@Linka, alvast succes voor morgen! En natuurlijk veel plezier met de verjaardag! @Rebbel, morgen weer op controle toch? Hopelijk gaat alles goed!
Morgen hoef ik niet trakteren maar Myrna Haha! Vrijdag verjaardag en zaterdag kinderpartijtje. Owja Carmen, wat fijn dat toch goed nieuws is maar vervelend van die hormonen! Toetie, ben je daar? Hoe is het met jou en met Bartje?
@Lauwie, mijn man is in april onslagen. 1 aug kon hij gelukkig weer aan de slag (al had hij niet zo'n goed voorgevoel bij die baan, maar je moet wat) Na een paar weken werd mijn man gebeld door tros opgelicht, hij werkte voor een bekende oplichter. Hij is daar dus maar snel weg gegaan en zit dus weer thuis. Fijn dat je het weer hebt geodgemaakt met je vriend Wat is Otje toch al een grote dame! Echt een knap grietje! Leuke foto's vooral met die zonnebril is gaaf! @Duster, hoe ging je sollisitatie? WOW lees nu dat je bent aangenomen!!!! Gefeliciteerd, echt supergoed Is het alleen voor de decemberdrukte of langer? Geen advies waar je op moet letten als je een hondje van mp wil. Onze hond kwam ook van mp en er stond alleen "te koop jack russel teefje 3 jaar oud 50 euro" in de advertentie. Beetje vaag was dat, toch maar gaan kijken en op slag verliefd. Die mensen (hele rare lui) waren het hondje spuugzat, want ze was zo druk (gek he als je de hele dag in de bench moet) Ik vond het zo zielig dat dat hondje bij die mensen moest wonen, dat ik haar gelijk heb meegenomen. Wij hebben dus wel heel erg geluk gehad met haar. Leuk leuk leuk, ik wil ook een puppy (later als ik groot ben) @Malou, wat een leuk hondje en lieve katten. Jammer dat Malou niet naar sinterklaas mag komen @FF, fijn dat het goed gaat met britt. Hopelijk mag ze vrijdag naar huis. Hoe vermaak je britt nou de hele dag in het zh? @Lique, 39,5 is wel hoog ja! Hoe is het nu met djim? @Setteke, alle sinterklaas cadeautjes al klaar? Fanatiek hoor @Marleen, leuke schoenen! Waar heb je die gekocht? @Carmen, bart werd ook steeds heel vroeg wakker. Hij werd echt wakker van een natte (volle) luier. Nu heb ik voor de nacht een andere luier en hij slaapt gelukkig weer langer. @Chantico, bart gaat normaal ook om een uur of 12/1 naar bed. Toen we vorige keer naar ballorig gingen was op de heenweg in slaap gevallen. Hij kon daardoor dus wat langer wakker blijven, ik heb hem om een uur of half 2 even in de buggy gelegd met een speentje. Hij ging niet slapen, maar zo kon hij wel even uitrusten. Op de terugweg was hij weer in slaap gevallen, zo kwam hij dus wel aan zijn uurtjes. Wil Ise een beetje slapen in de auto? @Jenny, zijn jullie beide een beetje zielig Beterschap voor milan, hoe is het nu met hem? @Binna, de dure maanden komen er helaas weer aan he Leuke kestballen @Chantal, jeej fijn dat tygo zijn knuffeldoekje is gevonden! Bart heeft er 4, thuis in bed, 1 bij oma in bed, 2 reserve. @Shanai, het oppassen is goed gegaan hoor. Het was maar voor een uurtje toen was m'n moeder weer terug. Wie fijn dat fayenna zo lief gespeeld heeft. @Linka, wat leuk dat Myrna morgen al mag trakteren! dikke knuffel voor jou! @Sjorsje, fijn dat het leuk was in kleuterstad! Leuke foto's! Ik denk dat Bartje ziek gaat worden Hij ligt met rooie konen in bed en voelt ook wel warm. Ik denk dat hij verhoging heeft. Net lag hij een beetje te jammeren ik wilde hem een zetpil geven. Maar die kan ik nergens vinden (zitten denk ik nog in de koffer van de vakantie) Dus had ik hem vloeibare paracetamol gegeven, verslikte hij zich daar toch in. Zo zielig, ik zag gewoon paniek in zijn oogjes Gelukkig was hij snel weer rustig en nu ligt hij weer lekker in bed. Hopleijk gaat het een beetje vanacht.
@Linka, hey meis, hier alles goed hoor Hoe is het nou met jou? Doe je een beetje rustig aan? Heb je een beetje zin in het kinderfeestje? Wat ga je doen en hoeveel kinderen komen er?
Haha, ja idd! Mag niet klagen! --- Kom eigenlijk alleen ff aanwippen om jullie een goeie nacht te wensen! Ben morgen weer vrij, dus kom denk ik dan nog wel ff langs! Trusten! Dikke smok! Xx
oooh ik mis jullie........ dus kom toch even een poging doen, lig toch wakker van het hoesten heb geen koorts op het moment. bartje ziek? beterschap!!! linka leuk een partijtje smok?? hihi is dat dialect voor smak? anissa heeft gister haar eerste losse stapjes gezet!!! vandaag 1x en verder niet meer, maar het begin is er voel je je gelijk weer beter van he oh toetie wat zal dat schrikken zijn als je zo`n telefoontje krijgt hm ik hoor anissa.... die heeft laatste tijd regelmatig slaapproblemen.. zal het de leeftijd zijn? nog meer kindjes hier??
outlet winkel van lief, heel scherpe prijsjes (het is dat ik niets nodig heb) Lief! collectie: kleding
hoi, heb bijgelezen maar het is echt te laat om te reageren! hier ook slaapproblemen noura, dus ik vrees weer voor vannacht! ik wil op allerlei vragen of dingen reageren, maar duik mijn bed in en hoop dat het morgen lukt!
ik heb me vanavond helemaal scheel gekocht trouwens eerst bij de hema en toen bij lief! heb ook niets nodig maar het zijn wel superleuke kraamcadeautjes!
Jaaaaahh, we kunnen er weer op. Hoezo verslaafd!! Helaas te laat voor de grote inkoop bij LIEF, ze hebben bijna niets meer, haha!
Zat ook al de hele tijd te refreshen, haha! We're back! En net nu ik me voorgenomen had om druk aan het werk te gaan in huis...
Goedemorgen! Wat nou, lagen we eruit? Ik heb gisteren als de perfecte Libelle moeder een lampion geknutsels voor mijn zoon!! En ik moet zeggen voor iemand met mijn creativiteit en mijn geduld is hij best aardig gelukt ook! Ik zal later nog even een foto maken.
goooooodddd morrrning.... ja we lagen eruit, belachelijk....! kan toch niet... wat moet ik dan op mn werkdag zoal doen???? heb HA gesproken, hij wil me toch een antibiotica kuur geven, want er zal dan toch een ontsteking zitten.... Dus die vanmiddag ophalen en ik ga voor morgen lekker vrij vragen... Word gek van al dat archiveren en systeemgegevens bijwerken en websites vullen met info... Doe ik nou al zekers een week... bleh...
Nou wij hebben ook weer wat... We hebben zondag toch door de vele regen lekkage gehad op het nieuwe kamertje? Gisteravond gingen we naar bed... hadden we lekkage op onze kamer en was ons hele bed zeiknat! We hebben een boxspringbed, alles was doorweekt We hebben op de bank geslapen, ik probeer nu alles droog te krijgen en vanmiddag komen ze de boel repareren... Heb ook een humeur:x, zit er even helemaal doorheen Het is in huis een grote bende en alles wat ik opruim en schoonmaak wordt weer vies... Bah, bah, bah!