@ Rebbel, fijn dat alles goed was @ Tess, dat met d'r kont op je gezicht gaan zitten doet Giulia ook super vindt ze dat Oja en heb je haar wakker gemaakt?
Sjudith, nee madame ligt nog te slapen.. ben wel even naar boven geweest en heb de lamp aangedaan maar ze reageerde totaal niet, zo vast slaapt ze. Mark vind dat we haar maar moeten laten slapen, ze eet heel vaak 's avonds niet en word dan snachts ook niet wakker. Ik twijfel nog steeds (mis onze knuffelsessie voor het slapen gaan haha ) Jeetje dat is toch ook wat die dode kindjes door de pneumo enting. Ben blij dat Tess vorige maand alleen de DTP heeft gehad en dus geen kinkhoest en pneumo.
Carmen, dat hoor ik nou ook net op het nieuws. Vooral kinderen tussen de 3 en 6 maanden hadden ze het over. Jorja heeft dus afgelopen maandag die prik gehad. Krijg er wel schrik van moet ik zeggen.
@Carmen, ik merk zo niks. Maar ja, slapen doet ze altijd al veel. Ze drinkt wel wat minder dan normaal. Volgens mij zeiden ze op tv dat die kindjes na 11 dagen overleden waren. Jorja zit nu op dag 3.
Goed de plasluiers en temp. in de gaten houden en als je het niet vertrouwd de dokter bellen meis. Dikke kans dat het natuurlijk wel gewoon goed gaat, maar kan me voorstellen dat de schrik er wel even in zit. @ Sjudith, is een Safe T sleep niet iets voor joejoeja? 8)
wat een superleuk ver haal om te lezen. ik vind die eerste woorden zo grappig. zijn er meer die wat zeggen/duidelijk kunnen maken? Woos zegt sinds vandaag toeto (= auto)
Petra, ja leuk is dat kletsen he! Tess zegt : papa, mama, euma ( oma), Jaja ( de hond Janus), boem, uit, ondje (hondje), Beebee ( baby), aaj, Haaaai, dag, bye, nijn, tieteboe (kiekeboe), Jeejde ( Djayden), nee, ja, oen (schoen). Volgens mij was dit het wel
@ Setteke: Ach die arme man! @ Rebbel: Fijn dat je weer goedgekeurd bent meis hihi! @ Carmen: Wat een feestbeest die Tess hihi! Jasper zegt nog niet zo heel veel: Mama, papa, Hama (=Thomas), sss (=poes), hoi, hap, ja, nee en verder kan hij de oren van je hoofd brabbelen haha! Oja hij zingt in de auto met de radio mee, zo leuk! Zodra hij iets hoort waar ritme in zit, muziek of gewoon tikken op de tafel ofzo, dan gaat hij op dat ritme mee zitten swingen of als hij staat staan dansen, lekker muzikaal ventje! Nou ik ben het nu al spuugzat met die testen. Ik heb nooit gezeur gehad ermee en nu... Vanmorgen dus een ongeldige en nu heb ik er net nog eentje gedaan en daar verschijnt een vette indrooglijn, niet verkleurd, maar je ziet m wel, dat is dan toch gewoon negatief? Ik heb er nu nog eentje, want deze keer heb ik wel een dubbele gekocht, maar nu wacht ik tot na het weekend hoor, bah! Kom nu maar op met die rooie duivels!!!
Hey meiden ik heb een beetje globaal bij gelezen mar was nog al veel. Teske leuk verhaal @setteke leuke lampion en ja jamer he dat ik op de 2e plek staan. wil nog steeds dat ding. @juud een hele dikke knuffffff
zoo hehe mevrouwtje slaapt Even denken wat Giulia zegt. Hallo ( op z'n Rotterdams..hihihi), hi, nee, ja, die, daar, pappa, mamma, heej (is oma hahaha ), Luca, ciao,boe,beeeeh, woef, mauw,toktok,(die dierengeluiden doet ze als je vraagt wat de bijbehorende dieren doen), tootoo (auto), toettoet. En ook zingen en dansen en dan vooral als ze dance/hous hoort!
Heb bijna niks bij gelezen, is echt veel te veel als je 2 dagen niet geweest bent. haha. Zag wel dat Rebbel haar controle goed was. Super meid. En al weer 28 weken. Zo gaat het goed. Blijf nog maar lekker zitten kleintje. Verder weet ik het echt niet meer. sorry! Hier alles goed. Janna loopt nu echt. Ze heeft nu ook haar eerste schoentjes. Leuk hoor. Ze is er echt helemaal gelukkig mee. Pakt ze zelf en wilt ze dan echt aan. Verder begint ze een beetje te praten. Zegt nog niet veel, maar ze zegt nu ja, nee, da (dag). Verder kletst ze je de oren van de kop. Erg leuk.
@ Petra, het eten en drinken gaat ietsje beter! Ze drinkt sinds kort ook soms wat anders dan melk Het is allemaal niet veel maar ze gaat zeker vooruit! Oja enne dinsdag kan je best een bakkie doen hoor in ons minipaleisje
@ Rebbel: Fijn dat alles goed was! @ Sjorsje: Bah kan me voorstellen dat je het eng vind met Jorja... @ Marleen: Wat doen die testen toch raar bij jou vandaag?! Maar verder nog geen ongi dingen? Raar.... Olivier zegt: mama, papa, hey, dada (dag dag), nee, waf waf, mauw, moe (koe), ok ok (tok tok), op, da (dank) en hij kan knorren als een varkentje en briesen als een paard Als hij iets nieuws ziet zegt hij steevast "wasisszzdisszz?" dus soort van: "wat is dit?" Heel raar want dat hebben we hem niet geleerd... Ik ga naar boven ons bed opmaken! We hoeven gelukkig niet op de bank, het is allemaal al bijna droog. Gelukkig!!! We zijn uit eten geweest, was erg gezellig even met zijn 3-tjes. Morgenmiddag naar jonge gezinnen beurs... Slaap lekker allemaal!