@ delilah; whahaha, ja dat krijg je he.... Niet iedereen is meertalig duidelijk vooral die andere europeanen niet, hahahah a met fransen in het engels is soms hier ook nog wel een uitdaging...
@ Chantal, tja... De communicatie gaat op zich wel maar hij snapt niet dat ons systeem anders is volgens mij. Hopelijk heb ik het nu duidelijk gemaakt... In principe gaat het altijd wel aardig maar als het gaat over 10 facturen in 1 email wordt het lastig
Bijna weekend dames! Chantal, jij had ook leuke plannen he, jij bent om half 1 klaar he? Lekker hoor! Ik ga morgen met mijn man naar Sanadome, lekker relaxen. Heb een dag arrangement geboekt, zoooooo'n zin in!
@ delilah; oh lekker zeg! mijn vriend houdt ook wel van saunas enzo... ik zie mezelf er nog niet buttnaked zitten, hahahaha! ja idd, ben over een half uur vrij, boodschappen doen voor kraamfeest met een vriendin. Gister al wat voorbereidingen gedaan en morgen het feest, jeeeeejjjjj!!! We hebben echt hele leuke dingen gepland! En ik heb die slofjes als kado gekocht, ook leuk!
@ Chantal, bij Sanadome is badkleding verplicht anders ging ik ook ECHT NIET! Ben ook een keer naar Zwaluwhoeve geweest maar daar is het op dinsdag "mietjesdag" en mag je ook in badkleding Klinkt als een leuk feestje Echt leuk lijkt me dat! Voor mijn gevoel komt dat sinds kort een beetje overwaaien of niet? Zo'n kraamfeest.
@ delilah; ja hier hoor je het ook niet veel hoor, maar ik wilde het bij mezelf ook en had ik het eerst zelf willen organiseren, maar daar wilden mn vriendinnen niets van weten, moest het aan hun overlaten, dus nu voor mn andere vriendin een suprise kraamfeest...! @ mik; oh er is genoeg! Er is ook zoveel te vinden, ik zal je dit weekend even ons activiteitenlijstje mailen/ pb-en, kan je kijken of daar iets voor je tussen zit wat je leuk vind of nog niet hebt...
Hallo meisjes! Hier een drukke Setteke in chaotisch Casa Rudolphy... Tis maar tot zondagavond (naja tot maandagochtend maar wij gaan zondagavond weer terug ivm school en werk), maar man, wat moet je een zooi mee met twee kids... Hilbrand is even vis halen met de kids, we krijgen vanavond een broodmaaltijd, hebben we toch nog wat warms gehad vandaag!
dank voor jullie lieve reacties meiden! het gaat best ok met me hoor! het belangrijkste is dat we elkaar hebben, allemaal gezond zijn, een dak boven ons hoofd en te eten! zit nu helamaal alleen op mijn werk. op de afdeling is echt bijna iedereen vrij en nog iemand naar een afspraak en iemand thuis aan het werk. moet mezelf echt even een schop onder mijn kont geven om te werken. vind het ongezellig zo en de verleiding om op zp/hyves/etc te kijken is erg groot... ga denk ik ook zo thuis bij knor werken en lekker op tijd mijn kleine muppet halen. ze is zo lief!
Hey, @ Lauwie: wat een rotnieuws allemaal, hopelijk is er snel duidelijkheid... @ Chantal: Fijn dat je bloeddruk goed was! Pfff verder geen puf, sorry meiden. Weet niet wat ik heb, ben erg moe, heb zware ledematen, afwisselend warm en koud, af en toe zeurderig gevoel in mijn hoofd en gevoelige (.)(.)? dat snap ik niet helemaal in dit verhaal maar goed. Nee, ben niet zwanger, slik de pil). Als ik op de bank ga zitten voel ik me heel wat, maar zodra ik wat doe voel ik me niet lekker. Blehhhhhh!!! Aan iedereen die zich ook niet lekker voelt of zieke kindjes heeft: beterschap!!!
Hallo lieve meiden. Ik heb op het moment helemaal geen tijd voor jullie. Ook mijn oma is ontzettend ziek. Gistermiddag en avond steeds bij haar geweest. Ga nu weer naar haar toe. Het is gewoon afwachten wanner haar lichaam het opgeeft. Zo sneu. Tot de volgende keer meiden.
@ Lique: Erg fijn zo'n schoonmoeder! Beterchap voor Sam! @ Chantal: Ga je nog wat leuks doen vanmiddag? @ Puck: Bij mij breekt constant het zweet uit als ik wat doen en als ik ga zitten is er niks aan de hand... Maar lekker rustig aan doen de rest van de dag! @ Lauwie: Ga lekker naar huis meis. Als je maar alleen zit op je werk kun je beter lekker thuis zitten! @ Mik: Gaat alles goed met je zus en Julia? Mijn huiskamertje is bijna glad en dan doe ik niks meer! Thomas was doodmoe en ligt op bed! Jasper daarentegen heeft energie voor 10 en loopt met van alles te slepen haha. @ Miranda: He bah, wat naar! Sterkte meid!
@ Lauwie, dat is ook niet leuk hier zijn ook al mijn oud-collega's al weg op onze afdeling na nog. Van de 30 ofzo, zitten we nu nog met z'n 5e... Raar gevoel he... Maar naar huis gaan klinkt lekker meis! Als het kan zou ik het doen... @ Puck, dat klinkt vervelend. Misshcien een beetje grieperig?
@ Miranda, wat vervelend meis sterkte ermee! @ Marleen, fijn dat je de boel aan kant hebt, lekker het weekend in dus
Ik moet eventjes een leuk nieuwtje van me afschrijven hoor; Jeroen is bij de woningbouw in Rotterdam bezig. Ze zijn aan de 1e binnentuin bezig en Jeroen wordt net gebeld dat die tuin genomineerd is voor een prijs. Ik weet nog niet precies wat voor prijs, maar hij moet nu meteen naar Rotterdam want er komt een filmploeg! Ik weet niet van welke zender, ik denk Rijnmond tv. Ik vind het toch wel erg gaaf voor Jeroen! Ik ben nu wel erg nieuwsgierig naar het hoe en wat eigenlijk...! Ik liep al te grappen dat er straks allemaal vrouwelijke fan voor de deur liggen... *proest*