Augustus 2008 mama's !

Discussion in 'De mama's' started by miranda4xmama, Jul 21, 2008.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Sjorsje en Petra, wat heerlijk zulke goede nachten!!

@Chantal, verschillende lachjes, die kan ik hier nog niet ontdekken hoor, haha!! Ja heb echt zin in mijn nieuwe laptop, deze vliegt zowat in de fik op schoot, haha!! Zag nu wel iets in de krant staan. Problemen met laptops van Acer - Digitaal - Telegraaf.nl [24 uur actueel, ook mobiel] [Digitaal]
    Maar nu heb ik deze:
    http://www.modern.nl/Computer_en_Hardware/Laptop/92/011038/ACER_Laptop-EMACHINES_E725-434G32Mi

@Debby,hopelijk gaat het goed volgende week met je schoonzus. Heb je mijn pb nog ontvangen?

2. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, ik denk dat die twijfel heel normaal is. Ik kan je ook niet zo goed een advies geven. Ik weet wel dat ik nu even aan mijn lichaam ga denken. Een volgende zwangerschap kan altijd nog (denk ik).... denk er rustig over na!

3. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen!

@ Miepie: Doe maar rustig aan meis! Ben benieuwd naar je schildklier, hopelijk zit het gewoon goed! *dikke knuffel*!

@ QB: Ieks, een gaatje, succes!

@ Alieke: Heb je een mini-Thomas in huis, ook van die leuke streken ;) haha! Lekker he een schoon huis, helaas is het hier altijd maar van korte duur...;)!

@ Lauwie: Dat zijn geen leuke vooruitzichten meis, jeetje...

@ Duster: Zo jij hebt een drukke dag voor de boeg!

@ Sjorsje & Petra: Het gaat lekker zo met de kleine dames :).

@ Chantal: Meis, je hebt nog alle tijd! Tygo is net een jaar. Ik heb 2x echt een jaar nodig gehad om een beetje mezelf te worden. Na Thomas was ik net weer een beetje mezelf en toen begon het te kriebelen. We afgesproken om in het voorjaar er weer voor te gaan en toen was ik al zwanger van Jasper. Nu beginnen soms weer de kriebels haha, maar een 3e komt er (voorlopig) niet, mischien wel nooit. Als ik er nog zo eentje als Thomas bij krijg... Hij kan hartstikke lief zijn hoor en is hartstikke sociaal, maar als hij zijn buien heeft....;):x:$!!! Nu is hij ook weer aan de gang. Met speelgoed gooien, Jasper pesten, gillen, er is echt geen hol aan dan hoor. Ik loop alleen maar te mopperen :x!

@ Binna: Silver is zeker een hele bijdehante tante. En ik denk dat je daar ook nog aardig wat mee te stellen krijgt haha! :p

@ All: 16 November gaan Jeroen en ik naar Derek Ogilvie. Heb net kaartjes bestelt :)!

4. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, ik heb die twijfel vooraf nooit gehad, die begon pas toen ik al een tijdje zwanger was. Bij Jorja was ik wel bang om dezelfde bekkenpijn te krijgen als bij Yosyp, maar dat bleef gelukkig weg.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

Aug 17, 2007
    11,363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Marleen, leuk naar Derek. Ik hoor de laatste tijd alleen steeds vaker dat het doorgestoken kaart is.

6. Marleen2109

Nou dat kan ik dan dus mooi even bepalen haha! Als dat zo is dan doe ik m wat... haha! Het is maar een klein opneukertje, die kan ik wel hebben haha. Oh nee, hij heeft natuurlijk beveiliging....;)

7. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, leuk hoor Derek, ben ik ook geweest in het theater en ik geloof niet dat het doorgestoken kaart is. Maar ik sta er nu eenmaal open voor ;)

8. Marleen2109

Ik sta er ook open voor, daarom heb ik kaartje bestelt. Ik wil het gewoon een keer meemaken. Ik ben alleen heel erg bang dat hij straks ineens mij uitkiest. Maar ergens zou ik dat ook juist wel willen. Het lijkt me alleen zo verschrikkelijk in een volle zaal :$!

9. JennyS

JennyS VIP lid

Dec 14, 2007
    6,001
    0
    0
    Analist
    @chantal: ja eet heel veel zoute drop, vind ik lekker hihi
    en inderdaad je voelt je snel slapjes, is wel eng

ik had geen twijfel om voor een 2de te gaan alleen nu denk ik wel eens ojee wat hebben we gedaan en hoe slaan we ons hier doorheen. omdat het best vermoeiend is, werken, thuis, 2 honden, 2 kidz en paardje/hobby's

10. Marleen2109

@ Jenny: Da's heel normaal meis. En je zult zien dat die 2e spruit heel snel meedraait in je dagelijkse ritme.

11. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, eerst denk je nee nee niet ik. En als het af is had je wel gewild dat het was gebeurd. Hoe lang is je schoonmoeder nu overleden?

12. miepie28

miepie28 Fanatiek lid

Aug 13, 2008
    2,687
    0
    36
    intercedent
    hey dames thanx voor jullie knuffels!!!!

Ik blijf mee lezen en probeer af en toe te reageren. Moet nu weer aan het werk krijg zo weer een inschrijving.

13. debbyvermeer

debbyvermeer Bekend lid

Sep 4, 2007
    881
    50
    28
    verkoopster
    den haag
    @LIQUE JE HEBT PB TERUG(BEETJE LAAT;))

@marleen geweldig zeg naar derek(zou ook wel willen weten of Kylian*bij me is mar ronald wil niet mee:()

@jenny dat gevoel heb ik ook weleens zo van waar ben ik aan begonnen Kyana is 100x erger dan damion)nu was damion een heel makkelijk kind en kyana absoluut niet maar we zijn heel erg blij met haar hoor:) alleen s nachts niet;)

ga zo lekker zwemmen dus niet teveel kletsen anders heb ik het vanmiddag weer zo druk
    tot straks

14. lique80

lique80 VIP lid

Sep 18, 2006
    7,763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Ga even vergaderen tot zo!!

15. Marleen2109

@ Lique: 2,5 maand geleden.

@ Debby: Woon je in de buurt van Gorinchem? Dan ga je gewoon met ons mee! Ik wilde het heeeeeel graag en Jeroen is er wel benieuwd naar. Hij weet dat ik er heel erg voor open sta. Ik heb namelijk ergens begin dit jaar, ik denk ik febr of maart, vertelt dat ik een vreemd gevoel had en dat ik bang was om iemand van heel dichtbij te verliezen. Dat was ook het eerste wat mijn moeder tegen me zei toen ik haar belde dat mijn schoonmoeder overleden was. Toen begon mijn schoonmoeder vlak nadat ik dat gezegd had tegen Jeroen en mijn moeder, al een beetje te kwakkelen, maar ik heb nooit de link gelegd dat zij weleens zou kunnen overlijden. Ze was zo levendig...

Haha, Thomas is overdag een bengeltje, maar 's nachts echt een engeltje. Jasper daarentegen heb ik omgedoopt tot satan! ;)

16. Marleen2109

Ik heb mijn banner even gewijzigd. Ik denk dat ik dinsdag mij eisprong al gehad heb. Ik ben blij als ik straks weet hoelang mijn cyclus is!

Ik heb cake mix gekocht. Gisteren had ik zin om cake te bakken, ruikt zo lekker. Dus ik ga vanmiddag maar eens ff bakken. Goed voor de lijn maar niet heus...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Marleen, ik heb wat gemist. Wat is er aan de hand met je schoonzus meis? Dus misschien zien we je straks op tv bij Derek hahaha...

@ Debby, zwemse!

18. @ jenny; pfff, is ook wel druk... maar denk ook wel dat je vanzelf ook daar wel weer een ritme in krijgt idd...

ik heb nog alle tijd hoor en weet ook wanneer ik het zou willen en dat duurt nog even maar soms vraag ik me af of deze twijfels nog weggaan en ik er ook zeker van zal zijn...
    En soms heb ik zo de kriebels dat ik denk van NU NU NU!!!

hahahahaha!!!

Komt door al die zwangere mutsen hier ;)

19. Marleen2109

@ delilah: Mijn schoonzusje heeft de ziekte van Bechterew. Haar wervelkolom kan vast gaan groeien of vergroeien. Het is een ontstekingziekte die al op jonge leeftijd ontstaat. Ze heeft al jaren lage rugpijn en is heel vaak zo stijf dat ze amper kan lopen. Ze moet dus heel veel in beweging blijven.

Oja, als Thomas met een stok staat te zwaaien zie ik mezelf echt niet zeggen; Wat een mooie wandelstok haha. Dan heeft ie allang wat kapot gemept!

20. Tesske

Tesske VIP lid

Mar 24, 2009
    6,799
    0
    0
    Hoi meiden, ik kom even tussendoor vertellen dat Tess vanmorgen om half 9 de DTP prik heeft gehad en (nu) nog niet ziek is!!! Dat is echt superdesuper want alle vorige keren was ze na een uur of 2 al heel erg benauwd.
    Verder is ze weer gekeurd, 78 cm en 8.9 kilo en hoofdomtrek zit ze op de -2 lijn ( 44 cm als ik het goed heb? )
    Ze stonden er verbaasd van dat Tess zelf haar trui/shirtje uit kan doen en dat ze uit zichzelf haar armpjes in de jas doet als ik die voor hou. Ook doet ze bijv. eerst haar linkerhandje in een trui en dan geeft ze haar knuffel over naar de andere hand om de andere hand in de trui te doen. Ik vond dat niet zo bijster bijzonder maar hun vonden dat wel heel erg knap op deze leeftijd.

Mijn nichtje ligt op dit moment te bevallen en ik vind het zooooo spannend!!

Share This Page