Ik moest zo lachen toen ik las dat jeroen schrok dat je geen pil meer likte Maar zonder gekheid, het zou wel heel flauw zijn als hij een 3e kindje als excuus gebruikt Wes is wakker aan het worden, ga 'm halen, tot straks
Ik pieste bijna in mijn broek van het lachen toen ik het zag. Ik heb vanmorgen al vertelt dat de ssssssssssssss niet zo wil vandaag haha!
Ok wij denken de sssssssss er wel bij als jij iets typt. Ben benieuwd wat voor spraak verwarringen er dan nog meer komen hahaha...
@ Delilah, Hilbrand wil geeneens een derde en ik zou best wel een derde willen, alleen nu nog niet. Ik zit middenin mijn studie enzo, dat past nu gewoon niet zo goed. Oh enne condooms zijn idd zijn verantwoordelijkheid. Ik koop ze ook niet, dat mag hij zelf doen!
Nou hier zitten we te snoepen, of Marleen zou zeggen; noepen Wesley heeft pap op en heeft nu een bakje manna's of hoe je dat ook schrijft. En de meeste liggen nu op de grond!
Ik ga zo erken Alweer....lol! Enne ik kan niet mee praten over pillen likken en condooms want ik lik geen pillen en gebruik geen condooms
meiden ik ga er van tussen Gatverpielekes het is zo druk op mijn werk ik heb nu al geen zin! Maar ga wel lekker poffertjes eten...jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeej
Hoi Dames, Snel even bijgelezen, maar geen zin om te reageren. Vanmorgen wezen zwemmen met de kids, die nu voor pampus op bed liggen. Heerlijk. Mama ook een beetje rozig, dus ik kruip op de bank, tot snel!
Sjudith, waarom staat er in jouw onderschrift eigenlijk dat je alweer in ronde 12 bent? Jullie zijn toch nog maar een paar maanden echt bezig?
@ Chantico, nee eigenlijk sinds eind november Slikte toen al geen pil meer, en ik heb het hier in februari gezegd
jeetje doe je even een tukie (betje poging tot omdat Silver al weer waker si) hebben jullie het over rare :O dingen
heb net tortillas gegeten,er was nog wat over van gister, maar zit nu zo vol en ben moe, kan wel slapen.... gister hele dag gewerkt, kwam ik thuis, hoorde ik dat dat saf de kinderwagen tegen de deur met glazen raam had gereden en het hele glas er uit gegaan is. gelukkig had hij niets
@ Binna: Je hebt toch geen rode oortjes he? @ Noura: Dat was schrikken! Gelukkig heeft Saf niks! Nog even een tipje voor de liefhebber van houten speelgoed: Bij het KV zijn er houten snijplankje in de aanbieding met groente of fruit. Die zijn echt heel erg leuk. Thomas heeft m ook gehad en heeft er uren meegepeeld! Zijn er nog meiden die Zwital zegels willen? Ik ben er al aardig wat kwijt maar ik heb er nog meer! Zijn er ook nog meiden die super de boer pannenzegels hebben en er niks mee doen? Dan zou ik ze wel willen hebben . Ik heb visite !