Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik weet niet meer wie het vroeg, maar we gaan dus een weekend weg met mijn moeders kant van de familie. Mijn opa en oma waren 55 jaar getrouwd en eens in de 5 jaar doen we dan een familieweekend. Mijn opa en oma hebben een deel van een boerderij afgehuurd, we zijn met 20 man. Verder doen we weinig, gewoon een leuke tijd hebben met elkaar. Helaas is nou mijn moeder weer ziek, de griep, ik heb vanmiddag maar even de antigrippine langsgebracht. Hopelijk knapt ze op tijd weer op en eindigen we niet allemaal met griep.....

En Chantal, jij vroeg toch naar Tymen? Hij is behoorlijk lang ja, zo ongeveer 105 cm. Ik moest zelfs de hoofdteun van die nieuwe stoel al een standje hoger zetten, op de laagste stand zit de gordel niet goed. Tymen is zelf helemaal trots.

Vanmiddag nog even bij mijn (andere) opa geweest in het verzorgingshuis. gaat best goed met hem, al heeft hij nog een lange weg te gaan.

2. schatje1

schatje1 Niet meer actief

Heey meiden,

@chan: Was de spaghetti lekker :D ?

@setteke: Test negatief.. hmm en nu dan?

@mik: fijn dat alles goed was! jah die onzekerheid ik ken het helaas :(

@binna: Meestal is je cyclus tussen de 28 en 32 dg.. Dan heb je vanaf dg 14 tot 17 kans op een ei sprong

@Ff: Bedankt voor je lieve woorden :)

@petra: hoe is het nu met roos?

@miepie: fijn dat alles goed was bij de vk!

@lauwie: Djayden heeft alleen met papa op de wip gezeten :) en helaas is het nu niet echt mooi weer.. dus hij kan er van de zomer zelf op klimmen :)
    Haha en die blokjes hebben we samen met hem gebouwd maar hij is er wel heel druk mee ;)

@marleen: Super gaaf derek ogilvie! ik wil ook zo graag maar me vriend houdt daar niet zo van :)

@jenny: soms denk ik dat ook weleens maar meer door de klachten die ik heb van de zwangerschap! ik kijk echt uit naar ons 2e kereltje! en djayden ook :) die zit de baby de hele tijd te aaien :D

@tesske: en heeft je nichtje haar kindje al in der armen? zo jah wat is het geworden enz? :) (ben niet nieuwschierig :D )lees net dat ze een mooie dochter heeft gekregen! gefeliciteerd!

@marleen: hmm lekker poffertjes :D

@daisy: Djayden heeft ook weleens van die dagen dat hij echt niet wilt eten.. alleen snoepen :( weinig aan te doen helaas..
    En jah wat de buren betreft moeilijk... heb gelukkig hele rustige buren..

@Queen: 4 gaatjes? wat heb je allemaal gesnoept :D

@alieke: hier heeft djayden af en toe ook van die buien pff.. eigenwijs!

ff ego:

Vanmorgen belde me moeder op dat het heel slecht ging met me oma..
    Ze had erg veel pijn.. nu hebben ze haar dus vandaag een spuit morfine moeten geven.. pijn is wel wat minder maar het gaat echt niet goed..
    Heb echt een gevoel dat we langzaamaan afscheid gaan nemen en dat is wel moeilijk.. ik herken heel veel in haar nu zo als toen mijn opa bijna ging overlijden..
    heel naar..

Voor de rest kan ik me schoonouders wel schieten:x
    Me vriend heeft deze week late dienst dus die kon het niet redden om naar het ziekenhuis te gaan naar zijn vader.. die was namelijk opgenomen met hartklachten..
    Dus ik dacht dan ga ik uit goed fatsoen met me schoonzus en de kinderen wel even langs bij hem in het ziekenhuis(heb namelijk geen band met hem maar deed het echt voor me vriend)
    We zijn bij het ziekenhuis en gaan naar de afdeling waar hij opgenomen was..
    Wij vragen naar hem en wat zeggen de mensen daar? hij is vanmiddag al naar huis gegaan :$
    Ze hebben niet eens even de moeite genomen om mijn vriend of mijn schoonzus op de hoogte te brengen dat hun vader alweer thuis was..
    Hun maakte zich namelijk heel erg zorgen omdat hij met spoed opgenomen was..

ik was zo kwaad dat ik meteen naar mijn vriend zijn ouders heb gebeld!
    Nam ze vader op:

Ik zeg we zijn nu in het ziekenhuis maar ze zeiden net dat je al naar huis was:(
    Zegt ie jah dat klopt..
    ik zeg hoelang ben je dan al thuis?
    Ja net zegt ie (zit ie gewoon tegen me te liegen want hij was in de middag al thuis:x)
    Ik zeg hoe gaat het nu dan? jah prima hoor zegt ie(alsof er niks aan de hand is)

Ik was zo boos.. nog niet eens even de moeite nemen om ons in te lichten en dan ook nog liegen!

Ik zei meteen tegen me vriend dat ik ze voorlopig niet meer hoef te zien ben er weer helemaal klaar mee..
    Me vriend heeft ze ook nog opgebeld waarom ze niet even hadden gebeld..
    En dat ik het vervelend vond dat ik dan voor niks kom..

pfff wat een lui

kusjes

3. schatje1

heb bijna een pagina vol getypt :)

4. schatje1

@All: De groetjes van linka! ze hebben het naar hun zin!

5. kimm1988

kimm1988 Fanatiek lid

27 dec 2007
    3.125
    0
    0
    Enschede
    Dames ik kom morgen weer reageren :)

ga zo naar bed toe :)

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Schatje, afwachten wanneer ik ongi wordt. Denk dat ik nu net mijn eisprong heb gehad, dus dat kan nog wel een week of twee duren. lekkere schoonouders heb jij zeg!

7. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    hey, geen puf om te reageren.
    mijn vriend heeft idd per 1 nov geen baan meer.
    ik hoor 3 nov hoeveel mensen bij ons weg moeten. half jan is pas duidelijk wie.
    ik duik snel mijn bed in want ik denk dat het wel weer eens een korte nacht kan worden.
    met knor nog ongeveer hetzelfde.
    ben een beetje op en mat van alle dingen tegelijk.

vanochtend gezellige boel trouwens. otje ging vanaf half 6 niet meer slapen behalve als ze tussen ons in mocht liggen en toen kwam knor er ook nog gezellig bij.

truste

8. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    @lauwie oo meis wat erg. dikkee knuff. snap wel dat je op bent. van alles wat er om je heen gebeurd.

@all ik maar weer eens op naar me werk. als het goed is vandaag me plan gesprek ben benieuwt( niet bang want ik krijg meestal heel veel complimenten)

9. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Ik heb niet terug gelezen, zag alleen het nieuws van Lauwie.@Lauwie: Wat een nare berichten. Wat voor werk doet jou vriend? Is er in die sector makkelijk werk te vinden/ (al is dat op dit moment bijna nergens. Hopelijk kan jij je baan behouden. Maar jullie moeten nog lang in onzekerheid zitten zeg. Een hele dikke knuffel!

10. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Even snel over gisteren: Het was echt een klote-dag. Mijn sollicitatie gesprek (nou ja, je kan het eigenlijk geen gesprek noemen) was echt verschrikkelijk. Hij was al 10 min te laat en nog eens 10min daarna stond ik al weer buiten. Hij zei alleen dat ik heel flexibel moet zijn. De werktijden varriëren tussen de 20 en 36uur (verdeeld over 5 dagen) Het was dat ik nog een paar vragen had, want hij vroeg mij helemaal niks.....

11. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Sorry dat ik het even in losse berichtjes doe, maar mijn PC doet weer vreemd @Sjorsje; Hoe was jouw gesprek? Het was trouwens in Tilburg, maar we hebben maar 1 auto

12. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    goedemorgen vanuit huize snot

@ Duster, wat een waardeloos gesprek zeg, belachelijk eigenlijk

@ Lauwie, ik hoop dat je lekker kunt genieten van het met zn allen op het grote bed

wat krijgt jullie kindje als ontbijt, Roos krijgt nog steeds een papfles, maar ik denk dat het tijd begint te worden voor een echt ontbijt

De meisjes hebben goed geslapen en ik dus ook. Roos is nog steeds helemaal uit haar humeur vanwege de verkoudheid en Suze is nu ook verkouden. Eigenlijk voel alleen ik me kiplekker hier in huis :D

13. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Even checken of hij het onder Dirk zijn naam wel goed doet. Ik kan geen smileys plaatsen, dus helaas........ Ik ga nu een boterham eten en kom daarna wel even vertellen over mijn gesprek bij het UWV, want dat was ook al waardeloos

14. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Petra; Was idd zonde van mijn tijd. Hij had gewoon 26 sollicitanten voor een tijdelijke functie van 2 maanden... Matthijs eet 's ochtends 2 boterhammen en drinkt een beker melk

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    hey meiden! Lauwie wat n rotnieuws zeg..hele dikke knuffel..

Mijn andere nicht is vanacht middels keizersnede bevallen van dochter lara! Ruim 4,5 kilo en 53 cm

ik ga zo ff shoppen voor beide meisjes maar vraag me af welke maat? 56 of 62? Vind het wel leuk als ze het al snel aankunnen en tess was n half jaar toen ze in 62 paste ..dus mischien toch beter 56 doen dan?

Heb in ieder geval nu ook 2 adressen voor de oude kleertjes van tess!

16. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    Goedemorgen dames,

@ Petra, hier ook 2 boterhammen en karnemelk.

@Duster, wat een onzin gesprek...

@TEsske, aan de maten van deze dames te horen zullen ze 62 snel aan kunnen. 56 zullen ze gelijk dragen, maar wel kort ben ik bang.... Gefeliciteerd hoor!! Leuk 2 meiden erbij!

@Lauwie, heftig hoor, succes de komende tijd!

@Binna, werkse

@Shanai, joehoe!!!

17. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    Nou, nog even mijn gesprek bij het UWV: Mijn coach vond zijn vorige besluit toch niet verstandig, dus ik moest maar weer 2x per week gaan solliciteren. Toen ik zei dat ik al die afwijzingen echt niet trek en dat ik er gestresst van raak, zei hij dat ik daar maar gewoon boven moet staan. Ja, makkelijk gezegd.... Ik ben me toch boos geworden, dat die stress niet goed is voor mij en de baby en dat ik nu echt niet op een vacature hoef te reageren, want als ze nu iemand zoeken, wachten ze echt geen 5 maanden op mij (ze hebben immers keus zat) Omdat hij mij niet tegen zich in het harnas wil jagen, ben ik nu toch tot na mijn bevalling vrijgesteld van sollicitatieplicht.

18. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Carmen, als Lara nu al 4,5 kilo weegt zou ik 56 niet doen, is ze binnen 2 weken uitgegroeid.

Duster, wat een klotegesprek zeg.

Schatje, jeetje wat 'n schoonouders heb jij zeg. En aan hun
    eigen dochter hadden ze dus ook niks laten weten? Echt erg.

Gisteren sollicitatie gehad, ben afgewezen voor die functie, maar hij had binnenkort waarschijnlijk nog een functie waarvoor ik beter in aanmerking kom. Nadeel is alleen wel dat ie nog geen idee had hoe hij het in ging kleden. Kon namelijk ook zo zijn dat het met een min/maxcontract start voor 4 uur in de week.

19. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Duster, ze blijven ook wel lekker bezig bij het uwv. Fijn dat het besluit nu toch niet in teruggedraaid.

Zo ga nu de kleinste telg eten geven.

20. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Tesske; Gefeliciteerd. Ik zou gezien de lengtes ook voor maat 62 gaan

Deel Deze Pagina