Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. schatje1

schatje1 Niet meer actief

toch nog goed nieuws van rebbel :) gelukkig!

2. Puck2008

Puck2008 Fanatiek lid

3 dec 2007
    2.641
    0
    0
    @ Chantal: Probeer je net te druk te maken voor de bloeddruk. Kan me voorstellen dat je het spannend vind, maar dat je je goed voelt zegt toch ook al heel wat?

@ Marleen: Fijn dat het met Thomas al wat beter gaat, nu Jasper nog!

@ Sjorsje: bedankt voor de update over Rebbel! Fijn te lezen dat het beter met haar gaat...

3. ja dat is ook zo, wil er ook niet aan toegeven, zal het ook wel weer vergeten door afleiding van andere dingen, maar stond er even bij stil, omdat ik vrijdag een korte dag heb, sochtends de controle, dan naar werk en dan werk ik maar tot 1uur ivm boodschapjes doen voor mn vriendins kraamfeest...

4. Ok, ga de boel opruimen, mien kerel ophalen en dan richting enschede om ons manneke op te halen en spaghetti te eten!

dag meiden!

5. Setteke

Setteke Niet meer actief

Hallo meiden!

Aquazoo was leuk, maar wel vreselijk koud. Dat vonden veel van de dieren ook, er waren veel verblijven leeg. En de patat was niet te vreten, veel te vet. Maar verder supergeslaagd.

Ik las redelijk positief nieuws van Rebbel, mooi zo meisje!

Heb ik verder nog iets belangrijks gemist? Wil diegene die graag een reactie van mij wil ergens op even mij wakker schudden?

Oh ja, ik heb toch maar een zwangerschapstest gedaan aangezien in nog niet ongi ben, negatief gelukkig, ik heb de halve nacht liggen malen hoe ik dat nou weer moest hebben allemaal.

6. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    nee hoor marleen alles was perfect. ben alleen erg onzeker deze zwangerschap. of alles wel goed gaat! maar alles was perfect!

7. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

@ Mik: Gelukkig meis! Op een of andere manier is een 2e zwangerschap toch wat minder onbezorgd als de 1e he? Ik vroeg me veel vaker af of alles wel goed zat en dat zat het gelukkig! Geniet maar lekker van dat wondertje wat daar groeit hoor!

@ Setteke: Je hebt dus nu weer een langere cyclus? Ik ben het wat mijn lijf betreft ff kwijt. Ik heb het idee dat ik nu al mijn eisprong heb of heb gehad. Als dat zo is dan heb ik maar een korte cyclus van een dag of 26. We zien wel...

8. Setteke

Setteke Niet meer actief

Nou, dan hoop ik maar dat Jeroen zijn zwemmers niet te actief waren. Als je 26 dagen hebt zal je eisprong ongeveer op dag 12 geweest zijn en daar is dag 8 best dichtbij....:p Ik zit nu op dag 32.

Gelukkig dat alles goed was Mik.

9. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

4 sep 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    even gauw ego voor ik terug ga lezen

Kyana loopt heel de kamer en keuken door jeh

eerst waren het 5 stapjes maar nu loopt ze overal heen en weer terug en een lol dat ze heeft

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

Emmm ik denk dat dat komt door dat we geen vrienden zijn. weet niet of je zelf hyves hebt. en anders zal ik de linke wel plaatsen

11. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Even uit mijn hoofd hoor, dus excuses als ik iemand vergeet.

@ Chantal, wat leuk dat tygo achter zijn babywalker loopt!
    Tess doet dit al een week of 6 en ze loopt sinds afgelopen weekend aan 1 handje. Vanmiddag heeft ze buiten 3 stapjes los gezet maar toen ze het in de gaten had ging ze snel zitten :)
    Ben erg benieuwd of dit voor Tygo een opstapje is naar het los lopen.

@ Debby wat goed dat Kyana loopt! knap hoor!

@ Setteke, fijn dat julie je vermaakt hebben al is het wel jammer dat de beesten het wel erg koud vonden.

@ Marleen, wat fijn dat Thomas al opknapt..nu kleine Jasper nog!
    Heb je dit weekend niet de kans om even lekker een dagje zonder kids bij te tanken?

@ Shanai, ben je geslaagd voor schoentjes??

@ Sjorsje, onwijs bedankt dat je ons zo goed op de hoogte houd van Rebbel!

Verder weet ik het even niet :p

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Heh ik had net een filmpje gemaakt van Tess zodat jullie eens konden zien hoe ze is tijdens bewegen. Ze kroop net heel enthousiast en dan hoor je haar wat zwaarder gaan ademen en dan tussen door kuchen en als ze door gaat begint ze te piepen en is ze helemaal vermoeid.
    Maargoed, het filmpje is mislukt dus nu kan ik het niet laten zien/horen.

13. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Hey meiden

@chantal wat superr van Tygo

@debby wat super van Kyana

@setteke jamer dat het te kout was. vraag me alleen af waar de dieren dan zijn als het zo kout is. meestal waren bij ons buiten. en de appjes juist ook hun hokken waren leeg.

@chantal niet te druk maken meis

@sjorsje bedankt voor het op de hoogte houden

@rebbel wat een super nieuws

@mik wat fijn dat alles goed is

@schatje wat een super foto;s

@shainai leuk he dat wandelen. vindt het zo grapig Silver is zo lening en dat terwijl steve en ik niet zo zijn. en ik ook niet heel veel vette vis gegeten heb.

@puck lekker handig van het konijn

@marleen vraag me af waarom kies je er eigelijk voor om je mannetjes binnen te houden als ze koorts hebben

Vanmidag bij de bank geweest voor me rekeningen. zo gelachen om Silver. ze was zo lief liep de hele bank door. bij iedereen die binnen kwam zei ze haaii en keek ze lief. en toen ze een beetje vervelend was ga ik haar een klein stukje koek van uit me zak. en toen het op was pakte ze zelf wel even een nieuw :D

Vraagje hoe reken je dat uit van je cyclus en hoe weet je dan waneer je het meest vruchtbaar bent?? (Sorry nooit hoeven doen)
    Maar aan gezien ik geen pil meer slik is het een rommeltje geweest

14. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ Kimm, hoe was het op het cb? Ga jij ook naar het cb bij de lippinkhof?

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    Oh ja ik weet niet meer wie het vroeg over mijn menstruatie.
    Maar ik menstrueer bijna nooit, voor de zwangerschap was ik hooguit 2 keer per jaar ongesteld. Dit houd in dat ik ook nooit een rijpe eicel had.
    Heb extra hormonen gekregen toen maar daar werd ik heel erg benauwd van. Dat ik zwanger bleek van Tess was dus een hele grote verassing.

16. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Haai ladies
    hier alles flex, gewerkt was om 4 uur thuis, toen even heerlijk op bed gelegen. Nu dus even reageren. Britt slaapt al, ze was gesloopt na een dag KDV! Ze doet het daar zo goed nu, echt geweldig. En ze eet en drinkt er ook uitstekend, owww wat ben ik blij zeg. heb het gevoel dat ik alles aan het inhalen ben. wat ik in het begin het moete missen omdat ik toen zoveel zorgen had, zo lekkr gaat het nu!!!!!

Gister bij de verloskundige was alles goed, hartje gehoord en buik is gecheckt. Zit op navelhoogte...liep op schema!

marleen: je schoonzus Bechterew??? dat is ernstig..jakkes.

kimm succes met uitzoeken van je studiefinanciering!
    ik ben daar te lang uit om ern iets over te kunnen zeggen....

binna, lekkr dan die gasten bij T-mobile, kunnen het niet eens voor je regelen. Klant is koning toch???

sjorsje tuurlijk meid je hebt gelijk, gewoon op gesprken gaan, je hebt niks te verlizen en wie weet spreekt je dat veel mee aan...en ook nog wat beter betaald misschien??? Bij Rabobank heb je wel kans om door te groeien....daar staan ze om bekend daar. het is maar net wat je wilt natuurlijk

chantal, leuk dat Tygo opeens achter dat ding aan loopt, zag hij hem eindelijk staan! Britt loopt sinds gister echt goed aan 1 handje en staat soms even los! dan glundert ze helemaal, zo mooi om te zien.....kan opeens snel gaan hè?!

puck nog gefeli met je b'day!

schatje oh je lieve oma...wat sneu nou! Hopelijk heeft ze niet al te veel pijn meer en is het nog te doen voor dr. Jeetje meid al die mensen in je omgeving met hun gezondheid. Maar denk je ondanks alles wel goed op jezelf!!!! OPPASSEN HOOR!

ik weet niet eens hoeveel kilo ik ben aangekomen, ik zal morgen eens checken als ik opsta....ben benieuwd. Zal wel wat kilo's zijn aangzien ik veel eet!

17. Chantico

Chantico Niet meer actief

Oh is dat het! Ik heb geen hyves, dus kan dan ook geen vrienden worden, toch?

18. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    FF , zei de VK nog iets over je lage bloeddruk?

19. Chantico

Chantico Niet meer actief

Debby, wat knap dat Kyana zo ver loopt!

Chantal, leuk hé, dat Tygo de babywalker ontdekt heeft! Ise heeft sinds eergisteren ook door hoe leuk het achter haar loopkar is!

Tesske, wat een prachtige verrassing moet je zwangerschap van Tess inderdaad zijn geweest!

FF, heerlijk dat je nu zo geniet van hoe goed het gaat met Britt! Het is je zo gegund meis!

20. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    shania wat leuk zo'n wandeling door de winkel met al die aanmoedigingen en dat nu al op deze leeftijd, dat beloofd wat!!!

chantal, rustig blijven hoor....die bloeddruk is altijd een momentopname. Maak je niet te druk, kan me voorstellen dat het spannend is. Je kan er toch niks aan veranderen, hij wordt alleen maar hoger namate je je meer druk maakt....

rebbel fijn meid dat het rustiger is, hopelijk straks ook zonder medicijen

setteke, hahahahaha gelukkig maar voor je dat die test nega was.

Deel Deze Pagina