@ Mik: ik zal Gerard even vragen of hij haar langs brengt. Haha Je wil niet weten wat dat kleintje allemaal uitspookt hier.
@Miranda, ik pas even hoor.. heb net mijn dikke donder op bed liggen, even de handen weer vrij, haha! @Duster, zo, flinke markt dus! Was het leuk?
hahaah miranda kom maar op hoor. tegen de tijd dat ze hier zijn slaapt ze natuurlijk toch! hahahahaha
Laureen heeft weer 2 nieuwe woordjes geleerd. K3 en paard. Goed hè. De meiden hebben nu in de gaten dat Laureen alles na probeerd te zeggen. haha
hier nog geen woord. wil wel dat wij alles zeggen en als we vragen waar iets is wijst ze het aan. maar nog geen woord komt eruit dat smoeltje. hahahahahaha vin dhet wel jammer. vind het zo leuk als de kids wakker worden en meteen mama roepen! (of papa)
@miranda Wij willen dr wel een dagje hebben hoor J @mik Ivy zingt in haar woorden JAJWAALAAA en dan heel hard lachen!!! Nog 3 uurtjes dan ben ik vrij
miranda we willen dr ook wel ophalen dan wel als bertram en ik samen vrij zijn kunnen we mooi wandelen in het bos
Laureen zegt nu: mama papa mmmma (=oma) haay op klaar bah K3 paard hap jewwe (=joelle) Ook nog geen lange waslijst hoor. Ze brabbelt wel de hele dag door en het is ook net of ze je vanalles wil vertellen.
Haha! Dat deed Jamie dus gister letterlijk.. hij werd wakker en riep; 'papa of mama!' Haha! Joehoei! Laptop is er! Ben weg hoor, ga de doos openmaken en hem aan de praat proberen te krijgen! Jeej! Xx
@ Kimm: ze is weer een beetje rustiger want Dionne is weer thuis. Kan ze weer klieren. haha Oh nee toch niet. Dionne gaat in de gang spelen dus Laureen staat nu op de deur te timmeren dat ze er ook in wil. Nu moet het krukje van de Ikea het ontgelden. Die ligt op de kop en Laureen gaat tussen de pootjes zitten. Nu zit ze alweer met haar handjes in mijn bloempot om alle steentjes eruit te gooien, Nu verdwijnt er weer een (steentje) in haar mond (even verwijderd hoor). Nu gaat ze achter de bank langs en neemt alle gordijnen mee. Nou dit is even globaal een beschrijving van 2 minuten Laureen!!!!
@ Kimm: volgens mij is het de bedoeling dat we weer naar ballorig Houten gaan. Weet niet of er daar in de buurt nog iets anders is??????
@Miranda dat weet ik dat ook kan Bertram vrij vragen voor het werk Whaha wij willen dr wel hebben hoor (A) hihi Ivy doet ook zulke dingen. Ticho op het hoofd slaan als hij geen aandacht aan dr geeft (A) whahaha ow ja... Ivy snapt dat ze dingen in de prullenbak kan gooien... als ze een papiertje heeft loopt ze naar de keuken... gaat ze bij de prullenbak staan en begint ze erop te meppen... en niet zo zachtjes ook .... net zolang totdat we komen om het papiertje weg te gooien... nog 2,5 uur dan ben ik vrij
Wie wil er nog meer mee naar de meeting???? MEETING NOVEMBER (Ballorig Houten?) 7 november: - sjorsje - JennyS - Binna - Setteke - Miranda - Schatje1 - Marieke - Lauwie =8
ik g mijn best doen. maar ga 6 nov naar de jonge gezinnen beurs en 8 november is de kraamfeest van mijn zusje dus ik zeg nog ven niets toe. misschien is het teveel voor donique!