@Jenny,nou ben benieuwd dan! Lief van je vriend zeg,zo is de mijne ook,ook al zo bezorgd @Noura,ja zij was een invalster,die hoef ik ook nooit meer,zij had me ook al 2x medicijnen voorgeschreven voor mn afscheiding en de 3e keer wilde ze weer iets voorschrijven zonder er naar te kijken,ik zeg dat hoef ik niet hoor,je weet niet eens wat het is Terug bij mn eigen huisarts schrok er wel een beetje van,dit is niet de manier vond hij... Is idd niet erg veel 200gr,en hoe ga je dat doen dan zorgen dat de voeding dikker wordt? @QueenBee,geniet er van! @Miranda,wat een mooie banner zeg! Kan ook niet anders met zulke knappe meiden! Ik ga weer ff mn bed in,jee wat een hoofdpijn heb ik,en zoooo moe.... Laters!
Hey meiden! Wat is er weer veel te lezen! Ik begin maar op pagina 313: Kimm: wat leuk dat Ticho meedoet aan dat programma. Laat je even weten wanneer het precies uitgezonden wordt? Petra: Wat een leuke foto! En die lieve kleine Roos...echt schattig! En die in het zwembad zijn ook erg leuk! Schatje: wat erg dat het nog niet goed gaat met je oma, sterkte! Wel erg leuke foto's van jullie! Sjudith: wat leuk die oproep van de fotograaf. We hebben dan een erg druk weekend, lijkt me wel erg leuk! Setteke: Van harte gefeliciteerd met Tymen! 2 jaar alweer! Een hele fijne dag! Lauwie: Wat jammer dat Ottilie 's nachts weer wakker wordt! Hier hetzelfde. Nadat hij donderdag zijn 2e prikjes heeft gehad is hij elke nacht even wakker geweest, even huilen en dan valt hij weer in slaap. Hij krijgt geen eten. Naat:wat fijn dat Sophie heeft doorgeslapen vannacht! Linka: En Jeslyn ook al, super! Leuk filmpje van de mobiel, zo kijkt Olivier ook naar zijn mobiel, leuk is dat he? Rebecca: veel plezier in Center Parcs! Mik: ik hoop dat alles goed was met je man bij de neuroloog! Denicepino: Wat vervelend dat Emy niet tegen Natusan kan, maar daar kan jij toch niets aan doen? Niet schuldig voelen hoor! Ennuh...handig zo'n buurvrouw! Alieke: ik hoop niet dat je ziek wordt, beterschap! En veel plezier vanavond bij het bloemschikken! Philly: Gezellig dat je man vakantie heeft! Lekker genieten! Binna: Sterkte met je voet! Noura: Pff dat is niet niks. Ben benieuwd wat de echo aangeeft! Duster: Lekker dan van je bazin! Je moet toch kunnen kolven... QueenBee: ik ben nu de eerste keer na gebruik van de Nuvaring ongesteld en ik schrok me rot! Zo erg ben ik nog niet ongesteld als ik helemaal niets gebruik, ik gebruik zelfs kraamverband. Ik hoop dus niet dat het ook zolang duurt als bij jou, pff! Miranda: Mooie banner weer! Zo ik ga ook weer even verder voordat er zo weer iemand wakker wordt hier. Fijne middag nog!
nou cb heeft mij terug gebeld en gezegd dat ik me pas zorgen moet maken als hij de hele dag last heeft. ze zei dat kindjes vaak onrustige/ moeilijke momenten hebben op een dag en dan 9 van de 10 x is dat s'avonds gelukkig maar, weet het dat het voor andere misschien niets voorsteld maar als je kleine het normaal goed doet en ineens het moeilijk heeft is het voor mij lastig te herkennen gewoon nog meer knuffelen hihi
Ben vanmiddag met Laureen naar het cb geweest. De tweede inenting hebben we ook weer binnen. Ze ligt nu lekker te slapen. Mevrouw weegt nu 5550 gram en is 57 cm. Heb de groeiboekjes van Joƫlle en Dionne er even bij gehad en Laureen is toch echt de zwaarste van het stel. Ze waren hƩƩl tevreden over ons. ha ha Ik zag weer erg leuke foto's (van Petra, Schatje) Verder las ik dat er hƩƩl vƩƩl baby's de hele nacht doorslapen. Goed zo. Voor de meiden die er nog wel 's nachts uit moeten: jullie tijd komt ook wel. Setteke gefeliciteerd met de verjaardag van Tymen. Deze banner heb ik zelf gemaakt, ben wel trots op mijzelf. =D>
Miranda, erg mooi hoor! Over ongesteld zijn. Ik ben dus vrijwel direct weer met de pil begonnen. Netjes ongesteld, dacht dat het over was en ineens 2 dagen later weer wat. Maar neit erg. Nu zit ik midden inde strip en verloor ik gisteren ook een drupje. Nou we zullen zien. Moet vast allemaal nog op gang komen. Ik ben zo blij. Danique wordt nu net wakker, nadat ik haar om half 2 in bed heb gelegd. Ik heb zelf ook heerlij kgeslapen van half 2 tot half 4. Voel me nu ook welw at beter. Ik ga haar snel knuffelen. Mijn mooie meisje
Meiden wat typen jullie weer veel Ik kan het niet volgen allemaal Ben ook wel druk bezig thuis met schoonmaken en alles wassen en klaarmaken voor de vakantie Heb onwijze koppijn vandaag En Giulia krijst (echt krijsen/gillen) soms ineens zomaar uit het niks, en ziet ze er doodsbang uit Vreselijk om te zien, en geen idee wat te doen behalve troosten Nou ik ga weer ff verder met mijn was... Sorry voor mijn ego bericht X voor iedereen
Ik heb Yosyp van pure ellende net weer naar bed gebracht. Vanaf tien uur vanochtend is ie al aan het huilen. Hij heeft om 10.30/12.30/15.00 uur eten gehad. En er tussendoor steeds maar huilen. Word er echt niet goed van.
Wij hadden vd week een paar avonden zo...dan is het niet leuk meer he Hoe is het met je vader? Hoe is het met de nijnies
Je bent echt niet de enige hoor! Ik moet er ook elke nacht nog uit. Van de week ook weer twee keer in ƩƩn nacht (kwam net onhandig uit). En inderdaad bv hier. Ik vind zelf zo tussen 4 en 5 juist wel een fijne tijd om te voeden. Dan ben ik al een heel end uitgerust, maar is er ook nog genoeg nacht in het vooruitzicht om weer goed in te slapen.
Hihi, ik weet niet of Pilates is wat jij met dat waggelen bedoelt. Het zijn volgens mij vooral veel oefeningen op de grond om allerlei spieren te verstevigen. Omdat ik weer last van m'n bekken heb gekregen kan ik beter juist niet te veel traplopen en wandelen gaat ook minder lekker. Hoop wel dat ik er snel weer vanaf ben. Sinds ik beter op m'n houding ben gaan letten (niet zwaar tillen, goed zitten, zijwaarts traplopen...) gaat het wel weer beter. Dus hopelijk kan ik ook binnenkort weer lekker lang gaan wandelen, want dat is met dit prachtige weer toch wel het lekkerst!
Lique, heb je een Mirena laten plaatsen? En je geeft ook bv? Hoe ben jij voorgelicht over de hormonen die in de bv komen? Ik ben nog steeds aan het twijfelen of ik nu wel of niet die Mirena wil laten plaatsen, om die reden.
Duster, ik hoef geloof ik niet meer te herhalen wat de rest ook al schreef (belachelijk die baas van je, je hebt recht op een kolfplek en kolftijd, zeker voor je kindje kiezen, etc ) Noura, wat vervelend dat ze Anissa willen onderzoeken op dat er toch nog iets mis kan zijn. Hopelijk valt het allemaal mee. En die medicijnen, da's ook raar. Goed navragen hoe het zit! Hebben jullie ook dat jullie zo kunnen genieten van de gedachte aan wat er allemaal nog komen gaat als onze kleintjes groter worden? De eerste stapjes, de eerste woordjes, voorlezen voor het slapen gaan, kastanjes verzamelen in het bos, fantasiespelletjes dat de bank een boot is, zelf aankleden ook al duurt het een uur, al dat soort dingen. Ik geniet enorm van Ise zo klein als ze nu is en wil ook zeker niet dat ze veel sneller gaat, want het gaat al zo rap, maar toch geniet ik ook al van de gedachte aan later Het is zo machtig mooi en een groot wonder: we mogen een klein meiske zien opgroeien! (Excuus dat er zoveel berichtjes van me achter elkaar staan, maar ik wilde meteen reageren op dingen die ik las, omdat ik bang was dat het er anders weer bij in zou schieten... Maar het is gelukt om bij te lezen!)
@Sjorsje,nou hopelijk slaapt ie leker door en is het morgen weer over! @Linka,jij hebt ook een moie banner Wij gaan eten,heb heel de middag op bed gelegen en de meiden hebben net hun fles op dus nu zijn wij Fijne avond!
eet ze daisy heb hier net pizza op. was een drukke chaotische dag vandaag. mijn vriendin was hier vanmiddag endie heeft mijn zoon even geknipt. hij moet nog een beetje wennen aan zijn nieuwe kapsel lauwe ja dat is safouane, het is een echte lieve kleine deugniet chantico ja ik kan ook helemaal genieten als ik vooruit denk aan wat er allemaal nog komen gaat. mijn oudste is 15, en we hadden het erover dat als hij jong kinderen zou krijgen (stel je voor) ik dan al heel snel oma zou kunnen zijn..... nou dat vind ik pas een rare gedachte. maar hoop dat die wel een aantal jaar wacht, jaartje of 10 ofzo sjorsje, moeilijk is dat he als ze maar huilen... judith lekker vakantie, heerlijk laureen is netjes gegroeid miranda, hier is anissa ook de zwaarste van het stel. ik vind het ook altijd leuk om te vergelijken oh ja daisy je vroeg hoe ik de voeding ga dikker maken, ik moet voor de voeding dus een papje maken van nutriton met water of afgekolfde melk. 25 cc of zo en dan met 2 of 3 schepjes nutriton en dat aan haar geven. met een lepeltje is niets, want ze gooit alles er weer uit en word boos omdat ze gewoon eten wil. en dus doen we het met een spuitje met een lang puntje, en dan doe ik mijn pink met dat puntje van de spuit ernaast (fingerveeden) dat ging een tijdje goed, maar het lijkt wel of ze het door heeft. maar het is dan dus de bedoeling dat het in de maag met de bv mengt en dat het dan indikt.
Chantico, over die spiraal. Zelfs de VK zei dat de mirenaspiraal het beste samen gaat met BV. Het kan dan even haperen(teruglopen), maar dat kan ik hier echt nog niet merken. En anders gewoon weer even meer aanleggen. Hij is vorige week woensdag geplaatst, dus ik ga er van uit dat ik nu wel iets gemerkt zou moeten hebben. Ben nu wel een beetje ongesteld (heeeeel minimaal), maar dat hoort erbij. Heb je de site van mirena al eens bekeken? Het beste is natuurlijk helemaal niets doen, maar dit zou minimale gevolgen hebben.
Nou meiden, hier komen Silke haar cijfertjes: 61 cm lang en 6570 gram zwaar! Mijn reuzebaby, hihi! Maar het zit allemaal keurig in verhouding, niet te dik ofzo. Maar volgens mij heb ik nu wel officieel de zwaarste augustusbaby! Voor wie de lijst bij houdt, wil je het er voor me bij zetten? Bedankt! Verder liep het natuurlijk gigantisch uit, dus Silke was niet zo blij tegen de tijd dat we aan de beurt waren. En toen ook nog prikken, nou toen was het helemaal van krijsenstijn! Maar ze ligt nu lekker in haar wiegje te slapen, helemaal kapot! Bij mijn cb adviseren ze rond de 5 maanden, op zijn vroegst vier maanden over te gaan naar 4 flessen. Dus voorlopig nog even niet!
HA zou hier een verwijzing doorsturen naar de gyn om spiraaltje te laten plaatsen. Ik hoorde maar niets dus vanmiddag HA gebeld. Moet ik daar langskomen. Daar heb ik dus echt geen zin in hoor. Kan ik eerst bij de HA langs (Joost mag weten waarvoor), dan naar de gyn. voor uitstrijkje e.d. en dan nog een keer naar de gyn. voor plaatsing. Ben gekke gerritje toch niet? Ass. gaat nu met HA overleggen of hij niet alsnog zo verwijzing wil opsturen. Ik laat trouwens een koperspiraal plaatsen, geen Mirena.