oma, ooms, tantes, nichtjes en aanhang, mijn ouders, mijn broer en vriendin en onze kids naar een boederij. Pake en Beppe (opa en oma) zijn 55 jaar getrouwd. Leuk he? Ik denk dat ons bezoek zo wel zal komen, toedels!
Ik heb last van een opruim en schoonmaak bui... maar goed mag niks doen in huis omdat man lief aan het slapen :S beetje lastig
goedemorgen meiden! @marleen: wat een knap ventje!! @kimm: nou ik kan me voorstellen dat je je zo voelt! raar zeg! @miranda: leuke foto's joh! @duster: das idd balen zeg! misschien eens op mp kijken? daar heb ik er een voor 100 gekocht en ziet er nog prima uit! n wat god van je kereltje! @alieke: leuke foto's! @setteke: wat is tymen verwend zeg! leuk! @duster: leuke foto's! vannacht een onrustig nachtje gehad! milan zijn oogjes zijn al een stuk beter door de zalf, maar hij is zo ontzettend verkouden! de groene pinnen lopen uit zijn neus en sinds vannacht hoest hij er ook bij, dus weinig geslapen. maar ja ik rust toch genoeg uit! voor hem is het erger! hij heeft ook wat verhoging koorts, maar wel goede zin. er zijn ook kiezen aan het doorkomen, dus waar de koorts nu van is weet ik niet. met mn buikkie gaat het goed trouwens! dis is gister ook nog mooi rustig gebleven en nu ook nog geen klachten! krijg er zo weer steeds meer vertrouwen in! nog 3 dagen en dan weer een mijlpaal!
@ Rebbel: bah wat zielig voor Milan. Maar wat super dat het zo goed gaat met je buik. Zo leven we steeds naar de volgende mijlpaal. @ Juud: welkom terug @ Kimm: je mag hier wel even komen om schoon te maken!!
Hoi judith hoe was je vakantie? @miranda haha zou rustig komen mjah 2 verjaardagen vandaag ------ ow als ik het toch heb over de varjaardagen Ik heb toch leuk nieuws van me familie... mijn tante (46jaar) al jaren relatie met Dorin (woont in verweggiestan heeft geen verblijfsvergunning dus mag hij 2x 3 maand in nederland zijn) hebben samen een dochter Olivia die morgen 1 jaar word... Dorin heeft een verblijfsvergunning gekregen (visum) en mag dus in nederland komen wonen ben echt zo mega blij voor hun
Alle haaien zwemmen in het water.... alle haaien zwemmeninhetwater vladeraa vladeraa vladeraa tralderala tralderalalaALLE HAAIEN ZWEMMENINHETWATER!!!!!!! (word je hier wijs uit??? zwemmeninsater ticho zit naast me op de bank te zingen)
Ik had hem idd mee op vakantie en we hebben 'm gewoon meegenomen als handbagage mee het vliegtuig in (in de tas). Op de heenweg hadden we de zapp nog niet ingeklapt en zei het personeel dat we de buggy bij de andere konden leggen om mee te gaan in het ruim en toen heb ik aangegeven dat we de buggy in de tas zouden doen en mee nemen als handbagage en dat was toen prima. Op de terug weg in Turkije hadden we de zapp alvast in de tas gedaan en toen vroegen ze alleen wat er in de tas zat ( die kwam door de scanner en ze wisten niet wat het was) en kon zonder problemen mee als handbagage. De rest lees ik vanavond wel even, ga douchen en dan op de fiets naar Hengelo...al ga ik eerst even buienradar bekijken