@ Chantal, respect dat je het met de hand hebt gedaan Ik ga ff een vega broodje baupau in de magneet doen
Oh, wat praten jullie veel over eten! En ik heb zó'n honger vandaag, niet normaal. Maar ja, heb net weer verstandig een boterham op, dus hoop dat ik nu niet ga snaaien straks. MOETEN JULLIE WEL OPHOUDEN MET OVER ETEN TE PRATEN! Debby, ik heb geen idee of je dat ab-drankje mag verdunnen. Wel zielig dat hij er zo ziek van is, maar een amandeloperatie is ook niet niks, lijkt me. Of had je dat liever wel gehad?
oh ook lekker.... Sinds noura heeft gepost dat ze nog een tortilla heeft gegeten, kan ik aan niets anders denken... (ja ook pms he...) Heb wel het gehakt, maar niet meer de wraps... Heb wel tortilla chips en saus en kaas, kan in de oven grillen, hmm..... @ setteke; oh dus dat moet ik de volgende keer doen? hmm... ok, in ieder geval handig om te weten voor de volgende keer!
@Chantal, m'n arm word spontaan moe als ie eraan denkt dat je slagroom met de hand geklopt hebt. Knap hoor.
nou dan zit daar um dus de fout die ik heb gemaakt, hahahaha... Ik zei het toch... Want vond het echt nog geen slagroom en was al minuten aan het kloppen... Nou ja, we zullen zien wat voor effect het heeft op de taart....
Ja Chantal, dat duurt heel lang idd. Volgens mij is het ook nog een hele kunst om het met de hand te kunnen hoor. Maar komt vast goed met je taart....
@ Setteke, ach als hij zich maar vermaakt Ik ga ff bankhangen. Moet eigenlijk was opvouwen maar geen puf voor
@setteke hij heeft broxil stroop(in de bijsluiter stond voor kinderen van 2-10 jaar 3 maal daags 5 ml maar hij moet 10 ml omdat het vrij ernstig was ) maar hij spuugt het er echt weer uit en gaat keihard huilen en gillen (heeft die altijd gedaan met medicijnen en kan wel dreigen dat die dan in het ziekenhuis enzo moet blijven maar dan maak ik het denk ik alleen maar erger maar ja hij zal het toch moeten nemen daarom heeft de ha darnk voorgeschreven want ze zei de capsules krijgt hij nu gewoon niet doorgeslikt zo dikke laag push zat er in zijn keel @chantico nee wil niet perse dat ze eruit gaan maar heeft al heel vaak hiervoor ab kuur gehad en afgelopen jaar gelukkig niet maar als dat weer gaat beginnen dan ga ik het nogmaals vragen
@ Debby: Ik heb voor beide mannetje een suspensie. Van Thomas weet ik dat het er zo in gaat, maar Jasper spuugt ook alles uit. Met een spuitje spuit ik het zo in de mondjes en zelfs Jasper geeft geen commentaar. Het is vrij zoetig, niet vies vind ik zelf.