bah, wat een rotnieuws van Rebbel. Het zit haar echt niet mee zeg. Ik kreeg kippenvel en werd helemaal stil. Weet dus ook niet meer wat ik heb gelezen. Rebbel, meid ontzettend veel sterkte in deze vreselijk spannend periode! Hopelijk houden ze het rustig bij je!! En kan jouw kleintje nog een tijd bij jou in de buik groeien en sterker worden!
Als ik me niet vergis is Milan met 34 weken geboren en begon het met 25 weken en 5 dagen. Oh ja, en de nieuwe kat komt volgende week, na het familieweekend. Anders moet hij het hele weekend in zo'n kooi zitten aangezien ik het met die grote katten nog niet los vetrouw. Mijn ouders gaan ook mee met het weekend maar daar heeft hij nog een broertje en zijn mama.
Oh en slapen, tegenwoordig steeds vaker 1 keer slapen, een flinke middagdut. 's ochtends gaat ze na het ontbijt wel terug in bed maar slaapt eigenlijk nooit meer.
Rebbel, nogmaals heel veel sterkte! Sjorsje fijn dat je ons op de hoogte houdt en smst met Rebbel. Zo kunnen we haar toch een hart onder de riem steken! Puck, VAN HARTE GEFELICITEERD MET JE VERJAARDAG!!! QB, wat een verschil zeg tussen de cijfertjes van Jamie en Britt. En inderdaad misschien wel door het lopen, maar zou het ook niet verschil jongen/meisje kunnen zijn?? Setteke, mannen, die van mij kan ook heel goe dweken met een brief in zijn zak lopen en vergeten te posten hihi. Dat nijntje serviesje vraag ik ook voor Danique. Vind hem zo leuk! @slapen, Danique doet 1 slaapje van zo'n 2 uur tussen de middag. En dan de nacht door. Vannacht gelukkig wel goed geslapen, maar ze hoest echt vreselijk en ze is zoooo moe de hele dag. Echt een beetje sloom. Denk dat het reactie is op de spuiten. Hopelijk is ze snel weer wat beter! Net even de financien gedaan. Hoort er ook bij he Maar had ik niet echt zin in moet ik zeggen. Altijd weer schrikken he, maar vandaag viel het redelijk mee moet ik zeggen, gelukkig maar!
@Chantal, veel plezier bij de Intratuin! Gaat mij altijd geld kosten zulke winkels.. @Setteke, super zeg, nog maar 1 slaap! En leuk, jullie krijgen een nieuwe kat! @Jenny, ook bij jou nog maar 1 slaapje! Goed hoor! --- Zal eens wat gaan doen in huis... de zin is weer eens ver, heel ver te zoeken..
Goeimorgen meiden @slaapje hmmm een drame hier. ze slaapt de laaste dagen steeds alleen tussen de middag nou is dat niet erg. alleen slaapt ze maar 1 uurtje en dat vind ik echt te kort. @Qb wat lekekr dat je bijna weer je lappie terug krijgt @chantal wat balen dat je visite niet komt. al ga je nu wel ander leuke dingen doen zie ik nu @sjorsje bedankt voor het door geven. hoop dat het nog even blijft zitten. Zo net heerlijk gehaktballen gemaakt. en de lof in de oven voor vanaf. dus voor de rest van de week is al het eten bijna klar op de groete en aardappels. sscheelt toch weer.
Hey meiden, hoe gaat het met jullie allemaal????????? Hier gaat het de goede kant op,gelukkig!!! Fenne en Linne zijn de laatste weken vaak s'nachts wakker geweest,Maartje overdag heel de dag tot de laatste fles dus jullie kunnen wel raden hoe het hier was! Nu Slapen de meiden s'nachts redelijk,1 a 2 keer nog uit bed dus dat valt mee,Maartje heeft medicijnen tegen Reflux en die beginnen nu hun werk te doen!! Na (bijna) iedere fles slaapt ze in dr eigen bedje!! Fenne en Linne gaan steeds meer met elkaar spelen en praten,zo leuk!! Ze rennen zowat de kamer door en hebben de grootste lol. Nog steeds last van doorkomende tandjes maar we hebben nu homeopatische zetpillen die we s'avonds geven en het werkt Verder worden ze groot heh,pff gaat echt hard! Ik ben inmiddels weer aan het werk en vindt het fijn om er ff uit te zijn. Hoe ist met alle zwangere en zijn er nog zwangere bijgekomen??? Liefs van ons allemaal....
Hey dais, je wordt wel gemist hoor met je verhalen over die lieve meissies van je! Fijn dat het nu een beetje lekker loopt. Fijn toch wel om weer even iets voor jezelf te hebben he? Hier gaat het goed, alleen Rebbel ligt in het zh aan de weeënremmers. Dat is niet zo mooi. maar voor de rest gaat het wel goed dacht ik zo!
Pff, ik heb het overleefd, maar wat een hel. Ik moest even gehakt halen en ik was Thomas kwijt. Godzijdank was hij mijn moeder tegen gekomen en heeft zij m bij haar gehouden en heb ik ze gevonden. Bij mijn oma was hij nog steeds verschrikkelijk dwars. Hij kwam wel 2x bij me zitten en vertellen dat hij me kwijt was geraakt, dus misschien dat het toch indruk heeft gemaakt. Ik ga nu even keihard huilen in m'n eentje want ik ben het zo zat!!!
Lieverd, is het niet een idee dat je weer eens wat voor jezelf zoekt? Misschien iets van een bijbaantje voor een paar uurtjes in de week? Even geen mama, dat zou je goeddoen denk ik.
Ik ben al aan het zoeken, maar zijn hier momenteel erg weinig vacatures. Ik ben ook naar een aantal opleidingen aan het informeren.
Lijkt mij een goed plan! Is apothekersassistente niets voor jou. Kan ook in 1 jaar bij Capabel, en die zit vast ook wel bij jou in de buurt.
En je bent nog geen 30 toch? Krijg je ook nog stufi! En bij Capabel kun je bijna elke maand instromen.