@ binna; bah wat vervelend van haar duim duimpje... en idd, als ze er op blijft duimen terwijl het niet over is, gaat het niet zo snel weg... Volgens mij heeft mijn broertje het ook al eens gehad... @ lauwie; lekker relaxen op de bank meis....knuff @ alieke; nu nog eten....?
binna, lijkt me ook een lastig uitvoerbaar advies. heeft ze een voorkeursduim? misschien een pleister om de duim met eczeem dat die even rust heeft?
Heh wat ongezellig dat je niet mee doet Ik was een maand of 4-5 voor het laatst de pineut geloof ik Schatje..ik ben normaal iemand die onwijs tegen werkverzuim is. Maar jou leidinggevende vraagt er gewoon om, je hebt nu al zo vaak aangegeven dat je niet de hele dag kunt werken dat ik vind dat je nu wel op het punt bent gekomen om (tijdelijk) volledig de ziektewet in te knallen. Blijkbaar werkt op therapeutische basis binnen dit bedrijf niet omdat zij je grenzen gaan overschrijden..dan zit er niets anders op dan helemaal niet meer te gaan werken zodat er geen grens te overschrijden valt.
@rebbel: oh jemig meid, alweer foute boel echt balen @chantal ach valt wel mee denk ik, weeg nu nog steeds 1 kilo minder dan toen ik 1 dag zwanger was van mylan dus heb nog een inloop zeg maar haha
*zucht* ssssssssssssssssssssorry! Hij doet het nog steeds niet zo lekker! @ Tesske: Leuke laarsjes. En ik vergeet het beste paard van stal Petra, wat een lieve foto van Suze!
huh ik zie ineens een andere charlie bij gtst? Vraagje..hebben jullie je ukkepukken al weer in de voetenzak in de buggy? en hebben jullie een voetenzak voor het fietszitje?
Nee en nee. Ik kom nu niet buiten met Jas, maar de voetenzak ga ik wel in de kinderwagen doen zodra ik weer naar buiten ga.
@lauwie: jij dus ook vroeg naar bed vanavond. ons mannetje is ziek en hebben ook een slechte nacht gehad echt zielig @marleen; radday??? haha @tesske: in duitsland heb ik de zak wel gebruikt en nu hij ziek is ga ik hem ook gebruiken
Wel een voetenzak in de wagen, maar niet op de fiets (bestaat dat dan? Niet dat ik het dan zou doen, denk ik) Chantal, haha, taart door een rietje dus Lauwie, knuffel meis! Hoe lang blijft je neefje nog? Kun je vroeg onder de wol vanavond? Rebbel *duim duim duim*!!!
... me 2 ... en heb zo'n lekkerhonger! Maar ja, Sonja Bakker he... @Duster, gecondoleerd meis, dikke knuff!~ @Linka, een hele fijne vakantie meis! Geniet ervan! En was FF nu ook op vakantie? Geloof het wel he. Ook jij natuurlijk een hele fijne vakantie! --- Heey allemaal! Kom ff aanzwaaien! Krijgen als het goed is morgen een nieuwe laptop, want met een leenlappie is eigenlijk ook niks.. is wel handig enzo, maar heb toch liever een eigen.. kan ik mijn eigen dingetjes op doen.. kan nu niet eens mijn foto's bewerken.. snik! Nou ja, iedereen een hele fijne avond in elk geval! Xx
jenny, zielig voor die kleintjes idd. maar ik vond mezelf in de loop van de middag ook wel een beetje zielig. ottilie was trouwens tussen 4 en 6 vannacht overwegend vrolijk maar klaarwakker. van 6 tot half 8 tussen ons in geslapen. toen werd mijn neefje wakker. die wordt ook wel eens om 6 uur wakker en daar was ik vannacht wel bang voor! daarvoor had ik haar om half 10 en half 2 ook al gevoed. mylan ook tanden/kiezen?
@Teske ik heb geen voetenzak in de wagen omdat mevrouwe er nu de heletijd uit wil om te lopen. had zondag een deken mee toen ze gingen slapen dat er over heen gedaan zodat ze wel lekker warm lag had haar toen wel een majo en dun broekje aan gedaan
heb trouwens nog geen voetenzak op de wagen. het wordt straks nog veel kouder en dan wil ik liever dan nog de voetenzak erop zetten.
hier wel een voetenzak maar alleen bij haar voetjes dicht. dus beentjes nog niet. vind het eigenlijk nog te vroeg maar toen ze ziek was toch maar erin gedaan!
dank voor alle knuffels meiden! voel me al een stuk beter nu ik ff niets hoef! vriendje heeft tafel en keuken opgeruimd en koffie voor me gemaakt.
poppenbedje van de ikea en ze is zo met auto´s bezig dat ik de garage van little people wel leuk zou vinden. en een treinbaan (van de ikea is goed te betalen) bumba dvd