moeten jullie ook meerdere keren per dag opnieuw inloggen?erg irritant! hier krijgt donique meteen uit bed nog in haar pyama een fles melk (pepti ivm koemelkallergie) 210+7. dan ga ik me douchen en neem haar om de dag mee! daarna haar aankleden (dan heeft zij gepoept) en mijzelf aankleden! beneden krijgt ze dan vaak een cracker zonder iets erop. dan rond tien uur fruit met drinken. en vor het slapen gaan krijgt ze nog een klein flesje! heb geprobeerd overdag helemaal geen flessen meer te geven maar dan slaapt ze tussen de middag maar een uurtje terwijl als ik een flesje geef ze twee tot drie uur slapt dus daar slaapt ze beter op! als ze dan wakker word krijgt ze een broodje met worst ofzoiets! en sapje. rond drie uur een koekje met sap en om vijf uur eten. dan half zeven nog een fles van 210+7. zeven tot zeven slaapt ze! zien jullie wat ik kan veranderen en hoe? kunnen julie jullie schema's laten zien? kus
Mik, slaap Donique één keer? Wij geven brood voor het slapen, zodat ze inderdaad niet van de honger wakker wordt. Betekent wel dat we rond 11.30 lunchen, maar ach: het werkt zo goed. Waarom doe je het brood na het slapen? Ik hoef niet steeds in te loggen... Over braken: de enige keer dat Ise een paar dagen een paar keer gebraakt heeft was vlak voordat de waterpokken doorbraken. Kan het niet met zoiets te maken hebben? (Bijvoorbeeld een reactie op de BMR-prik?) Ze zeggen dat koorts, diaree etc niet op tandjes afgeschoven mogen worden. Een beetje verhoging en huilerig wel, maar die andere dingen betekenen toch meestal een of andere ziekte. Hoeft niet ernstig te zijn natuurlijk, maar niet vanwege tandjes. Tja, heb ik ook maar van horen zeggen hoor
Ik zal eens proberen de virusscan te laten draaien (heb 't vandaag al 5x geprobeerd, maar het mislukt steeds) Ik vind het zo ongezellig dat ik niet gewoon kan reageren....
Schema Silver 7.30 waker ik douchen steve Silver aan kleden. dan gaan Silver en ik naar benden broodje maken en flesje melk 9.30/10.00 fruit met een sapje 11.30 broodje met een tuitbeker melk dan naar bed laaste tijd 1 uurtje maar meestal 2 uurtjes 15.00 koekje +sap 17.00 rozijntjes of soepstengel. (zodag mama kan kooken) 17.45 avond eten 18.30 Silver in bad flesje nachtvoeding van 90 cc tandjes poetsen en slapen tot half 8 de volgende dag
donique slaapt van 11 tot 13 a 14 uur. dus om half elf lunchen vind ik wel erg heftig! vandaar dat ze voor der slaapje ontbijt en fruit eet en daarna een boordje!
@mik dat is toch goed. je kan ook smorgens een klein flesje boven doen. en dan een half broodje ipv de cracer of echt aan tafel gaan jij iets eten en Donique de cracer dan heb e al een ontbijt
Silver ws gisteren met me ouders naar het park eendjes voeren. ik wist dat dus ging er ook hen echt leuk heb een filmpje gemaakt Sabrina Profile - hyves.nl
mik: 8u bv & cracotte en water 9u fruit 10u bed 12u brood en melk 14.30u tuitbeker yoghurt met roosvicee (en een beetje water) en een rijstewafel oid 15u bed 17.30 eten en water 19.30u bv waar ben je niet tevreden over in jouw schema?
binna, maar als je geen ontwikkelpunten hebt dan leer je toch ook niets meer? waar had ze nu dan kritiek op?
binna, wat een schattig filmpje! duster, lukken alleen de smilies niet of moet je ook steeds inloggen? arri, lang niet gezien hier! hoe gaat het met jou en hanne? en waar zijn de kletskouzen zoals setteke, chantal en marleen?
@ Lauwie ik moest gewoon door gaan zoals ik het deed. ik deed eigelijk altijd alles goed. alleen nu werken we tegen wordig met de godron methode en daar moet ik aan werken. tja wat kan ik zeggen. ik vindt het ok niet erg hoor want ik zie krietiek altijd als iets waar van je kan leren. maar ja dat had ze de af gelopen 2 jaar niet
Schema van Lenn: - 7.30 uur boterham met korst en melk - 10.00 uur liga/rozijntjes met drinken - 12.00 uur 2 boterhammen met korst en melk - slapen - 15.00 uur fruit - 16.00/16.30 uur koekje met drinken - 17.30 uur warm eten met toetje - 19.15 uur pyjamapapje (hoeft eigenlijk niet meer, maar hij vindt het nog heerlijk) - 19.30 uur slapen
@ Lauwie: Ik een kletskous... Jeroen is aan het werk en ik ben niet zo fit, dus doe niet veel meer dan hangen eigenlijk haha! Heb net ff wat boodschapjes gedaan. Ik had ineens trek in (veel ) vlees en verse patat haha. Dus ik heb een varkenhaas gehaald, patat en rode wijnsaus, ik denk dat ik de groente maar laat zitten vandaag... Vanavond heb ik een borrelavondje bij m'n zus. Een keer in de zoveel tijd wordt dat geregeld, eigenlijk meer door mijn neef en zijn vrienden. Ik ben dan altijd de lul met singing star op de WII, maar daar moet ik wel een borreltje voor uit hebben ander durf ik niet haha! @ Mik: 7.00u: 200cc melk + boterham 9.00 - 10.00u: sap en een koekje 11.30 -12.00u: 1 of 2 boterhammen en 150cc melk 12.00 - 15.00u slapen 15.00- 15.30u: fruit (Soms nog 1 of 2 rijstewafeltje anders staat hij tijden het koken alleen maar aan mijn benen te hangen omdat ie wil eten ). 17.30u: aard en groente + toetje 18.30u: in bad nog een beetje sap 19.00u: naar bed @ Binna: Filmpje kijken lukt nu ff niet. Op m'n laptop staan teveel foto's en hij is daardoor zo vlug als dikke ......!
voor mik: Roos haar schema 15 maanden 7 uur ontbijt, was papfles en nu dus pap van een bordje 10 uur fruit 12.30 uur 2 boterhammen met beleg en melk 13.00 uur naar bed 15.00 wakker 15.30 diksap met koekje of rozijntjes 17.30 avondeten en toetje 19.15 naar tandenpoetsen en naar bed tussendoor krijgt Roos water
willen jullie meekijken? http://www.zwangerschapspagina.nl/voeding/171035-ontbijt-kind-boven-de-12-maanden.html#post5788786
Heb maar toch niet terug gelezen maar wil even op Duster reageren, ik wil dolgraag prive met je ontmoeten als je ook zo leuk vindt? Mail je nog wel via pb En heb gisteravond me haar geverft lekker mokkabruin, haha! Is weer wat anders
ff over schema. Smorgens warme melk in nuby beker, brood met van alles. (vooral vruchtenhagelslag of pate) Tussendoor fruit of koek of kellogs (bij gastouder krijgt ze dat) 12 a half 1 brood en slapen daarna koekje of fruit. warme maaltijd, soms met toetje (ze vindt niet zo super) savonds warme melk met honing (soms hoor ) En drinken krijgt ze ong 4 nuby beker per dag.
bedankt meiden ja bent het wel zat al die zieken in huis BBRR, vooral voor mylan vind ik het zielig maar die is overdag steeds het mannetje dus denk dat het wel goed komt snel @shanai: nou we hebben een uitlaatservice voor de honden 4 dagen in de week, ik doe de hondjes eigenlijk alleen als ik naar paard geweest ben en dat is 2 keer per week voor de rest doet mijn vriend het en dan gaat mylan eigenlijk alleen op maandag mee in de ochtend en avond ligt meneer nog te maffen @petra; mylan krijgt ook nog papfles, maar soms ook brood ligt er aan. pap moet meneer niet hebben tuft tie zo uit haha @lauwie: wow zeg nog BV wat knap leuk die schema's 8:00 papfles of brood 10:00 fruit 12:00 brood met melk 12-13:00 slapen 14-15:00 wakker rozijntjes en water 17:00 warm eten en vanille yoghurt of vla 19:30 pyamapapje