Ik ga er weer vandoor, vandaag de hele dag gewerkt en heb hoofdpijn en ben misselijk dus ga lekker met de beentjes languit op de bank. Fijne avond!
schatje, balen zeg van de suiker. marleen, lachen, singstar!! ik heb t op de ps2. chantico, 1/2e miljoen!! echt veel! is het gelukt vandaag? jenny, beterschap maar weer! tesske, relax ze vanavond! happy, hoe is het met jullie? vogeltje, mooi hoor! hoe is het nu met jullie? petra, ik zal ff reageren en ben benieuwd naar de andere reacties.
Ik ga Suze voeden en naar bed. Andy is naar feyenoord (op uitnodiging, niet als hooligan ) Ik ben kapot, net naar een grote mensen verjaardag geweest met de meisjes, waar Roos natuurlijk alle kanten opging maar vooral de trap op, daarna in bed doen en alles en nu moest ik bijna huilen omdat ik moe ben en ik heb dan altijd de neiging om heel veel zelfmedelijden te krijgen terwijl dat nergens voor nodig is. Slim plan dus om mn mandje in te gaan @ Schatje, jeetje wat balen van je suiker. Ik kan me niet meer herrineren of je dat bij Djayden ook had? Ik hoop voor je dat de jeuk onder controle komt want dat lijkt me verschrikkelijk @ Chantico, ik ben het volledig met je eens over je stukje van het straffen en het begrijpen @ Marleen, ik hoop dat je een leuke avond hebt @ Tesske, doe je lekker rustig aan?
@Schatje, ja hoor zo vaak over vervelende/stomme schoonouders. Nou ik heb het echt getroffen hoor, mag ook wel eens gezegd worden! Wat balen zeg zwangerschapssuiker! Let er maar goed op, sterkte met je dieet. @Linka, lekker weekje gehad? en is de lucht weer wat geklaard thuis? @Tesske, zwaai en rust maar lekker uit!! @Petra, dikke knuffel voor jou!! Ga maar lekker naar bed. Volgens mij is dit een van de eerste keren dat ik jou hoor 'klagen'. @Marleen, lekker aan de zuip??? zo dames ga de laatste dingen voor het vrijgezellenfeest nog even doormailen en dan lekker op de bank. Ik hou van holland is weer. heerlijk. 7 nov wordt onze aflevering uitgezonden!! Heb deze week dienst, dus weinig bijzondere uitstapjes. Zo heb de kinderen ietsje later naar bed gedaan, in de hoop dat ze ietsje langer slapen morgen. De klok gaat natuurlijk een uurtje terug dus even kijken hoe we hier doorheen fietsen de komende dagen!! Jullie ook succes!!
binna, heb ff gegooglet op die gordonmethode. wel interessant! sluit ook wel aan bij wat jij schreef chantico. cacheljzkzghTiAJ:www.kinderopvangharen.nl/2gob/Gordon.doc gordon methode - Google zoeken
@Lique, ben blij dat ik jouw stukje nog even lees (over de klok, helemaal vergeten). @Petra, slaap ze.
@Sjorsje, haha! Je zal vast niet de enige zijn. Maar zolang je geen afspraken hebt komt het vast goed morgen!!
Hé Lauwie, jij ook nog online Hier is het redelijk gelukt. Maar morgen ook nog een drukke dag. Ga nu slapen! Vroeger zou ik zeggen: lekker een uurtje langer! Nu weet ik dat ons wekkertje-Ise waarschijnlijk geen boodschap heeft aan zomer- of wintertijd Ach, er zijn ergere dingen Slaap lekker allemaal!
Goedemorgen dames.... Over straffen, als ze niet luistert pak ik haar en zet op de grond verderop. En spullen haal ik NIET weg anders leert ze nooit, Myrna ook, ze heeft nooit spullen aan gezet en Jeslyn leert nu ook, op salontafel ligt er ook spullen laat ik gewoon staan. Het gaat om wat jij prettig vindt en hoe je voelt.
Ik ben gisteren van 13 tot 21 bezig geweest met de virusscan (mijn PC viel de hele tijd uit) Maar hij geeft aan geen virussen gevonden en hij doet het dus nog niet. Ik word er knettergek van........
Gelukkig is mijn man weer thuis. Moet wel zijn hele leven bloedverdunners gebruiken en mag de komende 4 tot 6 weken niet werken. Verder houdt hij er niet veel aan over waar we heel blij mee zijn. Maar god wat schrik je zeg en dan bedenk je je even dat het leven toch kort is.
@Lauwie; Ik hoef niet opnieuw in te loggen. Ik kan geen smileys plaatsen, geen tekst kleuren, groter/kleiner afdrukken, foto's plaatsen, etc. etc. Ook komt mijn tekst als 1 lang verhaal te staan, ook al plaats ik er open regels tussen. Vandaar dat reageren zo onduidelijk wordt. Het ligt echt aan onze PC, want hij doet wel meer vreemde dingen...
goedemorgen, die slimme Roos word gewoon op de goede nieuwe tijd wakker, dus het aanpassen valt wel mee gelukkig. Suze is nu ook flink verkouden en ik ben weer een beetje mens na wat slaap.
Jeslyn niet, ze werd om half 7 wakker..... Gisteravond was er verjaardag en Jeslyn is meegegaan en vannacht moest ze uit campingbedje en ging niet slapen warme melk gegeven maar ook niet slapen en heb naast haar gelegen, dus ik heb zeg het maar bijna niks geslapen.....
Goeie morgen dames, Vanmorgen was het erg vroeg! Bertram werd wakker gebeld door zijn college. Ja je MOET werken. Je staat op het rooster. Bertram en van overtuigt dat hij vandaag vrij was. Heerlijk dachten we gaan we mooi wat leuks doen Moest hij toch werkelijk werkenK Dus ik natuurlijk klaar wakker. En je raad het al het was 6 uur!!! Dus nu ga ik maar een reageerpoging doen. Me internet valt ook honderduizend keer per dag uit dus lekker irritant:SK @tesske Gefeliciteerd met je nicht. Leuke naam Jet J en ook gefeliciteerd met je andere nicht. Lara is ook een leuke naam J @alieke Wat een heerlijke ondeugend kindje heb je zeg! Hihi Straf geven? Uhm we zetten haar weg bij waar de aankomt wat niet mag. En dan gaat ze vaak met wat anders spelen. @schatje Wat vervelend dat je schoonouders geen informatie doorgeven K jeetje zeg! @lauwie Wat vervelend dat je vriend straks geen werk heeft. Weet je al of jij mag blijven of niet? @petra Ivy krijgt een boterham en een glas melk als ontbijt. @duster Wat fijn dat je sollicitatieplicht vrij bentJ @sjorsje Op welke functie zou je dan kunnen solliciteren? @rebbel Jammer dat je nog niet naar huis kan maar hier kunnen ze je goed in de gaten houden en dat is wel fijnJ @foreverfriend Hoe gaat het nu met Britt? Ivy kreeg in 1 week 4 tandjes en was die week ook ziek. @Miranda Wat vervelend dat het met je oma slecht gaat *dikke knuff* @ zieke kindjes Beterschap! @marleen Wat leuk joh Ik wil wel fotos zien van die binnentuin joh! *ik heb verder gelezen* Wat stom dat die filmploeg niet is gekomen zegK Lekker bij de hand hoor van thomas hihi @shanai Dit geeft cb bij ons aan. Ticho ging met 3 jaar! *ondertussen kijk ik op de klok.. ik dacht ik ben om kwart voor 9 beneden kijk ik op op de klok van de laptop en dan zie ik 8:41 ik denk huh de tijd heeft stil gestaan pas dan besef ik dat dat ik me klok nog niet een uur achteruit heb gedaan* *ik probeer flink wat paginas bij te lezen. *zucht* ivy aan het huilen en ticho die niet met ivy wilt spelen dus ik maak dit af en dan ga ik even met de kids spelen.* BOEM INTERNET LIGT ERUIT!!!!! &#*(%^#%@^&#$@%@#$)#$@ Nou dan ondertussen maar wat ego typpen kwamen ze er van de week achter op het werk dat ik eigen bedrijf heb met personeel hihi. Stonden beetje verbaast geloof ik haha en over dat gesproken ik heb eindelijk het patroon gevonden voor de leren slofjes die je vind van oxxy enzo dus als ik me een keer verveel thuis ga ik proberen om die zelf te maken dat word wat hahahaha
Goedemorgen! Danique was om om kwart voor 8 nieuwe tijd wakker. Dus hopelijk geen problemen vandaag met de neiuwe tijd! Ze zit nu heerlijk te spelen, heeft alweer 1x bij de tv gezeten, maar na haar weg te zetten is ze nu toch aan het spelen geslagen. Ben benieuwd of ze het toch in de gaten krijgt! Kimm; wat leuk zeg dat je zoveel dingen gaat proberen te maken. Ik ga toch ook nog eens rondsnuffelen straks voor als de kleine van mijn zus is geboren. Hoeveel levertijd is er ongeveer? Hopelijk hebben onze kids niet al te veel last van het verzetten van de klok. Vond het vroeger altijd heerlijk, een uurtje langer slapen ,maar helaas dat gaan tegenwoordig niet meer werken met onze eigen wekker Hebben jullie nog leuke ideeen voor de kraammand voor mijn zus. Heb al heel veel dingen gekocht voor de kleine. Maar wil natuurlijk ook nog wel wat anders erin. Ik zit te denken aan wat leuke boekjes, 1 voor papa en 1 voor mama. Verder wil ik graag een luierslak en taart maken. Op shirtjes/rompers.hydrofiel luiers/washandjes zelf tekst strijken en heb nog leuke nijntje strijkpatronen liggen. Verder nog leuke tips/ideeen om te kopen/maken?
Goedemorgen, Vannacht heerlijk geslapen, Jorja kwam om 5.45 uur nieuwe tijd en ik hoefde er niet uit. @Kimm, die notaris zoekt iemand voor ondersteuning op het gebied van erfenissen. Zo nou eerst de kindjes in bad en dan weer naar bed.