@ Mik, waarvoor moet je man door de mri? Wat betreft die slofjes, zou ze ook niet te groot nemen, dan blijven ze niet zitten. 2 cm groter is behoorlijk wat op die kleine voetjes. Denk dat ik toch 10 cm zou nemen, ondanks dat ze snel groeit. Je hebt ook niks aan slofjes die je niet aan kunt doem omdat ze steeds uit gaan.
emy heeft me hier toch goed geslapen ! jeetje! van 10 uur gisteravond tot kwartvoor 8 vanmorgen ! ik ben zoooo trots op der he gister me neef op bezoek gehad met vriendin en twee kids ( 2 en 4 ) en het was erg gezellig alleen wel erug druk gewoon ! die kinderen luisteren niet helemaal naar de ouders. ik weet niet of dat aan de leeftijd leg maar als je toch 7 keer gezegt heb niet doen moeten ze toch onderhand wel luisteren neem ik aan. ik hoop zo dat emy niet zo word he. * zucht* maar ja kan je natuurlijk niet weten. over die disney boekjes ik heb altijd thuis disney boekjes gekregen iedere maand eentje. ik weet nog wel dat ik onder de brievenbus zat te wachten op de postbode. we zijn 6 of 7 jaar lid geweest dus we hebben er aardig wat. maar nu wilde ik weer gaan beginnen als emy 1 jaar is denk ik of pas volgend jaar kerst als kerstkado doen zeg maar. en dan sparen en voorlezen. ik heb nu een boek gekregen van de buurvrouw voor iedere dag van het jaar een klein verhaaltje over poppen. erg leuk boek. ik had gedacht ik kan het makkelijk bij houden wat iedereen schrijft maar jeetje wat word er veel geschreven ik probeer zo nog eventjes te lezen.maar of dat ook lukt. moet eigenlijk nog zoveel doen. ben ook meteen aan het wassen nou ik heb een fout gemaakt om een week niet te wassen :S en er lag nog een zwarte was van vorige week die ik niet gewassen had nu is de kast bijna leeg en alles leg in de wasmand op een berg. Had k van de week emy in bad gedaan met natusan en klein beetje natusan olie opgesmeert op de droge plekjes. Kan ze daar niet tegen overal kleine bultjes en rode vlekjes. Nu precies waar de sokken en de luierrand zit zitten nog een paar. voel me zo schuldig dat ik niet wist dat ze daar niet tegen kan van dat spul en dat het gaat broeien als je iets erover heen doet als het met olie ingesmeerd is. gelukkig doet het geen zeer en jeukt het ook niet ze lacht nogsteeds en heeft nog niet gehuilt en de kleertjes schuren ook niet eroverheen. Nu ga ik alleen nog maar zwitsal gebruiken. hebben jullie dat ook dat je hele kast stampe val leg met billendoekjes, zwitsal shampoo's en luiers ? min kast is zowat te klein heb gewoon 1 hele plank vol met zwitsal en huismerken baby shampoo's bodylotions cremetjes en alles. en een plank vol luiers ( die heb ik gekregen van een buurvrouwtje die koopt altijd flink in als alles in de reclame is ) en nou kon dat kindje ze niet meer aan en ze vroeg aan mij kan jij er iets mee ( NATUURLIJK! kan ik daar wat mee) nou deze week krijg ik alle groentepotjes en fruithapjes ( geldig tot 2011) die dat kindje niet lust en de potjes van 4 maanden tot 7 maanden ( kindje is nu een jaar) ze zei het zijn er heel wat ( 49 stuks ) ik zeg kom maar op ik kan ze welgebruiken . is toch leuk zo buurvrouwtje die teveel in koopt en het vervolgens niet meer gebruikt hihi.heel veel kleertjes maat 62/68 gekregen ook van der en het ziet er echt uit alsof het nooit gedragen is. nou weer een heel verhaal getypt ik ga me best doen om op iedereen te reageren zo als ik alle 25 pagina's gelezen heb tenminste dus ik denk dat het pas om 5 uur word dat ik wat stuur hihi. ben wel even bezig denk ik fijne ochtend allemaal he ! ( ohjeeohjee ik moet morgen naar de tandarts voor 2 gaatjes te vullen )
Morgen allemaal! Alles goed met iedereen? @Setteke; Gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! Zo te lezen is hij gister idd goed verwend, hihi! @Rebecca; Veel plezier! Geniet van je midweekje weg! @Naat; Zo he, da's super! Heeft Britt helaas maar een enkele keer gedaan, zo lang doorslapen. Zit meestal tegen de 6 of 7 uur aan. Grmbl... krijg m'n banner nog steeds niet zoals ik wil. Zal vandaag wel een nieuwe poging wagen om hem goed te krijgen.. Het zou vandaag heel mooi weer worden, graadje of 20. Mocht dat ook echt gebeuren (het is nu hier nogal mistig...) gaan we straks lekker aan de wandel met z'n 3tjes! We hebben vlak bij huis een kinderboerderij met een speeltuin, is wel leuk voor Jamie. Britt zal waarschijnlijk dan toch slapen in de wandelwagen, hihi! Xx
@ Denicepino, jouw meidje ook al zo lang geslapen! Wat doe je in die laatste voeding... Inderdaad handig zo'n buurvrouw! Ik heb ook altijd een redelijk voorraad. Veel zwitsal (ook nog van mijn zoon, die kon er niet tegen, en nu kan Silke ook niet tegen alles... ) en de pampers van de aanbiedingen. Die beginnen nu een beetje op te schieten maar ik heb nog 2 bonnen liggen van de Etos voor 50% korting op pampers newborn. Heb ook nog een pak maatje 2 liggen, maar die ga ik proberen om te ruilen voor maat drie. Hij is toch nog dicht. Ik heb het ook met de kids van Hilbrand zijn broer. Zijn ook van die ongeleide projectielen. Wel lief hoor, maar zoooo druk en wild. En inderdaad slecht luisteren. maar dat ligt aan de ouders volgens mij.... @ Queenbee, dankjewel! Heerlijk even eruit. Kan ik helaas nog niet zo goed...
goedemorgen allemaal @Setteke: gefeliciteerd met Tymen. Hier nog eentje die helemaal fan is van Cars! @de rest; kom net van de sportschool, dus ik ga even uitrusten. En mijn mannetje heeft vakantie, dus die wil ik ook wel even zien. fijne dag allemaal liefs Philly
@ Philly, Dankjewel meid! Enneh, fanatiek hoor, naar de sportschool! Heerlijk dat het mannetje thuis is! Geniet ervan!
Setteke, gefeliciteerd met Tymen! Gisteren dus een geslaagd feest gehad. Zal vandaag wel mooi moe wezen of niet? Daisy, wat lekker zeg dat 1 van je 2 meiden door heeft geslapen. De ander volgt vast snel. Mik, spannend weer naar de neuroloog. Hopelijk is alles goed. Rebecca, heel veel plezier. Lekker genieten hoor! Denicepino, Danique krijgt allemaal bultjes van de zwitsal olie.Zielig hor. Maar zij heeft wel vaker bultjes en waar het dan van komt weet ik niet. Hopelijk trekt het snel weg, maar zoals je al zei hebben ze er gelukkig geen last van. Dat scheelt! Danique sliep vannacht weer tot half 5. Om half 4 begon ze wt te jengelen, maar is nog weer in slaap gevallen tot half 5. Ben ik best tevreden mee moe tik zeggen. Ik ben ziek aan het worden volgens mij. Heb hoofdpijn al 2 dagen en erge keelpijn. Op dit moment voel ik ook dat mijn neus dichttrekt en ik dus verkouden ga worden. Bah, voel je je daar naar van zeg. En dan te bedenken dat je er dan vroeg uit moet elke morgen terwijl je het liefst in je bed wilt liggen. En vannact natuurlijk ook weer rond een uurtje of 5 eruit. Bah! Dames, vanavond ga ik voor het eerst een avondje weg. Ga bloemschikken. Dus rond kwart over 6 weg en tegen 10-en thuis. Vind het wel spannend. Manlief is er wel, maar toch
@setteke, hihi, dat dacht ik al. @daisy, ja daar ben ik idd weer mee begonnen (verschonen 's nachts). ik zie/voel haar ook poepen, dus daar wil ik haar ook niet mee laten liggen.. maar helaas drinkt ze daar niet beter van. ben ik hier de enige die er 's nachts nog wel 2x uitmoet om te voeden? vannacht ging ietsje beter 1:30u en 6.15u en toen 9.30u. alleen jammer dat ik haar om half 12 nog slapend gevoed had in de hoop een goeie nacht te maken. ze lijkt dan heel goed te drinken maar 2u later... wat vinden jullie de ergste tijd 's nachts om wakker gemaakt te worden? ik tussen 5 en 7u, dan slaap ik het diepst.
Yosyp heeft geslapen van zes uur gisterenavond tot half zeven vanochtend. Gisteren is ie gedoopt, zal wel erg vermoeiend voor 'm geweest zijn. @Denicepino, het blijft vaak toch experimenteren met de verschillende merken als ze zo klein zijn. Lianna kreeg een ontzettend droge huid van Zwitsal, met Natusan ging het even beter en toen kreeg ze er uitslag van en nu zitten we alweer 'n tijdje op Neutral. En Yoysp heeft nu nog geen last van de Zwitsal. @Schatje, sterkte met je oma. @Setteke, gefeliciteerd met Tymen. @Judith, hoe ging de bezichtiging? @Rebecca, veel plezier bij CenterParcs. Sorry, ben de rest alweer vergeten.
@Alieke; Heel veel zijn hier in de buurt ziek, het heerst gigantisch volgens mij! Heb zelf tot nu toe alleen maar last gehad van verkoudheid (ff afkloppen ) @Setteke; Heb je nog zo'n last van de bevalling dan? @Lauwie; Ik ook, vind de tijden vanaf half 5 's morgens rottijden voor voeden. Daarna kom ik niet meer in slaap. Britt komt de laatste 's nachts ineens weer voor de fles, gelukkig maar 1 keer dan. Heeft ze trouwens ook alleen maar gedaan, nog nooit 2 keer volgens mij. Xx
http://smg.photobucket.com/albums/v324/Linka76/?action=view¤t=032.flv Filmpje van Jeslyn hoe ze naar mobiel kijkt!
goeimorgen meiden @schatje hoe is het vandaag/vanacht met je oma gegaan? @Silke gefeliciteerd met je zoon. @ rebbel. ben benieuwt naar de foto's die bij de v&d zijn meestal supper mooi @lauwie hoop dat het vandaag beter gaat met het geboer en drinken en poepen. mischien had je wat te heet/pittig gegeten @daisy dat is zekker een goei nacht geweest. en zijn ze nu wel blij.(nu je niet achter de pc zit?) @naat wat lekker dat ze door geslaapen heeft. @linka dat klink heerlijk uitslapen. hmmm knap je van op he. hoe is het veder met je? @rebecca heel veel plezier in cp. geniet er van. @mik suces in het ziekenhuis. ik zou 11cm doen want dan kan ze er nog even mee door. ik heb ook te grote slofjes voor silver. ziet er wel apart uit.maar wel leker warm @denicepino kijk dat is nou handig zo'n buurvrouw. heb ik niet dus ook niet een kast voor spullen. maar wel apart dat ze alergies is voor natusan de meeste kindjes juist voor zwitzal. @QueenBee hoop dat bij jou ook het zonnetje door breekt en je lekker kan wandelen. @Philly uitrust ze en geniet van je mannetje. @aliekeleppink heel veel plezier vanaf. en hoop dat de verkoudheid niet door zet. heb ook wel eens dat ik denk jeejte wil nog even slapen. maar als je niet lekker bent zekker @lauwie silver komt om 4 uur en dan om 8 uur weer. @sjorsje hoe was de doop nou wandel zit er vandaag voor mij niet in.heb me gisteren verstapt en nu doet me ene been erg zeer. spier denk verekt. maar ja de bootschapen moet toch gedaan worden maar ja dan maar met de auto. ga zo eerst het huis maar eens poetsen. Zaterdag ben ik met Silver voor het eerst samen in bad geweest. zo leuk. haar ook even in de zwemband gehad. dat was wel erg makkelijk kon ik haar wassen zonder haar vast te houden. en zo kan ik ook door de weeks met haar in bad. kus sabrina
Idd Binna, het is te genierten, maar wij moeten ook genieten Hier nog filmpje dat Jeslyn probeerde dat ze wakker te worden, maar dat haar niet is gelukt om wakker te krijgen ! http://smg.photobucket.com/albums/v324/Linka76/?action=view¤t=009.flv
hallo dames, Ik heb het te doen met de meiden die er nog uit moeten 's nachts en sommige zelfs meerdere keren. Pff, Ik moet er echt niet meer aan denken. Mijn mannetje verwend ons wel heel erg, maar hij groeit goed dus ik maak me niet druk. Hij slaapt de laatste dagen van 8 uur 's avonds tot 9 uur 's morgens. Wat een weelde he! Zijn er nog meer dames die een spiraal hebben laten plaatsen? Ik ben vorige week geweest.
binna, ik denk niet dat het aan mijn eten ligt. dat boeren en poepen gaat al een tijdje zo en ik let heel erg op wat ik eet omdat ze zo vaak last heeft van krampjes
heey meiden oma heeft een goede nacht gehad.. vandaag komt als het goed is de arts vertellen of ze nog een scan van der hoofd gaan maken.. Djayden heeft geslapen als een roosje vannacht! Vanaf 20.30 tot 7.00 Voor de rest heb ik niet zoveel meegemaakt.. Wij zouden ook een weekend weg gaan naar centerparcs de 24ste maar nu is het niet zeker of het doorgaat ivm me oma want die zou ook mee gaan.. Groetjes
@ Alieke, Dankjewel! Hij is vanmorgen bij de oppas, maar heb goede hoop dat hij vanmiddag nog even lekker gaat slapen! Nou, hoop voor je dat je niet ziek wordt! Vind manlief het ook spannend vanavond? @ Lauwie, ik hoef er 's nachts inderdaad niet meer uit voor voeden, al niet meer sinds dat ze drie weken was. Moet er niet meer aan denken, ben verwend! @ Sjorsje, dankjewel! WOW Wat een nacht voor Yosyp! @ Queenbee, heb helaas BI, wat verergerd is na de bevalling, dus ik kan maar korte eindjes lopen! @ Linka, super die filmpjes. Die ene dat ze wakker probeert te worden, prachtig! Dat doet Silke ook! @ Binna, dankjewel! Balen van je been! Hoop dat het gauw weer opknapt! @ Lique, ben ook verwend, hoor! @ Schatje, gelukkig dat het goed is gegaan met je oma! Jammer van CP! Nou, de plicht roept! Mijn dochter wil dat ik even boven kom, haha!
word niet echt vrolijk van jullie reacties. vond het niet heel erg om er 's nachts uit te gaan (heeft ook iets knus en ik hoef toch niet zoveel overdag) maar het idee dat ik er de enige in ben.. zal ook wel uitmaken dat de meeste van jullie fv geven.