ja het is echt erg duur allemaal! wij doen ook nog niet te gek hoor, de tijd met een doos vol cadeautjes komt nog lang genoeg als hij het echt snapt. met mij gaat het wel, ik ben blij met de 28 weken, maar benook wel een beetje down.. ik wil graag even naar buiten maar het is de laatste dagen ook zo'n somber weer..
Nou wij zijn vanmiddag naar kleuterstad geweest en de kids vonden het geweldig. Yosyp had nog sjans met een ouder meisje. Lianna wilde natuurlijk niet meer naar huis. Daarna heeft ze in de auto nog 'n tijdje zitten krijsen en bijna bij huis was ze stil. Toen gegeten, ik naar de hema geweest en daarna hebben ze gebadderd. Nu liggen ze lekker op bed. Hier Yosyp in de ballenbak.
@Shanai, bedankt voor de beterschaps wens voor Djim. Helaas ging hij net weer met hoge koorts te bed. Was vanmiddag wel goed te spreken. Eet en drinkt goed, maar jammer van de koorts. Hou het maar even in de gaten vanavond. @Chantal en is het zijn knuffel?? @Duster, ja das even een tegenvaller. Echt ongelooflijk dat je in dit land soms beter niet kan werken. @Rebbel, zal het toch een najaarsdipje zijn, heb er ook al zo'n last van! Succes wijfie!
@sjorsje: leuke foto's meid! @lique: ja heb daar altijd al wel wat last van idd en nu ook nog eens niks mogen maakt het er niet beter op.. ik heb last van nesteldrang meiden... ik wil alles uitgezocht en opgeruimd hebben! mn moeder en mannetje worden er een beetje zenuwachtig van want bij milan was dat vaak geen goed teken! ach het zal wel meevallen, hoort er een beetje bij he!
Hey, Alles gelezen, helaas geen tijd om te reageren... Mama's en zieke kindjes: Beterschap! @FF: Hopelijk mag Britt vrijdag naar huis! @ Duster: Gefeliciteerd met je nieuwe baan! Ben weer weg....
Duster, kan me voorstellen dat je baalt! Linka, :x voor Jeroen! Maar gelukkig wel een paar leuke dagen in het vooruitzicht met Myrna! Lauwie, is er eigenlijk al meer zekerheid over jouw baan? Verder weet ik even niet meer wat ik wilde reageren...
@Marleen; Waarschijnlijk was mijn uurloon hoger (ik ben het nieuwe vergeten te vragen ) en ik werk min. 1,5uur per week minder. Mijn WW is 70% van mijn laatstverdiende loon, dus als ik werk ga ik er op vooruit. Maar je zwangerschapsuitkering is als je in de WW zit 100% van je laatstverdiende loon @Rebbel; Ik heb dus helemaal geen last van nesteldrang. Er moet nog zo veel gebeuren en nu ik ineens een baan heb, begin ik me wel een beetje zorgen te maken of we het wel op tijd afkrijgen Gefeliciteerd met je 28 weken @Lique; Beterschap voor Djim. Hopelijk hebben jullie een rustige nacht @Sjorsje; Leuke foto's!
@ Rebbel: Uhm , nou meis, ik ging ook zo raar doen voordat ik moest bevallen... Nog even wachten hoor! @ Lique: Djim heeft nu toch al een tijdje koorts of niet? @ Sjorsje: Als ik dat koppie van Lianna zo zie dan denk ik dat mevrouwtje heeeeeel goed weet wat ze wil (en vooral wat ze niet wil, denk ik...)! Yosyp is volgens mij verandert in zijn gezichtje of niet? Oh enne... heb je een foto van Jorja? Ik ben wel beniewud naar jullie popje eigenlijk...! @ Duster: Het zal best pittig worden hoor 4dgn werken en thuis aan het klussen met een kleintje erbij, maar het komt vast goed! Fijne avond allemaal en een dikke knuffel voor Linka! Geniet van de komende dagen meis! Het is feest!
hoi meiden.... nou ik kom thuis Ik zette mijn manneke net op de bank, gaf hem zn tutdoekje, hij kijkt ernaar, en als eerste, wat ik al dacht: begint ie er mee te rammelen, hij houdt het stil, kijkt me aan, kijkt weer naar de knuffel begint weer te rammelen en langzaam zie ik onder zijn speen een lach verschijnen, hij kijkt me weer aan en trekt zn wenkbrauwtjes een keer naar me op, alsof ie wil zeggen, kijk mam ik heb um weer....! En meteen begint ie er weer helemaal lekker me te kroelen en door zn gezicht te wrijven... Joeppieee.....!!!! Manneke is blij.... Mama is blij....
Chantal, gelukkig maar! Lique, vergeet ik helemaal Djim beterschap te wensen Heb je de ha eigenlijk gebeld?
@Chantal; @Marleen; 4dgn is alleen als het erg druk is (maar dat is het in december natuurlijk altijd ) Ik moest daarstraks ook wel even slikken hoor. Besefte ineens dat ik Matthijs om 7u30 weg moet brengen en pas om 18u30 weer op kan halen. Ik kan nu al wel janken bij de gedachte. Ben het zo gewend om (bijna) altijd bij hem te zijn....
@ lique; idd at vroeg ik me ook af, hoe is het met djim? @ sjorsje mooie fotos! yosyp wordt ook een knap kereltje zeg! Ik heb trouwens ook stamppot gegegeten... ik denk boerenkool...
Ok, zit tegen mezelf te lullen dus ga lekker in bed verder tv kijken... Denk dat ik morgenvroeg ook de HA even bel... Vandaag weer helemaal hoofd vol zitten, druk op het gezicht, stijfe nek, bleh... Ben nou al weeeeeken verkouden, laatst kwam er geel vocht uit mn neus... Ging weer over, dus ik dacht, naja, whatev, maar goed vandaag was ik gewoon strontsjachereinig op werk omdat alles weer vol en vast zat... Dus morgenvroeg maar even de HA bellen! Ik wil dat ie het snot tussen mn hersenen weghaalt, zodat ik weer na kan denken..... truste dames...
@Chantal, wat fijn dat het hem is!! JOEPIE!!! Beterschap wijfie!!! Laat je maar even nakijken! @Marleen, Djim is vanmorgen door vriendlief opgehaald van KDV met koorts. Vanmiddag leek het even weg, maar net weer 39,5 helaas. Net even gevoeld, hij lijkt nu geen koorts meer te hebben en slaapt lekker. Heeft goed gegeten en gedronken vandaag. Hopelijk is het morgen al beter met hem! @Chantico, omdat Djim vanmiddag zo goed te spreken was hebben we de dokter niet gebeld. Onze eigen dokter is ook nog op vakantie, schiet ook weer niet op! Zo dames, net lekker gezwommen en zo naar bed. AZ gaat toch niet fantastisch!
Duster, ik proost het voor je Hihi! Ik snap je het over dat je aan die gedachte zet dat je Matthijs wat minder ziet, dat je altijd bij hem was, dat had ik ook met Jeslyn, maar dat doet je ook goed, even lekker voor jezelf. Ben toch wel blij dat ik werk heb maar hele dagen kan ik ook nog niet aan! Chantal, fijn dat hij tevreden is en mamma ook tevreden is! Marleen, ja erg he! Maar ga zeker genieten, heerlijk! Heb onwijs zin in!