@QB; De markt is niet zo groot, maar al die bekenden die je dan tegenkomt Matthijs heeft nog nooit zo veel vreemde gezichten boven zijn buggy zien hangen. Het was erg gezellig. Matthijs had 4 ballonnen gehad, maar 1tje heeft ons huis maar gehaald....
Die zal nu ook wel knockout zijn zeker dan? Haha, bekend verhaal van de ballonnen.. is hier ook altijd zo.. onderweg waaien ze altijd weg... en dan zit Jamie in tranen.. Zal even kijken hoever Houten rijden is voor mij, lijkt me wel erg gezellig in elk geval!
@ Miranda, kom Laureen maar langsbrengen hoor , lijkt me leuk om Laureen en Roos een dagje samen te hebben. Ik vind Giulia en Roos ook altijd zo schattig samen en als je nu weg rijdt ben je misschien wel op tijd voor haar avondeten hier. @ Marleen, hier hebben we af en toe ookm slaapgebrek (door Suze) maar zijn we nog niet eens de hele nacht in de weer. Ik heb met je te doen want na een paar nachten niet zo goed slapen ga je langzaam maar zeker stuk. Ik doe regelmatig 's middags een tukkie, kan dat bij jou? @ Juud, jammer als je hier wat minder gaat komen, maar wel begrijpelijk. Wanneer zullen we afspreken, en wat zullen we doen. Doordeweeks kan ik op dinsdags en vrijdags. Misschien een keertje zwemmen? Ik ga even Roos naar oma brengen die gaat een stukje met haar en haar nichtje lopen (wonen hiernaast) tot zo
Ik wil haar wel een keer langsbrengen alleen wordt dat vandaag niet meer. Als ik haar breng blijf ik wel even een kopje thee drinken als je het goed vind. Denk dat ik wel een tijdje in de auto moet zitten. (zal je vreemd staan te kijken als we ineens voor je deur staan haha) Doen we gewoon een keer joh.
Hey meisje pfff ben even boven wezen opruimen maar schoot me in me rug. dus nu even rustig zitten. @Qb leukk als je ook komt @miranda kom haar maar brengen hoor. twee banjers altijd leukk @kimm bijna klaarrr @duster leuk dat jullie het zo leuk gehad hebben
Nog een uurtje Kimm! Hou vol! --- Ben helemaal heppie met de nieuwe leppie! Heb net alles zover klaargemaakt, internet werkt in ieder geval, haha! Vanavond maar even PSP weer installeren, kan ik weer aan de freubel, hihi! Xx
Nou, niet mijn eigen... die ligt op de stort... die lag woensdagavond in 100 stukjes... we hebben nu een nieuwe! Maar alsnog JEEJ hoor!