miranda, wat naar! sterkte! delilah, we zaten vanochtend met zijn drieen. dat vond ik nog wel gezellig. ben nu mijn bureau aan het opruimen. dan ga ik een uurtje winkelen voor mezelf. dat komt er ook nooit meer van en dan nog even knor knuffelen, thuis achter de pc werken en rond 17u smurfie halen. jij ook werk ze vandaag! en natuurlijk ook voor alle andere werkende meiden! en voor de niet werkende meiden ook fijne dag. laters!
@Miranda, sterkte. @Marleen, wat ontzettend leuk voor Jeroen. Heb net boterhammen gesmeerd, voor Lianna 2 met sinaasappelmarmelade en ze zit toch moeilijk te doen. Ik een hap en het is gewoon niet te vreten, jakkie. Geen wonder dat ze raar doet.
Haha, Sjorsje, ik had het laatst met smeerleverworst...! Net ging ik Thomas naar bed brengen en ik was m aan het verschonen en een beetje aan het dollen dus ik beet in z'n bil, helemaal in een deuk; T:Mama, dat is stout! Ik: Stout? Ik ben toch altijd lief? T: Nou ik denk het niet hoor! Wijsneus!
@Lique, dat krijg je vanzelf als ik Ard naar de winkel stuur voor abrikozenjam, komt ie naar huis met sinaasappelmarmelade. Nou ja, Yosyp schijnt het te lusten. Of hij heeft na z'n twee eigen boterhammen nog zo'n honger dat ie het gewoon opeet.
marleen supergaaf zeg! hier gaat alles perfect. julia drinkt goed en doet alles nu volgens het boekje. ze ligt nu 's nachts tussen hun in in de kinderwagenbak en dat gaat goed. dus helemaal blij miranda veel sterkte meis!
hallo dames, ga niet terug gelezen wacht wel op update maar er wordt niet meer gedaan zo te zien. En verder hebben wij heel erg leuk gehad maar ben weer door de rug vooral heup gegaan.... verdorie.... Ik ga zo weer maar vandoor..... Alvast fijne dag! Doeggg!!!
linka, fijn dat jullie het leuk gehad hebben! wel balen van je heup en rug. sjorsje, marmelade op brood bah. marleen, zijn allebei de mannetjes weer beter? wat gaaf van die prijs! puck, beterschap! sorry dat ik niet op iedereen reageer. doe ondertussen ook een poging tot werken
Beterschap voor alle zieke kindjes en mamas Schatje en Miranda, knuffel voor jullie, zo met jullie zieke omas Gefeliciteerd met alle nieuwe babies in familie- en vriendenkring Dames die bezig zijn met solliciteren: succes (en wat minder frustraties!) gewenst Ontbijt: Ise eet een bordje pap s ochtends. Bevalt ons en haar goed! Is er eigenlijk iets op tegen om s ochtends pap te eten ipv brood? Dat heeft toch ongeveer dezelfde voedingswaarde? Ik doe 100cc melk + de hoeveelheid pap die op de verpakking staat als 1 portie (ze lust vaak wel 1,5 portie, dus dan krijgt ze meer ). Of is pap voor dreumessen alleen bedoeld als opstapje naar brood? Ik eet zelf s ochtends ook pap, omdat ik niet van kauwen hou op de vroege ochtend, dus pap zit hier in het systeem. Lauwie, knap dat je in deze onzekere tijden oog blijft houden voor wat echt belangrijk is. Vrees je soms niet een beetje voor je dak boven je hoofd, als jullie allebei geen contract meer zouden hebben? Ik duim er in ieder geval voor dat jij je (op vrijdagmiddag zo saaie) baan kan houden! En over Knor: je schreef dat je door zo te focussen op waar ie last van had niet meer zo goed zag dat hij ook nog van dingen genoot. Zie je dat nu beter? Het klinkt als een heerlijke ochtend voor Knor: lekker bij jullie allemaal in bed!
@Chantico, op het cb zeiden ze tegen ons dat we beter 's morgens een boterham konden geven (bij Lianna) zodat ze meer kon oefenen met het kauwen. Wij vonden dat toen al onzin, omdat ze 's middags al brood kreeg en 's avonds gewoon stukjes avondeten. We hebben het met d'r 15 maanden omgezet naar brood, omdat dat makkelijker was voor Ard. Hij moest namelijk zowel Lianna als Yosyp 's morgens eten geven. En Lianna kon en kan niet goed met de lepel overweg (meer op d'r trui dan in d'r mond).
's Middags eet ze wel gewoon brood. En ze kauwt ook op fruit en avondeten, dat zal toch wel voldoende zijn?
chantico, er is wel een kans dat we dit dure dak boven ons hoofd niet meer kunnen betalen als we allebei geen werk hebben en als dat langdurig is. maar dat is zoveel als-en dat ik me er nog niet druk over maak. en in het ergste geval is ons huis een goede investering en verkopen we het en kopen we elders een goedkoper dak boven ons hoofd. dan nog woon ik liever in een kleiner huis op een minder leuke lokatie met mijn vriend & ot (&knor) dan alleen in dit droomhuis. ik ben nog steeds bang om uit oog te verliezen dat het voor knor niet meer genoeg de moeite waard is, maar zie nu wel dat hij er ondanks de enorme tumor nog wel alert en vrolijk uitziet. als je de tumor nu ziet, is het alleen bijna niet voor te stellen dat je daar niet ontzettend last van hebt. over ontbijt: volgens mij is pap een prima ontbijt. het cb vindt het vooral belangrijk dat dat dan van een lepel gegeten wordt en niet uit een fles. (nu lust ot geen pap en drinkt ze niet uit een fles dus bij ons is het helemaal niet aan de orde, maar als ze dat wel zou doen zou ik er maling aan hebben. het is ook fijn als de ochtendspits een beetje soepel verloopt.) otje krijgt bv en een cracotte.