Wij rij 11 stoel 8-10. Ik heb geen idee hoe de indeling daar is, mischien zitten we wel eindeloos ver bijelkaar vandaan... Dat zou jammer zijn!
@ lique ik heb eerste secretaresse gedana afgerond in juni dit jaar en directiesecretaresse is maar een half jaar... en ik ben nogal onzeker over een hbo volgen. Maar vind dat ik het maar gewoon moet doen
@Marleen, ik ken het daar ook niet. En het zal ook wel stampensvol zitten vermoed ik. Maar misschien komen we elkaar wel tegen.
@ lique; ja, we hadden afgesproken dat ik we er 2 wilden. 1 vond ik te weinig. als ik geen kids had gewild, was het ook goed geweest, aangezien hij al kinderen heeft. en aangezien hij ouders is willen we ook niet te lang wachten... en zoals je het zegt, precies... zo moeillijk die keuze te maken. Ik wacht nog wel hoor nu, maar denk er veel over. Wil sowieso even een spaarcentje opbouwen, helemaal als het een meisje zou worden @ chantico, hier ook hoor, kruipen gek doen etc, met iets in de mond.... pfff... Van mij moet hij zitten tijdens het eten en als hij toch weer gaat kruipen of donderen, gaat ie in de kinderstoel, ik ben bang dat ie anders net als mn neefje tijdens het eten gewoon steeds wegloopt om speelgoed te pakken of tv te kijken... @ sjorjse; ja he, vond ik ook, dus het lag niet aan mij dat ik hem irritant vond hahaha maar leuk jij ook kaartjes, leuk meiden!
Lianna heeft er de laatste dagen nogal een handje van om erg vervelend te zijn tijdens het avondeten. Ze wil of rondlopen of bij mij op schoot zitten. En eten ho maar, totdat je de tafel af gaat ruimen, want dan roept ze al huilend om d'r eten. En het erge is dan nog, dat ze het dan in de keuken wel op eet. Maar ja, ik geef het 'r dan nog wel omdat ze anders met een lege maag naar bed gaat.
Hallo meiden! ik leef nog hoor, druk met de voorbereidingen voor ons familieweekend. Vanmorgen een nieuwe autostoel voor Tymen gehaald, de maxi cosi rodi xr. Tymen zat klem in zijn andere stoel, tis ook zo'n bink! Ik zal nou even reageren, heb nog wat achterstallig onderhoud, hihi! @ Debbie, hoera voor Kyana! Mooi gezicht is het he? @ Binna, sommige aapjes zaten binnen, maar van de andere beesten was soms niks te zien, die lagen dan verstopt in de struiken ofzo, warm te blijven. Op je cyclusvraag heb je al antwoord zie ik. @ FF, ook alweer bijna op de helft! wanneer mag je voor screeningsecho? @ Petra, hoe is het nu met Roos. @ Jennys, hoe is het nu met Mylan. Sneu als ze zo naar zijn. @ Marleen, je moet ook niet seksen zonder condoom muts! Ik ben nog steeds niet ongi. Volgens mij heb ik dan nu mijn eisprong net gehad, de klachten die ik nu heb komen dus niet van een zwangerschap, dus dan zal het de eisprong wel zijn. Zo voelde hij vorige maand ook aan. Maar dan zal ik wel een cyclus hebben van 6 weken! wat betreft dat topic, ik vind het allemaal erg ver gaan, maar ik ben elke keer in ronde 2 zwanger geworden, dus ik heb denk ik makkelijk praten! @ Carmen, jeetje wat slecht van die oncoloog. Belachelijk dat je niet gebeld wordt! Je moet ook overal zelf achteraan! Goed nieuws over Tess lees ik! Ze is nu toch netjes gegroeid of niet? Wanneer krijgt ze nu de BMR dan? Ooooh, wat spannend, we hebben weer een live-bevalling! @ Miepie, geeft toch niks, kalm aan hoor! @ QB, wieieieieieie, tandarts.... Hoe was het? @ Alieke, was de chips lekker? Hihi, dat Danique haar eigen eten wel even regelt! Lekkerbekje! @ Lauwie, jeetje dat is klote van jouw werk en dat van je vriend! En nu? @ Duster, beetje laat, maar succes met alles vandaag! @ Delilah, ik herken dat verhaal wel van jou, ik heb dat ook ooit ergens gelezen. Het klinkt heel pedagisch verantwoord, maar hier werkt het uitdelen van straf en het benoemen van positief gedrag (wat zit jij lief te spelen, mama vindt jou heel flink!) toch wel het beste. Maar bij ukkies zoals Wesley en Silke probeer ik het stoute gedrag nog wel om te buigen naar iets positiefs. @ Puck, wat leuk (en druk) twee van die rouwdouwers! Nu even op adem komen haha! @ Chantal, als je nog twjfelt over een tweede kindje dan ben je er nog niet aan toe. Door Tymen zijn moeizame start heb ik 9 maanden lang gezegd, ik wil ooit wel een een tweede. Daarna werd het een stuk makkelijker en toen kwam de gedachte aan nog een kindje. Met dat Tymen 13 maanden was hadden we allebeide zoiets van we gaan er weer voor met Sil als resultaat! Wat een aanstekelijk lachje zeg! @ Kimm, wat een raar verhaal van het IBG. Dus je mag in totaal 4 jaar MBO doen. Mijn eerste MBO was 2 jaar en nu nog 1 van 1 jaar, dus dan heb ik nog een jaar over als ik het goed begrijp? Of gaat het om aaneengesloten studies? Hilbrand is destijds op de MER begonnen, richting bank en verzekeringswezen. dat werd na 1 jaar FSM Financial Services Management, een nieuwe uitstroomrichting. Inmiddels is FSM een nieuwe opleiding. Zo, nou jullie weer!
@setteke: hij word nu verwend door mijn schoonmoeder, dus is even afwachten hoe hij zo is als ik hem langshaal zal wel goedkomen, hij is in goede handen
@lique Als ik nu per direct zou stoppen dan moet ik vanaf 25 juni het terug betalen. Daarom maak ik deze nog af. @ Setteke Als je mbo niveau 1 en 2 doet krijg je prestatiebeurs als gift. Haal je niet je diploma dan hoef je het niet terug te betalen voor mbo niveau 4 duurt normaal de opleiding 4 jaar dus krijg je ook voor deze 4 jaar de studiefinan. Moet je een jaar overdoen dan is het laatste jaar dus voor eigen kosten. Dat geld voor je studie kan je leven van de ib! vanaf niv 3 en 4 krijg je de beurs als lening. Haal je , je diploma hoef je basis en aanvullend niet terug te betalen. Haal je het niet dan moet je het wel terug betalen.
@ sjorsje; nou lekker zo periode of niet? moeillijk hoor, maar wel fijn dat ze uiteindelijk in ieder geval dan wel gaat eten!!
Zo, ik ben thuis. Moest maar een ochtend werken. Nu ligt Wesley net in bed dus ik kan even snel lezen/reageren en dan ga ik de was opvouwen (denk ik) @ Marleen, wat een verhaal van je schoonzus zeg. Je schoonfam. krijg ook wat te verduren zeg. En jij natuurlijk ook Over die wandelstok, er zijn natuurlijk extreme kindjes hahaha.... En over die zwanger worden tips sommmige gaan wel erg ver. Ik kan me wel voorstellen dat je na een jaar proberen gekke dingen er voor over hebt maar wat je zegt, eerst maar nuchter aan de gang gaan... @ Carmen, wat fijn voor Tess. Hopelijk wordt ze volgende week niet superziek. Het schijnt een week te duren voor kindjes ziek worden, hopelijk loopt Tess dan heerlijk door deze prikjes heen. Wesley doet dat ook met overpakken als hij een knuffel vast heeft. Nooit gedacht dat dat bijzonder was, hij wil gewoon die knuffel niet loslaten @ Chantal, dat had ik ook gezien met Derek. Eerst zeuren over haar keuken en dat het allemaal niet goed dicht kon en toen die gedeukte auto helemaal in beeld brengen.... Beetje lullig was dat ja... @ Kim, succes met al je studie plannen ik moet er niet aan denken! @ Chantico, dan is het zeker eigen schuld dikke bult als je niet eens aan tafel gaat zitten als het zo kan waarom niet! Voor mijn drukke Wesley is ritme en regelmaat belangrijk dus ik moet eigenlijk echt zulke dingen heel strikt gaan doen... Beetje jammer... @ Setteke, het zijn ook van die logische tips die ze vaak hebben alleen past het gewoon niet in elke situatie en bij elk kind. Wat jij zegt, als ze wat ouder zijn is het belonen voor goede dingen weer handiger. Maar wat je zegt, die kleintjes zijn lastig @ Sjorsje, dat lijkt me ook vermoeiend zeg die periode komt hier nog haha...
Ik heb tussen de middag een uur pauze genoemen dus moet ik vandaag tot half 6... ach we hebben wel plezier hier... ze zien ze vlieger hier en wat? geen idee hahahaha
oh ik kijk zo uit naar het eind van de dag... lekker naar huis... heb voor mn mannetje rode kool met aardappels en een worstje uit de vries gehaald, wat ik zelf ga eten weet ik nog niet, voel me ook niet zo heel geweldig, dus voor hetzelfde geld eet ik ma niks, bleh... Ik heb gewoon voor de menstr. last van misselijkheid en hoofdpijn of buikpijn en rugpijn en dan tijdens en ook die vreetkick vantevoren al en nu nog steeds. volgens mij ben ik nu klaar met de pms maar het gevoel is nog niet helemaal weg gegebt... ben ik gewoon zeker anderhalve week een menstruale hormonaal monster, gadverdamme... oh ja, ik zag uit naar het eind van de dag! vanavond wat dingen voorbereiden voor het kraamfeest... Morgenvroeg later beginnen ivm controle en lekker op tijd weer weg ivm boodschapjes voor kraamfeest... leuk leuk leuk!
Chantal, ik heb echt geen twijfel bij dat we nog een tweede kindje willen, ook al zie ik heus wel een beetje op tegen weer alle mindere aspecten van zwanger/bevallen/kleine baby. Maar of ik het kan en wil om mama van twee te zijn, daar heb ik wel een groot vertrouwen in. Kan je dus niet helpen met je twijfels! Hier trouwens wel twijfels over wanneer dan een tweede Marleen, een vriendin van mij heeft door haar gyn ook het advies gekregen kinderasperine (ofzo) te slikken. Zij raakte makkelijk zwanger, maar kreeg een aantal keer een miskraam. Kinderasperine in die lage dosering zou de doorbloeding van de baarmoeder mogelijk verhogen, en dat was waarschijnlijk het 'mankement' waardoor het telkens mis ging. En, zei de gyn, baadt het niet dan schaadt het niet. Dus ik vind het niet een heel raar iets, al zou ik het niet op eigen houtje gaan doen, zoiets!
Oh, mijn twijfels hebben ook geen betrekking op of ik het zou kunnen of wat dan ook, maar meer op het nog een keer zwanger zijn... ik grap wel is hier op kantoor ook: als ik um in de winkel kon kopen, nam ik er nu nog 1! hahahaha, omdat ik gewoon opzie tegen het zwanger zijn, hoewel er natuurlijk ook leuke kanten aanzaten... ach ja... we zullen wel zien... we proberen gewoon onze planning aan te houden en intussen te sparen....
@Chantal , de bruiloft is de 14e pas, maar volgende week vrijgezellen. En we geven 2 bruidsnachten kado met een aantal vrienden en familie. Dus zijn druk op zoek. Maar sommige zijn echt niet te betalen joh, ongelooflijk!
@ lique; leuk zeg!!! En mooi kado hoor! Kan me voorstellen dat sommige suites niet te betalen zijn... Ben benieuwd naar je uiteindelijke keuze! @ set; ja grappig he die lach, en ik moet gewoon ook zo om hem lachen omdat hij gewoon voor elke situatie ook een andere lach heeft... zo apart... Heeft die boef Tymen een groeispurt ofzo? Dat hij een ander autostoeltje nodig heeft? En wat gaan jullie eigenlijk met het familie weekend doen, want dat was me niet helemaal duidelijk... @ daisy; * ZWAAAAIIII* zie je onderin staan dus dacht ik zwaai even naar je