Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Goeiemorgen,

@ Lauwie: Ach meis, wat zit het ff lekker tegen meis. Logisch dat je ff een beetje mat bent. Dikke knuffel en schrijf het hier lekker van je af meis!

@ Petra: Jasper krijgt nu sinds een week geen papfles meer, maar een fles melk en een boterham. Hij eet gelukkig goed, dus we zijn klaar met de pap!

@ Binna: Succes met je gesprek, maar het zit denk ik wel goed!

@ Carmen: Tess is een erg fijn poppetje en deze baby niet haha. Ik zou zeker voor mt 62 gaan.

@ Schatje: Belachelijke schoonouders, die leven blijkbaar alleen voor zichzelf, bah!

@ Duster: Dat UWV is af en toe ook niet goed wijs hoor. Gelukkig hoef je niet meer te solliciteren. Dat sollicitatiegesprek was zonde van je tijd!

De kindjes hebben goed geslapen vannacht! Alleen was ik gisterenavond aan de diarree. Mijn darmen rommelen nog steeds een beetje. En ik ben zelf aan de beurt met met snotteren...heel fijn. Ik hoop niet dat ik ziek ga worden, want morgenavond staat er een borrelavondje gepland bij m'n zus en daar wil ik toch wel bij zijn!

2. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Nog snel even dit. Gisteren schijnbaar al ontvangen, maar niet gezien.

Hoi, de weeenremmers zijn er vanmorgen afgehaald en het gaat goed! Ik mag alleen morgen nog niet naar huis, vandaag nog bedrust en morgen langzaam weer wat gaan lopen. Als het dan goed blijft gaan mag ik ws zondag of maandag naar huis dat hoor ik denk ik morgen. Niet leuk om nog te moeten blijven, maar het is wel fijn dat ze het goed in de gaten houden en me niet zomaar naar huis sturen. X

3. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, ojee, ben jij nu aan de beurt??

@Sjorsje, bedankt voor de update!
    @Rebbel, ai, niet naar huis toe nog.. Maarja, ze houden je wel goed in de gaten inderdaad!

4. Marleen2109

Oh die arme Rebbel. Hopelijk mag ze strakjes dan toch echt naar huis met de baby in een rustige buik....

Jeroen gaat de tuin van buren vandaag en morgen aanleggen. Net werden de tegels geleverd en Thomas ging helemaal uit z'n dak. Hij moest gelijk aankleden en naar buiten. Zometeen wordt de tuin uitgegraven en gelijk het zand geleverd, dus een hele beleving voor Thomas. Jasper ligt op bed, dus ik ga maar eens even snel met een sopje door m'n huiskamer.

5. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Petra, Yosyp krijgt al een hele tijd 's morgens een boterham. Ik denk dat ie al haast 2 maanden van de papfles af is.

@Marleen, niet ziek worden. Ik was net van m'n vorige verkoudheid af en sinds maandag is ie weer terug. Die Thomas, kan ie lekker gaan meehelpen (of in de weg lopen).

Lianna loopt nou de hele tijd achter Yosyp aan, omdat ze wil dat hij een muts op krijgt.

6. foreverfriend

foreverfriend Fanatiek lid

22 feb 2007
    1.473
    0
    36
    dialyseverpleegkundige
    HI
    niet bijgelezen, kom alleen maar ego even klagen.
    Ik heb vakantie en nu is Britt ziek....
    Zo sneu, vannacht moeten overgeven. Alles schoon en fris weer op bed gelegd. Daarna onrustig geslapen, tot net 8 uur.
    Toen eruit, ze wilde geen boterham of eierkoek, maar wel 2 koekjes. Nou ja, vooruit dan maar omdat je ziek bent....ik was allang blij dat ze iets at. Zo'n 200 cc water op en nu ligt ze op bed met een paracetamol. Ik ga zo ook nog even liggen! Even wat slaap inhalen....
    Hopelijk knapt ze snel op!

7. Marleen2109

Wat een rust???!!!

Ik heb de ene kant van de huiskamer glad en toen dacht ik thuis voor chocolade kruidnoten, koffie en zp!

@ Sjorsje: Ach die arme Yosyp, een levende verkleedpop haha!
    Thomas is nu bij de buurvrouw binnen aan het spelen, dus hij loopt haar misschien wel in de weg hihi!

@ FF: Ach arme Britt! Beterschap!

Wat zijn er toch een hoop zieke kindjes he?! :(

8. Goedemorgen dames...

In ieder geval goed nieuws dat het goed gaat zonder de weeënremmers bij Rebbel!

@ tess; gefeliciteerd wat leuk!!!
    En Tygo was ook 53 cm en 4280 gram, bijna 4,5 kilo maar hij pastte 56 wel hoor...
    Na ongeveer 4 weekjes moest ik ook maatje 62 halen...
    Dus moet je ff bekijken idd wanneer je wil dat ze het kunnen dragen...

Leuk baby's zucht....
    Wij wachten nog ongeveer 5 wkjes tot de nw telg, dan is mn vriendin uitgeteld...

@ set; ja ik was dat die het vroeg over je familieweekend en Tymen!
    Leuk zo'n familieweekend, ook mooi dat dat nog gebeurd bij jullie in de familie, is erg gezellig lijkt me als je dat met elkaar kunt!
    En Tymen helemaal trots omdat ie zo'n grote kerel is, hihihi!

@ lauwie; jeeetje.... Wat een ellende, allemaal bij elkaar, onzekere tijden... hele dikke knuffel en succes de komende tijd...
    Wist niet dat er bij jullie ook mensen uit moesten zeg...
    Mijn vriend heeft gister de bijeenkomst gehad, het viel nog mee. Er gaan 5- 10 instructeurs uit, sommige met tijdelijke contracten en sommige met een oprotpremie. Wij verwachten niet dat hij daar bijzit, omdat hij op de vestiging zit die wel zijn omzet draait en hij daarnaast kwalificaties van de brandweer heeft, die verder niemand heeft, daar tegenover is hij wel 1 van de duurste instructeurs omdat hij voorheen een leidinggevende functie heeft gehad en deze functie is verdwenen en hij onder behoud van salaris weer instructuer is geworden...
    Ook moeten er mensen bij de technische dienst weg, etc.
    Dus ja... Wij zijn nu nog wel positief.
    Ik hoop dat jij in ieder geval kan blijven, erg vervelend dat ze je zolang in het ongewisse laten...

@ duster; mooi dat je van je soll. plicht ff af bent!!!

@ sjorsje; jammer van de baan...

9. @ petra; tygo krijgt een boterham met korstjes en warme melk!

@ sjorsje; hihihi die lianna, naja als het bij een muts blijft ;)

@ FF: ah arm meisje, heel veel beterschap

10. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, gelukkig nog wel. 't is maar goed dat ze niet wat ouder is, anders zou ze 'm zelf wel jurkjes aantrekken haha.

@FF, beterschap voor Britt.

11. wat is het rustig hier?????

Ik hoef maar tot half 1, heeeeerrrrrrlijk!

-------------------------------------------

Ben vanochtend voor controle van de bloeddruk geweest:
    Heel goed!
    Ik ben nog steeds een randgeval (hoor ik wel vaker ;) )
    maar mijn bloeddruk is wel stabiel, hij stijgt dus niet.
    En gezien de kinderwens geven ze dan ook liever geen medicijnen.
    Ik mag terug naar de huisarts voor de controle, elke 3 mnd en mocht er dan toch een stijging inzitten, moet ik weer terug, maar dat is van latere zorg...

Nu vraag ik me af, aangezien ik weet dat mijn bloeddruk in het begin tijdens mijn zwangerschap lager was (normaal eigenlijk), of ik niet gewoon altijd een hogere bloeddruk heb gehad, dat dit gewoon bij mij past en dat het door de zwangerschap juist lager werd (wat als een normale bloeddruk werd beschouwd)....

Hoe dan ook, helemaal dikke prima en maar een notitie in mijn agenda zetten dat ik de dokter voor controle moet bellen in januari!

12. Marleen2109

@ Channie: Beter een randgeval dan een randdebiel ;) hihi!
    Mijn moeder kwam pas achter haar hoge bloeddruk toen ze eem ooglift correctie kreeg. Voor de ingreep werd haar bloeddruk gecontroleerd en die 212/100 of zelfs 105 dat weet ik niet meer zeker. Nooit ergens last van gehad. Ze slikt nu tabletjes, eet zoutarm en slikt knoflook en visolie. Ze is was kilo's afgevallen en nu gaat het hartstikke goed. Waarschijnlijk had ze zonder die ingreep gewoon nog heeeel lang doorgelopen met die hoge bloeddruk!

13. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, nouja afwachten maar weer!!

Ben net gebeld door KDV, Sam is ziek, was er al bang voor, ze was vanmorgen niet te harden. Gelukkig heb ik mijn schoonmoeder kunnen bereiken en die heeft haar opgehaald en zit nu bij mij thuis. Wat ben ik toch blij met haar!!

14. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    @Chantal, super dat je bloeddruk goed is gebleven. Bij mijn vaders kant van de familie hebben ze ook allemaal standaard een te hoge bloeddruk. Ik heb het gelukkig niet, maar mijn zusje weer wel. Die kreeg daar ook medicijnen voor, maar daar kon ze niet tegen. Volgens mij slikt ze nu niks meer.

15. sjorsje

sjorsje VIP lid

17 aug 2007
    11.363
    268
    83
    Noord-Brabant
    Ojee Sam ook al ziek. Beterschap. Hier gelukkig nog niks, heb het vorige week gehad en hopelijk blijft dat ook zo.

16. @ marleen; nou beter dat ze er nog op tijd achter zijn gekomen, het kan ook zo ineens afgelopen zijn, bah! Mijn moeder vertelde mij over een collegatje die zich gewoon een middag niet lekker voelde en naar huis was gegaan en ze konden haar op de eerste hulp afleveren! Als ze later was geweest had ze het misschien ook niet na kunnen vertellen en dat allemaal om een te hoge bloeddruk...

@ lique; precies!
    Sam ook ziek, bah... Fijn dat je zo'n schoonmoeder hebt!!!

@ sjorsje; ik kon idd ook niet tegen de medicijnen die wel zwangerschapsvriendelijk waren zeg maar... Vandaar dat ik ook ben gestopt...

Bij ons in de familie is niet echt iemand gediagnoseerd met hoge bloeddruk (zeg ik dat zo goed?), mijn moeder heeft zelfs een te lage...

17. Delilah

Delilah Niet meer actief

Hoiiiiiiiiiiiiilooooooooooo!

18. hoilooooo, terug.....!

is dat een nieuwe groet of uh is dit streekgebruik ;)

19. Delilah

Delilah Niet meer actief

@ Chantal, hahaha... Geen idee, eigen verzinsel denk ik hoi/hallo en dan krijg je zoiets. Maar ik wilde even lekker binnenvallen omdat ik niet met een reageeractie kom, whaha...

Ben te duf om te lezen/reageren. Ben al de hele morgen aan het mailen in het Engels met buitenlandse partners en mijn Spaanse vriend lijkt mij niet goed te begrijpen dus ben er een beetje loom van... :S

20. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Delilah, klinkt lekker!

Deel Deze Pagina