Hallo dames! Nou, het feest is weer voorbij, onze zoon heeft vandaag zijn tweede verjaardag gevierd. Hij wordt morgen officieel twee, maar we hebben het dus vandaag gevierd. Een hele gezellige en drukke dag! Maar Tymen heeft het super gehad. Heel veel kadootjes die heeft voorlopig weer zat te spelen! Moet nu ook echt weer wat wegbergen, want anders heeft hij veel te veel! Silke heeft zich ook prima gedragen. Als ze wakker was heel geïnteresseerd de visite bekijken en verder heel veel slapen. Ze heeft ook zo'n drie kwartier alleen in de box gespeeld. Een nieuw record! Nu liggen ze beiden weer heerlijk in hun bedjes! Zal nog proberen te reageren, maar kan ook zijn dat het morgen wordt! En nu is mijn kleine bink officieel een peuter! Twee jaar geleden lag ik in het ziekenhuis met ernstige zwangerschapsvergiftiging! Was hij er nog niet eens!
@ Queenbee, mooie banner! @ Chantico, ik zou niet gaan fietsen met de kleine in een Babybjorn. Maar goed, het is natuurlijk jouw keuze, en de kans is klein dat er wat gebeurt! Kan me best voorstellen dat het heerlijk is weer eens te fietsen! @ Sjudith, dat heb ik ook wel eens, hoor! Nu minder als toen Tymen net geboren was, maar toch. Maar uit ervaring kan ik je zeggen, het wordt beter! Misschien kan Angelo haar eens lekker meenemen ergens naartoe zodat je echt een paar uurtjes voor jezelf hebt! En hoe is het gegaan met die kijker vandaag? Jeetje nou al in de buggy? Moet er nog niet aan denken, wil Silke graag nog een beetje klein houden! Ik hoop de 6 maanden vol te maken, maar dat zal wel moeilijk worden gezien mevrouw haar afmetingen! Oh, dat zou me heel leuk lijken, die foto's, maar helaas is de randstad wat te ver voor me! @ Aykietje, kan niet zeggen dat ik het herken, hier een klein hongerwolfje en slaapkopje. Maar misschien heeft hij 's morgens gewoon niet zo'n honger. Komt hij wel uit zichzelf voor het flesje? Gelukkig dat je man niets heeft! Enneh, zo'n auto kan best mooi zijn vind ik! @ Alieke, je kunt haar ook in het wipstoeltje bij je in de douche zetten. Kan ze naar je kijken terwijl je je doucht! Hoe is het gegaan gisteravond? Zo te lezen moet ze echt even omschakelen van de dag naar de nacht. denk dat het toch een kwestie van doorzetten is. @ Binna, oh wat gaaf dat je iets gevonden hebt met Silver haar naam erop! @ Happy, jeetje meid, wat een nachten! Heerlijk! Dat halen we hier nog niet hoor! @ Kimm, wat goed dat Ticho het leuk heeft gehad. Mooie kado's hebben jullie gekregen! @ Naat, hoe was het vandaag bij je schoonmoeder? @ Rebecca, zou me geen zorgen maken zolang ze vrolijk is en goed plast. Als ze niet meer wil houdt het op. En het zijn maar gemiddelden van wat ze mag hebben, ieder baby is anders! @ Pendrag, is het vannacht beter gegaan? Tsjah, ze kan inderdaad nog niet op haar buik 's nachts. Lastig he? @ Mik, Silke draagt een pyama met rompertje eronder. Ze gaat in een gevoerde slaapzak en onder een dekentje met lakentje. Op haar kamer is het tussen de 18 en 20 graden. @ Petrabr, leuk die foto in klederdracht. En zo'n klein meisje in een badpakje, wat een eigenwijs gezicht! @ Schatje, mooie foto's hoor! Jeetje, wat erg dat het met je oma niet zo goed gaat! Bedankt voor de felicitaties! Tja, wat word hij alweer groot....*zucht*
Dankjewel! Officiiel is het morgen pas, maar het voelt alsof het vandaag is! Lekker feest gevierd. Nu de overgebleven hapjes nog even op snaaien....He, wat vervelend toch! O
@jennyS: Milan slaapt ook wel eens op mijn buik, maar dat kan toch geen kwaad lijkt me? dan ben je er zelf bij... @kimm: ja dat geloof ik ook wel... fijn dat hij het leuk heeft gehad iig! @schatje: mooie foto's! wij hebben ook foto's laten maken bij de V&D! we mogen ze donderdag ophalen, ik ben benieuwd!
sjudith, maken ze dan foto's met verschillende kleertjes aan? leuk zeg! ottilie heeft alleen maat 56 jammer! ze heeft wel donker haar hoe vond de kijker het? al in bad geweest? petra, leuke foto's! vooral die in het zwembad vind ik leuk! setteke, gefeliciteerd! grappig lijkt me dat je dan weer terug denkt aan hoe het 2 jaar geleden was toen hij geboren werd. ik had het na 1 maand ook wat heeft hij gekregen? of had je dat al verteld? schatje, sterkte met je oma. sjorsje, wat fijn om te horen dat je vader zich best goed voelt! naat, hoe was het feestje? zei ze nog rare dingen? de nachten zijn hier weer wat minder. ze wil ineens weer om de 3 uur drinken. en dan halverwege valt ze in slaap en moet ik ontzettend mijn best doen om haar wakker te maken. ook is het drama omdat boeren en poepen tijdens het eten gebeurd en met huilen gepaard gaat. ik ben dan zeker 3 kwartier bezig in de hoop dat ze genoeg drinkt om weer een paar uur op te kunnen slapen en dan wil ze toch zo snel alweer. gister zelfs na ruim 2 uur alweer. half 4 en toen kwart voor 6 weer. toen zat ik er wel ff doorheen! duimen dus maar. afgezien van het huilen bij het eten omdat het boeren niet lukt of pijn doet, huilt ottilie tegenwoordig ook nauwelijks. en ze kan zich lang zelf in de box vermaken en we kunnen haar wakker in bed leggen, waar ze soms zonder gehuil en soms met wat gejengel zelf in slaap valt. daar word ik wel heel blij van! hoop op een goeie nacht voor ons allemaal. slaap lekker!
Hij heeft echt heel veel gehad: Van ons: Een tafel met 2 stoeltjes van Cars voor op zijn Cars kamer Een speelgoedstofzuiger Een bestuurbare auto, Gijs Grasmaaier Gereedschapssetjes Teletubbies pop Boekjes Vliegtuig Pantoffesl van Cars Auto model Jeep Knikkerbaan Longsleeve
Goedemorgen mama's @Setteke,hiep hiep hoeraa voor je kleine mannetje! Gefeliciteerd! Hij is idd goed verwend zeg! @Juudje,en hoe is het afgelopen? @Petra,wat een leuke foto's Wat een schattig badpakje... @Schatje,das weer minder nieuws zeg,bah! Veel sterkte met oma! Wel hele mooie foto's zeg! @Lauwie,das minder dat de nachten zo zwaar zijn.. Doe je ze ook verschonen tussendoor misschien dat het helpt om haar wakker te maken? @QueenBee,mooie banner! Hier goede nacht gehad,Linne ws om 04.30u wakker en heb ik bij me genomen en Fenne sliep door tot 06.30u,knap he! Ik ga ze maar weer ns naar boven brengen want ze zijn het er niet mee eens dat mama achter de pc zit,hahah... xxx
Goedemorgen meiden, Kom jullie even vertellen dat Sophie heeft doorgeslapen vanacht! Van 22.30 tot 06.45. Toen gegeten, schone luier en nu ligt ze weer te slapen. Ik ga ook nog even slapen, reageer later vandaag!
Naat, da's super! Wou ook komen zeggen dat Jeslyn van 11 tot half 7 heeft doorgeslapen ! Ze ligt weer lekker te slapen in reiswieg, ja ik wil wel terug in bed maar ik moet Myrna wegbrengen naar school daarom slaapt ze in reiswieg, elke donderdagochtend en weekenden slaapt ze gewoon in dr eigen bedje bij smorgens als ze flesje krijgt. Zoals zaterdagnacht heeft ze ook doorgeslapen tot 6 uur en flesje gekregen en weer geslapen tot half 10 in haar eigen bedje en wij hebben tot half 9 uitgeslapen inclusief Myrna!
Goedemorgen, even vlug een berichtje, ik ben deze week weg ,we gaan straks voor een midweek naar centerparcs, heb er zo'n zin in . niet TE veel schrijven hoor, want dan moet ik zoveel bijlezen. groetjes en tot vrijdag!
@Rebecca,heel veel plezier meis! Geniet ervan! Enne,wij willen foto's heh! Tot vrijdag! @naat,wat goed man! Slaap lekker! @Linka,bij jou gaat het goed zo te lezen met slapen,heerlijk heh! Hoe issie verders? Ik zou ook wel terug naar bed willen maar denk dat ik eerst maar ns ga stofzuigen...Ben altijd zo bang dat er iemand onverwachts an de deur staat
Daisy, ja bij jullie ook dat ze eindelijk door slapen toch, hihi! En met mij gaat het redelijk, heb nogal veel pijn, maar me moeder is bezig om dokter te bellen en ben benieuwd. En met jou? Rebecca, veel plezier!
nou donique had gisteren doorgeslapen voor het eerst maar werd vanacht weer om vier uur wakker. dus het is nog geen vast iets helaas. maar ze had gister overdag ook erg veel geslapen dus misschien was dat het? wij gaan naar het ziekenhuis moeten weer naar de neuroloog voor mijn man zijn hoofd. hij heeft weer een mri gehad en nu maar kijken wat daar uit komt. maar ze verwachten niets! kus
@ Daisy, dankjewel! Wat goed van je meiden dat ze vannacht weer zo hun best hebben gedaan! Zo'n bende zal het niet zijn dat je je moet schamen toch? @ Naat, Super! @ Linka, Jeslyn ook al, hartstikke goed! @ rebecca, oh wat heerlijk! Geniet ervan hoor! Silke was al om 6.15 uur wakker. Steeds weer de speen gegeven en uiteindelijk sliep ze tot 7.45 uur. Fles gehad en even lekker de luier volgepoept en nu ligt ze weer in haar wieg. Ze is wel wat onrustig, maar stil. Vanavond naar het consternatieburo!
welke maat slofjes hebben jullie voor de kleintjes? haar voeten zijn nu gemeten 9 cm maar ik kan slofjes kopen in de volgende maten: 9-10-11-12-13-14 cm? 9 is natuurlijk te klein en tien cm is ze zo toch? het is voor als het wat kouder buiten is anders is het te koud met alleen sokjes? dan maar 11 cm halen? of is dat weer veel te groot? wat een vragen sorry hoop dat jullie me kunnen adviseren