Wat vinden jullie van sommige van deze tips om zwanger te raken? http://www.zwangerschapspagina.nl/zwanger-worden/170631-tips-zwanger-worden.html#post5773308
Op hyves staat het filmpje, is niet veel op te zien, maar aan het eind hoor je zijn 'nieuwe' lachje... Jammer dat je neit veel ziet want hij klappert zijn mond dan ook zo op elkaar, echt heeeeel grappig Chantal Profile - hyves.nl
@ carmen; nou hopen dat het zo blijft! En leuk toch dat ze onder de indruk zijn van haar dingen!!! @ marleen; voor iemand die niet zwanger wil worden ben je ook wel erg bezig met je cyclus en dan de link van het topic...
@ ib-groep Nou ik ben er geweest voor een mbo 4 geld een aanvullende en basisbeurs geld dat je dat 4 jaar mag krijgen K dus in april heb ik het 4 jaar dus nu ga ik proberen om in te stromen in een hbo opleiding. Management economie en recht. Het is wat anders maar ben hier vorig jaar al naar de voorlichting geweest J @Marleen Fijn dat ze weten wat je schoonzusje heeft alleen wel erg vervelend voor dr. Ik heb de tips niet gelezen maar lijkt mij logisch dat je er toch wel alleen sex voor moet hebbenK @binna Is het nog gelukt met je rekeningnummer te wijzigen? (is ons ook keer overkomen . Ik moest handtekening zetten) @sjorsje Succes vandaag! Ben erg benieuwd hoe het is gegaan! @schatje Wat vervelend dat het met je oma niet zo goed gaat. Wat vervelend al die zorgen zeg! Mooie buik heb je hoor! @puck Kitten wilt zeker ook op de bahamas zitten @ rebbel heerlijke dat goeie nieuws zeg @debby GO KYANA @tesske Ja wij gaan naar lippinkhof. Ivy is nu 8750 en 74,5 cm. Verder heeft de vrouw die haar weegt en meet al vanaf begin dr geboorte haar naar al verkeerd uitgesproken. Ievie, Eef, Eefje enzo hebben we al gehoord K @Miepe Dikke knuff @lauwie Dikke knuff @chantal Ik zal het je sterker vervallen. Toen ik zwanger was van ivy zat ik nog in twijfel is dit wel verstandig kan ik het wel combineren enzo. Maar nu vind ik het heerlijk ______________ ik ben aan het werk geen zin meer in BAH BAH BAH BAH BAH
@Kimm, leuk de MER, heb ik ook gedaan. Weet niet of het nu nog zo is, maar ik heb de variant bank-en verzekeringen gedaan.
@ sjorsje ik heb geen idee... ik wil/wilde eigenlijk accountancy doen alleen daar is geen instroom van in februari. En van deze heb ik de voorlichting van gehad
@sjorsje hoe zit het eigenlijk met de info die ik kreeg. Is het nu zo dat als je mer heb gedaan dat je 2 jaar uni kan doen dat je advocaat bent?
Zo de mannen hebben hun buikje vol en liggen uitgeteld te tukken! Zo leuk hoe ze hebben gespeeld! @ Chantal: neefje is 3 maanden ouder dan Olivier, ze spelen erg leuk samen! Volgende maand komt mijn broertje voor 4 maanden naar Nederland, hij is ook 3 maanden ouder dan Olivier. Ben zo benieuwd of ze ook zo heerlijk kunnen spelen! @ Marleen: Gaaf naar Derek! Zou ik ook wel willen! Is de rust alweer wat terug in huis of is Thomas nog druk? @ Tesske: Fijn dat Tess nog niet ziek is van de prik! @ Jenny: Ik denk dat een kindje ook gewoon mee gaat draaien in het gezin en dat dat moeiteloos gaat... Ik ben de rest alweer kwijt...
@Kimm, je kunt dan idd naar de universiteit en dan binnen 2 jaar jurist worden. Ben even de naam kwijt, maar je hebt 2 varianten: een voor bedrijfsleven en een voor de overheid. Volgens mij iets van bedrijfsmanagement en recht. Ik ben daar in 2004 mee begonnen en al vrij snel afgehaakt, omdat de methode van lesgeven mij absoluut niet beviel. Ik ben gewend om lessen te volgen en voor het examen in een keer alles te leren. En daar moest je persé voor aanvang van de les alles voor die keer al geleerd hebben. Niet mijn ding dus. En voor advocaat moet je nog 'n paar jaar de advocatenopleiding doen. Mijn zus heeft overigens de variant voor de overheid met succes afgerond.
oh ja dat had ik ook nog niet gezegd, marleen, vind derek ogilvie ook gaaf... leuker dan char eigenlijk... ben benieuwd wat je ervan vind!!! Heb laatst wel een keer koken met sterren gezien ofzoiets, was hij bij die ene troela van goede tijden, slechte tijden, zo'n blonde die nu in de gevangenis zit en met Bing heeft (voor de goede tijden kijkers onder ons, hahaha) en toen was hij nou niet bepaald charmant moet ik zeggen, ondanks dat ie een leuk programma enzo heeft, heeft op het sociaal vlak nog wat hulp nodig geloof ik, hij was echt irritant tegenover haar.... en zij maar vriendelijke blijven lachen, hahaahahha
Chantal, dat had ik toen ook gezien ja. Niet erg aardig kwam ie over. Volgens mij had rtl hem gewoon gedwongen het programma te doen ofzo. Tenminste zo kwam het toen over.
@ Chantal: Ik ben nu gestopt met de pil omdat ik me er niet zo prettig bij voelde, dus ik hoop dat mijn cyclus gewoon regelmatig wordt en dat ik me beter voel daardoor. Aangezien ik me al lang genoeg k*t voel, ben ik er wel heel erg mee bezig ja. Ik hoop gewoon op een ochtend wakker te worden en te denken jaaaaaaaaa, ik voel me superrrrrrrrrr!!! Ik lees overigens nog heel vaak mee met zwanger worden enzo op het forum. Blijft leuk om te lezen. @ Puck: Thomas is iets rustiger, de tv staat aan. Het was vanmorgen net een wervelwind in huis, terwijl hij met boodschappen doen daarvoor juist hartstikke lief was. Thomas zit nu lekker aan de poffertjes, met boter en poedersuiker. Lekker een beetje vetmesten die kleine aap! Ik eet naar niks want ik heb net een aardige lading pepernoten naar binnen zitten proppen...! Misschien die cake maar laten zitten en een ander keertje bakken
@Kimm, ik begrijp dat je nog lang niet klaar bent met leren! Waarom ben je niet eerder HBO gaan doen? Het niveau moet te doen zijn als je het nu ook wilt proberen. Wat deed je nu voor MBO opleiding? @Debby, PB!!!! @Chantal, wil je vriend ook nog een kleintje? Tja het is altijd lastig. Nog even wachten dan kan je lichaam nog wat herstellen, maar aan de andere kant. Nu, want je zit er nog midden in en daarna heb je de rest van je leven de tijd om te herstellen??? Lastig lastig!!
Vandaag bijlezen in stukjes, tussen de bedrijven door. Lauwie, wat heftig dat zowel jouw baan als die van je vriend zo onzeker is! Ik zou er hele nachten van wakker liggen Wanneer komt er een eind aan de onzekerheid? Ise had trouwens alleen dinsdag op de opvang twee dunne luiers. Ik heb verder niets aan haar gemerkt. Mn vriend en ik zijn vandaag allebei wat van slag in de buik. Hopelijk is het dus alleen een één-dags-virus, want ik kan me even niet permiteren ziek te zijn! Over lopen met dingen in de mond: Ise loopt nog niet, maar ik vind het ook altijd een beetje eng als ze bijvoorbeeld kruipt terwijl ze appel eet. Dat is van dat harde fruit, moet altijd aan sneeuwwitje denken dan (Ja, en ik weet het: dan moeten we maar aan tafel fruit eten Dat doen we ook meestal hoor!)
Oh, oh, oh, schandalig! Ga eens aan tafel zitten ! Alle kindjes eten het liefst lopend volgen mij haha. Hier in ieder geval wel. Doordeweeks ben ik overdag niet zo streng, eigenlijk te makkelijk. 's Avonds eten we altijd aan tafel en in het weekend als we lekker met z'n 4e zijn ook. @ Sjorsje: Wij zitten op rij 11 en jullie?