@ rebbel hoop echt dat de kleine nog een tijdje blijft zitten Verder alleen even ego: Vanmorgen was mijn eerste dag werken na de vakantie net als die van mijn man. Om 11 uur afgewerkt, Toby opgehaald bij mijn moeder daar boterham gegeten en naar huis gegaan. Op de telefoon zie ik dat ik een telefoontje van de huisarts heb gemist, denk daar niet echt bij na. Toby ligt net te slapen en ik denk ga ook even liggen als de telefoon gaat. De huisarts die belt met de mededeling dat mijn man vanmorgen bij hem is geweest en dat hij nu op de EHBO zit. Nu weet ik dus nog niet veel maar maak me wel meteen ongerust. Kan mijn moeder niet bereiken dus ik bel mijn vader en die komt even op Toby passen. In het ziekenhuis kom ik net binnen als de arts er is en meteen wordt duidelijk dat Brian een lichte herseninfarct heeft gehad. Meteen denk je dan hij is net 30 hoe kan zoiets gebeuren. We weten nu gelukkig dat de schade meevalt en dat hij er echt op tijd bij is geweest. Zal wel de rest van zijn leven aan de bloedverdunners moeten blijven en regelmatig op controle moeten komen. Verder krijgt hij nog meerdere onderzoeken dus thuis is hij voorlopig nog niet. Voel me zwaar k*t nu alles veranderd en je bent zo bang dat het nog een keer gebeurt en wat als het dan niet meevalt. Onze pech is nog niet voorbij merk ik zo. Ga zo lekker even een potje huilen want ik moest me echt groot houden toen ik bij Brian was.
Bah Vogeltje... heel veel sterkte! En een hele dikke knuff voor jou! @Alieke, leuke schoentjes zeg! @Rebbel, meis ik hoop dat alles rustig bij je is! Dikke knuff!
goede avond dames, heb even vluchtig gelezen maar geen tijd om te reageren helaas. morgen en donderdag heb ik vrij dus meer tijd. fayenna heeft me goed bezig gehouden vannacht maar ze krijgt 2 kiesjes dus dan mag dat ook wel. hopelijk slaapt ze vannacht beter. ga zo bij mijn man zitten en eens bedenken wat ik op mijn vrije dag ga doen morgen. ik houd het hier wel telkens in de gaten om te kijken als er al nieuws is over rebbel, moet er telkens aan denken.
Ach jeetje meis toch...wat een schrik zeg! Hele dikke knuffel en laat de tranen maar even lekker lopen, dat lucht op!
sterkte vogeltje! tjee wat zul jij geschrokken zijn meid. kan me voorstellen dat je je niet lekker voelt nu en bang bent voor wat er gaat komen.
@ carmen wat een vreselijk verhaal van die moeder met dat 4-jarige zieke kindje, dat is toch je ergste nachtmerrie. ik zou rechtstreeks het AMC bellen, mochten ze jou nu niet kunnen helpen kun je altijd nog contact opnemen met de kinderarts. hoe ziet het er nu uit bij tess?
Shanai, ze zijn van het merk gattino. Danique had trouwens maar 21 nodig. Ook al zulke grote voeten dus Toby, wat ontzettend schrikken zeg! Sterkte hoor! Danique is echt helemaal niet goed in orde. Nu al de 3e avond huilen. Beetje koortsig, ook heel hangerig. Je merkt gewoon dat ze niet zo lekker is. Zo zielig
Ik heb het idee dat het toch groeit. Niet zo zeer in omvang maar het word dikker zeg maar. (leg ik het een beetje begrijpelijk uit?) Ik voel het nu echt goed zitten als ik haar bijv onder haar okseltjes op pak.
@ Carmen, ik zou zelf even naar het ziekenhuis bellen. Lijkt erop dat ze jullie vergeten zijn.... Er moet gewoon naar gekeken worden!
he bah, wat lees ik nou rebbel weer opgenomen! snel verder lezen of er al nieuws is.. ze hadden het vorige keer toch over een bandje? binna, wel een superleuk cadeau dan! (die schildpad) alieke, hoe heeft danique geslapen? o goed lees ik al. kimm, gesprek op het werk viel me mee. ondanks het vervelende onderwerp, hebben we ook nog wel gelachen. 3 nov wordt duidelijk hoeveel mensen er weg moeten. goeie reageeractie trouwens! hoe is het met de knuffeldoekjes? al binnen? puck, hoe was/is je verjaardag vandaag? petra, wat een leuk filmpje! leuk dat ze je al snapt (en handig ) chantal, ottilie vindt auto´s ook heel leuk! ook van die kleine niet-baby-speelgoed auto´s. dan doet ze ook een soort broem (brrrr) als ze de auto laat rijden. verder heeft ze ook een auto obsessie: in boeken, buiten en op tv alle auto´s aanwijzen. auto was ook papa´s eerste woord jenny, hoe is het met mylan? hoe was jullie nacht? qb, dat zijn toch keurige cijfers! wat raar dat je niet mag verzetten trouwens. marleen, weinig slaap doet echt wat met je he? hoop dat jullie vannacht een betere nacht hebben! merk je al effect van de ab? dikke knuffel. lijkt me echt zwaar met 2 zieke mannetjes! sjorsje, gaat jorja om 6u nog slapen? hoe laat worden de andere 2 wakker? we hebben wel een goeie buddy aan jou aangezien je vaak op zp bent en rebbels nieuws snel doorgeeft! setteke, vannacht was het vanaf 6u gepiep. op zich wel acceptabel, maar ik ben nog niet echt uitgerust. 27! wat een werk zeg! wanneer komt de nieuwe poes? o ik lees het al. daisy, wat leuk dat je ff langs komt! homeopatische zetpillen bij doorkomende tanden? hoe heten die? die hebben wij ook nodig! binna, wat een heerlijke foto met die wilde haren. zonder haarspeldje ziet otje er ook ongeveer zo uit. ff posten tussendoor...
Bedankt voor de reacties meiden..ik ga er morgen even achter aan bellen. Voor nu zeg ik alvast welterusten! En lieve kindjes, laat jullie papa's en mama's maar eens even lekker slapen vanacht!
lauwie ik denk dat daisy viburcol bedoeld! dat zijn homeopatische zetpillen bij pijn door tanden en kiezen. en bij koorts!
Ja, netjes he! Verzetten mocht niet omdat ze prikjes kreeg bij 14mnd zeiden ze.. anders konden we pas eind november terecht, en dat duurde dan te lang.. ach, oma is met de kids heengeweest en ze hebben zich voorbeeldig gedragen, dat scheelt. Alvast suc6 voor morgen! Ben benieuwd! Enne idd kindjes, slapen jullie! Jamie heeft het afgelopen half uur al weer 3x liggen gillen.. we hebben hem de 3e keer maar even laten plassen, dat is nu 10 minuutjes geleden, en het is nu stil.. hopen dat dat zo blijft. Dat Britt daar doorheen slaapt, ongelooflijk.. Xx
@Lauwie, Jorja gaat dan gelukkig nog gewoon slapen. Lianna en Yosyp worden zo tegen 7 uur wakker. Ben net nog even bij ze gaan kijken en Lianna ligt bij Yosyp in bed, onder de dekens en Yosyp ligt er boven op (op de dekens dan). @Vogeltje, wat erg van Brian, hoe merkte hij dat er iets niet goed was? Ik heb trouwens geen sms meer gehad van Rebbel. Nu vind ik het te laat om haar nog te sms'en, maar morgenvroeg zal ik nog eens informeren.
@ lauwie, binna Hij heeft een andere strafplek de gang op de trap zitten. En zelfs daar weer hij kattenkwaad uit te halen dat je denkt hoe krijgt hij het voor elkaar. @marleen Het is soms erg lastig hoor Erg frustrerend. Een hele wc rol in de pot dauwen is geen uitzondering! @Jenny ik denk dat ticho ook wel wat extremer is hoor... het boeit hem allemaal niet meer en dat is soms zo jammer... @alieke wat een leuke schoenen zeg! Welke maat heeft Danique nu? @vogeltje Jemig zeg! wat zul je geschrokken zijn zeg! Beterschap met hem! __________________________________________-- Zo dan... ik hang op de bank. Nu alleen zo nog even de afwas doen! En dan opruimen stofzuigen en dweilen en dan naar bed. Morgen gelukkig een halve dag werken... Morgen moet ivy voor de apk. Ben erg bienieuwd hoeveel ze gegroeid is.