Augustus 2008 mama's !

Discussie in 'De mama's' gestart door miranda4xmama, 21 jul 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Chantal, jeck, das zeker geen hoogstaand werk! Bah. O, toch AB, nou misschien maar goed!!

@Setteke, goed zo mama!! Heel crea. Sam heeft er eentje op school gemaakt, leuk hoor!

2. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Lique, ik heb hem voor Tymen gemaakt op school, gisteravond ouderavond. Eerst een voorlichting gehad over voorlezen en toen knutselen.

3. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    ik heb niet bijgelezen, sorry.
    was van plan om dat vanmorgen te doen als de kindertjes nog sliepen, maar ja. paniek in de tent omdat ik er niet op kon (op zp)
    hier gaat alles oke. moet wel onwijs wennen aan het werken maar dat komt vast goed.
    Suze heeft het super gedaan op het KDV, ze vonden haar een erg zoet meisje (heeft ze natuurlijk van mij :D)

Ik probeer vanaf hier weer in te haken

4. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Puck, jemig dat meen je niet!! Wat een drama zeg!

5. Marleen2109

Marleen2109 Niet meer actief

Hallo!

@ Linka: Ik dacht dat jij er ook bij mocht zijn op school vandaar!

@ Toetie: Bij Bristol! Daar hebben ze altijd leuke Nikes en Puma's voor de kids! Lekker verhaal van je man! Dan weet je toch ook niet wat je hoort!

@ Noura: GO ANISSA!!!

Als jullie Lief! al leeggekocht hebben dan hoef ik niet meer te kijken ;)!!!

@ Puck: Oh meis, bij het idee alleen al kan ik al janken, verschrikkelijk!

@ Setteke: Wij gaan op de psz een opbergzak maken, alleen kan ik niet vanavond! Dus ik krijg het maandag mee naar huis. Gelukkig zijn er een heleboel moeders niet!

Gatver, ik heb een jankbak naast me staan! Hij is al nachten zo onrustig dat ie overdag niet te genieten is.

Mijn ongi zet nog steeds niet door... Ik word er een beetje moe van... en onzeker :)!

6. Setteke

Setteke Niet meer actief

7. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Marleen, zou je voor je eigen gemoedsrust er niet een testje tegenaan gooien?

8. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @Marleen, inderdaad even een testje?

@Setteke, whow, mooi hoor!

9. lique80

lique80 VIP lid

18 sep 2006
    7.763
    0
    0
    Programmeur
    Noord-Holland
    @LIEF!! Heeft er nog iemand een promotiecode?

10. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    wie o wie wil er een dochter bij?gratis af te halen in enschede of verzendkosten voor de koper.

Nieuwe mama moet het geen probleem vinden dat dochterlief dagelijks om 05.00 wakker is en de hele dag niet slaapt

11. Chantico

Chantico Niet meer actief

Noura, hoeraaaa voor Anissa! Zo gaaf hè, die eerste stapjes! Ise is ook druk aan het oefenen sinds deze week.

Chantal, geïnspireerd door (lees: geschrokken van ;)) jouw berichtje, heb ik meteen een zoekactie uitgezet voor een reserve labeldoekje voor Ise :) Die is dus niet meer te krijgen via de officiële wegen, maar heb er op marktplaats één gevonden. De eigenaar heeft per mail toegezegd dat wij m kunnen kopen, nu nog hopen dat alles netjes afgehandeld wordt.

Beterschap voor alle zieke kindjes en mama’s!

Tesske, past ze door de brievenbus, of wordt het pakketpost? ;) Sterkte meis, met je wakkere muppet!

12. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    setteke leuke lampion,crea hoor!

Marleen, zou toch n test doen voor je eigen gemoedsrust.

Chantal,hoop dat je snel op knapt meis

kimm heb je al leuke nieuwe dingen te koop?

Tess zou vandaag de griepprik krijgen maar ze is kortademig dus stellen we het maar uit

13. @ carmen; geef maar een weekendje hoor, kan ze lekker spelen met Tygo! Gezellig!!!

@ marleen; ik moet mijn mede zp-ers hierin steunen, gooi er ff een testje tegenaan, weet je het zeker!

@ chantico; meid, all i can say voor de mensen die geen reserveknuffel hebben.... NU REGELEN!!!
    hahahaha, echt...
    Blij dat Ise zo'n mama heeft, die het heeft geregeld ;)

@ puck: jeeemineeee, wat een ellende en alles zeiknat, wat balen.... En je bed ook nog is doorweekt idd, hoe krijgt je dat nou droog zeg...
    Meid, dikke knuffel voor jou!!

@ set: hey crea bea, mooie lampion, voor 11 nov.?

14. Marleen2109

@ Carmen: Ik kom Tess vanmiddag wel halen hoor. Thomas doet namelijk precies hetzelfde en hij wil er best een zusje bij...!

Ik heb een test gedaan en... in beide vensters... staat NIKS!!! :x
    Heb ik dit?! Ik ben speciaal een dorp verderop een test gaan halen, pff! Ik zal zo nog eens kijken of ie nu wat aangeeft...;)

15. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    noura knap van anissa! Schattig is het he, hier krijgt tess ook steeds meer lef om kleine stukjes zelf over te stappen. Ze loopt super vlot naast me aan 1 hand maar los vind ze het nog n beetje eng

over knuffels, tess heeft een rose gebloemde knuf en daar hebben we er 4 van zodat er geen stress is als er 1 kwijt is

16. Marleen2109

Ik ga het nog een keer proberen...
    Hey Moniki, alles goed met Silvan en je beebje in je buik???

@ Setteke: Creabea hoor Libelle mama! Eens kijken hoe ik het er volgende week vanaf breng...:(!

Ik ga Thomas halen, Jasper slaapt, maar manlief is thuis. Eens kijken wat hij zegt... Eigenlijk zou ik geen test nodig moeten hebben want dan had ie het allang gezien... of hij heeft nog niks gezegd, bleh wat is dit balen en zo verschrikkelijk mijn eigen schuld!!!

17. Tesske

Tesske VIP lid

24 mrt 2009
    6.799
    0
    0
    puck wat balen van je bed! Kun je er nog wat mee of zit je aan een nieuwe?

Marleen, dat is raar van je test..zit er nog 1 in of was het er maar 1?

Zie al dat ik genoeg adressen heb voor als ik tess een keer goed zat ben haha

18. Setteke

Setteke Niet meer actief

@ Dames, die Lampion heb ik volgens een voorbeeld en met mallen gemaakt, dus stop maar met complimenten geven, ik heb het alleen uitgevoerd!;) Ik zie nou al tegen 11 november op. Moet het helemaal alleen doen, aangezien Hilbrand weer cursus heeft.

@ Marleen, ik denk dat je een misser had met die test, er moet altijd een controlestreep komen. Maar dat weet je zelf vast ook wel.

19. @ marleen; oehhhh, heb jij weer... heb je er nog 1?

@ set; hahahaha, je moet je zelf dan niet de grond intrappen hé! Ontvang de complimentjes met gratie ofzoiets, hahaha

20. Setteke

Setteke Niet meer actief

Ik heb hier nog een test liggen, maar daar heb je niks aan zo aan de andere kant van het land, marleen...

Deel Deze Pagina