Over de schoentjes: ik ben bij drie kinderschoenenwinkels geweest. En alle drie gaven een ander advies. De een zei dat ze toe was aan echte schoenen en de ander dat ze de eerste loopschoentjes met flexibele zool moest. Ik ben terug gegaan waar ik me het beste in kon vinden en waar ze natuurlijk de leukste schoentjes hadden. Ik heb paarse schoentjes met flexibele zool van het merk jochie gekocht. @ marleen: ja ze had inderdaad die van fisher price bij kruidvat gekocht. Hoe gaat het met je jongens, alweer beterder? @ chantal: hoe was de controle? @ mik: fijn te horen dat alles goed was met jou en de baby! @ debbie: hoera voor kyana!!! Hoe was het zwemmen, doe je dat elke week? @ FF: wat leuk om te horen hoe goed het nu allemaal gaat! Geniet ervan meid! @ Petra: gaat het al wat beter met roos? Wat heerlijk dat je af en toe verwend wordt bij je vader en moeder. Fayenna krijgt als ontbijt pyamapapje peer of griesmeel. Zag dat ze nu ook een nieuwe hadden 8 granen of zoiets. @ Jenny: fijn dat het goed gaat met jou en de baby, en veel slapen is alleen maar goed voor jullie. Hoe gaat het met mylan? Mag ik vragen hoe je dat regelt met je honden en paard(en)? Daar bedoel ik mee wanneer laat je de honden uit of neem je mylan mee, wanneer verzorgd je de paarden. En hoe vaak doe je dit allemaal? @ miepie: hopelijk voel je je snel beter meid. @ lauwie: wat balen van je baan zeg, werk je er al lang. Kun je makkelijk ander werk vinden in jou sector? Hopelijk zijn jullie dadelijk niet beide werkeloos. @ chantal: ik heb bij fayenna een ontzettend zware zwangerschap gehad (gelukkig wel een fijne babytijd), dus de eerste maanden na de bevalling zag ik het echt niet meer zitten om nog eens zwanger te worden terwijl ik wel graag een 2e kindje zou willen. Nu heb ik me daar overheen gezet. Wat zou je tegenhouden dan? je lichaam heeft alles al eens meegemaakt moet je denken. @ marleen: wat leuk dat jullie naar derek ogilvie gaan, ben benieuwd hoe je het gaat vinden. Zou er ook wel eens heen willen. @ Puck: waar woont je broertje? Zul je vast wel eens verteld hebben maar weet het even niet. @ sjorsje: jullie ook al naar derek. Ga ook eens kijken waar ik kaartjes kan krijgen en wat ze kosten enz. @ chantico: wanneer zou je voor een 2e kindje willen gaan dan? @ daisy: hoe gaat het met maartje? Fayenna eet de ene dag ook beter dan de andere, ik denk dat het door tandjes komt. @ juud: jammer meid! Heb je het zo druk met alles? @ carmen: gefeliciteerd met de babys! Jet, leuke naam vind ik dat. Ik kreeg bijna alleen maar kleertjes vanaf maat 68, terwijl ik graag wat kleinere maten had gekregen. Fayenna heeft heel lang maat 50 gehad, maar ze woog met de geboorte ook maar 2800 gr @ schatje: heel veel sterkte met je oma meid. @ lique: beterschap voor sam. @ delilah: veel plezier morgen bij sanadome. Heerlijk, geniet ervan! @ miranda: sterkte met je oma! @ linka: fijn dat jullie het leuk hebben gehad, wat hebben jullie allemaal gedaan. En beterschap met je heup. @ marleen: jammer dat het niet is doorgegaan maar de tuin is dus wel genomineerd? Wat een eer voor zijn werk zeg. Alleen op nominatie mag hij al trots zijn. @ QB: dus jij hebt weer even lekker de rekening van de tandarts gespekt? Wanneer moeten kindjes eigenlijk voor het eerst naar de tandarts?
@Shanai, Sam is de laatste keren meegeweest. bij 1,5 even wennen op de stoel enz en nu ze 2 was de laatste keer gingen ze echt even kijken in haar mond.
ik ga slapen ben verrot, weer niks gelezen sorry. lap heeft heel de dag aangestaan maar niks kunnen lezen vanwege drukte....... Britt heeft nog een keertjue moeten overgeven., het ging vanmiddag goed met dr, daarom dacht ik haar wel haar lievelings eten te kunnen geven. Maar bij de geur alleen al kwam alles er helaas weer uit. Voelde me zo stom, dat ik dat gedaan heb. Maar ja, daarna wilde ze nog wel een geroosterd broodje en een koekje. hopelijk slaapt ze de nacht goed door....en is ze opgeknapt. Ik denk toch dat het van ahar tandjes is... zijn er meer kindjes ziek van de tandjes??? Op de manietr zoals Britt het is??? Braken en diaree. verder is ze heel levendig dus denk echt dat het weer van haar tandjes af komt....... truste girls
de eindstand is 2-1 geworden voor petra met de yathzee en nu ga ik naar bed. @ FF Roos krijgt onwijze diarree als ze tandjes krijgt maar heeft er nog nooi van hoeven braken
goedemorgen, Roos heeft voor het eerst pap op. Ze moets eerst heel hard huilen (waahaar is mijn pahapfles) dus het eerste hapje heb ik erin gepropt en toen ging het goed. Daarna heeft ze breed lachend bij Andy het aankleedkussen onder gepoept, de dag is dus maar begonnen
ik ga ook vanaf volgende week beginnen met pap! ze krijgt nu nog gewoon een fles 's morgens (zonder pap want heb daar geen speen voor) maar ik ga nu een nieuwe fles kopen vanmiddag zodat ze ook pap kan krijgen want alleen melk word echt te weinig! kus
Goedemorgen, aangezien onze PC nog steeds kuren heeft heb ik wel gelezen, maar ga ik niet reageren.... Gisteren te veel gedaan in huis, waardoor mijn rugpijn nu veel erger terug is gekomen.
ja maar gaan jullie dan meteen na het wakker worden naar beneden? want ik geef nog steeds de fles in bed en ga dan lekker douchen omkleden etc en dan pas naar beneden!
Goeimorgen meiden @marleen bedankt voor reageeren dat ik gisteren een fucinerings gesprek had. het ging goed. kreeg gelukkig weer complimetjes. en een klein beetje kritiek. @mik wij kleden ons zelf en Silver eerst aan en dan gaan we naar bennden. en zo ie zo wordt het tijd dat die kleintjes gaan zien wat een ontbijt is.
Wij staan ook meteen op (soms Ise even bij ons in bed, maar dat vindt zij niet heel lang leuk): aankleden en naar beneden, pap (voor haar) en koffie (voor ons) maken
@mik, ja helemaal met Binna eens. Hier ook eerst aankleden en naar beneden. Daar dek ik de tafel en gaan we eten. Dit is op de dagen dat ik vrij ben. Als ik moet werken kleed ik de kinderen aan, geef ze wat te drinken en loop ik naar het KDV om 7.00 uur. Daar gaan ze dan ontbijten en ik eet op mijn werk! Djim eet al sinds 11 maanden 's morgens brood en karnemelk. Sinds 13 maanden krijgt hij helemaal geen fles meer. @binna, heel goed dat je funct.gesprek zo goed ging
Ik heb niet alles gelezen, maar lees dat het over ontbijten gaat. Danique krijgt ooknog steeds een papfles. Ze vindt het heerlijk, heeft er genoeg aan en ja het is eigenlijk ook voor het soepel verlopen van de morgen. Heb wel eens van een bordje geprobeerd, maar dat werd niets. Mevrouw weigerde gewoon om het op te eten. Maar ja nu is Danique toch vrij eigenwijs. Ze wil niet meer drinken uit een gewone beker of rietjesbeker. Tuitbeker heeft ze al nooit gewild.Dus na een dag of 4 slecht drinken ga je toch wat anders proberen. Gisteren dus pakjes drinken (natuurlijk wel in een houder) en ja hoor 2 pakjes drinken op gedronken. Dat maar even vol houden dus. Wil toch dat ze wat drinkt Ik ga me aankleden en Danique ook. We hebben heerlijk uitgeslpaen tot 9 uur. Wat een luxe zeg!!!
Jeslyn krijgt altijd eerst warme melk in nuby beker, daarna dek ik de tafel en daarna met zn allen aan de tafel, omdat veel beter is voor Myrna, anders moest ze haasten en spugen (daar is zij gevoelig voor, sinds wij geen vet in huis haalde gaat veel beter) en is ook goed voor situatie voor Jeslyn. Is mijn mening Duster, leuk dat je zegt!! Ja dank je wel meis! Vervelend van je rug. Jeslyn wil niet meer fles met warme melk savonds, nou ze is van fles af!!!! (soms met nuby beker maar ze wil laatste tijd niet meer)
@ Mik, wij gaven dus ook nog de fles in bed, maar ik geloof dat het tijd word om in te zien dat ze geen baby meer is vanmorgen dus gelijk naar beneden gegaan en het was even wennen maar ik denk dat het wel goed komt
Goeiemorgen, Hier zijn de mannetjes lekker aan het opknappen, maar nu is mama een beetje aan de beurt. Ik hoop dat het niet door zet. Ik heb vanavond een borrelavondje en daar MOET ik naar toe haha. Jasper krijgt sinds vorige week een boterham en melk. We liggen meestal nog even met z'n 4e in bed. Jeroen & ik met koffie, Thomas met een fles sap (die heeft altijd dorst) en Jasper met een papfles. We hebben nog steeds hetzelfde ritueel alleen krijgt Jas dus geen pap meer in bed, maar eet hij met ons mee beneden. @ Binna: ach als het wat kleine puntjes kritiek zijn dan valt het toch hartstikke mee, er is altijd wel iets dat beter kan. Oja wat tandarts betreft; ik moet echt een afspraak gaan maken want Thomas moet ook, maar ik heb er geen zin in... Heb er zo'n hekel aan! Ik ga lekker op de bank hangen met een kopje thee! Jeroen staat hard te werken buiten in de regen (haha)!
@Shanai, bij ons gaf de tandarts aan dat de kindjes rond de 3e verjaardag mee kunnen komen om te wennen. We moeten eind april, dus ben dan erg benieuwd hoe Lianna het gaat doen. @FF, Yosyp heeft alleen dunne luiers als ie tandjes krijgt. Ik heb het idee dat nu bij Lianna de laatste kiesje wel gepaard gaan met overgeven. @Binna, fijn dat je gesprek gisteren goed is gegaan. @Marleen, alvast veel plezier vanavond en niet ziek worden. Yosyp en Lianna krijgen hun eten gewoon in de huiskamer. Yosyp hebben we qua drinken een tijdje de rietjesbeker en de tuitbeker geprobeerd, maar hij weigert daar uit te drinken. Hij krijgt dus weer drinken uit een gewone fles.
mogguh, hier weer relaxed ochtendje met zijn viertjes in bed, nadat ik tot half 10 uit mocht slapen van mijn lieve vriendje. ontbijt is hier in 2 delen: bv bij ons in bed en daarna voor of na het aankleden (hoe het uitkomt) een crackertje aan tafel. binna, fijn dat je gesprek goed was! ontwikkelpunten horen erbij toch? ff, hier 1x braken en diaree gehad, toen leek het meer buikgriep dan tanden. nu weer diaree terwijl het ergste kiezenleed even voorbij lijkt. marleen, wat heb je voor leuke borrel?