@Duster, klinkt gezellig! Veel plezier! @Chantal, ja dat is het ook hoor, gewoon het feit dat het niet kan irriteert me dan, haha! Dus jij kan nu een tandje lager gaan poetsen, ook wel lekker! Leuk zeg, een gipsbuik maken! --- Tis nog aardig stil boven.. zou ze nog slapen? Wordt toch wel tijd nu, zo lang slaapt ze anders nooit! Toen ze nog veel jonger was kwam dit sporadisch wel eens voor, maar nu niet meer. Xx
@qb; is ze nog helemaal niet wakker geweest vanochtend dan? en ze heeft haar prikjes gehad toch, misschien daarvan?
Vanmorgen tegen half 7 zeurde ze een beetje, maar viel daarna weer in slaap. Kan idd door de prikjes komen, daar is ze meestal de dag later nogal moe van, heb ik er geen kind aan..
Zo, madammeke ligt in haar stoel met haar fles. Kom ik haar kamer binnen, staat ze me op te wachten met een bigsmile, zegt ze; 'haaaii', lieff!
Jorja zit nu op 5 voedingen van 180+6. Overdag komt ze iedere 4 uur en na de voeding van ong. 18.00 uur maakt ze een superlange ruk naar 's nachts ong. 2.00 uur. Helaas komt ze daarna dus weer om 6.00 uur. En 'r wakker maken voor een voeding rond 23.00 uur werkt niet, want dan komt ze toch om 2.00 uur.
Ik had vanochtend Rebbel gesms't met jullie sterktewensen en kreeg net het volgende sms'je terug: Hoi, dank jullie wel! Het gaat redelijk. Ik lig nu aan een infuus met weeenremmers en heb vanmorgen 1 flinke harde buik gehad maar verder is het rustig gebleven. Wel heb ik wat last van een menstruatie achtig gevoel in m'n onderrug, dus dat houden ze in de gaten. De arts komt zo nog langs dus dan hoor ik wat nu verder. Groetjes Rebbel
Ja, Britt is dan ook heel lief natuurlijk! @Rebbel, fijn dat het nu wat rustiger is, hopenlijk is dat ongigevoel niks ernstigs! Dikke knuff voor jou! En Sjorsje, bedankt voor het doorgeven!
Goedemorgen! Ik heb gisteren weer 27 sollicitatiebrieven voor stageplaatsen klaargemaakt, heeft Hilbrand ze niet meegenomen! Hij zou ze meenemen omdat hij dan bij het postkantoor er even genoeg postzegels op kan doen enzo. Mannen.... @ Rebbel, oh nee meisje toch! Dit is weer net als met Milan he? Ik hoop zo dat dit beebje minstens zo lang als Milan blijft zitten, maar liever nog wat langer. Sjorsje, als jij nog met haar smst wens je haar dan heel veel sterkte? @ Binna, ik las het al op hyves van haar duim. Wat jammer! @ Tesske, ben jij maar zo weinig ongi? Sil zit alleen in de voetenzak als het heel koud is en tot nu toe is dat 1 of 2 keer voorgekomen. @ Schatje, volgens mij kun jij je beter 100% ziek melden. Als je het nou voor elkaar krijgt dat dat het advies is van je vk dan hebben ze het maar op te volgen! En doen ze dat niet stuur dan het UWV maar op hun nek! @ Petra, aaaah, Suze lacht! *smelt* Oh wat heerlijk zo'n nacht! Leuk filmpje van je kleine wijsneus! @ Lauwie, nu een betere nacht gehad? @ Sintvelanglijstje, staat vanalles op wat ze niet met haar verjaardag heeft gehad. Ze krijgt in elk geval een keukentje met een schortje en een Nijntje serviesje. @ Shanai, hihi, dat is een goed teken. het gaat hier ook lekker hoor! Aaaah, wat lief van Fayenna! @ Lique, thanks! @ Chantal, ga je blog straks even lezen hoor, onder het genot van een bakkie! Hahaha, die van jouw heeft de nodige aanpassingen ondergaan. Die van mij ook hoor, zat nogal bij zijn moeder onder de plak! Het eerste wat de deur uitging waren van die vreselijke gaatjesschoenen. Hij was toen 19... Silke speelt ook veel met autootjes van haar broer! Tis net zo'n halve jongen! @ Puck, van harte gefeliciteerd meid! @ Kimm, respect, wat een reageeractie! (smiley die applaudiseert) waar ben je gaan slapen? @ Juud, hallo! Volgens mij heb je niet veel gemist, alleen dat rebbel weer in het zh ligt en nu aan de weeënremmers. @ QB, hier is Silke juist een stuk zwaarder dan Tymen was op die leeftijd, en die liep laat. Alleen Tymen was een prematuurtje en dysmatuurtje, die is altijd wat lichter geweest. Grappig die verschillen. Silke gaat 's ochtends vaak ook niet meer slapen. Ik moet haar vaak wakker maken voor de fles, anders knort ze zo door tot 10 uur. Maar terug in bed gaat ze spelen. @ Marleen, veel plezier bij je oma! Tenminste dat hoop ik voor je! @ Duster, veel plezier!
hé bah... ook dat in de rug, lijken wel aankomende weeën toch he... tenminste dat had ik ook toen ik bezig ging... hopenlijk doen die weeënremmers hun werk... kan iemand me ff invullen hoe het toen met milan is gegaan? ze gaf wel aan dat ze toen ok met 25 wkn is begonnen, maar hebben ze het toen met die remmers weten te rekken nog een aantal weken, of hoe is het toen verlopen, want dat weet ik niet?
@ set; oh ohoh, jij hard werken om die brieven klaar te krijgen.... ja lees me blog maar lekker met een bakkie leut, zo moet het! Vind het leuk als men het leest, volgt of reageert...! en silke ook met de autos, hihihi... stoere meid kan de nieuwe kat zich een beetje vinden in het gezin?
@Setteke, ik laat Britt nu ook maar beneden tot na haar broodje vanmiddag. Ze heeft nu zo lang gelegen... van de week heb ik geprobeerd om er een slaapje af te halen, die van 's morgens, maar dat was niet echt een suc6...
ik heb ook nog steeds 2 slaapjes hoor... en als tygo niet genoeg slaap krijgt is hij sjachereinig, boos en huilerig... dus uh... hier gaat ie er ook nog lang niet af!
Chantal, volgens mij hebben ze het toen kunnen rekken tot iets van 32 weken. Ik dacht dat Rebbel rond 10 augustus was uitgerekend en 27 juni is ze bevallen.
@ setteke Ik ben in het andere bed van Ticho gaan liggen. Was zo onwijs moe. Manlief heeft de was opgeruimd en het bed opgemaakt. En daarna mij wakker gemaakt. Er lag nog allemaal speelgoed op Tichos kamer dus struikelde hij daarover. @ slapen Ivy slaapt 1x per dag. Na het eten en dan meestal 1,5 uur ongeveer. @ ik ben het vergeten Ben op het werk... het is al half 11 nog 5,5 uur dan ben ik klaar
mannetje is wakker, hoor hem weer met zijn auto spelen, hahaha ik ga me aankleden en verder hier! vanmiddag naar intratuin met mams!