Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Goedemorgen,

Ik heb gisteren een erg leuke verjaardag gehad, ben al erg verwend ondanks dat ik het zondag pas vier...

@ Marleen: Balen dat het met je kleine mannetjes nog steeds niet super gaat. En wat een naar nieuws over je schoonzusje, het houdt niet op zeg!

@ Tesske: Jammer dat de laarsjes te groot zijn nog, maar fijn dat je geslaagd bent!

@ Alieke: Wat een leuke schoentjes!

@ Vogeltje: Wat een verschrikkelijk nieuws van je vriend! Bah, je schrikt je helemaal kapot! Hoe gaat het nu met hem?

@ Lauwie: Olivier stopt nog niet zoveel in zijn mond, dus hier ook niet de gouden tip, sorry...

@ Duster: lekker al die etenswaren over datum. Zou er wel wat van zeggen in de winkel!

@ Lique: Er zijn veel leuk kasteeltjes in Nederland waar je mooie bruidssuites hebt, zou eens googlen op kasteelovernachtingen, daar zal je vast iets vinden. En verder: oranjebitter, kruidenbitter, stroopwafels, hopjes, bitterballen, drop, oud hollands snoepgoed, poffertjes, kniepertjes, kaas, haring, harde worst, etc. Zoiets?

@ Setteke: veel plezier in Aquazoo!

@ Chantal: Bah kaakchirurg! Maar ja, het is wel beter....

@ Rebbel: fijn te horen dat het iets beter gaat! Sterkte!!

@ Sjorsje: Ik zou ook naar dat sollicitatiegesprek gaan idd, je weet nooit!

2. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, nog gefeliciteerd, ben ik helemaal vergeten gisteren. Wat heb je allemaal gekregen. Bedankt voor je tips, ben inderdaad ook op google aan het kijken, maar soms vind je daar niet alles. Dus vandaar dat ik het even vraag hier!

3. schatje1

schatje1 Niet meer actief

heey meiden,

ik ga weer een reageer poging doen :)

@binna: Wat sneu van silver haar duim.. hoop dat de zalf helpt..

@marleen: ik lees nu pas dat we heel hard voor jullie moesten duimen dat jullie goed zouden slapen maar jah dan ben ik dus al te laat maar dan duim ik wel voor vanavond ok? :D duim duim

@tesske: ik doe ook niet mee :D en voorlopig hoef ik nog niet mee te doen haha met ongi zijn
    Verlanglijstje sint: Nog echt helemaal geen idee..

@Queen: Bevalt je lappie?

@shanai: Wat lief van je kleine meid dat ze zo lekker bij je ging liggen :) djayden doet dat heel vaak hij houdt echt van knuffelen :)

@chan: wat een geweldige schildpad! ga ik ook maar eens met mijn mannetje over hebben lijkt me onwijs leuk dat ding!

@lauwie: Wij hebben zon wipwap! super ding hoor :)

@puck: nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag :D

@sjorsje: fijn dat je ons zo een beetje op de hoogte kan houden over rebbel :(

@rebbel: Wat klote zeg :( heb er echt geen woorden voor.. hoop zo dat het nog een hele tijd mag duren!

@petra: Ik vind roos echt zon schatje! en suze natuurlijk ook :)

@duster: wil je toch alvast succes wensen voor je gesprek voor morgen!

@daisy: Vervelend dat ze elke keer zoveel wakker waren :) hopen dat ze het nog een beetje in gaan halen

@Ff: hoe was het bij de vk?

@juud: jammer dat je niet meer actief mee gaat doen :(

@marleen: Wat een .... diagnose :(

@sjorsje: Ben benieuwd naar je gesprekje! spannend!

ZO :D

4. schatje1

dat was mijn reageer poging :)

nu nog ff ego:

Oma: gaat het niet goed.. ze moeten weer haar morfine pleisters verhogen.. ze heeft heel veel pijn en kan eigenlijk bijna niet meer lopen.. het is echt heel zielig..
    Ze word ook erg afwezig en slaapt heel veel..

Ben gister bij vk geweest..
    Ze hebben inwendig onderzoek gedaan en er was gelukkig geen verandering aan bm.. dus waren geen weeën wat ik had maar gewoon echt harde buiken..
    Ze adviseerde me dan ook om echt niet meer gedurende mijn zwangerschap meer als 3 uur per dag te werken..
    Want anders ga ik het niet redden zei ze..
    Mijn buik en bm komen overeen met zw duur van 27a28 wk dus groeit lekker! ben inmiddels in totaal 6kg aangekomen :)

Vanmorgen bij het uwv geweest.. ik stond binnen 5 min weer buiten :)
    Hij zegt ik zie dat je overduidelijk zwanger bent en dat je klachten hebt..
    Dus voor hun is het geen probleem..

Pff en nog meer zorgen..
    Onze buurman ligt nu ongeveer 2wk in het ziekenhuis met hartklachten heeft al een paar keer aanval gehad terwijl de HA zei dat er niks aan de hand was..
    Maar onze buurman is al in de 70 en alleen.. heeft wel zoons maar heeft maar met 1 contact en die woont in aalsmeer dus is ook niet om de hoek.. dus er komt veel op ons terecht (we doen het met liefde) maar het gaat helemaal niet goed met hem en is echt zielig..

Dan werd ik gisteravond gebeld dat me schoonvader ook opgenomen is in het ziekenhuis..
    Ook hartklachten.. weten nog niet precies hoe en wat dus is ook weer afwachten..

Met djayden gaat het super! is lekker aan het spelen en aan het babbelen.. :)
    Hij heeft er wel weer een kiesje bij :)

kusjes

5. schatje1

djayden aan het spelen

6. schatje1

7. schatje1

8. schatje1

9. schatje1

oh jah over het werk: Had maandag meteen een briefje geschreven dat ik die zaterdag het niet redt om dan te werken..
    Ze hebben inmiddels ook al iemand anders daarvoor geregeld..

hoop dat ze het nu eindelijk gaan begrijpen :(

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Puck; Wat heb je allemaal gehad? Ben een beetje nieuwsgierig :D De jam en de kaas waren geen van beide over de datum, dus ik ga vanmiddag terug. Is toch voor zo'n € 6,- wat ik anders gewoon weg kan gooien

@Schatje; Pff, het gaat ook niet echt lekker bij jullie. Maar gelukkig gaat met Djayden en met jullie beebje alles goed. Dikke knuffel!

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Schatje; Leuke foto's! 6kilo is netjes hoor. Ik ben maar zo'n 2 a 2,5 kilo aangekomen. Ik vind dat eerlijk gezegd nogal weinig. Aan mijn buik is het iig niet te zien :D

12. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Lique/Duster: Van mijn mannen heb ik een hele mooie goud/witgouden ring gehad, die hebben we zaterdag samen uitgezocht. Verder: heel veel setjes handdoek/theedoek van de Hema, heb ik ook gevraagd omdat mijn oude erg lelijk werden:D, soepkommen, agenda, handdoekrekje, 2 boeken en 4 bossen bloemen.

@ Schatje: Mooie buik!

13. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Schatje: Zijn dat mega blocks waar Djayden mee speelt? Ziet er erg leuk uit!

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    rebbel wat fijn dat je buik weer rustig is!

Heb het amc gebeld en na 4x te zijn doorgeschakeld weet ik aleen dat tess in het patientenbestand staat. Ik word als het goed is terug gebeld door de oncoloog. Ben benieuwd of dat vandaag nog gaat gebeuren.

Ik ga er even uit met tess, doei meiden!

15. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, zoo jij bent zeker niet vergeten. Welke boeken?

16. schatje1

@puck: jah inderdaad mega bloks! hij vind ze super.. we hebben er ook zon tafeltje bij gekocht dan moet hij echt gaan staan :)

Maar ook duplo vind hij echt geweldig :)

17. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Schatje: Ik vraag het ook omdat Olivier gek is op Duplo. Hij heeft 1 doos nep-duplo en misschien zijn die mega blocks leuk om aan sinterklaas te vragen...

@ Lique: Het zijn geen leesboeken hoor. Een boek over katten, hoe ze denken en spreuken over katten en een boek over het kind in jezelf met overdenkingen en uitspraken van mensen over kind zijn... Mijn moeder houdt ervan om dat soort boeken te geven ;):D De andere boekentips waar ik laatst om vroeg heb ik genoteerd en ik heb aan een aantal mensen een boekenbon gevraagd dan ga ik ze straks kopen...

18. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    Nou heb ik ons nieuwe konijn een schoon hok gegeven en korrels erin gedaan omdat mijn man en ik last hebben van het stro en zaagsel... gaat Guus (konijn) die korrels opeten :(;)

En er hangt een kitten in mijn palmplant;)

Het is hier een huishouden van.....:)

19. ohja en Tygo loopt sinds gister ineens achter een babywalker!
    Eerst vond ie het niks aan, ging um te snel, maar gister vond ie het leuk en vanochtend ging hij er zelfs uit zichzelf aan lopen!

;) ;) ;)

20. shanai

shanai Bekend lid

8 feb 2008
    816
    0
    0
    limburg
    Heb je er zo'n bende van gemaakt dan ;)

Deel Deze Pagina