Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    Roos heeft de hele dag lopen jammeren, ach wat is dat sneu zeg. ze is helemaal niet in haar hum en ze ziet er erg vochtig uit (dikke tranen, natte ogen, grote snottebellen en veel kwijl).
    Ze ligt nu in bed en viel tijdens het naar bed ritueel al in slaap, arm schaapie.

ik ga languit op de bank, fijne avond

2. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    nee niks....ja me aanpassen aan wat ik voel. Dus er goed op letten, maar ach dat wist ik zelf ook al...
    Ben je al gebeld door die oncolooog uit het amc??
    En hoe was het met je sollicitatie afgelopen??? dat was jij toch??

3. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    Binna, je neemt je vorige cyclus.
    Hoeveel dag had die cyclus, dus vanaf 1ste dag ongi tot aan de volgende ongi.
    De meeste vrouwen hebben hun eisprong 2 weken voordat ze weer ongesteld wordt.
    Dus bij een cyclus van 28 dagen rond de 14e dag. Maar waneer je cyclus langer duurt dus later en wanneer je cyclus korter is eerder. Snap je hem nog??

Je kan ook altijd testen met ovutesten, om te zien wanneer je echt ovuleert. Die zijn goedkoop te krijgen via internet, via sensitest, L10 of matcare.
    Succes meid!!!!

4. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist
    @schatje: je groeit al lekker hè ;)

@chantal: hoe zit een babywalker eruit? grappig dat tie em nu wel leuk vind
    bloeddruk van jezelf?

@shanai: met mij gaat het wel, lach wel gister al om 5 over 9 te meuren was blijkbaar helemaal op

@debby: go Kyana!!!!

@binna: gebruik de calculator boven aan het forum heb ik ook gedaan. zet je cyclus op het gemiddelde als het een zooitje is, dan weet je ongeveer wanneer je zou moeten klussen
    heb ook nog een hele rits ovulatietesten voor je wil ik wel opsturen hoor. was in 1 keer raak met mylan en met deze ;)

mylan nog steeds ziek, was vanochten opgeknapt, geen koorts meer en nu weer wel
    zucht echt zielig

5. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    binna gaan julie er nu weer voor dan?

6. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Beterschap voor Mylan en Roos!

@ Debby: Go Kyana!

@ Binna: Het is niet dat ze echt niet naar buiten mogen, maar een infectie aan de luchtwegen en koorts vind ik niet zo'n fijne combi. Ik ben dan erg voorzichtig omdat ik bang ben voor een longontsteking of iets. Thomas is buiten heel erg in de weer en ondanks alles wat ze ook zeggen, geloof ik niet dat veel inspanning goed is als ze koorts hebben. Dat lijfje heeft het dan al zwaar genoeg naar mijn idee. Maar de frisse buitenlucht is daarentegen volgens mij juist wel weer goed voor ze. Ik ben gewoon een beetje voorzichtig.

Gaan jullie aan de klus voor een brusje??? (Nee hoor, ben helemaal niet nieuwsgierig). Je moet tellen vanaf de 1e dag van je ongi. Als je het regelmatig bent dan kun je met zo'n calculator hier ergens heel makkelijk je vruchtbare dagen uitrekenen. Als je het heel onregelmatig bent zijn ovu-testen misschien wel ff handig.

Oja Setteke, ik ben toch best een beetje bang en in staat om gewoon de pil weer te gaan slikken. Maandag had ik namelijk erg veel slijmverlies en zat er 1x een bloederig slijmvliesje tussen, echt heel klein, maar toch. Gisteren erg veel buikpijn gehad onderin. Ik vind het helemaal niks hoor :)!

7. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @meiden nee we gaan er nog niet voor. maar wil eigelijk wel een beetje waneer ik ong wordt. en dat is straks weet waneer ik dus moet gaan klussen

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
  9. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    @ FF, de oncoloog heeft niet gebeld vandaag. Ik wacht morgen nog even af en als ik dan niet gebeld ben bel ik de kinderarts van het ziekenhuis hier. Dan vraag ik of zij naar het AMC kan bellen, misschien komt zij wel verder..

@ Jenny, ach arme Mylan..overigens is het wel een normaal verloop van koorts dat het 's ochtends weg is, in de loop van de dag oploopt en dan 's avonds weer flink aanwezig is.

Meiden ik ga er vandoor, kruip lekker met mn mannetje op de bank..
    Tot morgen!

10. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

13 aug 2008
    2.687
    0
    36
    intercedent
    hey dames,

Alles goed hier? Ben de hele week nog niet geweest sorry maar ik voel me nog steeds heel slecht. Ben zo erg moe en weet niet zo goed hoe ik daarvan af kom. Vandaag naar de VK geweest en alles was goed. Gesprek met haar gehad over mijn schildklier en zij gaan kontakt opnemen met de huisarts of alles al is uitgezocht.

Sorry dames dat ik nu ff ego reageer hoop echt dat ik me snel beter voel en wat meer weer kan kletsen. Mis jullie wel namelijk!

11. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    Wilde even lezen hoe het ging met Rebbel. Gelukkig wat goed nieuws! Super meis, hopenlijk mag je vrijdag weer naar huis!

---

Heb verder niet teruggelezen, zit net op de bank.. hubbie is op oefenavond van de brandweer, heb de kids op bed gedaan, puin wezen ruimen hier en nu even niksen, heerlijk!

Hoe gaat het hier verder met iedereen? Ben blij dat ik morgen weer een dagje vrij ben.. moet alleen wel naar de tandarts, dat is dan weer wat minder.. heb een gaatje... hij prikt me maar met verdoving, dan verneem ik er niks van! Hoop ik... ;)

Xx

12. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Miepie, ach meis, geen sorry zeggen toch! Voor jou een hele dikke knuffel, hoop dat je je snel weer beter voelt!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Miepie, knuffel meid!!

@Rebbel, ik hoop dat je vrijdag naar huis mag, wel zo fijn!!

14. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Jippie, mijn huisje is weer mooi schoon! Flink gepoetst vandaag en alles mooi klaar nu!

Rebbel, wat fijn zeg dat het stabiel is gebleven. Nu hopen dat het helemaal goed blijft gaan en je inderdaad weer snel thuis bent!

Go Tygo en Kyana! Wat knap zeg!!!

Verder weet ik het niet meer.

Zieke kindjes beterschap!!!
    Danique slaapt al vanaf half 8, krijg bijna hoop dat ze doorslaapt vanavond, maar juich nog niet te hard :)

Ik ga een zak chips open trekken, daa rheb ik echt zin in ;)

15. Chantico

Chantico Niet meer actief

Binna, thanx voor de link! Superleuk filmpje, en wat kan ze inderdaad al goed bukken enzo!

Miepie, beterschap!

Chantal, heb even gemist wat er met je is, maar hoop dat het meevalt.

16. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    Ik vindt het zo grapig. Ik vindt ook dat ze zo slim is en als ik het dan hier lees dat jullie dat ook vinden dan denk ik hoe ken dat toch. want ze bukt gewoon door de knietejs en gaat weet staan nou ik kan het niet zo soepel hoor.

@marleen was beniet omdat ze wel met koorts naar buiten mogen maar snap je wel qua de luchtwegen en zo

@mieppie geen sorrry zeggen meis. tis al leuk dat je mee leest en wat van je laat horen

17. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    @Binna, ja gaat hard he met de augustusbeebjes! Britt netzo hoor, zit op haar hurkjes, gaat zo weer staan en hobbelt vrolijk verder.. gister klom ze me op de kast en deed ze de tv uit.. ohkee...

18. aliekeleppink

aliekeleppink Fanatiek lid

2 nov 2007
    3.943
    0
    36
    juf en ib-er
    Borne
    Danique bukt ook zo soepeltjes. Heeft stevige buikspieren ook volgens mij. Gaat vanaf zit, zo rechtop staan zonder handen ofzo te gebruiken. Nou ik doe het haar niet na.

Die tv uitzetten ken ik ook. Danique heeft de afgelopen dagen al geregeld voor straf in de box gezeten. Ze drukt de tv uit, verandert zenders, gooit bloemen uit de vensterbank en ga maar door. Het nieuwe is nu de koelkast open doen en daar wat voor jezelf uit halen. Het moet niet gekker worden!!!

19. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Erg herkenbaar idd, haha! Gister deed Britt ook al lades in de keuken open waar pannen en theedoeken in zitten.. gelukkig zitten er op de kastdeuren haakjes, dat scheelt, anders trok ze die ook zo open!

Wat zijn ze ook allemaal al zo bijdehand he?

Vind het eigenlijk wel grappig van Danique zelf al regelt wat ze eten wil, haha!

20. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Er gaat niets boven
    Meiden, trusten allemaal! Probeer nog ff PSP te installeren en dan duik ik mijn bedje in. Kom morgen wel weer aanwippen! Slaap lekker allemaal!

Xx

Deel Deze Pagina