Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Marleen: Leuke banner hoor... En ik hoop dat je heel lekker slaapt vannacht!

@ Rebbel: Balen dat je weer naar het zh bent!:( Ik duim heel hard dat het allemaal in orde is!

@ Shanai: Onze kinderboerderij: 2 honden, 3 katten, 2 konijnen, 1 cavia, kippen, vissen en een pony...

@ Tesske: Gave laarsjes! Ben heel benieuwd hoe ze Tess zullen staan! Hopelijk lig je nu al heerlijk te slapen...

@ Lauwie: Hoe is het met Knor?

@ Chantal: zo hij heeft wel een hele metamorfose ondergaan of niet? Maar dat is ook de stijl van mijn man, ik vind het ook heel leuk!

Ik ga de co-assistent kijken en dan naar bed en dan morgen...

ben ik jarig!!!:D:D:D Word 31, maar vind jarig zijn nog steeds erg leuk hihi...

Morgenochtend boodschappen doen en ik krijg al vroeg visite, maar kom vast en zeker nog wel even spieken... (hoe bedoel u..verslaafd?!;))

Slaap lekker allemaal!

2. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hihi, dat klinkt al een stuk leuker! ;)
    otje heeft hier allemaal buurkindjes. sommige anderen hebben een schommel of zandbak. lijkt me leuk als ze bij otje op de wipwap kunnen. en ze kunnen ook alleen in het midden op die wip.

binna, zit silver goed op die schildpad?

ga in de reclamepauze naar boven om in bed bones te kijken.
    slaap lekker allemaal!

3. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    puck, fijne verjaardag morgen! alvast gefeliciteerd.

over knor (binna, jij vroeg het ook nog he?)
    ik was heel erg aan het opletten of hij pijn had en daar begon het op te lijken. maar daar was ik zo op aan het letten dat ik niet meer keek hoe hij nog geniet van dingen.
    omdat hij nog naar buiten en de buurmannen gaat, hij nog veel eetlust heeft, er goed uitziet (op de tumor na dan) en ook nog geniet van knuffelen, kijk ik het nog maar even aan.

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Sms van Rebbel:

Ik moet blijven, ze zien duidelijk dat er iets aan het veranderen is, ik hoef niet direct naar Utrecht, maar krijg nu wel een infuus met weeenremmers. Ik ben zo bang dat het mis gaat..

5. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    getver de getver. Ze zijn er zo op tijd bij. Ik kan me gewoon niet voorstellen dat ze het niet tegen kunnen houden. Wat een verschrikkelijke spanning zullen ze voelen
    ik ben er stil van :(

6. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oo rebbel meis wat erg.
    @sjorsje is het mischien leuk dat we allemaal een kaartje sturen. weet jij welk Ziekenhuis en haar echte naam ??

@lauwie oke da tis op zich nog wel fijn qua knor. hoop dat je nog even van haar kan genieten en qua de schildpad Silver zit er goed op net een cawgirl hij is erg leuk vindt hem alleen wel duur. en voor het goed wippen moet ze wat sterker zijn

@chantal wow mooi liefdes verhaal zo. en zijn jullie dan nu ook getrouwd kindje weten we

pfff weet het even niet meer na het berichtje van rebbel vindt het zo erg

7. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Er is bij Rebbel al geinformeerd naar haar naam en adres, maar ze wil graag anoniem blijven.

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Oke dacht dan kunnen we haar als op peper allemaal een kaart sturen jammer mischien als we het onder Rebbel doen zullen ze dan aankomen :p:p

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje, bedankt voor de info. Wat een ellende zeg. Ik hoop dat het nog even blijft zitten!!
    @Rebbel, succes meid!!

10. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Wat een naar bericht van Rebbel zeg! Hoop toch echt dat de weeenremmers zijn werk gaan doen!

Bedankt voor jullie tips voor het hoesten en het lampje.
    Het lampje gaat straks denk ik uit. Danique wordt namelijk uit zichzelf wakker. Haar kamer is helemaal donker (rolluik) dus door lichtverschil zal ze normaal nooit wakker worden. Voor het hoesten ga ik morgen maar een ander drankje kopen. Heb al van vsm, maar heb het idee dat het niets helpt. Bedje ligt al omhoog, dat is standaard, aangezien ze veel verkouden is en veel hoest. Ze is net weer wakker geworden :( Ze was verdwaald in haar bedje (zat dus rechtop) Hoop dat ze zo weer lekker gaat slapen.

Meiden, ik ga zo ook lekker slapen. Ben moe! Heb vakantie, dat is wel weer fijn. Maar het idee dat er alweer 1 dag om is vind ik wel heel jammer :(

11. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Jeuhhh heb er een uur over gedaan om 35 pagina's bij te lezen:d hierbij mijn reactie:d

12. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Hoi dames,
    hier is mijn reactie:) Beetje late reactie voor sommige:) Ben ook beetje druk geweest de laatste week. Sorry

@habby1980 en MY Angel
    Ik heb het niet met de oppas maar met kdv. Ik weet dat ze daar slaapt. Maar in het weekend slaapt ivy ook langer of 2 keer.

@petra
    Lijkt me erg pijnlijk om met volle borsten paard te rijden. Wat een leuke foto's zeg!
    Nog even dus en het verlof is voorbij.. Het is ook nog zo lekker om 's ochtends in badjas beneden te komen als het donker is ;)
    Brood doe ik in uhm... heel vele stukjes:p behalve de korstjes. Ivy vind het heerlijk om daar op te knabbelen:)

@lauwie
    hoe ging het gesprek op het werk? Wat vervelend dat knor last heeft/had van de tumor.

@Queenbee
    heeft manlief de laptop verder gemold? Ze leven over het algemeen ook niet zo lang. Maar zijn ideaal in gebruik :).

@duster
    hoe ging het gesprek bij intertoys? (ben op pagina 47nogwat dus zal er vast al wel staan:p)

@ Sjorsje
    hoe gaat het lianne? Weer helemaal opgeknapt?

@binna
    wat een mooie meid heb je zeg! En wat staan die kleertjes haar leuk:D

@ happy
    Ivy praat nog niet echt... beetje brabbelen nog en mama hoor je dan wel maar verder vrij weinig.
    Lopen doet ze wel.
    Er is geen richtlijn wanneer een kind moet lopen. het komt vanzelf wel wanneer janna eraan toe is:) je kan het wel stimuleren...
    ga een paar stapjes bij dr vandaan zitten op de hurken en als ze aan de tafel staat roep je dr... kom maar schat.. zodat ze elke keer kleine stapjes kan zetten.

@Noura
    Wat een gave auto zeg!

@Tesske
    Wat een smeerpoets is tess zeg ;) hihi wat een geweldige foto:D

@shanai
    Ivy loopt nu een maand en we hebben nu voor het eerst schoenen voor dr gekocht met een zachte zool. Een harde zool is niet iets voor als ze pas kunnen lopen.

@Mik
    gedeliciteerd met je nichtje Julia

@rebbel
    het setje is van fleece. Ik heb maat 1-2 jaar. En het valt ook over dr oregen :)
    Wat leuk dat je een pretecho krijgt:)

@foreverfriend
    leuk he zo'n kerel ;) ik ken het (A)... soms moeten ze een 2e schop en ook een 3e schop hebben.

@alieke
    jij bepaald hoe je alles wil hebben samen met Raymond. Niet je schoonouders.

____
    Gaapt een aantal keren tussendoor:|
    ____

@marleen
    hahahaha wel lief zijn voor jeroen hoor... het woord sterilisatie moet je altijd voorzichtig brengen:p
    heb je nog zwitsalzegels over?
    wij gaan van de week ook even naar KV heb nog meer dingen gezien. Erg leuk voor 5 dec en kerst enzo:)

@Jenny
    We lijken wel kerels die hebben het ook over eten en seks:p

@Rebbel
    hoe gaat het met je buik? Doe je please rustig aan? Ik kan zo de hele dag in spanning zitten hoe het met je gaat

@ Petra
    Leuke foto van suze:D

@voetenzak
    ik heb hem uitgewassen en leg hem in de auto. Maar nog niet gebruikt.

@Puck
    alvast gefeliciteerd!!!

13. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    @sjorsje

wens rebbel heel veel sterkte van ons. We denken hard aan dr en duimen voor dr dat het goed gaa:D

@ rest

ik ga bank hangen moet morgen naar stage maar niet echt zin in. Ben erg moe:S:(

tot morgen

14. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    O ja sint lijsje Sinter klaas zal dit jaar nog niet zo veel brengen de kerst man wel. toe valing net aan me ma en schoonma de snij zetjes van de kruitvat gevraagt + puzels

voor sint krijgt ze van de ike die bakjes bordjes en bekkers voor haar keukentjes. en dan volgend jaar als ze het nog meer door heeft krijt ze een mooi setje

15. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    dames ik ben werkelijk zo lui:oops:

ik ben zo moe... nu heeft ticho pas een halve hoogslaper vast voor het andere huis. Maar zijn andere bd staat ook nog op zijn kamer... nu twijfel ik of ik in zijn bed zal kruipen... niet naast hem maar bij hem op de kamer.... ik moet ons bed nog opruimen van het was... en opmaken maar heb daar zo de energie niet voor:| pfff

16. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh Rebbel, wat een vervelend bericht! Ik hoop zo dat de boel weer helemaal kalmeert!

17. @ puck; gefeliciteerd met je verjaardag alvast, voordat ik het vergeet, hoeraaaa, hoeraaaa, hoerraaaa!!!!

---------------------------------------------------------

En slecht nieuws over Rebbel:
    Meis, wat een shipsnieuws. En rond dezelfde periode, vraag ik me toch af of er iets genetisch is, waardoor het rond deze periode lijkt te gebeuren....
    Ik hoop dat ze alles rustig kunnen houden en dat je hier zo goed als mogelijk doorkomt.

@ binna; vond je idee mooi, wist niet dat Rebbel anoniem wilde blijven, jammer, anders vond ik het zeker een hart onder de riem.

---------------------------------------------------------

Zo heb nog een uurtje gewerkt en ga nu naar bed...
    Heb een nuttige avond gehad, van kletsen, bloggen en werken...
    Nu ga ik bij mn mannetje kijken en lekker zelf onder de wol...

Fijne avond nog...

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nog even voor het naar bed gaan kijken of er nieuws van Rebbel is...

:( Bah wat een naar nieuws! Ik hoop zo dat beepje nog blijft zitten...

Ik begrijp het dat ze anoniem wil blijven. Sjorsje, wil je haar heel veel sterkte wensen en zeggen dat we aan haar denken en duimen voor ze!

Arme Rebbel...:(

19. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0

Dank je Lauwie!

En fijn dat Knor nog even bij jullie is, zolang hij nog geniet van het leven lekker laten genieten! Fijn dat hij nog bij jullie kan zijn...

20. goedemorgen dames...

nog geen verder nieuws zie ik en eigenlijk nog bijna niemand wakker ;)

Deel Deze Pagina