Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miranda4xmama

miranda4xmama VIP lid

17 sep 2007
    6.379
    0
    0
    Ergens in Drenthe.
    Ben ik net klaar met lezen hoor ik Laureen huilen.
    Dus geen tijd om te reageren.
    Volgende keer beter.

2. Happy1980

Happy1980 Fanatiek lid

14 jun 2007
    2.015
    0
    0
    verpleegkundige
    Gelderland
    Goede morgen allemaal

Schatje, fijn dat het vannacht goed is gegaan met je Oma. Hopelijk blijft het nu goed gaan en kunnen jullie over 2 weken toch nog een weekendje weg.

Setteke, gefeliciteerd met je zoon. Zo te lezen is hij goed verwend.

Lauwie, denk inderdaad dat het aan de FV ligt dat de kleintjes doorslapen. Met BV moet je er vaak nog lang uit s' nachts. Geloof dat Petra er ook nog 2 keer per nacht uit moet om te voeden.

Linka, leuke filmpjes hoor!

Verder weet ik het niet meer sorry.

Janna heeft gelukkig ook weer een goede nacht gehad. Volgens mij vind ze 8.45 wel een mooie tijd om wakker te worden!
    Gisteren werd ze trouwens opeens heel erg boos toen ze onder het mobiel lag. Zei praten tegen die beesten zeggen ze niks terug. Ja dat is natuurlijk ook niet lief. En volgens mij raakt ze ook gefrustreerd dat ze die beestjes niet kan pakken. Je ziet dat ze iets wilt doen. Maar ja hoe moet dat he!

Gisteren kwam ze opeens tussendoor dat ze honger had, dus heb haar maar 60cc extra gegeven. En die ging schoon op. Misschien bezig met een sprongetje. Ze was gisteren en zaterdag ook wel een beetje huilerig.

Vandaag rond 12 uur eve visite, dan om 14.00 naar de osteopaat. Hopelijk kan hij wat doen aan de krampjes en de harde ontlasting. En daarna ga ik denk ik even lekker met haar wandelen!

3. noura

noura VIP lid

27 apr 2006
    8.819
    0
    0
    nou kom even snel verslag uit brengen, we komen net van de kinderarts.
    en laatste 2 wekenis ze minder gegroeid dan eerst, maar dat kan ook aan de weegschaal liggen bij het cb.
    ze wil vandaag of morgen nog een echo maken van de maag omdat ze bang is dat er mischien toch een afsluiting aan het ontwikkelen is. ik word daar straks over gebeld.
    verder wil ze de medicatie verhogen naar 2x 20 gram en daar schrok ik wel van omdat ze vorige keer zei dat 2x 10 het maximum was. toen aangaf of het niet te veel was zei ze dat het niet anders kon omdat het spugen de slokdarm anders kan beschadigen.
    in ieder geval eerst de echo maar afwachten

nou kom later wel weer even reageren en teruglezen

4. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    @Lauwie; Tis niet zo dat ik het vervelend vind om haar de fles te geven 's nachts, tis alleen dat ik daarna zo moelijk tot niet weer in slaap kan vallen. En aangezien tegen 6.15u de wekker gaat of Jamie wakker wordt, heb ik dan zo weinig slaap. Maar je hebt zeker gelijk dat het wel heel bijzonder is zo 's nachts met je kleintje in alle rust. ;)

@Linka; Die filmpjes zijn echt grappig en lief zeg! Leuk om te zien!

@Noura; Ach jee.. Bah. Mocht er wel een afsluiting zijn, is het dan mogelijk dit te herstellen ofzo of zit ze dan aan medicijnen vast?

Ff errug ego;
    Jeej! Heb mn banner nu zoals ik hem wou qua afmetingen! Jippie! Met dank aan (het dinnetje van) Mik!

Xx

5. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @petra: haha wat grappig die foto, ben er zelf nog nooit geweest, schandalig eigenlijk.

oh en wat lief haar badpakje, heerlijk lijkt me dat met de kleine zwemmen

@schatje: ojee, hoop dat het goedkomt met je oma

@Setteke; gefeliciteerd met je zoontje

@rebbel: ja precies, op je eigen buik moet kunnen toch. hij slaapt daar het lekkerst haha

@lauwie: hoop voor je dat de ritme weer terugkeerd. is slopend hè, mij maakt de nachten nie meer zo uit ik ben er nu aan gewend, moet alleen ook kolven en dat kost extra tijd

@dasiy: liggen ze eigenlijk in één ledikant? lijkt me zo schattig

@naat: kijk dat willen we lezen, goed van de kleine

@rebecca: geniet van je mini vakantie!

@mik: ja die maten zijn lastig hè, je kan ze beter op de groei kopen want het is nog niet echt heel koud nu. misschien 11 dan toch maar? anders 10 dan kan ze ze nu aan met sokken

@denicepino: leuk zon buurvrouw ja, altijd handig. volgende keer aan de binnenkantpols cremes enzo uitproberen. gewoon een beetje smeren. dicht bij de aders dan weet je zeker of ze ertegen kan

@noura: oh wat vervelend voor de kleine, vind zo zielig voor zo'n klein hummeltje. hoop snel op verbetering.

Mylan's zuur was wat vroeger gekomen gister, dus we doen sinds gister 4 schepjes nutriton.
    Nu heeft hij voedingen gehad om 21:00/3:00/8:00 twee behoorlijke sprongen vond ik haha dus heb goed geslapen en zit nu tv te kijken maar heeft nog geen honger maar ga zijn flesje lekker klaar maken

wanneer moet je je echt zorgen maken bij zuur?
    hij spuugt niet

6. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Meis meis meis! Je doet al goed hoor, ik zou ook niet erg vinden als ik snachts uit bed moeten hoor, heeft niet alleen met FV mee te maken hoor, ligt zelfs aan kids. Jeslyn slaapt al sinds 2 nachten door, laatste fles rond half 11 a 11 uur en dan tot 6 a half 7, daarvoor werd ze vaker om rond 3 uur wakker, dat vond ik niet erg hoor.

7. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jenny, Jeslyn heeft ook soort zuurtje en herkauwing gehad, nu heeft ze geen last van meer sinds zij 2 schepjes Nutriton per fles krijgt en is nog niet terug gekomen.

8. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik ben echt woest :evil: :evil: :evil: :evil: Ik heb op mijn werk mijn ontslag gekregen per 31-01-2009. Dit was al bekend toen ik zwanger werd, dus dat is niet 't probleem. Maar nu sprak ik net mijn baas mbt de BV en ze zei: Wij kunnen jou geen ruimte en tijd bieden om te kolven (ik werk alleen in 'n tankstation) dus je moet de BV maar afbouwen. Ben echt gruwelijk over de zeik dat bepaald zij toch zeker niet. Anders moet ze elke dag op en neer komen en kunnen ze nooit 'n dagje weg. Nou en; dat kunnen ze ook niet als ik er niet meer werkzaam ben. Als ze niet van mening veranderd ga ik gewoon de ziektewet in....

9. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    hey meiden nou daar komt tie dan he.. hihi heb een poging gedaan om op iedereen te reageren sorry als ik iemand vergeet.

schatje1:
    ik geef emy alleen nog borstvoeding en afentoe flesvoeding. ik geef nog geen fruithapje ofzo er zijn wel potjes enzo vanaf 4 maanden maar of ik die ook echt ga halen :s dat weet ik nog niet. ik denk dat ik gewoon nog ga wachten tot 6 maanden.ook al zulke leuke foto's ! wat zien jullie er leuk uit met zijn drietjes !

Natas1:
    ik vond het ook een drama die prikjes, hele middag heeft emy nog leggen piepen en zielig huilen in der slaap.Ze zeiden van het CB dat ze dat zo weer vergeten waren. MAAR IK NIET ! hihi

rebecca5 :
    die potjes die fruithapjes vind ik zelf wel lekker :D hihi maar denk dat ik ook gewoon zelf eerst wat banaan enzo zelf ga prakken en fijn maken en die aan emy gaat geven. de een zegt dit en andere zegt dat over het geven van potjes wanneer je nou eigenlijk mag beginnen. en je weet op het laatste niet meer wat je nou moet doen.volgens mij gaan ze dat vanzelf op het cb wel zeggen wanneer je mag beginnen met bij voeding.

Elleny:
    wouw goed dat kick zolang heeft geslapen joh ! tijd voor een taartje hih :D ( is niet goed voor de lijn maar ja welke lijn heb ik nu eenmaal he hahah heb geen lijn meer met die blubber buik)

Philly :
    jij ook al zo goed geslapen ik zie alleen maar mensen die goed hebben geslapen ! ik zou zeggen hopen dat het zo blijf he :D

chantico:
    pilates is dat niet met dat waggelen met de armen naast je lichaam met je benen omhoog enzo ? of zit ik nu fout hihi.. lijkt mij erug zwaar ben nu maar gewoon begonnen met buikspieroefeningen veel trappen lopen en wandelen met de kinderwagen en niet teveel met de auto weg maar gewoon gaan lopen. en hopen dat het er allemaal een beetje af wil gaan en me buik wat strakker word heb van die vet rolletjes die over me broek heen hangen vind ik niet echt mooi.

daisy1975 :
    hier laat emy behoorlijke scheten hoor ! jeetjes en het reuteld en reuteld maar door in der luier en dan denk ik minstends dat de luier van voor tot achter helemaal vol zit maar nee hoor dat is dan niet zo. boeren laten doet emy niet zo hihi komt allemaal aan de onderkant eruit weer.

pruts27:
    ik heb eerst ook gekeken naar zo luier emmer met van die zakken erin. maar ik vond de navullingen ook zo duur. ik dacht ik doe het zelf wel gewoon in een diepvries zakje en dan in de luier emmer gewoon met deksel erop. en dan ruik je ze ook niet meer. Ik had in het begin gewoon alle luiers in de emmer gegooit maar daarna ging de zon er op staan schijnen en ben ik bijna over me nek gegaan van de lucht die er daarna uit kwam. hihi dus vandaar alles meteen in diepvries zakje en de emmer in.
    over de luiers ik heb die altijd van kruidvat ehm nummer 3 inmiddels. ik vind ze erg fijn en staan nog leuke dingetjes op ook vind ik. heb in het begin altijd pampers gehad omdat ik die of gratis of met kortingbon kreeg. maar ja nu die op zijn toch maar beetje goedkopere luiers gehaalt.

allemaal :
    Ik zie dat alle babytjes goed groeien en goed aankomen !ga zo door baby's ! hihi laat ons maar slepen met die zware maxi-cosi's !

jennyS :
    mylan ook al 6 uur doorgeslapen in zijn eige bedje, wouw. toppie mylan !

judith:
    ik had tegen jou gezegt ik ga ook naar de gemeente he nou was ik daar he nou was de gemeente dicht heb ik dat end voor niks gelopen ( nou ja ok goed voor de vet rolletjes) maar ik baalde flink hoor ! wij hebben hier meteen een spaarrekening geopend voor emy waar wij samen me vriend en ik op kunnen storten maar ook kunnen afhalen. maar wij blijven er gewoon af hoor :D lekker sparen voor later.

sjorsje :
    gefeliciteerd met je nieuwe baan succes op 17 november !ik zag je praten over een 3e kindje? ik zou graag ook een tweede willen maar me vriendzeg eerst even wachten op een nieuwe huis want we hebben nu maar twee slaapkamers en we zouden voor beide kinderen dus graag een aparte kamer willen hebben. Dus ik denk volgend jaar als emy 1 jaar is dat we dan gaan beginnen aan de volgende.

binnabinna :
    emy heeft ook krulletjes als ze uit bad komt hihi echt schattig ! jammer dat als het droog is het niet meer krult ik denk dat ik ook maar zwitsal gel ga halen :D blijven ze er ook in zitten hoop ik.

Linka:
    ik heb hier ook zeik met me werk jeetje wat een gedoe. Had een brief gekregen van het uwv dat ik weer moest beginnen met werken de 20e oktober maar omdat ik alleen op een zondag werk kan ik dan 26e oktober beginnen. Nou had de boekhouding gezegt van me werk van je moet op 9 september beginnen met werken omdat je in de ziektewet heb gezeten . nou ze kunnen me het dak op hoor ik ga pas 26 oktober nu werken heb 2 dagen al gewerkt voor de lol om even te kijken of dat zou gaan met emy en het lukt prima. mijn baas zei ook kom maar gewoon wanneer je wil. laat die boekhouding maar zeuren.

setteke :
    dat was zeker schrikken dat je kat opeens in het boodschappen mandje zit. hihi je zou toch maar boodschappen wezen doen hahah had je in de winkel gestaan met een kat in je kinderwagen ! stel je voor hij was eruit gesprongen ergens was je hem denk ik kwijt geweest.ook al zo'n vaste slaper ! jeetje ja emy ook hoor van de week een hele fanfare langs maar ze sliep gewoon door hoor ! en gewoon stofzuigen en feest gehad keihard tv aan maar ze word neit wakker hier. hahah is wel lekker dat je niet zachtjes hoeft te doen. en op je teentjes moet gaan lopen.nog gefeliciteerd met de verjaardag van jullie zoontje alweer 2 jaar ! alweer officieel een peuter ! oei zwangerschapsvergifteging :S gelukkig is het helemaal goed gekomen !
    ik vind het ook nogsteeds raar dat ik paar weken geleden nog met een dikke buik rond loop en nu niet meer ikvind het zoooo jammer dat die mooie buik weg is ! had ik maar meer foto's gemaakt van me buik ! kon ik afentoe nog eventjes terug kijken.
    ik geef normaal gewoon kruidvat extra care 180 ml maar nu gister had ze borstvoeding gekregen en daar heeft ze zo goed van geslapen :D ik ben echt heeeeeel trots op ter.
    Alle overige luiers bewaar ik gewoon voor de tweede :D ik doe ze in een doos. en ik bewaar ze gewoon onderin mijn kast. staat niet in de weg ofzo.ik denk toch wel dat ze die willen ruilen met je toch ! als die nog dicht zit, kunnen hun die gewoon weer verkopen.ja me neef en zijn vriendin die zijn zelf ook druk en die kinderen mogen echt alles doen. dus daar krijg je misschien lastige kinderen van.

arri:
    hahah jij ook al bang dat je vanalles vergeet voor op vakantie ik ben al aan het stressen voor in december ! kun je na gaan ik heb al tig lijsten gemaakt en wedde dat ik dan alsnog iets belangrijks vergeet ! ik heb zelfs termometer enzo op de lijst staan ! hihi en luiers terwijl ik zeker weet ze hebben ook luiers in de winkels daar hahaha..

mamaK: WELKOM bij de augustus ( en juli hihi ) mama's hoop dat je het gezellig vind. emy die wil ook graag in de armen leggen en is overdag ook steeds vaker wakker. maar ik vind ze moet toch eventjes slapen over dag dus gewoon op bed leggen en zeggen je moet nu gaan slapen beetje duister maken in de kamer en weg gaan ze huilt dan misschien eventjes 2minuutjes en ze vind het ook niet leuk dan maar daarna slaapt ze gewoon zeker 4 uur door :D beetje streng zijn mag wel. tuurlijk mag je wel eventjes spelen enzo in de box. maar slapen is wel belangrijk de eerste maanden. ( heb ik gehoort dan) emy vind het trouwens lekker als ze ingewikkeld is in een doek. dan slaapt ze het beste en kan ze ook niet der gezichtje krabben. als ik die doek niet om doet dan krabt ze in der gezicht heeft ze gelijk helemaal der gezicht vol met krassen zitten :S
    dus heeft een beetje twee doelen die doek.

mik25 :
    ik wilde voor emy ook een badpak halen maar ik kon er geen eentje vinden :S ook bij de hema hier in in kerkrade ( zuid limburg) vind ik wel jammer. maar ik blijf zoeken hier hoor ! hihi heb wel een gewoon zwembroekje met kantjes en bloemetjes erop kunnen vinden maar ik doe zoiezo een zwemluier om dus weet neit eens of ik die ga gebruiken omdat het leuk staat ofzo.wij kleden emy niet te warm aan omdat ze ook nog eens in een wikkeldoek leg. dus gewoon dunne sokjes en een rompertje met lange mouwtjes en over die wikkeldoek dan nog een dun dekentje en ze heeft het warm genoeg .. op dit moment dan nog omdat het niet zo heel erg koud is. ik wou ook slofjes halen van die leuke met bontje aan de buitenkant maar ik wist niet hoe je dat moest doenmet die maten ook !:D maar je moet gewoon voetjes opmeten ofzo? emy heeft van die grote voeten hahaha volgens mij wel 11 cm al ! hihi net zoals der mama en papa. haha

queenbee:
    wat leuk dat de kraamzorg nog even kwam kijken hoe het ging bij jou ! ik vond me kraamzorg erg leuk maar volgensmij komen ze niet nog eens langs hier. ik ga zeker vragen bij de volgende of misschien zij kan langskomen :D lijkt me erg gezellig.wat een leuke banner zeg mijn complimentjes !

lauwie:
    goed om te horen dat het al wat beter gaat met de kleine met sab simplex!

allemaal:
    iedereen die er over heeft geschreven ik gebruik hier ook die poeder torens ook omdat me vriend nooit weet hoeveel schepjes erin een fles moet. hihi heb nou uitgelegt dat het ook op het flesje staat naar de aantal ml water. dus is ook handig maar dan hoeft tie arme jonge niet te tellen hihi :D is nog handiger.

aliekeleppink:
    wij geven om 10 uur de laatste fles maar als ze dan nog niet goed wakker is wachten we gewoon tot half 11 . meestal word ze vanzelf wakker om 10 uur. en als ze echt nog vast slaapt dan laat ik haar leggen tot ze gewoon wakker word en als dat toevallig om 2 uur snachts is dan maak ik dan de fles maak me niet zoveel uit.

ik heb ook bijna geen tijd meer voor mezelf soms kan ik net aan me eige aankleden en douche. hihi moet dan zoveel in huis doen dat ik denk eerst dat en dan ikzelf pas.

happy 1980:
    lekker weertje he met dat zonnetje van t weekend ik geniet er ook van dus ook minder hier op t forum .wat ziet janna er schattig uit zeg op je banner echt lief!

aan iedereen:
    heb sinds ik 2 keer heb gewerkt erg veel pijn in me rug en me heupen.en als ik in de ochtend op staat dan doet het echt zoo zeer dat ik t liefste weer wil gaan leggen het gaat maar niet over.misschien dat ik weer t snel ben met werken ? heb bekkeninstabiliteit gehad zou t daar mee te maken hebben nog ?

aykietje:
    jeetje ! een ongeluk gelukkig dat je mannetje in orde is maar wat een schade aan de auto zeg :S dat zou balen zijn geweest.

noura:
    hier mis ik ook altijd sokken ze gaan de wasmachine in en er komt er maar 1 uit hoe vind je die volgens mij eet de wasmachine hier sokken ofzo ik weet het niet :D noura ik hoop dat alles goed gaat met de kleine !

ik las hier iets over een buggy zit er nu al een kindje in de buggy? ik heb het hier geprobeert maar ehm het lukte niet echt die buggy in elkaar te zetten ( net zoals judith hihi ) en ze viel steeds om met haar hoofdje dus toch maar eventjes nog niet.

naat80:
    naar marco borsato!daar wil ik ook wel eens heen laatste liedje vind ik mooi van hem net op tmf gezien !

pendrag:
    ik ben benieuwd wanneer emy zichzelf om draait hier ik hoorde van een kennis dat haar kindje zich om had gedraait en ze echt met de mond open stond. kindje is 10 weekjes is dat eigenlijk normaal dat ze zich dan omdraaien of is dat later of is dat vroegr? weet je dat misschien ik ben zo benieuwd.

binnabinna:
    wijhebben de quinny speedi xs die kan ook niet zo heel plat opgevowuen worden maar vind hem zo mooi :D
    wij hebben nu standaard een pleur en sleur buggy zo heel kleintje in de auto leggen. we gebruiken hem nog niet maar voor 20 euro he :D kon ik hem niet laten leggen.

kim1988 :
    wat een leuke mobiel voor op de box zeg ! wilde ik eerst ook kopen maar ben toch uiteindelijk voor de pip en woezel mobiel gegaan omdat emy die blauwe hond helemaal super vind om naar te kijken :D super dat je ook nog steeds borstvoeding geef zeg :D op naar de 3 maanden ! hoop dat het goed blijft gaan bij mij is het een tijdje flut geweest hier maar het komt nu langzaam aan weer op gang gelukkig :D kan echt geen afschijt nemen van het borstvoeding geven vind het zo mooi he dat alleen IK die borstvoeding kan geven :D:p had vrijdag net besloten om 100 % te stoppen met borstvoeding. werd ik vrijdag op zaterdag nacht wakker pijn in de borsten. ze waren zo vol ik moest echt kolven. en sinds zaterdag kan ik opeens ( heel raar) weer volledig borstvoeding geven. terwijl het vorige week echt maar 1 keer per dag was en de rest flesvoeding.

petrabr :
    haha wat een leuke foto en klein roosje !:D wat lief !mooie zwem foto's waar heb je dat badpakje gehaald ? ik zoek er namelijk eentje.

aliekeleppink:
    als ik 1 dag heel druk bezig ben geweest en emy steeds in en uit de maxi-cosi heb gehaald moet ik echt de volgende dag een rust dag in lassen voor haar want anders dan is het alleeen maar huilen en niet geod willen slapen en alleen in de armen willen zijn. dus ook hier afentoe het ritme verstoord maar 1 dagje rust en het is alweer goed :D .... hm is niet leuk ziek worden beterschap in ieder geval !bloemschikken ! wat leuk ik doe altijd bloemen halen op de markt en dan flans ik zelf altijd wat in elkaar vind die standaart boeketten maar niks hoor :D en zo ben je zelf ook weer creatief bezig he.

lique80:
    ik moet de 24e oktober voor een mirena ! ben afgelopen week voor het eerste ongesteld geweest. doet het zeer? of valt het mee ben zo bang dat het pijn gaat doen.

zooooooooooo heb ik even een vehaal getypt ik heb volgens mij op iedereen gereageert ben heel erg lang bezig geweest kan zijn dat er twee keer eenverhaaltje staat voor dezelfde persoon maar ik kijk zowat scheel ik ben volgens mij 3 uur bezig geweest met bij lezen en reageren.

fijne dag nog allemaal !

10. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Dank je voor jullie complimenten en Setteke, ja leuk he als ze probeer wakker te worden, is altijd leuk om te zien!

Jeslyn heeft een berg, helaas, vanavond ga ik met babyolie te masseren en paar uurtjes laten intrekken en dan borstelen en dan met babyshampoo wassen, dat heb ik gelezen dus ga ik uitproberen.

Jeslyn begin al paar dagen beetje te lachen, gisteren nog veel meer, vond ik zo leuk om te zien:

Samen met mijn broertje, nou ja, is wel groter dan zijn oudste zussen (1.89 of zo) samen met zijn vriendin (puur geluk, ook lange meis)

11. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Nou ja, zoiets zou ik ook heel woest van worden hoor! Sterkte!

12. denicepino

denicepino Fanatiek lid

13 jun 2007
    1.943
    0
    0
    horeca medewerkster
    kerkrade
    zooo duster 2000 dat mag niet hoor ! ze moet dan maar een oplossing zien te vinden daarvoor zodat jij gewoon kan gaan kolven ! ze moeten verplicht daar een oplossing zien tevinden ! jou baas kan niet bepalen of jij borstvoeding wil geven ja of nee en of jij maar eventjes moet stoppen er mee! echt te gek voor woorden !

13. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Denice, goed zo meis dat je niet eerder ging beginnen!

En morgen om half 10 naar de dokter.

En Noura, heel veel sterkte en hopelijk is er oplossing voor Anissa!

14. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Jeetje Duster! Kan me goed indenken dat je woest bent zeg! Zou lekker wezen dat je baas bepaalt dat je moet stoppen met BV! En idd zijn ze verplicht je een ruimte aan te bieden om in alle rust te kunnen kolven!

Xx

15. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Lauwie, ik moet er ook altijd uit tegen half 5, 5 uur.
    Dat vind ik al heerlijk. Nadat we een week lang om 2 uur hebben gemoeten en rond half 7.
    Het komt vast vanzelf bij jullie ook goed!
    Maar kan me voorstelen dat 2x heel vermoeiend is.

Schatje, gelukkig dat oma een goede nacht heeft gehad. Hoop dat het zo doorzet!
    Jammer dat jullie niet naar CP kunnen nu.

Linka, wat een mooi filmpje van Jeslyn. Danique kijkt net zo naar haar mobiel.

QueenBee, mooie banner hoor!

Ik heb Danique net in bed gelegd en het lijkt erop dat ze is gaan slapen. Zou fijn zijn. Ze was dan ook al vanaf 9 uur wakker! Heeft lekker in de box gelegen, naar haar mobiel gekeken. Even een klein hazeslaapje gedaan en nog even bij mij gezeten. En toen lekker haar bedje in. ALs dit werkt vind ik het heerlijk!

Setteke, mijn mannetje vind het niet zo spannend volgens mij. Maar ik wel, ik leg haar altijd op bed enzo. En nu moet hij dat doen.

Soms denk ik wel eens, kan het niet wat anders hoe hij het doet! Toch wordt dat wel steeds minder en bemoei ik me er steeds minder mee. Als hij haar de fles doet zit hij onderuitgezakt op de bank, Danique op schoot. Met 1 hand de fles erin en de aandacht bij de tv.
    Dan moet ze een boertje, zet haer even rechtop en klaar. Dan denk ik wel eens, hallo praat eve met haar. Knuffel eventjes. Maar hij kan ook heel lief doen met haar hoor. Ach ja, niet iedereen doet hetzelde he ;)

16. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Duster, ik geloof direct dat je woest bent.
    Hij moet je die tijd geven. Dat is wettelijk bepaald. Dus hou je poot stijf. Je bent toch al ontslagen, dus erger kan het niet worden ;)

Enne, respect voor Denice! Wat een bijlees en reageeractie! Geweldig zeg!

17. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    meis ik moet er snachts ook nog uit hoor.

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Happy, wat heerlijk dat Janna je zo lekker laat slapen!

@ Noura, jeetje, en ik had het idee dat het zo goed ging nu bij jullie! Ben benieuwd wat de echo uitwijst!

@ Jenny, ik denk dat je je pas zorgen moet maken als je mannetje er echt last van heeft. En anders zou ik het de eerstvolgende keer even op het cb bespreken!

@ Lauwie, meisje, je doet het supergoed, hoor! Geniet maar lekker van die intieme momentjes met je kleintje. Ik had echt heel graag langer bv willen geven, maar het zat er niet in. daar had ik die nachtelijke momentjes wel voor over gehad, hoor!

@ Duster, dat mag helemaal niet, hoor! Je baas is verplicht jou 25% van je werktijd de tijd te geven om te kolven in een daarvoor geschikte ruimte.

@ denice, respect! :confused: Wat een reageeractie! Ik heb ook foto's van mijn buik, elke 4 weken genomen. ik weet niet of er bij ons nog een derde komt, dus de luiers die wel open zijn die te klein zijn geef ik aan een vriendin. Klinkt idd als BI. Mijn therapeut zegt het aantal weken dat je voor je bevalling last had moet je ook rekenen na je bevalling. Dus stel dat je last kreeg met 25 weken, dus 15 weken voor je bevalling dan moet je uitgaan van 15 weken herstel na je bevalling. Misschien moet je even een goede therapeut zoeken die gespecialiseerd is in bekkenproblematiek.

@ linka, mooie foto! Er zijn tegenwoordig ook speciale pads voor berg. geen idee of ze helpen trouwens. Ik heb gehoord dat je het hoofdje een nachtje in de olie moet zetten en dan de volgende dag met een bankpas oid eraf schrapen. Wel voorzichtig uiteraard!

@ Alieke, mannen hebben daar altijd minder last van he, dat ze het spannend vinden! Zal wel een vrouwending zijn denk ik!

Tymen is weer thuis. Helemaal kapot, ik heb hem gelijk naar zijn bedje gebracht. De oppas zei dat hij vanochtend heel timide was, zo moe! Nou hoop ik dat hij even lekker gaat slapen.

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    De tip die ik destijds kreeg voor berg, had Jamie toen enorm last van, was idd voor de nacht een beetje baby-olie op het hoofdje doen, en het dan de volgende ochtend zachtjes met een haarborsteltje eruit te borstelen. Hielp bij Jamie heel goed!

Xx

20. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Ik heb net babyolie opgedaan en vanavond even borstelen, dus ben benieuwd naar resultaat.

Deel Deze Pagina