Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. @ binna; hahaha, lekker shoppen he... ik weet me nog aardig in te houden, nog even de broekriem aangetrokken houden, hahaaha!
    Maar ik heb nog wel een intratuin bon van 75 euries dus die ga ik binnenkort ook aan kerstspul uitgeven en ik ga ook binnenkort ffies naar de baby-dump om daar tygo's bon op te maken... ;)

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

Wij! Silke slaapt normaal altijd van 13 uur tot 15.30 uur. Op die dag laat ik haar maar een beetje en als ze echt moe wordt leg ik haar even in de buggy en dan doet ze wel even een hazenslaapje. Wij rijden er ongeveer 5 kwartier over, ik denk dat er op de terugweg ook wel geslapen zal worden.

3. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik had vanaf 11 uur tot net geen internet en geen telefoon, storing ofzo denk ik. Men, wat saai!

4. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Haha, moest je afkicken?

Chantal: Je blogs zijn erg leuk om te lezen en erg herkenbaar haha!
    Wat knuffels betreft heb ik hier niet te klagen want ze kroelen allebei met een hydrofiele doek en aangezien ik bij beide 12 van die dingen in huis had toen ze geboren werden, kan ik er nog even tegen. Ik moet alleen bij Thomas wel op het labeltje letten...want hij wil natuurlijk geen doekje van Jasper ;)!

5. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Marleen, is je ongi wel doorgezet?

6. Marleen2109

Nope...:(
    Ik heb wel telkens last van mijn rug en buik, maar het zet nog steeds niet door en daar baal ik van! Mijn humeur daarentegen is stukken beter dan vorige week!

7. duster2000

duster2000 Fanatiek lid

15 mei 2008
    4.258
    0
    0
    Rijen
    @Lique; De vorige keer zei het UWV dat mijn overgebleven maanden gewoon blijven staan. Mijn WW loopt eigenlijk tot 01-03-2010, maar omdat ik nu 24 nov ga werken, houd ik 3 maanden over. Kom ik hierna binnen het jaar weer in de WW, heb ik altijd nog recht op die 3 maanden

@Binna; Ach, af en toe moet het kunnen ;) Ik werk 2, 3 of 4 dagen per week. De kpomende periode waarschijnlijk 4 dagen. Is wel erg pittig, maar mijn bevallingsverlof krijg ik dan ook voor 4 dagen uitbetaald :D

8. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Duster, dat is wel fijn dat het mooi is geregeld meis!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Duster, nou dat is helemaal top geregeld. Mijn tante is druk opzoek naar een baan. werkte bij DSB, dus vandaar dat we er mee te maken hebben

10. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie
    QUOTE=SettekeVolgens mij is dit onze laatste lijst. Wil iedereen even kijken of het klopt?

Mijn voorstel is dat we rond 11 uur afspreken in Ballorig Houten, maar mag ook zoveel eerder of later als je wilt natuurlijk!

MEETING NOVEMBER

7 november:

sjorsje =5
    JennyS
    Binna =2 Kom zo rond 10 uur daar
    Setteke =4
    Miranda
    Schatje1
    Marieke
    Lauwie =2
    Kimm o.v.b
    Sjudith

Mischien handig als iedereen er een tijd neer zet dat ie Weten we op wie we moeten leten :pkomt

11. @ marleen; thanks meis!
    Ja wij hadden met de knuffel in het begin zoiets van, het is maar net waar tygo straks de voorkeur aan geeft, voor hetzelfde geldt kiest ie een ander knuffel uit om mee te slapen....
    Maar ja, als het goed is zijn er 2 nieuwe onderweg!
    Zal mama er eerst weer is ff een paar dagen mee achter de trui lopen om de geur erin te krijgen... :)

Zaterdag gaan jullie weer naar Ballorig, zelfde weer?
    Leuk hoor!

Wij gaan de zolder, achter het schot opruimen... :(

hihihihi.....

12. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, jippie!?!?! ;) En dan alles op marktplaats?

13. Setteke

Setteke Niet meer actief

Mijn voorstel is dat we rond 11 uur afspreken in Ballorig Houten, maar mag ook zoveel eerder of later als je wilt natuurlijk!

MEETING NOVEMBER

7 november:

sjorsje =5
    JennyS
    Setteke =4 Wij zijn er tussen 10.30 en 11 uur.
    Miranda
    Schatje1
    Marieke
    Lauwie =2
    Kimm o.v.b
    Sjudith

Mischien handig als iedereen er een tijd neer zet dat ie komt. Weten we op wie we moeten leten :p

14. Marleen2109

@ Duster: Dat is wel fijn geregeld meis! Hopelijk verlengen ze je contract!

@ Chantal: Leuke bezigheid... Bleh!!!

Oja Lauwie: Ik zag je foto's van Knor! Je moet jezelf niet schuldig voelen he? Knor heeft een super leventje achter de rug! Natuurlijk mis je Knor ontzettend, het was toch een beetje je maatje!

15. JennyS

JennyS VIP lid

14 dec 2007
    6.001
    0
    0
    Analist

MEETING NOVEMBER

7 november:

sjorsje =5
    JennyS=2 rond 11 uur
    Miranda
    Schatje1
    Marieke
    Lauwie =2
    Kimm o.v.b
    Sjudith

Mischien handig als iedereen er een tijd neer zet dat ie komt. Weten we op wie we moeten leten :p

16. lauwie

lauwie VIP lid

17 mrt 2007
    8.026
    0
    0
    over zaterdag:
    tussen 2 slaapjes door wordt voor ons ook wel ingewikkeld denk ik, omdat ik ook niet te laat naar huis wil om mijn ouders nog te zien.
    ik denk dus dat ik ook probeer om op 1 slaapje aan te sturen en dan al op tijd naar ballorig kom, 10u bijv. en dan rond 13 uur weer naar huis als ze het volhoudt. loop ik dan mensen mis?

17. Nou er staan nu 2 grote plastic boxen met kleding naast mn bed, die achter het schot moeten... :(

Hmm...

Dus we gaan ff met zn tweeën de rotzooi weer nalopen om te kijken of er al iets weer weg mag zeg maar....
    We hebben inmiddels wel veel dingen verzameld voor de 'rommelmarkt' maar ja, een datum te prikken steeds om op de rommelmarkt te gaan staan, lukt ook niet echt...

Ah we moeten gewoon echt ruimte maken in huis, we moeten in alle kamers proberen de ruimte zo efficient mogelijk te gaan gebruiken en in te richten, voor als we straks nog zo'n koekjesdief erbij krijgen... Als we daar nu langzaam naar toe werken steeds en ook als er geld is, dan hoeven we straks als die 9 mnd ingaan niet zo rigoreus bezig...
    Dat is mijn idee er in ieder geval achter, mijn vriend is meer van de uitstel ;)

18. binnabinna

binnabinna VIP lid

19 dec 2007
    10.027
    1
    0
    kinderopvang
    krommenie

MEETING NOVEMBER

7 november:

sjorsje =5
    JennyS=2 rond 11 uur
    Binna =2 rond 10 uur
    Miranda
    Schatje1
    Marieke
    Lauwie =2 rond 10 uur
    Kimm o.v.b
    Sjudith

19. Linka76

Linka76 VIP lid

14 dec 2007
    9.703
    0
    0
    Jammer dat ik er niet bij bent as zaterdag :(

20. ach link je mist niets hoor....

want ik ben er niet bij :D :D :D

Deel Deze Pagina