Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. rebbel

rebbel VIP lid

2 jun 2006
    9.438
    0
    0
    @duster: jeetje nou wordt het nog moeilijker!! :(

@jenny: ja dat is wel veel! maar in ned. schijnt hij milder te verlopen!

2. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Alieke: Gek is dat he? Zo zijn ze voor je gevoel doodziek en zo zijn ze weer aan het spelen enzo.

@ Rebbel: Als je zelf niet tot de risico groep behoort die elk jaar een griepprik moet, dan zou ik m niet gaan halen, maar dat ben ik.

Ik moet dit jaar 1x de gewone griepprik en dan 2x die mex. griepprik.

Nou we zijn 2 AB-kuren rijker hoor, maar dat wist ik al. Thomas heeft alleen vrij zware vind ik zelf, maar ja. Ik vertelde de HA over gisterenavond en toen zei ze; Je hebt het zonder AB- kuren geprobeerd en je hebt heel goed aangevoeld dat ze het toch niet redden zonder kuurtje. Ze vond dat ik goed gehandeld had. Toch wel fijn om dat dan even te horen. Ze maakt zich wel zorgen om Thomas. Zijn longen pruttelen nog steeds heel erg. En ze vond m ook wat aan de magere kant met zijn 14kg... Jasper heb ik ook gewogen en die zit op 10kg. Morgen moest ik eigenlijk naar het CB, maar die afpraak heb ik verzet naar 12 nov. Inentingen mag hij nu toch niet en alleen om te meten en te wegen ga ik niet de kou in.

3. Delilah

Delilah Niet meer actief

Goedemorgen dames... Het is teveel om bij te lezen, van het weekend is het niet meer gelukt om nog wat bij te houden... Wesley is volgens mij een beetje ziek van z'n prikjes. Hij had al steeds van die fijne spuitluiers maar nu ook verhoging en dus gebroken/slapeloze nachten :(

4. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, dat klinkt als een flinke ziekenboeg bij jou! Hoe gaat het met mama?

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hier tot nu toe nog geen reactie op de BMR!

6. Delilah

Delilah Niet meer actief

Even de laatste pagina lezen :D

@ Jenny, welkom terug. Fijn dat je zo genoten hebt en lekker snoepen mag toch, je eet voor 2 ;)

@ Rebbel, wat leuk een pret-echo. Geniet daar maar lekker van!

@ Mik, gefeliciteerd met je nichtje Julia!

@ Update.... Gecondoleerd...

@ Linka, fijne vakantie meis. Lekker genieten hoop ik voor jou!!!

7. Marleen2109

@ Delilah: Mama? Die is erg moe! Jasper heeft ook van die spuitluiers en ik ben bang dat het door die AB- kuur alleen nog maar gekker gaat worden...! Wes houdt jullie ook lekker bezig zo te lezen, balen!

@ Jenny: Hier ook een beenklever hoor. Ik kan de kamer niet uitlopen of hij komt kijken waar ik ben als ik dan echt uit het zicht ben ik het bleren! Vanmorgen ging ik de auto vast starten zodat het niet zo koud was als we weg moesten, nou het leek wel alsof ie vermoord werd!

8. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    ben ik even snel
    want hier ook een zieke en straks naar de ha
    maar zoals ik even snel lees zijn er heel veel zieke kindjes
    hier kyana 2 weken gelden aan ab kuur en nu dus de oudste vreselijk ziek en moet er om 2 uur zijn(zou lekker met de kids weggaan maar helaas dus niet)
    ga zo op gemak alles teruglezen
    even gauw wat ik onthouden heb

@mik gefeliciteerd met je nichtje

@toetie en linka hele prettige vakantie

@setteke damion heeft hier toen hij 1 was 1 keer aan de pufjes gezeten en sindsdien een oproep voor de griepprik(heb het 3 jaar niet gedaan maar ga dit jaar wel want hij kwakkelt de laatste tijd enorm)

@rebbel begrijpelijk dat je aan de weken terugdenkt hoop dat deze uk nog heel lang in de buik geniet(en leuk zeg een pretecho)

@marleen jeetje bij jouw 2 zieke (lijkt me echt vermoeiend )en maar goed dat je even naar de huisarts bent geweest(ik bel ook niet snel maar nu dus wel)
    hoop dat je mannetjes snel weer beter zijn

@jenny welkom terug en hoe voel je je en groeit je buik al lekker

ga even naar zoonlief
    tot straks
    groetjes debby

9. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @marleen: erg hè, maar ja hoe ga je hier mee om. af en toe negeer ik het gewoon dat lijkt soms wel te helpen. vind wel moeilijk want ze kiijken dan zo zielig hè haha

@rebbel: moeilijk hè, hier op werk zijn er meer zwanger en ook die hebben het er moeilijk mee.

10. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Setteke, bij ons begonnen de spuitluiers ong. een week erna en nu dan de verhoging maar het kan ook van de verkoudheid komen misschien?! Soms, snap ik niks van die kleintjes :D

@ Marleen, Wesley kreeg van de ab destijds giga spuitluiers waardoor z'n billen helemaal kapot gingen :( hopelijk blijft je dat bespaart! Dit lijkt me wel even genoeg... Hopelijk zijn ze snel weer allemaal opgeknapt! Wes houdt ons wel bezig ja :( een paar keer per dag onderpoepen zodat hij andere kleren aan moet is standaard en nu sinds 2 nachten ook weer niet willen of kunnen slapen :( konden ze maar praten!

11. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    debby: groeit inderdaad wel harder dan bij een eerste, maar ja het zat al allemaal wat losser haha

12. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Debby, ook al een zieke :( is het wat bijzonders, dat je naar de ha moet?

@ Jenny, bij de 2e zeggen ze dat je al sneller toont omdat alles al een keer is opgerekt idd. Dus negeren helpt wel?! Vanmorgen gooide Wesley z'n brood op de grond... Grr... Ik dacht ik ga de strijd maar niet aan en laat 'm maar en na een paar stukjes hield hij op en ging eten. Dus negeren helpt hier soms ook.

13. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @delilah vanaf gisteren heeft hij ineens 40.3 koorts en eet niets omdat hij vreselijke keelpijn heeft(is ook helemaal rood van binnen)
    en sinds vanochterd doet zijn nek onwijs zeer en kan hij hem niet meer draaien omdat die dan steken in zijn hoofd krijgt dus wil gewoon even dat ze naar hem kijken(denk zelf een keelontsteking dus zal ook wel ab kuur worden)
    sinds een jaar komt het weer terug vanaf zijn 4de tot zijn 6de heeft hij 6 maal ab kuur gehad en als het nog eens nodig was zouden ze zijn amandelen verwijderen maar toen dus geen last meer gehad en nju begint het weer dus ben benieuwd

@jenny ja het is inderdaad wat losser allemaal he
    bij Kylian* was ik ook heel snel dikker maar bij Kyana heeft het heel lang geduurd en was ik ook niet heel dik(raar he)

ga weer verder lezen
    groetjes debby

14. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Debby, dat klinkt wel heftig :( keel ontsteking doet zoooo zeer :( misschien is het toch verstandig als z'n amandelen eruit gaan? Ik heb er geen ervaring mee maar heb wel vaker gehoord dat kindjes dan ineens van die terugkomende klachten af zijn.

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Bij gebrek aan een grote update speciaal voor Sjudith ;): een persoonlijke weekupdate van Chantico en Ise: volgens mij waren er weinig bijzonderheden hier. Druk geweest, dus weinig op zp geschreven. Ise speelt heerlijk zelf en af en toe staat ze per ongeluk even los. (Als iedereen in een kleurtje een korte weeksamenvatting geeft, werkt het misschien ook en is het minder werk voor één iemand)

Marleen, fijn dat de ha je een compliment gaf!

BMR: hier inmiddels twee weken geleden gekregen en geen vlekken of koorts gehad. Wel slaapt ze de laatste dagen meer overdag (een paar keer weer twee slaapjes ipv één)

Rebbel, wat leuk dat je een pretecho krijgt! Zeker goed om ook even te genieten van je buikbaby!

16. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hier slaapt Wesley het liefst ook nog 2 slaapjes. Het cb zei dat ik het misschien kon rekken om 'n naar 1 slaapje te krijgen maar ik merk dat hij beter slaapt 'snachts als hij overdag gewoon goed rust ook. Dus nu gewoon weer 2 als het uitkomt. Ik zou wel graag weer een lekker duidelijk ritme willen zelf maar ja... We doen ons best...

17. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    delilah: ze vinden het inderdaad een sport om door te gaan als je er wat van zegt. mylan mept wel eens tegen onze LCD scherm, als ik de andere kant op kijk dat stopt hij, zeg ik er wat van dat mept hij door en tussen elke mep kijkt hij achterom of ik kijk. de stiekemerd

@debby: alleen jammer altijd in het begin denkt iedereen alleen maar dat je teveel eet, pas later ziet iedereen dat je zwanger ben haha

18. Marleen2109

@ Debby: Ben benieuwd wat de HA zegt. Misschien toch maar die amandelen eruit?

@ Jenny: Ik negeer het ook vaak genoeg hoor, maar nu hij ziek is vind ik m dubbel zielig, dus nu ben ik erg soft haha.
    Oja, qua buik had ik bij Jasper een beschaafder buikje als bij Thomas! Die van Thomas was dan ook mega!

@ Delilah: Toen Jasper overdag 2x sliep werd hij 's morgens erg vroeg wakker. Nu mag hij maar 1x slapen en slaapt hij 's nachts beter en langer. Het was echt wel eventjes omschakelen hoor, maar er zit weer een ritme in. Voor Jasper fijn, maar voor mij ook!

--------------------------------------------------------
    Oh, ik heb zo'n hoofdpijn en geen puf! Jasper slaapt en Thomas hangt op de bank. Eigenlijk dus een mooie gelegenheid om iets uit te voeren, maar ja...

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Jenny, dat herken ik wel ja. Dat deed Wesley ook bij onze tv. Ons scherm hing aan de muur en dan kon hij ook precies bij het knopje om 'm uit te drukken, grrr... En maar omkijken of ik het zag. Nu probeer ik ook vaak te doen met dingen alsof ik het niet zie omdat ze er een spelletje van maken. Alleen doet hij nu juist vaak gevaarlijk, dat kun je helaas niet negeren dus dan is het even strijd hahaha...

@ Marleen, als het werkt dan is het idd even doobijten om het ritme erin te krijgen. Hier werkt het tot nu toe nog niet. Hij slaapt gewoon beter als hij uitgerust is. Maar goed, we zullen zien, het kan maar zo veranderen. De ochtend is voor hem echt te lang om door te komen op dit moment. Misschien lukt het straks wel.

20. Marleen2109

Oja Setteke, is je cyclus regelmatig nu je gestopt bent met de pil? Ik slik m nu ook niet meer, dus ben ben benieuwd wanneer ik het weer ga worden. Duurde jou eerste cyclus na het stoppen langer of niet? Ik denk dat ik maar 28 dgn aan houd, maar dan toch gewoon vanaf de 1e dag van de menstruatie of de dag nadat ik m'n laatste pil genomen heb?

Deel Deze Pagina